!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Δημοσιεύσεις: 21234
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cecily Anne »

Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 12:58
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 12:56 Ποιός ήταν που είχε προβλέψει το τσάμπα wifi και κοροϊδεύατε;;; Να'τα τώρα, χρειάζεται.
Εμμ Αφού δεν το κανε
:lol:
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;


Είναι απολύτως ειλικρινής απορία, δεν υπονοώ κάτι.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:03 Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;
οι μαθητές λένε οτι θα φοβούνται να κάνουν ερωτήσεις για να μην εκτεθούν. Φαντάσου πόσα βίντεο μπορούν να γίνουν viral με κοτσάνες μαθητών.

επίσης λένε οτι το μάθημα θα γίνει παγωμένο. Ο καθηγητής δεν θα μπορεί να είναι χαλαρός ή να κάνει κουβέντα 5 λεπτών για θέματα εκτός ύλης.
Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos »

georgebi έγραψε: 04 Μάιος 2020, 10:59 Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Θεόδωρου Τσούχρου, προέδρου της ΟΛΜΕ, και πρωτοκλασάτου στελέχους της Ν.Δ και της ΔΑΚΕ «Η υπουργός μας γυρίζει στον 18ο αιώνα, την εποχή της εποχή της πεφωτισμένης δεσποτείας και της Μεγάλης Αικατερίνης και των άλλων αυτοκρατόρων που έλεγαν «όλα δια τον λαό, αλλά ουδέν δια του λαού»».
Τσούχλου, και έχει εγκαταλείψει τη ΝΔ εδώ και 30 χρόνια .......

εξάλλου στα κεχτημένα μας, είμαστε όλοι αριστεροί
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Beria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 12:53 Εν τω μεταξύ οι σχολικές αίθουσες δεν έχουν κάμερες, όπως δεν έχουν ούτε δίκτυο.
Η Μαρί Αντουανέτ Κεραμέως, όταν της επισημάνθηκε αυτό το γεγονός, απήντησε 'ε, ας χρησιμοποιήσουν τα κινητά του τηλέφωνα'
Πέραν του γεγονότος ότι δεν είχε ζητήσει γνωμάτευση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δεν έχει και ιδέα για την κατάσταση της υποδομής στα σχολεία

Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 29126
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria »

ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:03 Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;


Είναι απολύτως ειλικρινής απορία, δεν υπονοώ κάτι.
Tα περισσότερα πανεπιστήμια στον κόσμο χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Moodle που είναι μια δοκιμασμένη λύση για ασύγχρονη (κυρίως) αναμετάδοση του μαθήματος.
Είναι πιστοποιημένη και λειτουργική. Αλλά έχει απαιτήσεις· τεχνικές και νομικές
Την χρησιμοποιούν και τα Ελληνικά πανεπιστήμια

Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί -υπό προϋποθέσεις- και στα σχολεία εάν λυνόταν το τεχνικό και το νομικό ζήτημα

Δεν έγινε τίποτα από αυτά, παρά βγήκε η υπουργός και εξήγγειλε κάτι ανεφάρμοστο (δεν υπήρχε πλατφόρμα) και χωρίς γνωμάτευση της υπεύθυνης αρχής.

Προχειρότητες
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Δημοσιεύσεις: 21234
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cecily Anne »

Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:13

Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. :roll: Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8204
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ »

ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:03 Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;


Είναι απολύτως ειλικρινής απορία, δεν υπονοώ κάτι.
Διότι είναι άλλο πράγμα το διαδικτυακό μάθημα και άλλο η καταγραφή των μαθημάτων.

Διαδικτυακές παραδόσεις σε αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να κάνεις όσες θες, δεν μπορείς όμως να μαγνητοσκοπείς σε αληθινό χρόνο την τάξη και την παράδοση του μαθήματος.

Τα επιχειρήματα περί μαθητών που δεν μπορούν να παρευρίσκονται στην αίθουσα ή δασκάλων που φοβούνται να αξιολογηθούν, είναι αποπροσανατολιστικά και άσχετα με το ζήτημα.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

mao mao έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:09
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:03 Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;
οι μαθητές λένε οτι θα φοβούνται να κάνουν ερωτήσεις για να μην εκτεθούν. Φαντάσου πόσα βίντεο μπορούν να γίνουν viral με κοτσάνες μαθητών.

επίσης λένε οτι το μάθημα θα γίνει παγωμένο. Ο καθηγητής δεν θα μπορεί να είναι χαλαρός ή να κάνει κουβέντα 5 λεπτών για θέματα εκτός ύλης.
Εννοείς ότι οι μαθητές που δεν φοβούνται να εκτεθούν στους συμμαθητές τους ή τον δάσκαλο, θα φοβηθούν να κάνουν την ίδια ερώτηση αν βιντεοσκοπείται το μάθημα;
Μα δεν πρόκειται για ρεάλιτι που παρακολουθεί σε ζωντανή μετάδοση όλη η Ελλάδα.

Το ίδιο ισχύει και για τη "χαλαρότητα" των καθηγητών. Το αντικείμενο και οι ώρες εργασίας τους αφορά στα θέματα της ύλης. Στην τελική, αν η ύλη δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό, ας μειώσουν τις ώρες διδασκαλίας της ύλης, ώστε να μείνουν κάποιες ώρες για κουβεντούλα σε "χαλαρά" θέματα. Προαιρετικές ή μη.



