hellegennes έγραψε: 11 Μάιος 2020, 16:11
Γιατί, δεν είναι;
Δηλαδή ακούγοντάς τον λές να ένας αριστερός καλλιτέχνης;
θα μου πεις εδώ ο άλλος έγραψε ότι ο πρώτος δίσκος του Δεληβοριά ήταν πολιτικός
Σωστά! Ο πρώτος δίσκος είχε τα σταλινικά εμβατήρια:
Με φλάουτα και κιθάρες
Μικρογραφία Τραγουδιού Ερωτικό για δυο αγγέλους Η επέτειος Μεγάλη Παρασκευή Παλιοί φίλοι Το κορίτσι με τα σκισμένα πέπλα Η τιμωρία των Πρωτόπλαστων Σκέψεις εν ώρα γιορτής Το τελευταίο τραγούδι μου για κείνην Τραγούδι για αινιγματικά δειλινά
Τρόπος γραφής
Το τέλος μιας νύχτας
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Δηλαδή ακούγοντάς τον λές να ένας αριστερός καλλιτέχνης;
θα μου πεις εδώ ο άλλος έγραψε ότι ο πρώτος δίσκος του Δεληβοριά ήταν πολιτικός
Σωστά! Ο πρώτος δίσκος είχε τα σταλινικά εμβατήρια:
Με φλάουτα και κιθάρες
Μικρογραφία Τραγουδιού Ερωτικό για δυο αγγέλους Η επέτειος Μεγάλη Παρασκευή Παλιοί φίλοι Το κορίτσι με τα σκισμένα πέπλα Η τιμωρία των Πρωτόπλαστων Σκέψεις εν ώρα γιορτής Το τελευταίο τραγούδι μου για κείνην Τραγούδι για αινιγματικά δειλινά
Τρόπος γραφής
Το τέλος μιας νύχτας
Στο ποστ που αναφέρεσαι έχω πει ήδη πως θεωρώ όλα τα τραγούδια πολιτικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εδώ σου έφερα ένα ξεκάθαρο αριστερό τραγούδι. Δεν καταλαβαίνω με τι ακριβώς διαφωνείς αν διαφωνείς με κάτι.
foscilis έγραψε: 11 Μάιος 2020, 16:41
Πρώτα απ' όλα ούτε πολιτικά είναι ιδιαίτερα αριστερός ο Φοίβος, τουλάχιστον όχι στο συγκεκριμένο θέμα. Εγώ έχω καταλάβει ότι ζητάει να ξεμπουρδελευτεί η φάση που άφησε πίσω της η διάλυση της ΑΕΠΙ, γεγονός ιδιαίτερα επιτακτικής σημασίας τώρα που τα δικαιώματα είναι ουσιαστικά η μόνη πηγή εσόδων για τον κλάδο του (μια και τα live δεν υφίστανται). Και ότι γενικά ασχολείται με το θέμα εδώ και αρκετά χρόνια.
στην ΑΕΠΙ απο οσα διαβασα ειχαν μπει εισαγγελεις κ ειχαμε ερευνες για αγριες λοβιτουρες - στο ΔΣ εχει καλλιτεχνες + καποιους τεχνοκρατες
ας γραψει οποιος γνωριζει τι εγινε εκει μεσα και ποιοι εμπλεκονται
Δεν είναι και τίποτα το τρομερά πολύπλοκο: το ΔΣ της ΑΕΠΙ έτρωγε τα λεφτά αντί να τα αποδίδει στους καλλιτέχνες. Η ΑΕΠΙ στο μεταξύ δεν είναι κάποιου είδους κρατικός φορέας. Είναι ιδιωτική εταιρεία. Βασικά είναι ένα δικηγορικό γραφείο στο οποίο εκχωρούν οι καλλιτέχνες τη διαχείριση των δικαιωμάτων τους. Και δεν είναι το μόνο, απλώς ήταν το μεγαλύτερο και πρακτικά ταυτόσημο με την έννοια της διαχείρισης δικαιωμάτων. Οπότε δεν είναι ότι εμπλέκονταν κανένας πολιτικός ή τίποτα τέτοιο, απλά ήταν ένα μάτσο βολεμένοι δικηγόροι που το παραχέσανε
Ε σκάζοντας η ΑΕΠΙ ουσιαστικά το 90% των καλλιτεχνών που της είχαν εκχωρήσει τα δικαιώματα έμειναν χωρίς διαχείριση και δεν έχει υπάρξει κάποιος να καλύψει το κενό, οι υπόλοιπες εταιρίες διαχείρισης παραείναι μικρές. Απ' ό,τι έχω καταλάβει είχε υποσχεθεί τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση όσο και ο Μητσοτάκης ότι θα εκσυγχρονιστεί το θεσμικό πλαίσιο για να μην επαναληφθεί μια τέτοια καφρίλα αλλά προφανώς είχαν και οι δύο σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούν.
foscilis έγραψε: 11 Μάιος 2020, 16:41
Πρώτα απ' όλα ούτε πολιτικά είναι ιδιαίτερα αριστερός ο Φοίβος, τουλάχιστον όχι στο συγκεκριμένο θέμα. Εγώ έχω καταλάβει ότι ζητάει να ξεμπουρδελευτεί η φάση που άφησε πίσω της η διάλυση της ΑΕΠΙ, γεγονός ιδιαίτερα επιτακτικής σημασίας τώρα που τα δικαιώματα είναι ουσιαστικά η μόνη πηγή εσόδων για τον κλάδο του (μια και τα live δεν υφίστανται). Και ότι γενικά ασχολείται με το θέμα εδώ και αρκετά χρόνια.
στην ΑΕΠΙ απο οσα διαβασα ειχαν μπει εισαγγελεις κ ειχαμε ερευνες για αγριες λοβιτουρες - στο ΔΣ εχει καλλιτεχνες + καποιους τεχνοκρατες
ας γραψει οποιος γνωριζει τι εγινε εκει μεσα και ποιοι εμπλεκονται
Δεν είναι και τίποτα το τρομερά πολύπλοκο: το ΔΣ της ΑΕΠΙ έτρωγε τα λεφτά αντί να τα αποδίδει στους καλλιτέχνες. Η ΑΕΠΙ στο μεταξύ δεν είναι κάποιου είδους κρατικός φορέας. Είναι ιδιωτική εταιρεία. Βασικά είναι ένα δικηγορικό γραφείο στο οποίο εκχωρούν οι καλλιτέχνες τη διαχείριση των δικαιωμάτων τους. Και δεν είναι το μόνο, απλώς ήταν το μεγαλύτερο και πρακτικά ταυτόσημο με την έννοια της διαχείρισης δικαιωμάτων. Οπότε δεν είναι ότι εμπλέκονταν κανένας πολιτικός ή τίποτα τέτοιο, απλά ήταν ένα μάτσο βολεμένοι δικηγόροι που το παραχέσανε
Ε σκάζοντας η ΑΕΠΙ ουσιαστικά το 90% των καλλιτεχνών που της είχαν εκχωρήσει τα δικαιώματα έμειναν χωρίς διαχείριση και δεν έχει υπάρξει κάποιος να καλύψει το κενό, οι υπόλοιπες εταιρίες διαχείρισης παραείναι μικρές. Απ' ό,τι έχω καταλάβει είχε υποσχεθεί τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση όσο και ο Μητσοτάκης ότι θα εκσυγχρονιστεί το θεσμικό πλαίσιο για να μην επαναληφθεί μια τέτοια καφρίλα αλλά προφανώς είχαν και οι δύο σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούν.
ε ναι
ενδιαφερον θα ειχε η λιστα με τους καλλιτεχνες που ηταν στο ΔΣ οταν γινονταν ολα αυτα τα ωραια - προφανως τπτ ακροδεξιοι θα ηταν ....
stavmanr έγραψε: 11 Μάιος 2020, 13:43
Αντί να επιτεθείς, που έχει γίνει όντως δεύτερη φύση σου τελευταία, μπορείς να παραθέσεις τα στοιχεία σου για να διαψεύσεις τα γραφόμενα.
