!!! DEVELOPMENT MODE !!!

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Άβαταρ μέλους
nikos_hellas
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2018, 15:05

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nikos_hellas »

Χάθηκε ο άνθρωπος αυτός πάνω στον αγώνα πέθανε μυστηριωδώς
Εικόνα
Εικόνα
viewtopic.php?f=46&t=17723
Ενάντια στη νέα τάξη πραγμάτων.
Against the new world order.
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

Ακόμη και αν ο ίδιος ο κόσμος μας και το σώμα μας είναι μέσα καταγραφής, ούτε ο θεός ο ίδιος δεν έχει δικαίωμα να εισβάλλει στον προσωπικό χώρο του καθενός, εκτός και αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη. Αυτά αποτελούν προσωπική περιουσία του ατόμου και για όσους πιστεύουν σε μια ζωή πέρα από αυτή, αποτελούν προσωπική περιουσία στον αιώνα τον άπαντα.
Αλλά το ανθρώπινο εγκληματικό μυαλό και το κάθε σκουπίδι που θέλει να ελέγχει άλλους ανθρώπους, γνωρίζει καλύτερα.
Αιωνία του η μνήμη, να ευχηθώ και εγώ, αν και δεν τον γνώριζα. :cry
Άβαταρ μέλους
taliban
Δημοσιεύσεις: 13727
Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
Τοποθεσία: Καραβλαχία

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taliban »

:003:
Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikos_hellas
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2018, 15:05

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nikos_hellas »

Πως έφυγε από κοντά μας ο Ιωάννης Λαζάκης
Ενάντια στη νέα τάξη πραγμάτων.
Against the new world order.
Άβαταρ μέλους
nikos_hellas
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2018, 15:05

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nikos_hellas »

Ενάντια στη νέα τάξη πραγμάτων.
Against the new world order.
Άβαταρ μέλους
nikos_hellas
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2018, 15:05

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nikos_hellas »

Ενάντια στη νέα τάξη πραγμάτων.
Against the new world order.
Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4869
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος »

Στο 13ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης μιλάει για το όνομα και τον λεξάριθμο του θηρίου.

Σε κάποια αρχαία χειρόγραφα εμφανίζεται όμως και ο αριθμός 616.

Βρίσκοντας τον λεξάριθμο μιας μορφής της Αποκάλυψης και χρησιμοποιώντας το 616 βρήκα συσχέτιση του Ιωνικού δεκαδικού λεξάριθμου με τον σύγχρονο δεκαδικό λεξάριθμο. Αυτό είναι ένδειξη ότι το συγκεκριμένο κείμενο μπορεί να είναι το σωστό, το σχεδιασθέν.

Ἀμα ρίξουμε μία ματιά στο Biblegateway θα δούμε ότι στα σχόλια του Tyndale House Greek New Testament (THGNT) υπάρχουν οι εξής διαφοροποιήσεις από αρχαία χειρόγραφα της Αποκάλυψης:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:1 ὄνομα P47 א C P; ♦ ονοματα A 69 1424
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:5 βλασφημίας P47 א C; βλασφημιαν P 69 1424; βλασφημα A
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:6 καὶ ἐδόθη αὐτῷ ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτοὺς P115(vid και εδο̣θ̣[η ... α]γ̣ιων κα[ι) א 1424; omit P47 A C P 69
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:10 εἰς αἰχμαλωσίαν א C P; αιχμαλωσιαν 69; εις αιχμαλωσιαν εις αιχμαλωσιαν A; εχει αιχμαλωσιαν 1424
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:10 ἀποκτενεῖ δεῖ αὐτὸν ἐν μαχαίρῃ C P; αποκτεινει δει αυτον εν μαχαιρα א; αποκτανθηναι αυτον εν μαχαιρη A; δει αυτον 69 1424; unclear P47(vid απ̣[...] δει αυτον εν μαχαιρη)
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:15 ἵνα‌2 A P; omit א 69 1424
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:17 τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου A(vid το[ονο]μα του θηριου) P 69 1424; του ονοματος του θηριου C; η το ονομα του θηριου P47; του θηριου η το ονομα αυτου א
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 13:18 χ̅ξ̅ϛ (numeral 666) P47 69 1424; εξακοσιοι εξηκοντα εξ A; εξακοσιαι εξηκοντα εξ א; εξακοσια εξηκοντα εξ P; εξακοσιαι δεκα εξ C; χ̅ι̅ϛ (numeral 616)

Αν το διαβάζω σωστά υπάρχουν οι εξής εκδόσεις: P115, P47, א, C, P, A, 69, 1424

Εντύπωση δημιουργεί το ότι το χωρίο "καὶ ἐδόθη αὐτῷ ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτοὺς" σε κάποιες εκδόσεις λείπει.

