ΦΑΠ
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Εν τω μεταξύ στα Τουρκοβουλγαρικά σύνορα....
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Εν τω μεταξύ στα Τουρκοβουλγαρικά σύνορα....
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Εν τω μεταξύ στα Τουρκοβουλγαρικά σύνορα....
Την τρομάρα τη δική βλέπουμε όλοι να παραμείνουν ανοιχτά τα σύνορα με την Τουρκία για το εμπόριο...Chainis έγραψε: 03 Μαρ 2020, 21:20Τι γράφεις ρε παπάρα;Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2020, 19:08Κάνε μου τη χάρη και βάλε Google maps. Ίσως το καταλάβεις. Βέβαια όλο και κάποιο συμφέρον θα έχεις να μείνουν ανοιχτά τα σύνορα με τους εισβολείς. Τι εισάγεις; Τουρκικές κάλτσες μήπως;Chainis έγραψε: 03 Μαρ 2020, 19:04
Οδικά ο ποιο σύντομος δρόμος από Τουρκία για Ευρώπη είναι από Ανδριανούπολη, Βουλγαρία, Σερβία κι από εκεί ανάλογα που πάνε.
Μόνο η Σερβία θα είχε έξτρα γραφειοκρατία ως μη μέλος της ΕΕ.
Παραπάνω έξοδα είναι η διαφορά πετρέλαιο για την νταλίκα μείον τα εισητήρια για φέρυ Ηγουμενιτσα-Τεργέστη.
Δεν πιστεύω ότι είναι τόσα μεγαλο το ποσό ώστε να επηρεάσει την οικονομία τους.
Απο που κατάλαβες ότι θέλω ανοιχτά σύνορα με την Τουρκία;
Δειξε μας εσύ που δεν εχεις συμφέροντα και εισαι καλός στην Γεωγραφία ποια είναι η πιο σύντομη διαδρομή Τουρκία - Γερμανία.
Δεν επικοινωνείς με τίποτα γύρω σου κι εβγαλες και το συμπέρασμα ότι είμαι εισαγωγέας τρομάρα σου!![]()
Re: Εν τω μεταξύ στα Τουρκοβουλγαρικά σύνορα....
Ά καλα!!!Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Μαρ 2020, 09:30Την τρομάρα τη δική βλέπουμε όλοι να παραμείνουν ανοιχτά τα σύνορα με την Τουρκία για το εμπόριο...Chainis έγραψε: 03 Μαρ 2020, 21:20Τι γράφεις ρε παπάρα;Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2020, 19:08
Κάνε μου τη χάρη και βάλε Google maps. Ίσως το καταλάβεις. Βέβαια όλο και κάποιο συμφέρον θα έχεις να μείνουν ανοιχτά τα σύνορα με τους εισβολείς. Τι εισάγεις; Τουρκικές κάλτσες μήπως;
Απο που κατάλαβες ότι θέλω ανοιχτά σύνορα με την Τουρκία;
Δειξε μας εσύ που δεν εχεις συμφέροντα και εισαι καλός στην Γεωγραφία ποια είναι η πιο σύντομη διαδρομή Τουρκία - Γερμανία.
Δεν επικοινωνείς με τίποτα γύρω σου κι εβγαλες και το συμπέρασμα ότι είμαι εισαγωγέας τρομάρα σου!![]()
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: Εν τω μεταξύ στα Τουρκοβουλγαρικά σύνορα....
Εντελώς πληροφοριακά, τα σύνορα του Καπίκουλε μεταξύ Τουρκίας-Βουλγαρίας είναι τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.. Η κύρια εμπορική δίοδος Τουρκίας για Ευρώπη ήταν ανέκαθεν από εκεί και εκεί κατευθύνεται και η εθνική οδός από την Κωνσταντινούπολη. Πρόσφατα για να εξυπηρετηθεί και να αποσυμφορηθεί η κίνηση, αναβαθμίστηκαν και τα δεύτερα σύνορα με Βουλγαρία στο Χαμζαμπεϊλί πολύ κοντά στα προηγούμενα.
Μέχρι πρότινος -πριν γίνουν κάποιες εργασίες υποδομής- ο δρόμος προς Ελλάδα από Κωνσταντινούπολη ήταν μια απλή επαρχιακή οδός διπλής κατεύθυνσης χωρίς επαρκή σήμανση.. Υπήρξε εσκεμμένο μποϊκοτάζ από την Τουρκία για τη χρήση της Εγνατίας οδού σαν δρόμο προς την Ευρώπη, αλλά και όλη η δημιουργία της υπήρξε γεωστρατηγικός στόχος της Ελλάδας προκειμένου να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Ακόμα και σήμερα όμως, που βελτιώθηκε κάπως ο δρόμος, μόνο φορτηγά που κατευθύνονται προς Ελλάδα ή διεθνείς τουρκικές εταιρείες μεγάλου τζίρου ή που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα χρησιμοποιούν την Εγνατία. Το κόστος για διόδια και εισιτήριο πλοίου για ένα φορτηγό είναι πολύ μεγάλο... Προτιμούν να κινούνται σε διαδρομές μικρότερου κόστους παρά ταχύτερου χρόνου. Μέχρι πολύ πρόσφατα, πριν απαγορευτεί η κίνηση φορτηγών εκτός Εγνατίας οδού, οι περισσότερες τουρκικές νταλίκες που έμπαιναν Ελλάδα κινούνταν από τις παρακαμπτήριες για να αποφύγουν τα διόδια.. Από Σμύρνη υπάρχει και θαλάσσια σύνδεση απευθείας με Ιταλία για τις νταλίκες ώστε να αποφύγουν την Ελλάδα και να μειώσουν χρόνο για τις μεταφορές που απαιτείται αυτό..
Μέχρι πρότινος -πριν γίνουν κάποιες εργασίες υποδομής- ο δρόμος προς Ελλάδα από Κωνσταντινούπολη ήταν μια απλή επαρχιακή οδός διπλής κατεύθυνσης χωρίς επαρκή σήμανση.. Υπήρξε εσκεμμένο μποϊκοτάζ από την Τουρκία για τη χρήση της Εγνατίας οδού σαν δρόμο προς την Ευρώπη, αλλά και όλη η δημιουργία της υπήρξε γεωστρατηγικός στόχος της Ελλάδας προκειμένου να ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. Ακόμα και σήμερα όμως, που βελτιώθηκε κάπως ο δρόμος, μόνο φορτηγά που κατευθύνονται προς Ελλάδα ή διεθνείς τουρκικές εταιρείες μεγάλου τζίρου ή που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα χρησιμοποιούν την Εγνατία. Το κόστος για διόδια και εισιτήριο πλοίου για ένα φορτηγό είναι πολύ μεγάλο... Προτιμούν να κινούνται σε διαδρομές μικρότερου κόστους παρά ταχύτερου χρόνου. Μέχρι πολύ πρόσφατα, πριν απαγορευτεί η κίνηση φορτηγών εκτός Εγνατίας οδού, οι περισσότερες τουρκικές νταλίκες που έμπαιναν Ελλάδα κινούνταν από τις παρακαμπτήριες για να αποφύγουν τα διόδια.. Από Σμύρνη υπάρχει και θαλάσσια σύνδεση απευθείας με Ιταλία για τις νταλίκες ώστε να αποφύγουν την Ελλάδα και να μειώσουν χρόνο για τις μεταφορές που απαιτείται αυτό..
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 106 Απαντήσεις
- 2783 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios
-
- 0 Απαντήσεις
- 121 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 1 Απαντήσεις
- 126 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 1 Απαντήσεις
- 189 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης