ρε σεις, δεν γίνεται
πρέπει να 'ναι προβοκάτσια
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 10 Απρ 2020, 15:18 Η αντιπάθεια σου αυτή, όμως, δεν μπορεί να παραβιάζει θεμελιώδη δικαιώματα, όπως τα έχουμε συμφωνήσει στην Δύση. Να τους στερείς το δικαίωμα στην ζωή, στην περιουσία ή στην ελευθερία. Αυτά σε αδρές γραμμές.
Prepon έγραψε: 10 Απρ 2020, 11:56 Ας το εξετάσουμε λίγο φιλοσοφικά.
Έχω το δικαίωμα να αντιπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Μπορώ να απεχθάνομαι τους Γερμανούς;
Τους γαύρους, τους γκευ, τους Αλβανούς;
Η μήπως είναι ρατσιστικό να μη τους γουστάρω ;
Έχω το δικαίωμα να συμπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Μπορώ να συμπαθώ τους Γερμανούς;
Τους γαύρους, τους γκευ, τους Αλβανούς;
Η μήπως είναι ρατσιστικό να τους γουστάρω ;
ΓΑΛΗ έγραψε: 21 Απρ 2020, 19:05Prepon έγραψε: 10 Απρ 2020, 11:56 Ας το εξετάσουμε λίγο φιλοσοφικά.
Έχω το δικαίωμα να αντιπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Μπορώ να απεχθάνομαι τους Γερμανούς;
Τους γαύρους, τους γκευ, τους Αλβανούς;
Η μήπως είναι ρατσιστικό να μη τους γουστάρω ;
Το θέτεις τελείως αόριστα, πράγμα που δεν επιδέχεται συγκεκριμένη απάντηση.![]()
Βάζω το ίδιο ερώτημα σε άλλη βάση.
Έχω το δικαίωμα να συμπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Μπορώ να συμπαθώ τους Γερμανούς;
Τους γαύρους, τους γκευ, τους Αλβανούς;
Η μήπως είναι ρατσιστικό να τους γουστάρω ;
Με δεδομένο ότι στους προσδιορισμούς μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε, έτσι;
Εσύ ποιος είσαι που θα ορίσεις ότι τα πράγματα δουλεύον μόνο με ναι και όχι; Ήταν πολύ σωστή η απάντησή του.Prepon έγραψε: 10 Απρ 2020, 15:15 Αυτό είναι θέση αριστερού,ούτε ναι, ούτε όχι.
7 σειρές για να μην πεις κάτι συγκεκριμένο.
Απορρίπτεται
Φυσικα και εχεις καποιο λογο, απλα δεν θελεις να τον παραδεχτεις, η να τον αντιληφθουν οι αλλοι. Νομιζω πως ο λογος ειναι πως θελεις να νοιωσεις καλυτερα με τον εαυτο σου, γιατι θεωρεις τον εαυτο σου καλυτερο απο τους γαυρους, τους γκει τους αλβανους. Το αν ειναι δικαιωμα σου αυτο δεν εχει και πολλη σημασια, ξερω ομως που το πας και εκει που το πας, θα καταπατησεις δικαιωματα αλλων ανθρωπων, πιθανοτατα αλβανων γκει γαυρων, οποτε καλο ειναι να σου παρει τον αερα καποιος απο την αρχη, επειδη δεν εισαι καλυτερος απο τους παραπανω και εισαι λιγο μαλακας εαν το πιστευεις.Prepon έγραψε: 10 Απρ 2020, 11:56 Ας το εξετάσουμε λίγο φιλοσοφικά.
Έχω το δικαίωμα να αντιπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Μπορώ να απεχθάνομαι τους Γερμανούς;
Τους γαύρους, τους γκευ, τους Αλβανούς;
Η μήπως είναι ρατσιστικό να μη τους γουστάρω ;
Έπρεπε να το κάνεις αυτό, αλήθεια ε.
Σύμφωνα με το οπ η απάντηση είναι όχι, στο συγκεκριμένο ερώτημα.
Σύμφωνα με τον οπ, η πρέπουσα απάντηση είναι όχι, στο συγκεκριμένο ερώτημα.sys3x έγραψε: 21 Απρ 2020, 22:12Σύμφωνα με το οπ η απάντηση είναι όχι, στο συγκεκριμένο ερώτημα.
Επαναλαμβάνω, σύμφωνα με το οπ, άντε μη γαμήσω που με κάνεις να γράφω και οτ.
Του γραφικού η ουσιαστικά δεύτερη απάντηση, το ναι δηλαδή, απαντάει σε άλλο ερώτημα, όχι αυτό του οπ και απορώ κιόλας μαζί σου.
sys3x έγραψε: 21 Απρ 2020, 22:12Σύμφωνα με το οπ η απάντηση είναι όχι, στο συγκεκριμένο ερώτημα.
Επαναλαμβάνω, σύμφωνα με το οπ, άντε μη γαμήσω που με κάνεις να γράφω και οτ.
Του γραφικού η ουσιαστικά δεύτερη απάντηση, το ναι δηλαδή, απαντάει σε άλλο ερώτημα, όχι αυτό του οπ και απορώ κιόλας μαζί σου.
Φυσικά.Prepon έγραψε: 10 Απρ 2020, 11:56 Ας το εξετάσουμε λίγο φιλοσοφικά.
Έχω το δικαίωμα να αντιπαθώ καποιον/κάποιους έστω και χωρίς λόγο;
Δλδ;
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Αυτός που ρωτάει είμαι, κορόιδο.
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων