Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μάιος 2020, 10:46ρε μλκ δεν ειναι θετικη επιστημη η αριθμητικη δημοτικου, βασικο skill επιβιωσης ειναι. σαν να λεμε ο μαθηματικος μπορει και να μην ξερει γραφη και αναγνωση.
Εχμ, άμα σου πω ότι οι των ανθρωπιστικών σπουδών δε μπορούν να κάνουν με το μυαλό ούτε στοιχειώδεις πράξεις;
True story: πριν καναδυό χρόνια, σε επιτήρηση στις εξετάσεις Ιουνίου στο σχολείο μου, ακούω να ψιθυρίζει κάποιος στον μπροστινό του: "ρε μαλάκα, πόσο κάνει 6-3";
Υδράργυρος έγραψε: 08 Μάιος 2020, 10:48
Είναι σημαντικό τα παιδιά από μικρά να μάθουν να δουλέυουν μέσα σε νόρμες, και να παραδίδουν τη δουλειά τους όπως τη θέλει αυτός που την παράγγειλε.
Πράγματι. Το πρόβλημα εδώ ειναι οτι μαθαίνουν σε μια διαδικασία παπαγαλίας για τα μαθηματικά (κ για τα παντα βασικά, αλλα αφού μιλαμε για μαθηματικά εδω..). Αυτο δεν είναι τοσο προβληματικό σε αυτό το στάδιο, γιατί η πρόσθεση κ αφαιρεση σε τοσο βασικο επιπεδο και με τοσο γήινους αριθμούς είναι αρκετά intuitive, γίνεται κ με τα χερια ξέρω γω. Το πρόβλημα έρχεται λίγο αργότερα οταν η ίδια διαδικασία ακολουθείται για τα μαθηματικά του γυμνασίου και του λυκείου, και οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν γιατί κάνουν ο,τι κάνουν.
Xρειάζεται και ελεύθερο πνεύμα και πειθαρχία στους κανόνες.
Στην προκειμένη περίπτωση θα έπρεπε να μη γίνει διόρθωση αφού ήταν σωστό το σκεπτικό και σε μεγαλύτερες τάξεις έτσι θα γίνεται συνήθως η πράξη, απλώς παράλληλα με την σχετική επιβράβευση θα μπορούσε κιόλας να επισημανθεί και ο άλλος τρόπος από δίπλα ή να του πει και η δασκάλα για αυτό.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μάιος 2020, 10:46ρε μλκ δεν ειναι θετικη επιστημη η αριθμητικη δημοτικου, βασικο skill επιβιωσης ειναι. σαν να λεμε ο μαθηματικος μπορει και να μην ξερει γραφη και αναγνωση.
Εχμ, άμα σου πω ότι οι των ανθρωπιστικών σπουδών δε μπορούν να κάνουν με το μυαλό ούτε στοιχειώδεις πράξεις;
True story: πριν καναδυό χρόνια, σε επιτήρηση στις εξετάσεις Ιουνίου στο σχολείο μου, ακούω να ψιθυρίζει κάποιος στον μπροστινό του: "ρε μαλάκα, πόσο κάνει 6-3";
Αν και είμαι των ανθρωπιστικών επιστημών και κανονικά αυτό θα έπρεπε να με προσβάλλει, θα συμφωνήσω. Το άσχημο είναι ότι οι περισσότεροι των ανθρωπιστικών δεν ξέρουν καν να διαβάσουν και ένα κείμενο και ακόμα χειρότερα να γράψουν κάτι το οποίο να έχει αρχή, μέση και τέλος. Τραγική κατάσταση...
Tωρα με την τηλεκπαιδευση παντως,ξεβρακωθηκαν πολλοι καθηγητες.
Μακαρι να εδινε το υπουργειο το δικαιωμα στους γονεις να βαθμολογουν αυτους τους καθηγητες.
Θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι.
stergiosbik έγραψε: 08 Μάιος 2020, 11:28
.
Μακαρι να εδινε το υπουργειο το δικαιωμα στους γονεις να βαθμολογουν αυτους τους καθηγητες.
Θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι.
Πολύ έξυπνο, για να μπορούν να εκβιάζουν οι γονείς τους καθηγητές για τους βαθμούς των παιδιών τους
Υδράργυρος έγραψε: 08 Μάιος 2020, 10:48
Είναι σημαντικό τα παιδιά από μικρά να μάθουν να δουλέυουν μέσα σε νόρμες, και να παραδίδουν τη δουλειά τους όπως τη θέλει αυτός που την παράγγειλε. Εγώ σαν ενήλικας το αντιμετωπίζω συνέχεια. Τους λες "η υπηρεσία θέλει τα στοιχεία με αυτον τον τρόπο, γιατί αλλιώς αρχίζουν τα προβλήματά σου", αρχίζουν τις αντιρρήσεις "και γιατί", "μα έτσι είναι καλύτερα". Δεν είναι ώριμες συμπεριφορές αυτές.
