οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 24 Μαρ 2020, 00:29 Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant