Για πες …
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Εγώ νόμιζα εσύ θα πεις
Για να συνεχίσω
Όχι πες,ωραία τα λες
Για να συνεχίσω
Όχι πες,ωραία τα λες
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Με τα θεολογικά δεν τα ξέρω καλά. Δεν είμαι γνώστης. Αν θέλεις να πω κάτι ιστορικό. Ο Ιώβ δεν ήταν Ισραηλίτης . Ήταν απόγονος του Ησαύ, δηλαδή Ιδουμαίος ( Εδωμίτης ). Οι φίλοι του ήταν και αυτοί αρχηγοί αραβικών / σημιτικών φυλών. Αυτά για να μην λένε κάποιοι πως η ΠΔ είναι μόνο για τους Εβραίους.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Τον ανταμοιψε εκατονταπλα
Γιατί όλο αυτό;
Γιατί μαθαίνουμε το Χριστό, οσο προλάβουμε.
Ποτέ δε μαθαίνεται εντελώς
Άρα μας θέλει με υπομονή
Για να αποδώσει η γνωριμία
Επίσης είναι Θεός πανίσχυρος μας δείχνει ότι όλα είναι δικά Του
Κι επίσης παίρνει εντολή και το ταγκαλακι από το Θεό για να μας πειράξει
Γιατί όλο αυτό;
Γιατί μαθαίνουμε το Χριστό, οσο προλάβουμε.
Ποτέ δε μαθαίνεται εντελώς
Άρα μας θέλει με υπομονή
Για να αποδώσει η γνωριμία
Επίσης είναι Θεός πανίσχυρος μας δείχνει ότι όλα είναι δικά Του
Κι επίσης παίρνει εντολή και το ταγκαλακι από το Θεό για να μας πειράξει
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
..και που δεν κουνούσε ούτε το παραμικρό του δαχτυλακι για να κάνει κάτι να διορθώσει την κατάσταση του , περιμένοντας τα πάντα από τον Θεό ..
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Για πες μερικές ιδέες. Έτσι όπως καθόταν άρρωστος μέσα στην κοπριά και η γυναίκα το ζητιάνευε τι μπορούσε να κάνει ;ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Απρ 2020, 23:47..και που δεν κουνούσε ούτε το παραμικρό του δαχτυλακι για να κάνει κάτι να διορθώσει την κατάσταση του , περιμένοντας τα πάντα από τον Θεό ..
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Κι έτσι καταλάβαμε ότι τπ δεν ήταν δικό του
"Τι να καυχωμε για κάτι που δεν έχω;
Τι να καυχωμε για κάτι που μου δώρισε;
Τι έχω που δεν μου το δώρισε;"
Εμείς καταλάβαμε αυτό
Ο Ιώβ ήδη ήταν εν Θεό και διδάσκει ότι στα καλά με το Θεό στα ασχημα τον βλαστημουμε;
"Τι να καυχωμε για κάτι που δεν έχω;
Τι να καυχωμε για κάτι που μου δώρισε;
Τι έχω που δεν μου το δώρισε;"
Εμείς καταλάβαμε αυτό
Ο Ιώβ ήδη ήταν εν Θεό και διδάσκει ότι στα καλά με το Θεό στα ασχημα τον βλαστημουμε;
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Και τι λέμε με αυτά που καταφέραμε με την ελεύθερη βούληση μας; Ας πούμε από μόνοι μας;ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Απρ 2020, 23:47..και που δεν κουνούσε ούτε το παραμικρό του δαχτυλακι για να κάνει κάτι να διορθώσει την κατάσταση του , περιμένοντας τα πάντα από τον Θεό ..
Ευχαριστώ λεμε
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Όσο μπαίνει η bluerose σχεδόν σε κάθε νήμα να μιλήσει για θρησκεία, θα μπαίνω και εγώ στα νήματα της θρησκειολογίας να λέω ό,τι θέλω.Myrsini έγραψε: 14 Απρ 2020, 22:45Ναι τι;Αν βαριέσαι μην μπαίνεις στο θέμα.![]()
Δεν είναι ωραίο αυτό που κάνεις.Στη θρησκειολογία βρίσκεται το θέμα.Και γω δεν είμαι θρήσκα αλλά σέβομαι ότι σε άλλους αρέσουν τα τροπάρια και όλα αυτά.Όαν βρίσκονται στο σωστό θέμα καλά όλα.