Νομίζω ότι κάπου έχουμε μπλέξει το διδακτικό με το ιατρικό απόρρητο και όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:21 σε αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον
Ε, ακριβώς αυτά τα κλισέ ήθελα να αποφύγω.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:13

Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. :roll: Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Δημοσιεύσεις: 21234
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cecily Anne »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:21
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:03 Παίδες, το ανεφάρμοστο που προκύπτει από την ανυπαρξία των υποδομών στις σχολικές αίθουσες, το καταλαβαίνω.

Το πρόβλημα με τις κάμερες, ποιο ακριβώς είναι;

Η πιθανή έκθεση των μαθητών ή δασκάλων/καθηγητών, που θα εκλαμβάνεται ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων λόγω καταγραφής ατυχών στιγμών των μεν ή των δε;


Είναι απολύτως ειλικρινής απορία, δεν υπονοώ κάτι.
Διότι είναι άλλο πράγμα το διαδικτυακό μάθημα και άλλο η καταγραφή των μαθημάτων.

Διαδικτυακές παραδόσεις σε αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να κάνεις όσες θες, δεν μπορείς όμως να μαγνητοσκοπείς σε αληθινό χρόνο την τάξη και την παράδοση του μαθήματος.

Τα επιχειρήματα περί μαθητών που δεν μπορούν να παρευρίσκονται στην αίθουσα ή δασκάλων που φοβούνται να αξιολογηθούν, είναι αποπροσανατολιστικά και άσχετα με το ζήτημα.
Μπορείς να βιντεοσκοπήσεις/ηχογραφήσεις το μάθημά, να το ανεβάσεις και να τους δώσεις πρόσβαση. Μπορείς να το κάνεις και λάιβ. Μπορείς να έχεις τη μάπα σου να γραφει στον πινακα, μπορείς και να μην βλέπεις κανένα και να χρησιμοποιείς τον μπορντ του υπολογιστή και να γράφεις απευθείας πάνω στα σλάιντς σου. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να ελέγξεις, αν θα σε βιντεοσκοπήσουν/ηχογραφήσουν από το σπίτι, αλλά αυτό δεν το ελέγχεις ούτε και μέσα στην τάξη με τα κινητά τους ελεύθερα.

Πολλές φορές σε δύσκολη παράδοση εργαστηρίου ζητήσαμε να ηχογραφήσουμε το μάθημα και βάλαμε τα μικρόφωνα στην έδρα και για καλύτερη λήψη, δεν μας το αρνήθηκε ο καθηγητής.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Δημοσιεύσεις: 21234
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cecily Anne »

Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:13

Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. :roll: Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ναι αλλά από ό,τι κατάλαβα εσύ έχεις έτοιμο υλικό σε αυτή την μορφή παράδοσης, κάτι που για το Μ.Ο των καθηγητών δεν ισχύει. Δεν ξέρω πώς σε 1 μήνα μετατρέπεις ώρες παράδοσης στον πίνακα σε ppt, χωρίς να μπλέξεις με πνευματικά δικαιώματα κλπ. Το πράγμα θέλει οργάνωση. Οι καθηγητές πανεπιστημίου πχ έτσι δίδασκαν, όπως εσύ, δεν άλλαξαν κάτι πέραν της πλατφόρμας. Δεν ισχύει αυτό για ένα δάσκαλο.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:23
Εννοείς ότι οι μαθητές που δεν φοβούνται να εκτεθούν στους συμμαθητές τους ή τον δάσκαλο, θα φοβηθούν να κάνουν την ίδια ερώτηση αν βιντεοσκοπείται το μάθημα;
Μα δεν πρόκειται για ρεάλιτι που παρακολουθεί σε ζωντανή μετάδοση όλη η Ελλάδα.

Το ίδιο ισχύει και για τη "χαλαρότητα" των καθηγητών. Το αντικείμενο και οι ώρες εργασίας τους αφορά στα θέματα της ύλης. Στην τελική, αν η ύλη δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό, ας μειώσουν τις ώρες διδασκαλίας της ύλης, ώστε να μείνουν κάποιες ώρες για κουβεντούλα σε "χαλαρά" θέματα. Προαιρετικές ή μη.



Νομίζω ότι κάπου έχουμε μπλέξει το διδακτικό με το ιατρικό απόρρητο και όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Δεν είναι ριάλιτι , αλλά καταγράφεται. Και θα βρεθούν καλόπαιδα που θα διασύρουν συμμαθητές τους επειδή είπαν μια κοτσάνα, επειδή έχουν δυσκολία στην άρθρωση κλπ.

Όσο για τους καθηγητές, θα θυμάσαι φαντάζομαι οτι τα πιο βαρετά μαθήματα ήταν εκείνα όπου ο καθηγητής απλά παρέδιδε το μάθημα και έφευγε. Για να υπάρχει ενδιαφέρον των παιδιών, θα πρέπει να γίνει και το αστείο, να ειπωθεί και κάτι εκτός μαθήματος. Αυτά θα κοπούν με τη βιντεοσκόπηση.
Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8204
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ »

ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:21 σε αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον
Ε, ακριβώς αυτά τα κλισέ ήθελα να αποφύγω.
Μάλλον δεν κατανόησες τι έγραψα.

Ας το ξαναπώ. Είναι άλλο πράγμα η μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στην τάξη ή η απευθείας αναμετάδοση του και άλλο πράγμα μαθήματα σχεδιασμένα για διαδικτυακή χρήση.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”