Γράφοντας στον άλλο "τρέχα να βρεις τα στοιχεία" απλά δείχνεις ότι δεν έχεις στοιχεία και γράφεις ανοησίες.
Καταρχήν, όταν μέχρι και το 2014 υπήρχε μόνιμο πρωτογενές έλλειμμα πώς περιμένεις να βρεις χρήματα στο ταμείο;
Μόνο ως φανατικός ΝΔ μπορεί να υποστηρίξεις ότι είχες ουσιαστικά θετικό ταμείο.
Τράβα δες μόνος σου αν δεν εμπιστεύεσαι τι παραθέτω, αλλά το γεγονός είναι ότι...
Το ελάχιστο των καταθέσεων της κυβέρνησης ήταν τον Οκτώβριο του 2011, με 6,848 δις. Τον Δεκέμβριο του 2014 ήταν 13 δις (12,935).
Που να τα δω βρε Χελ;
Είναι φυσικώς αδύνατο να μπω στο κεφάλι σου και να αναζητήσω στις γωνίες τις φαντασίας σου.
Τα ταμειακά διαθέσιμα τον Δεκέμβριο του 2014, μετά τη διακυβέρνηση της άγιας ΝΔ ήταν περίπου 2,5 δις κι έφταναν για να καλύψουν τις ανάγκες του κράτους για ένα μήνα. Δηλαδή, η νέα κυβέρνηση αναλάμβανε να δώσει μισθούς, συντάξεις, και να αποπληρώσει τις δόσεις προς δανειστές για ένα μήνα, σε μία εποχή του χρόνου φορολογικά δύσκολη.
Τα ταμειακά διαθέσιμα σήμερα, μετά την διακυβέρνηση του τρισκατάρατου Σύριζα είναι 37 δις. Κι όπως πάμε, θα ψάχνουμε να τα βρούμε σε κανένα εξάμηνο...
Golden Age έγραψε: 11 Μάιος 2020, 21:03
Μα για να έχει ένας "άνθρωπος του πνεύματος" ιδεολογική θεώρηση, δεν συνεπάγεται ότι θα πρέπει και τα έργα του να είναι ντε και καλά πολιτικοποιημένα.
Νταξ μην ενοχλείστε ότι βλέπω τι λέτε
ηρθα να πω τον golden που χω χρόνια να τον δω
ένα γεια, δώσω ένα φιλί
και φεύγω
Golden Age έγραψε: 11 Μάιος 2020, 21:03
Μα για να έχει ένας "άνθρωπος του πνεύματος" ιδεολογική θεώρηση, δεν συνεπάγεται ότι θα πρέπει και τα έργα του να είναι ντε και καλά πολιτικοποιημένα.
Νταξ μην ενοχλείστε ότι βλέπω τι λέτε
ηρθα να πω τον golden που χω χρόνια να τον δω
ένα γεια, δώσω ένα φιλί
και φεύγω
stavmanr έγραψε: 11 Μάιος 2020, 13:43
Αντί να επιτεθείς, που έχει γίνει όντως δεύτερη φύση σου τελευταία, μπορείς να παραθέσεις τα στοιχεία σου για να διαψεύσεις τα γραφόμενα.
Γράφοντας στον άλλο "τρέχα να βρεις τα στοιχεία" απλά δείχνεις ότι δεν έχεις στοιχεία και γράφεις ανοησίες.
Καταρχήν, όταν μέχρι και το 2014 υπήρχε μόνιμο πρωτογενές έλλειμμα πώς περιμένεις να βρεις χρήματα στο ταμείο;
Μόνο ως φανατικός ΝΔ μπορεί να υποστηρίξεις ότι είχες ουσιαστικά θετικό ταμείο.
Τράβα δες μόνος σου αν δεν εμπιστεύεσαι τι παραθέτω, αλλά το γεγονός είναι ότι...
Το ελάχιστο των καταθέσεων της κυβέρνησης ήταν τον Οκτώβριο του 2011, με 6,848 δις. Τον Δεκέμβριο του 2014 ήταν 13 δις (12,935).
Που να τα δω βρε Χελ;
Είναι φυσικώς αδύνατο να μπω στο κεφάλι σου και να αναζητήσω στις γωνίες τις φαντασίας σου.
Τα ταμειακά διαθέσιμα τον Δεκέμβριο του 2014, μετά τη διακυβέρνηση της άγιας ΝΔ ήταν περίπου 2,5 δις κι έφταναν για να καλύψουν τις ανάγκες του κράτους για ένα μήνα. Δηλαδή, η νέα κυβέρνηση αναλάμβανε να δώσει μισθούς, συντάξεις, και να αποπληρώσει τις δόσεις προς δανειστές για ένα μήνα, σε μία εποχή του χρόνου φορολογικά δύσκολη.
Τα ταμειακά διαθέσιμα σήμερα, μετά την διακυβέρνηση του τρισκατάρατου Σύριζα είναι 37 δις. Κι όπως πάμε, θα ψάχνουμε να τα βρούμε σε κανένα εξάμηνο...
Θα θεωρώ ψευδή είδηση κάθε επανάληψη αυτού του ψέματος και θα το καταγγέλλω. Σου έδωσα τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας. Σταμάτα να είσαι ανήθικος.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
the comet the course the tail έγραψε: 11 Μάιος 2020, 01:19
πιστεύω ότι υπάρχουν δεξιοί που βρίσκονται σε συναισθηματική σύγκρουση και δεν το χωνεύουν. δλδ από την μια γουστάρουν κάποιους καλλιτέχνες, που ως καλλιτέχνες συνήθως είναι πιο ευαίσθητοι με τα κοινωνικοπολιτικά και συνήθως προς τα αριστερά και από την άλλη κάνουν και δηλώσεις στον τύπο κλπ. τι λες εσύ "φίλε";
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Οι άνθρωποι "δεξιοί" ή "αριστεροί" είναι περισσότερο αντιφατικοί και πολύπλοκοι απ ότι νομίζεις. Οι περισσότεροι βρίσκονται σε συναισθηματική σύγκρουση και οι περισσότεροι δεν χωρούν σε απλές κομματικές ταμπέλες.
Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς για τον εαυτό του είναι να αποδέχεται οποιαδήποτε αντίληψη και κοσμοθεωρία του επικοινωνείται μέσω της τέχνης με μοναδικό κριτήριο, κι αυτό είναι σημαντικό, το καλό του γούστο.
αν είσαι έφηβος η μουσική που ακούς είναι στοιχείο ταυτότητας και οι τύποι που στην πουλάνε πρέπει να πληρούν τα κριτήριά της. Οι αριστεριστές τείνουν να (νομίζουν ότι) παραμένουν έφηβοι μέχρι τουλάχιστον τα 65. Είναι καταστατικά ανίκανοι να αποδεχτούν την έννοια "ακούω κάποιον χωρίς να ταυτίζομαι" και επίσης "παίζω κάτι χωρίς να ταυτίζομαι". Γι' αυτό και οι αγαπημένοι τους καλλιτέχνες τείνουν να είναι κλαψομούνηδες. Το μελό είναι το πιο εύκολο συναίσθημα τόσο να το προκαλέσεις όσο και να το υποδυθείς.
Πιστεύω το πιο σοκαριστικό για όλους τους αριστερούς δεν είναι ο βασιλικός Μάρκος ή ο απολιτίκ Τζιμ Μόρισον. Το πιο σοκαριστικό είναι ο Τζίμης Πανούσης, κάτοικος Αγίας Παρασκευής για να είναι κοντά στους γονείς του που μέναν Χολαργό, να έχει βγάλει βόλτα πρωί το νήπιο παιδί του έξω από τα κάγκελα του δημοτικού που κάνει διάλειμμα για να "δουν τα παιδάκια". Ο μικροαστός ελεύθερος επαγγελματίας οικογενειάρχης Τζίμης Πανούσης για τον οποίο όλη αυτή η περσόνα, όλο αυτό το σχεδόν κίνημα ήταν "η δουλειά" όπως για τον γείτονά του το μπακάλικο.