Στην τελική γιατί να μας νοιάζει αν βαριέσαι;![]()
Σεβάσου λίγο τα πιστεύω των άλλων όταν είναι στο σωστό θέμα.
Δείχνει πολιτισμό.![]()
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Λοιπόν για το βιβλίο του Ιώβ από το Εισαγωγή στην Παλαιά Διαθήκη του σπουδαίου Μπρατσιώτη.
- Το βιβλίο ασχολείται με τα δεινοπαθήματα των δικαίων και πως αυτά συμβιβάζονται με την δικαιοσύνη του Θεού. Τα παθήματα είναι αποτέλεσμα αμαρτιών , μέσο κάθαρσης και τελειοποίησης , μέσο ανάδειξης αρετής κ.α. Θέμα ακόμη είναι για το πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις συμφορές. O Ιώβ φτάνει στα όρια της βλασφημίας , καθώς αναρωτιέται για την δικαιοσύνη του Θεού. Εντούτοις δεν χάνει τελικά την πίστη του στον Θεό πως θα τον δικαιώσει. Το τελικό συμπέρασμα όμως είναι πως οι βουλές του Κυρίου παραμένουν άγνωστες και ανεξερεύνητες. Ο Ιώβ αποκαθίσταται επιβραβευμένος για την ταπεινοφροσύνη του. Θεολογικά ο Ιώβ προτυπώνει τον Χριστό και την Εκκλησία που έπαθαν αδίκως , αλλά τελικά βγήκαν θριαμβευτές.
- Ιστορικά ο Ιώβ ήταν απόγονος του Ησαύ , δηλαδή Ιδουμαίος. Ήταν Άραβας σεΐχης , όπως και οι φίλοι του. Παρόλο που δεν ήταν Ισραηλίτης , ήταν μονοθεϊστής . Λάτρευε τον Έναν Θεό ( Γιαχβέ , Eloah ) . Το έργο μοιάζει στην υπόθεση με κάποια αιγυπτιακά ( "Διάλογος κάποιου καταπονημένου με την ψυχή του" ) ή Βαβυλωνιακά ( "Άσμα του πάσχοντος δικαίου" ). Υπάρχουν ομοιότητες με αυτά τα έργα , αλλά και πολλές ιδεολογικές διαφορές.
- Κατά την παράδοση το βιβλίο του Ιώβ γράφτηκε απ' τον ίδιο τον Ιώβ ( είναι παλαιότερο και απ' την Πεντάτευχο του Μωυσή ! ) ή απ' τον Μωυσή ή απ' τον Σολομώντα ή απ' τον Ιερεμία ή το 600 - 400 π.Χ. ή το 300 π.Χ. Η φιλολογική ενότητα του έργου είναι βαρετή για να την συζητήσουμε. Το κείμενο των Ο΄και το μασοριτικό διαφέρουν. Το κείμνο των Ο΄είναι ανώτερο (
). O ελληνιστής μεταφραστής Ιουδαίος του κειμένου των Ο΄διακρίνεται για την ελληνομάθειά του και φαίνεται να γνωρίζει Όμηρο και Αισχύλο. Το κείμενο των Ο΄είναι βραχύτερο. Το κείμενο του Ιώβ που χρησιμοποιεί η δική μας Εκκλησία είναι αυτό των Ο΄με συμπληρώσεις του Θεοδοτίωνος.
-
- Το βιβλίο ασχολείται με τα δεινοπαθήματα των δικαίων και πως αυτά συμβιβάζονται με την δικαιοσύνη του Θεού. Τα παθήματα είναι αποτέλεσμα αμαρτιών , μέσο κάθαρσης και τελειοποίησης , μέσο ανάδειξης αρετής κ.α. Θέμα ακόμη είναι για το πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις συμφορές. O Ιώβ φτάνει στα όρια της βλασφημίας , καθώς αναρωτιέται για την δικαιοσύνη του Θεού. Εντούτοις δεν χάνει τελικά την πίστη του στον Θεό πως θα τον δικαιώσει. Το τελικό συμπέρασμα όμως είναι πως οι βουλές του Κυρίου παραμένουν άγνωστες και ανεξερεύνητες. Ο Ιώβ αποκαθίσταται επιβραβευμένος για την ταπεινοφροσύνη του. Θεολογικά ο Ιώβ προτυπώνει τον Χριστό και την Εκκλησία που έπαθαν αδίκως , αλλά τελικά βγήκαν θριαμβευτές.