Γεννάται λοιπόν το ερώτημα μήπως αυτό να οφείλεται και σε λεξαριθμητικό σχεδιασμό.

Έστω το κείμενο -13ο κεφάλαιο όπως το βρήκα να μας δίδει την συσχέτιση λεξαρίθμων. Έχουμε λοιπόν:
και εσταθην επι την αμμον της θαλασσης και ειδον εκ της θαλασσης θηριον αναβαινον εχον κεφαλας επτα και κερατα δεκα και επι των κερατων αυτου δεκα διαδηματα και επι τας κεφαλας αυτου ονομα βλασφημιας και το θηριον ο ειδον ην ομοιον παρδαλει και οι ποδες αυτου ως αρκτου και το στομα αυτου ως στομα λεοντος και εδωκεν αυτω ο δρακων την δυναμιν αυτου και τον θρονον αυτου και εξουσιαν μεγαλην και ειδον μιαν των κεφαλων αυτου ως εσφαγμενην εις θανατον και η πληγη του θανατου αυτου εθεραπευθη και εθαυμασεν ολη η γη οπισω του θηριου και προσεκυνησαν τον δρακοντα ος εδωκεν εξουσιαν τω θηριω και προσεκυνησαν το θηριον λεγοντες τις ομοιος τω θηριω τις δυναται πολεμησαι μετ αυτου και εδοθη αυτω στομα λαλουν μεγαλα και βλασφημιας και εδοθη αυτω εξουσια ποιησαι μηνας τεσσαρακοντα δυο και ηνοιξεν το στομα αυτου εις βλασφημιαν προς τον θεον βλασφημησαι το ονομα αυτου και την σκηνην αυτου και τους εν τω ουρανω σκηνουντας και εδοθη αυτω πολεμον ποιησαι μετα των αγιων και νικησαι αυτους και εδοθη αυτω εξουσια επι πασαν φυλην και γλωσσαν και εθνος και προσκυνησουσιν αυτω παντες οι κατοικουντες επι της γης ων ου γεγραπται τα ονοματα εν τη βιβλω της ζωης του αρνιου εσφαγμενου απο καταβολης κοσμου ει τις εχει ους ακουσατω ει τις αιχμαλωσιαν συναγει εις αιχμαλωσιαν υπαγει ει τις εν μαχαιρα αποκτενει δει αυτον εν μαχαιρα αποκτανθηναι ωδε εστιν η υπομονη και η πιστις των αγιων και ειδον αλλο θηριον αναβαινον εκ της γης και ειχεν κερατα δυο ομοια αρνιω και ελαλει ως δρακων και την εξουσιαν του πρωτου θηριου πασαν ποιει ενωπιον αυτου και ποιει την γην και τους κατοικουντας εν αυτη ινα προσκυνησωσιν το θηριον το πρωτον ου εθεραπευθη η πληγη του θανατου αυτου και ποιει σημεια μεγαλα ινα και πυρ ποιη καταβαινειν εκ του ουρανου εις την γην ενωπιον των ανθρωπων και πλανα τους κατοικουντας επι της γης δια τα σημεια α εδοθη αυτω ποιησαι ενωπιον του θηριου λεγων τοις κατοικουσιν επι της γης ποιησαι εικονα τω θηριω ο εχει την πληγην της μαχαιρας και εζησεν και εδοθη αυτω δουναι πνευμα τη εικονι του θηριου ινα και λαληση η εικων του θηριου και ποιηση οσοι αν μη προσκυνησωσιν την εικονα του θηριου ινα αποκτανθωσιν και ποιει παντας τους μικρους και τους μεγαλους και τους πλουσιους και τους πτωχους και τους ελευθερους και τους δουλους ινα δωση αυτοις χαραγμα επι της χειρος αυτων της δεξιας η επι των μετωπων αυτων και ινα μη τις δυνηται αγορασαι η πωλησαι ει μη ο εχων το χαραγμα η το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου ωδε η σοφια εστιν ο εχων τον νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου αριθμος γαρ ανθρωπου εστιν και ο αριθμος αυτου εξακοσιοι δεκα εξ