Αν συμβαίνει ότι περιγράφεις παραπάνω, που νομίζω ότι ισχύει για μικρή μειοψηφία, οι άνθρωποι αυτοί στερούν στον εαυτό τους ένα μεγάλο μέρος καλλιτεχνικής δραστηριότητας καταλήγοντας σε ένα φαύλο κύκλο όπου ακόμα και η τέχνη καταλήγει να τρέφει μόνο τα πολιτικά τους πιστεύω.
Για την περίπτωση Πανούση δεν συμφωνώ. Δεν υπήρξε ποτέ "αριστερός" ούτε "έντεχνος". Είχε ξεκαθαρίσει από πολύ νωρίς ότι ήταν απλός διασκεδαστής και αν πρέπει να τον κατατάξουμε κάπου αυτό θα ήταν η σάτιρα. Υπήρξε πολέμιος του έντεχνου αριστερισμού καθώς και της οργανωμένης θρησκείας. Στην πραγματικότητα οι χίλιες μύριες βόλτες του στα δικαστήρια αφορούσαν μηνύσεις όχι από την εκκλησία ωστόσο αλλά από τους παλαιοημερολογήτες.
Δε νομίζω ότι χρειαζόταν να απολογηθεί σε κανένα αν το μπουκάλι στις παραστάσεις του πήγαινε 80 €. Δε νομίζω ότι υπήρξε ασυνεπής με τον εαυτό του ή το κοινό του και ακόμα και στον τελευταίο δίσκο του, που παροτρύνω όλους να τον ακούσουν προσεκτικά, ασχολείται με πολιτικά και κοινωνικά θέματα. Θα μπορούσε να πει κανείς πως ο Τζίμης ήταν η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Βάζω μια συνέντευξή του στην ελληνοφρένεια (γνωστοί κκέδες), που χτυπάει στην καρδιά της υποκρισίας τους. Καλός ή κακός με τις εμμονές του έχει γράψει κάποια από τα καλύτερα τραγούδια του ελληνικού τραγουδιού και παρέμεινε ως το τέλος πιστός στην τέχνη του και στον εαυτό του.
Δηλαδή ακούγοντάς τον λές να ένας αριστερός καλλιτέχνης;
θα μου πεις εδώ ο άλλος έγραψε ότι ο πρώτος δίσκος του Δεληβοριά ήταν πολιτικός
Σωστά! Ο πρώτος δίσκος είχε τα σταλινικά εμβατήρια:
Με φλάουτα και κιθάρες
Μικρογραφία Τραγουδιού Ερωτικό για δυο αγγέλους Η επέτειος Μεγάλη Παρασκευή Παλιοί φίλοι Το κορίτσι με τα σκισμένα πέπλα Η τιμωρία των Πρωτόπλαστων Σκέψεις εν ώρα γιορτής Το τελευταίο τραγούδι μου για κείνην Τραγούδι για αινιγματικά δειλινά
Τρόπος γραφής
Το τέλος μιας νύχτας
Άγγελοι, πρωτοπλαστοι, μεγάλη Παρασκευή..
Ορθοδοξία ή θάνατος ο πρώτος δίσκος
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Σωστά! Ο πρώτος δίσκος είχε τα σταλινικά εμβατήρια:
Με φλάουτα και κιθάρες
Μικρογραφία Τραγουδιού Ερωτικό για δυο αγγέλους Η επέτειος Μεγάλη Παρασκευή Παλιοί φίλοι Το κορίτσι με τα σκισμένα πέπλα Η τιμωρία των Πρωτόπλαστων Σκέψεις εν ώρα γιορτής Το τελευταίο τραγούδι μου για κείνην Τραγούδι για αινιγματικά δειλινά
Τρόπος γραφής
Το τέλος μιας νύχτας
Άγγελοι, πρωτοπλαστοι, μεγάλη Παρασκευή..