Δεν παρέχεις σωστή παιδεία στο παιδί σου μαθαίνοντας τον να κάνει τον εξυπνάκια. Μάθε τον να προσαρμόζεται να δουλεύει με συγκεκριμένο σύστημα, να κάνει αυτο που του ζητάνε, και να επικεντρώνεται στο αποτέλεσμα. Αυτός είναι ο πυρήνας αυτού που λέμε "εξυπνάδα", και όχι να σου δείχνουν το φεγγάρι και εσύ να κοιτάς τη μαυρίλα στο νύχι του δαχτύλου.
διαφωνω καθετα, οριζοντια και διαγωνια.
οι ανθρωποι δεν ειναι ρομποτ. και δεν πρεπει να ειναι. πρεπει να επικεντρωνονται στο αποτελεσμα, και να εξερευνουν και τους πιθανους τροπους να καταληξουν εκει, διαλεγοντας καθε φορα τον καλυτερο, η και εφευρισκοντας νεους. (ε ρε και μπει κανας σεισμικ εδω, θα μας τα κανει τσουρεκια). αυτος ειναι ο πυρηνας της εξυπναδας, και οχι η μηχανικη επαναληψη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ασέβαστος έγραψε: 08 Μάιος 2020, 10:46ρε μλκ δεν ειναι θετικη επιστημη η αριθμητικη δημοτικου, βασικο skill επιβιωσης ειναι. σαν να λεμε ο μαθηματικος μπορει και να μην ξερει γραφη και αναγνωση.
Εχμ, άμα σου πω ότι οι των ανθρωπιστικών σπουδών δε μπορούν να κάνουν με το μυαλό ούτε στοιχειώδεις πράξεις;
True story: πριν καναδυό χρόνια, σε επιτήρηση στις εξετάσεις Ιουνίου στο σχολείο μου, ακούω να ψιθυρίζει κάποιος στον μπροστινό του: "ρε μαλάκα, πόσο κάνει 6-3";
και δεν του ειπες "περαστε εξω κυριε. εξω. ΕΞΩ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΓΑΜΩ, ΕΞΩ ΕΙΠΑ!"
To be old and wise, you must first be young and stupid.
stergiosbik έγραψε: 08 Μάιος 2020, 11:28
.
Μακαρι να εδινε το υπουργειο το δικαιωμα στους γονεις να βαθμολογουν αυτους τους καθηγητες.
Θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι.
Πολύ έξυπνο, για να μπορούν να εκβιάζουν οι γονείς τους καθηγητές για τους βαθμούς των παιδιών τους
Εντικτωδης αντιδραση.
Εβαλε την κασετα με το που ειδε αξιολογηση και κριτικη.
stergiosbik έγραψε: 08 Μάιος 2020, 11:28
Tωρα με την τηλεκπαιδευση παντως,ξεβρακωθηκαν πολλοι καθηγητες.
Μακαρι να εδινε το υπουργειο το δικαιωμα στους γονεις να βαθμολογουν αυτους τους καθηγητες.
Θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι.
ισχυει.
το παρδαλο κατσικι εχει ηδη γαμηθει στο γελιο, απο σους γονεις παρακολουθουμε.
ειπα γαμηθει και θυμηθηκα. τα σκατοπαιδα βαζανε emoji ατο σκαιπ "αυτοκολλητα" τα λεει η δασκαλα. και καποια στιγμη τους ειπε "με εχετε γαμησει αυτοκολλητα". γεμισει θαθελε να πει, αλλα κανας κορρεκτορας, η φωνητικη πληκτρολογηση, κατι πηγε στραβα....
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Δικαστική απόφαση, με δύο απανωτά παιδαριώδη λάθη του δικαστή σε κατανομή ποσοστών κληρονομιάς.
η κληρονομιά έβγαινε στο 180%.
πρέπει να μπεις σε διαδικασία ένστασης με έξτρα έξοδα για να μην ισχύει η νέα αριθμητική του δικαστή.
Το πιστευω. ειχε πληρονομησει κατι ο πατερας μου μαζι με κατι αδελφια, και ολων μαζι το ποσοστο ηταν 107% και πηρε καμμια 20ετια να βγει ακρη.
Ειχα συμμαθητρια που πρεπει να ειναι το μεγαλυτερο παπαγαλακι που εχει υπαρξει ποτε.
Περασε νομικη και σημερα ειναι δικαστινα στην Αθηνα.
Οτιδηποτε εβγαινε εκτος φακελου λειτουργιας (αποστηθιση) ειχε σαν αποτελεσμα να κατεβαζει διακοπτες.
Στο κυλικειο εδινε παντα ακριβως οσα χρηματα μπορει να κοστιζε αυτο που επαιρνε.
Αν τυχον δεν ειχε ακριβως τα χρηματα και επρεπε να παρει ρεστα αρχιζε το δραμα.