- Ιστορικά ο Ιώβ ήταν απόγονος του Ησαύ , δηλαδή Ιδουμαίος. Ήταν Άραβας σεΐχης , όπως και οι φίλοι του. Παρόλο που δεν ήταν Ισραηλίτης , ήταν μονοθεϊστής . Λάτρευε τον Έναν Θεό ( Γιαχβέ , Eloah ) . Το έργο μοιάζει στην υπόθεση με κάποια αιγυπτιακά ( "Διάλογος κάποιου καταπονημένου με την ψυχή του" ) ή Βαβυλωνιακά ( "Άσμα του πάσχοντος δικαίου" ). Υπάρχουν ομοιότητες με αυτά τα έργα , αλλά και πολλές ιδεολογικές διαφορές.
- Κατά την παράδοση το βιβλίο του Ιώβ γράφτηκε απ' τον ίδιο τον Ιώβ ( είναι παλαιότερο και απ' την Πεντάτευχο του Μωυσή ! ) ή απ' τον Μωυσή ή απ' τον Σολομώντα ή απ' τον Ιερεμία ή το 600 - 400 π.Χ. ή το 300 π.Χ. Η φιλολογική ενότητα του έργου είναι βαρετή για να την συζητήσουμε. Το κείμενο των Ο΄και το μασοριτικό διαφέρουν. Το κείμνο των Ο΄είναι ανώτερο (
-
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Εν τω μεταξύ θα μας πει κανείς ποιες είναι αυτές οι πολλές αμαρτίες της εν λόγω περιπεσούσης;
Σκότωσε; Έκλεψε; Διαφωτίστε μας.
Σκότωσε; Έκλεψε; Διαφωτίστε μας.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Ζαποτέκος έγραψε: 15 Απρ 2020, 00:27 Λοιπόν για το βιβλίο του Ιώβ από το Εισαγωγή στην Παλαιά Διαθήκη του σπουδαίου Μπρατσιώτη.
- Το βιβλίο ασχολείται με τα δεινοπαθήματα των δικαίων και πως αυτά συμβιβάζονται με την δικαιοσύνη του Θεού. Τα παθήματα είναι αποτέλεσμα αμαρτιών , μέσο κάθαρσης και τελειοποίησης , μέσο ανάδειξης αρετής κ.α. Θέμα ακόμη είναι για το πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις συμφορές. O Ιώβ φτάνει στα όρια της βλασφημίας , καθώς αναρωτιέται για την δικαιοσύνη του Θεού. Εντούτοις δεν χάνει τελικά την πίστη του στον Θεό πως θα τον δικαιώσει. Το τελικό συμπέρασμα όμως είναι πως οι βουλές του Κυρίου παραμένουν άγνωστες και ανεξερεύνητες. Ο Ιώβ αποκαθίσταται επιβραβευμένος για την ταπεινοφροσύνη του. Θεολογικά ο Ιώβ προτυπώνει τον Χριστό και την Εκκλησία που έπαθαν αδίκως , αλλά τελικά βγήκαν θριαμβευτές.
- Ιστορικά ο Ιώβ ήταν απόγονος του Ησαύ , δηλαδή Ιδουμαίος. Ήταν Άραβας σεΐχης , όπως και οι φίλοι του. Παρόλο που δεν ήταν Ισραηλίτης , ήταν μονοθεϊστής . Λάτρευε τον Έναν Θεό ( Γιαχβέ , Eloah ) . Το έργο μοιάζει στην υπόθεση με κάποια αιγυπτιακά ( "Διάλογος κάποιου καταπονημένου με την ψυχή του" ) ή Βαβυλωνιακά ( "Άσμα του πάσχοντος δικαίου" ). Υπάρχουν ομοιότητες με αυτά τα έργα , αλλά και πολλές ιδεολογικές διαφορές.