Ορθοδοξία ή θάνατος ο πρώτος δίσκος
Φίλε μου χότζιρα μότζιρα τζιτζιμιτζιχότζιρα έχεις πέσει στην περίπτωση. Εγώ δεν ακούω την μουσική. Την μελετάω. Πες μου όμως πόσο ορθοδοξία ή θάνατος σου φαίνεται το παρακάτω;
Μικρή μου φλογέρα, φύσα μ’ αγέρα!
Ζωή, που τελειώνει, κερί, που λειώνει
Στο άδειο δωμάτιο παλιάς παρέας,
Στη μαύρη σκιά κάποιας πράξης μοιραίας.
Βουβή λιτανεία τι μελωδία!
Κι εγώ τόσο μόνος; Στέκεται ο χρόνος…
Βαριά κλειδωμένος στις διακοπές τους
Στις μακρινές κι απόμερες φωνές τους!
Άνοιξη έξω, δε θα τ’ αντέξω!
Πως θέλω να φύγω, μα μένω λίγο…
Πικρή μοναξιά, να τραφώ, για να ζήσω
Στη μόνη ευκαιρία, να χαθώ και να σβήσω…
Σαχλές συζητήσεις; δε θα μ’ αφήσεις!!
Κεριά, που αγαπάω; κι όμως δεν πάω!!
Η ανάσταση αύριο, θα μ’ εύρει μακριά τους
Μακριά απ’ τ’ αδειανά και νεκρά πρόσωπά τους
Σωστά! Ο πρώτος δίσκος είχε τα σταλινικά εμβατήρια:
Με φλάουτα και κιθάρες
Μικρογραφία Τραγουδιού Ερωτικό για δυο αγγέλους Η επέτειος Μεγάλη Παρασκευή Παλιοί φίλοι Το κορίτσι με τα σκισμένα πέπλα Η τιμωρία των Πρωτόπλαστων Σκέψεις εν ώρα γιορτής Το τελευταίο τραγούδι μου για κείνην Τραγούδι για αινιγματικά δειλινά
Τρόπος γραφής
Το τέλος μιας νύχτας
Άγγελοι, πρωτοπλαστοι, μεγάλη Παρασκευή..
Ορθοδοξία ή θάνατος ο πρώτος δίσκος
Φίλε μου χότζιρα μότζιρα τζιτζιμιτζιχότζιρα έχεις πέσει στην περίπτωση. Εγώ δεν ακούω την μουσική. Την μελετάω. Πες μου όμως πόσο ορθοδοξία ή θάνατος σου φαίνεται το παρακάτω;
Μικρή μου φλογέρα, φύσα μ’ αγέρα!
Ζωή, που τελειώνει, κερί, που λειώνει
Στο άδειο δωμάτιο παλιάς παρέας,
Στη μαύρη σκιά κάποιας πράξης μοιραίας.
Βουβή λιτανεία τι μελωδία!
Κι εγώ τόσο μόνος; Στέκεται ο χρόνος…
Βαριά κλειδωμένος στις διακοπές τους
Στις μακρινές κι απόμερες φωνές τους!
Άνοιξη έξω, δε θα τ’ αντέξω!
Πως θέλω να φύγω, μα μένω λίγο…
Πικρή μοναξιά, να τραφώ, για να ζήσω
Στη μόνη ευκαιρία, να χαθώ και να σβήσω…
Σαχλές συζητήσεις; δε θα μ’ αφήσεις!!
Κεριά, που αγαπάω; κι όμως δεν πάω!!
Η ανάσταση αύριο, θα μ’ εύρει μακριά τους
Μακριά απ’ τ’ αδειανά και νεκρά πρόσωπά τους
Θείος Έρωτας.
Που να καταλάβετε εσείς οι Άθεοι Κουμμουνισταί
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.