Αφαιρούμε λοιπόν το τμήμα "καὶ ἐδόθη αὐτῷ ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτοὺς" και το ξαναγράφουμε:
και εσταθην επι την αμμον της θαλασσης και ειδον εκ της θαλασσης θηριον αναβαινον εχον κεφαλας επτα και κερατα δεκα και επι των κερατων αυτου δεκα διαδηματα και επι τας κεφαλας αυτου ονομα βλασφημιας και το θηριον ο ειδον ην ομοιον παρδαλει και οι ποδες αυτου ως αρκτου και το στομα αυτου ως στομα λεοντος και εδωκεν αυτω ο δρακων την δυναμιν αυτου και τον θρονον αυτου και εξουσιαν μεγαλην και ειδον μιαν των κεφαλων αυτου ως εσφαγμενην εις θανατον και η πληγη του θανατου αυτου εθεραπευθη και εθαυμασεν ολη η γη οπισω του θηριου και προσεκυνησαν τον δρακοντα ος εδωκεν εξουσιαν τω θηριω και προσεκυνησαν το θηριον λεγοντες τις ομοιος τω θηριω τις δυναται πολεμησαι μετ αυτου και εδοθη αυτω στομα λαλουν μεγαλα και βλασφημιας και εδοθη αυτω εξουσια ποιησαι μηνας τεσσαρακοντα δυο και ηνοιξεν το στομα αυτου εις βλασφημιαν προς τον θεον βλασφημησαι το ονομα αυτου και την σκηνην αυτου και τους εν τω ουρανω σκηνουντας και εδοθη αυτω εξουσια επι πασαν φυλην και γλωσσαν και εθνος και προσκυνησουσιν αυτω παντες οι κατοικουντες επι της γης ων ου γεγραπται τα ονοματα εν τη βιβλω της ζωης του αρνιου εσφαγμενου απο καταβολης κοσμου ει τις εχει ους ακουσατω ει τις αιχμαλωσιαν συναγει εις αιχμαλωσιαν υπαγει ει τις εν μαχαιρα αποκτενει δει αυτον εν μαχαιρα αποκτανθηναι ωδε εστιν η υπομονη και η πιστις των αγιων και ειδον αλλο θηριον αναβαινον εκ της γης και ειχεν κερατα δυο ομοια αρνιω και ελαλει ως δρακων και την εξουσιαν του πρωτου θηριου πασαν ποιει ενωπιον αυτου και ποιει την γην και τους κατοικουντας εν αυτη ινα προσκυνησωσιν το θηριον το πρωτον ου εθεραπευθη η πληγη του θανατου αυτου και ποιει σημεια μεγαλα ινα και πυρ ποιη καταβαινειν εκ του ουρανου εις την γην ενωπιον των ανθρωπων και πλανα τους κατοικουντας επι της γης δια τα σημεια α εδοθη αυτω ποιησαι ενωπιον του θηριου λεγων τοις κατοικουσιν επι της γης ποιησαι εικονα τω θηριω ο εχει την πληγην της μαχαιρας και εζησεν και εδοθη αυτω δουναι πνευμα τη εικονι του θηριου ινα και λαληση η εικων του θηριου και ποιηση οσοι αν μη προσκυνησωσιν την εικονα του θηριου ινα αποκτανθωσιν και ποιει παντας τους μικρους και τους μεγαλους και τους πλουσιους και τους πτωχους και τους ελευθερους και τους δουλους ινα δωση αυτοις χαραγμα επι της χειρος αυτων της δεξιας η επι των μετωπων αυτων και ινα μη τις δυνηται αγορασαι η πωλησαι ει μη ο εχων το χαραγμα η το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου ωδε η σοφια εστιν ο εχων τον νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου αριθμος γαρ ανθρωπου εστιν και ο αριθμος αυτου εξακοσιοι δεκα εξ
Υπολογίζουμε τώρα τον νέο δεκαδικό Ιωνικό λεξάριθμο και βρίσκουμε:

Λ = 240222

Τι θέλει να μας πει ο αριθμός αυτός; Αρχαίες κωδικοποιήσεις λέξεως έχουν πολλές φορές λάβει υπόψιν τους την διαίρεση του κύκλου σε 360 μοίρες. Έτσι μία λέξη μπορεί και να εκφράζει γωνία σε μοίρες. Έτσι προσέχουμε ότι:

Λ = 240222 = 667 x 360 + 102 = 666 x 360 + 462

ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΔΕΚΑ ΕΞ = 462

Έτσι ενώ στο κείμενο έχουμε χρησιμοποιήσει το αρσενικό 'εξακόσιοι' εδώ έχουμε το ουδέτερο 'εξακόσια'.

Την ίδια στιγμή βέβαια έχουμε:

ΕΞΑΚΟΣΙΟΙ ΔΕΚΑ ΕΞ = 541

Όμως το 541 είναι ο Εβραϊκός λεξάριθμος της λέξης Ισραήλ ώς(προσοχή στην διαφορετική αξία των γραμμάτων ρω και σίγμα):

ΙΣΡΑΛ =10+300+200+1+30 = 541

Ο αριθμός 541 μας δίδει γεωμετρικά το άστρο του Δαυίδ(εξάγραμμο), αυτό διότι είναι ο δέκατος αστρικός αριθμός.

https://www.biblegematria.com/uploads/1 ... 77.png?250

Διαφορετικά μπορούμε να γράψουμε χωρίς το όνομα του θηρίου:

και εσταθην επι την αμμον της θαλασσης και ειδον εκ της θαλασσης θηριον αναβαινον εχον κεφαλας επτα και κερατα δεκα και επι των κερατων αυτου δεκα διαδηματα και επι τας κεφαλας αυτου ονομα βλασφημιας και το θηριον ο ειδον ην ομοιον παρδαλει και οι ποδες αυτου ως αρκτου και το στομα αυτου ως στομα λεοντος και εδωκεν αυτω ο δρακων την δυναμιν αυτου και τον θρονον αυτου και εξουσιαν μεγαλην και ειδον μιαν των κεφαλων αυτου ως εσφαγμενην εις θανατον και η πληγη του θανατου αυτου εθεραπευθη και εθαυμασεν ολη η γη οπισω του θηριου και προσεκυνησαν τον δρακοντα ος εδωκεν εξουσιαν τω θηριω και προσεκυνησαν το θηριον λεγοντες τις ομοιος τω θηριω τις δυναται πολεμησαι μετ αυτου και εδοθη αυτω στομα λαλουν μεγαλα και βλασφημιας και εδοθη αυτω εξουσια ποιησαι μηνας τεσσαρακοντα δυο και ηνοιξεν το στομα αυτου εις βλασφημιαν προς τον θεον βλασφημησαι το ονομα αυτου και την σκηνην αυτου και τους εν τω ουρανω σκηνουντας και εδοθη αυτω εξουσια επι πασαν φυλην και γλωσσαν και εθνος και προσκυνησουσιν αυτω παντες οι κατοικουντες επι της γης ων ου γεγραπται τα ονοματα εν τη βιβλω της ζωης του αρνιου εσφαγμενου απο καταβολης κοσμου ει τις εχει ους ακουσατω ει τις αιχμαλωσιαν συναγει εις αιχμαλωσιαν υπαγει ει τις εν μαχαιρα αποκτενει δει αυτον εν μαχαιρα αποκτανθηναι ωδε εστιν η υπομονη και η πιστις των αγιων και ειδον αλλο θηριον αναβαινον εκ της γης και ειχεν κερατα δυο ομοια αρνιω και ελαλει ως δρακων και την εξουσιαν του πρωτου θηριου πασαν ποιει ενωπιον αυτου και ποιει την γην και τους κατοικουντας εν αυτη ινα προσκυνησωσιν το θηριον το πρωτον ου εθεραπευθη η πληγη του θανατου αυτου και ποιει σημεια μεγαλα ινα και πυρ ποιη καταβαινειν εκ του ουρανου εις την γην ενωπιον των ανθρωπων και πλανα τους κατοικουντας επι της γης δια τα σημεια α εδοθη αυτω ποιησαι ενωπιον του θηριου λεγων τοις κατοικουσιν επι της γης ποιησαι εικονα τω θηριω ο εχει την πληγην της μαχαιρας και εζησεν και εδοθη αυτω δουναι πνευμα τη εικονι του θηριου ινα και λαληση η εικων του θηριου και ποιηση οσοι αν μη προσκυνησωσιν την εικονα του θηριου ινα αποκτανθωσιν και ποιει παντας τους μικρους και τους μεγαλους και τους πλουσιους και τους πτωχους και τους ελευθερους και τους δουλους ινα δωση αυτοις χαραγμα επι της χειρος αυτων της δεξιας η επι των μετωπων αυτων και ινα μη τις δυνηται αγορασαι η πωλησαι ει μη ο εχων το χαραγμα η το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου ωδε η σοφια εστιν ο εχων τον νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου αριθμος γαρ ανθρωπου εστιν και ο αριθμος αυτου = 239681 = 665.781 x 360 = 665 x 360 + 281
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Άβαταρ μέλους
Obi Wan Iakobi
Δημοσιεύσεις: 15683
Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Obi Wan Iakobi »

Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.

Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Άβαταρ μέλους
Sothan
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: 02 Αύγ 2020, 15:31
Phorum.gr user: Galactic DM

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sothan »



Θα πατάτε το 1 για να πάτε στο σούπερμαρκετ το δύο για να πάτε στη τράπεζα και το 3 για τη τουαλέτα.
In the darkness between the stars the weak and the faithless find no deliverance.
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

Aν μπει και κοντά στο αυτί ή κάπου αλλού στο κρανίο ή εγκέφαλο, μπορείς να αποκτήσεις και κολοβακτηρίδιο με φωνή.
Άβαταρ μέλους
Obi Wan Iakobi
Δημοσιεύσεις: 15683
Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Obi Wan Iakobi »

Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.

Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Άβαταρ μέλους
Alphabet
Δημοσιεύσεις: 1639
Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
Phorum.gr user: Alphabet

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet »

Obi Wan Iakobi έγραψε: 04 Δεκ 2020, 17:57
:smt005: :smt005: :smt005:
Για ρωτα τον Τουλατο ρε φιλε, γιατι την εχω αυτη την απορια χρονια..
Τα ματια και τα βλεφαρα γιατι τα βαφει;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Του Θεού εσμέν και δεν υποκύπτουμε στις βουλές του Αντιχρίστου! Αρνούμαστε το σφράγισμα -χάραγμα, με όποιον τρόπο κι αν επιβληθεί!
Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade »

Το χάραγμα έχει πολλές χρησιμότητες.
Όπως είχαν πολλές χρησιμότητες και οι πρωτόλειες μορφές χαράγματος, που ήταν το ραντάρ και ο χάρτης των λουλουδιών με την Μυλέν Ντεμονζώ.
Βασικά δεν γλυτώνεται.
Αν λέγαμε το 1939 να γίνει μία διεθνής συνθήκη κατά του ραντάρ θα την υπέγραφαν όλοι για πλάκα και την άλλη μέρα θα την παρεβίαζαν.
Το ίδιο και το χάραγμα.

Κυριώτερες χρήσεις του χαράγματος είναι:

1. Οικονομικός έλεγχος.
2. Έλεγχος συμμετεχόντων σε συγκεντρώσεις του ΚΚΕ.
3. Mothers in law.

Για το (2) φωνάζει η αριστερά -λαίμαι, διότι σε ένα κομμουνιστικό καθεστώς θα ήτο αναπόσπαστον τμήμα της διοικήσεως- αλλά το (1) και το (3) τα επικροτεί !
Η αριστερά κοροϊδεύει τον κόσμο. Είναι δυνατόν να συζητάμε για την υπ. αρ. (2) περίπτωση και να λέμε ότι οι ... περιπτώσεις (1) και (3) δεν υπάρχουν ;;; Αλλά στην πραγματικότητα ούτε με την υπ. αρ. (2) περίπτωση έχει πρόβλημα, όπως εξήγησα.

Αυτός που τα έλεγε, κάπως, πιό σωστά ήταν ο πατήρ Κλεομένης.
Αλλά κι αυτός πάσχει από αριθμοφοβία.
Το 666 ήταν ο μεγαλύτερος αριθμός στα κουπόνια του ΟΠΑΠ επί Κόκκαλη (πριν τη νέα μηχανοργάνωση του 2015 ή μήπως του 2009 ;). Υπήρχε όμως μία απλή εξήγηση που είχε σχέση με τα τσιπάκια και μου την είχε πει η Intralot.
Δεν χρειάζεται η αριθμοφοβία. Χρειάζεται να πολεμήσουμε τα (1), (2) και (3). Και την κατάχρηση (2) βεβαίως, διότι και το ΚΚΕ παρά τον περίεργον χαρακτήρα του δικαιούται να πραγματοποιεί τας συγκεντρώσεις του.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Άβαταρ μέλους
OrderAndChaos
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 02 Οκτ 2018, 17:30

Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OrderAndChaos »

Της παραφιλολογίας το κάγκελο. 2000 χρόνια και ακόμα τα χριστιανά να καταλάβουν πως η Αποκάλυψη και οι Αντίχριστοι αφορούσαν την εσχατολογία των αρχαίων χριστιανών.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”