- Κατά την παράδοση το βιβλίο του Ιώβ γράφτηκε απ' τον ίδιο τον Ιώβ ( είναι παλαιότερο και απ' την Πεντάτευχο του Μωυσή ! ) ή απ' τον Μωυσή ή απ' τον Σολομώντα ή απ' τον Ιερεμία ή το 600 - 400 π.Χ. ή το 300 π.Χ. Η φιλολογική ενότητα του έργου είναι βαρετή για να την συζητήσουμε. Το κείμενο των Ο΄και το μασοριτικό διαφέρουν. Το κείμνο των Ο΄είναι ανώτερο (). O ελληνιστής μεταφραστής Ιουδαίος του κειμένου των Ο΄διακρίνεται για την ελληνομάθειά του και φαίνεται να γνωρίζει Όμηρο και Αισχύλο. Το κείμενο των Ο΄είναι βραχύτερο. Το κείμενο του Ιώβ που χρησιμοποιεί η δική μας Εκκλησία είναι αυτό των Ο΄με συμπληρώσεις του Θεοδοτίωνος.
-
.
Ρέ Ζαποτέκα μου.....
Αυτό το...... τού σπουδαίου Μπρατσιώτη ..... πού λές.....μέ τί έννοια το λές ;;;
Γιατί τόν ξέρω προσωπικά τόν εν λόγω κύριο.....κύριο.....λαίμαι τώρα......
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Δεν ξέρω, αλλά νομίζω αυτά επιτρέπονταν ελεύθερα.Χαοτικός έγραψε: 15 Απρ 2020, 01:37 Εν τω μεταξύ θα μας πει κανείς ποιες είναι αυτές οι πολλές αμαρτίες της εν λόγω περιπεσούσης;![]()
Σκότωσε; Έκλεψε; Διαφωτίστε μας.
Αρκεί να μην σε πιάσουν, όπως ακριβώς και σήμερα. Μπορείς μάλιστα να κουνάς και στους άλλους το δάχτυλο, όπως ακριβώς και σήμερα.
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
"Κύριος" ο νεκρός !ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 15 Απρ 2020, 01:58 Ρέ Ζαποτέκα μου.....
Αυτό το...... τού σπουδαίου Μπρατσιώτη ..... πού λές.....μέ τί έννοια το λές ;;;
Γιατί τόν ξέρω προσωπικά τόν εν λόγω κύριο.....κύριο.....λαίμαι τώρα......
.
https://el.wikipedia.org/wiki/Παναγιώτης_Μπρατσιώτης
Το δίδαγμα της περικοπής δεν είναι να ικανοποιηθεί η περιέργειά μας.Χαοτικός έγραψε: 15 Απρ 2020, 01:37 Εν τω μεταξύ θα μας πει κανείς ποιες είναι αυτές οι πολλές αμαρτίες της εν λόγω περιπεσούσης;![]()
Σκότωσε; Έκλεψε; Διαφωτίστε μας.
http://users.sch.gr/aiasgr/Kainh_Diathi ... _amartwlhs
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μ. Τρίτη το ανάγνωσμα του Ιώβ
Ζαποτέκος έγραψε: 15 Απρ 2020, 13:19"Κύριος" ο νεκρός !ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 15 Απρ 2020, 01:58 Ρέ Ζαποτέκα μου.....
Αυτό το...... τού σπουδαίου Μπρατσιώτη ..... πού λές.....μέ τί έννοια το λές ;;;
Γιατί τόν ξέρω προσωπικά τόν εν λόγω κύριο.....κύριο.....λαίμαι τώρα......
.Και πώς τον ξέρεις προσωπικά ;
Έχεις επαφές με το επέκεινα ;
![]()
https://el.wikipedia.org/wiki/Παναγιώτης_Μπρατσιώτης
Το δίδαγμα της περικοπής δεν είναι να ικανοποιηθεί η περιέργειά μας.Χαοτικός έγραψε: 15 Απρ 2020, 01:37 Εν τω μεταξύ θα μας πει κανείς ποιες είναι αυτές οι πολλές αμαρτίες της εν λόγω περιπεσούσης;![]()
Σκότωσε; Έκλεψε; Διαφωτίστε μας.![]()
http://users.sch.gr/aiasgr/Kainh_Diathi ... _amartwlhs
.
Ζαποτέκα μου.....
Δέν είχες γράψει τό Ονομα του κυρίου καί νόμιζα τόν Νικόλαο Παν. Μπρατσιώτη.....
Καθηγητής Θεολογίας καί αυτός.....προφανώς γιός τού Παναγιώτη.....
αλλά συχνάζων σε Στοάς όπως έχω καταλάβει.....δέν μιλάνε ξέρεις κι αυτοί γι αυτά ...
καί ειδικός (ειδικός τού Κώλου δηλαδή) σε ΠαλαιοΔιαθηκικά.....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση