!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
- Alexander the Great
- Δημοσιεύσεις: 1660
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:42
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Στο μεταξυ οι ξανθοι μαυροι πασχουν απο αλμπινισμο,μια γενετικη ανωμαλια, και τους ακρωτηριαζουν οι αλλοι μαυροι γιατι πιστευουν οτι τα μελη τους θα τους φερουν...καλη τυχη.
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Ναι.Nero έγραψε: 14 Ιουν 2018, 16:14Και οι ινδο-άριοι απο τη στέπα ήρθαν. Οι Πέρσες και οι Μήδοι νομάδες ήταν,όπως και οι(μάλλον) συγγενικοί σκύθεςΑίγαγρος έγραψε: 14 Ιουν 2018, 15:46 Καμία σχέση με Ελ δεν έχουν οι συγκεκριμένοι λαοί που ομοιάζουν με Ευρωπαίους.
Αιώνες πριν σκάσει ο Αλέξανδρος στην περιοχή, είχαν εισχωρήσει λαοί που ομιλούσαν ινδοευρωπαϊκή γλώσσα, για να καταλήξουν μέχρι την Ινδία.
Προφανώς αυτές οι φάτσες είναι ελάχιστα απομεινάρια εκείνου του μακρινού παρελθόντος.
Μετέπειτα οι περιοχές του Αφγανιστάν και στα πέριξ κατακλύστηκαν από τουρκομογγολικούς λαούς της στέπας όπου και άφησαν απογόνους που αποτελούν την πλειοψηφία των κατοίκων αυτών των περιοχών σήμερα.
Οι άριοι πρέπει να ήρθαν από βορειο-δυτικά, σε αντίθεση με τους μετέπειτα τουρκογενείς λαούς από ανατολικά.
-
Nero
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Τελικά δεν είσαι τρολ,είσαι απλά βλάκας. O αλφισμός προκαλεί έλλειψη μελανίνης.Alexander the Great έγραψε: 14 Ιουν 2018, 16:51 Στο μεταξυ οι ξανθοι μαυροι πασχουν απο αλμπινισμο,μια γενετικη ανωμαλια, και τους ακρωτηριαζουν οι αλλοι μαυροι γιατι πιστευουν οτι τα μελη τους θα τους φερουν...καλη τυχη.
σου φαίνεται να πάσει αυτό το παιδάκι απο έλλειψη μελανίνης?

- Alexander the Great
- Δημοσιεύσεις: 1660
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:42
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Δεν λεω γιαυτα ρε στοκε γενικα μιλαω.
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Δεν είναι αλπίνοι αυτοί, είναι κάποια γενετική μετάλλαξη που απαντάται μόνο στη συγκεκριμένη φυλή (από κάτι νησιά, δεν θυμάμαι τώρα όνομα).
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Μπίστη, ο στρατός του μεγάλου Αλεξάνδρου, κατά την εκστρατεία του στην ανατολή δεν είχε πάρει μαζί του καραβάνια με Ελληνίδες γυναίκες.Μπίστης έγραψε: 14 Ιουν 2018, 15:50Δεν εξηγείς το ονόματα των αρχαίων θεών, την επιμονή του λαού σε αυτούς, την απομόνωση της κοινότητας από τους πιό σκούρους.
Ούτε ο Αίγαγρος. Δικαιολογίες ψάχνει και αποφεύγει το ζήτημα.
Όπου ο Αλέξανδρος ίδρυε μία πόλη, οι Έλληνες στρατιώτες που έμεναν πίσω και να εγκατασταθούν στην νέα πόλη, έπαιρναν ντόπιες γυναίκες.
Ήδη δηλαδή τα παιδιά τους ήταν μιγάδες πρώτης γενιάς. Σκέψου λοιπόν τι έγινε μέσα σε 3-4 γενιές.
Πολλές φορές έκαναν το ίδιο και όταν ίδρυαν πόλεις π.χ. στην Μικρά Ασία, όπου έπαιρναν ντόπιες, έσφαζαν τον αντρικό πληθυσμό.
Τέτοια περίπτωση ήταν η πόλη της Αλικαρνασσού, οι Έλ πήραν γυναίκες Κάρες.
Δεν λέω πως αυτό γινόταν σε κάθε πόλη, αλλά γενικά υπάρχουν και αρκετοί μύθοι που έκλεβαν γυναίκες από τις γειτονικές περιοχές, όπως ο μύθος των Κενταύρων που έκλεψαν τις γυναίκες των Λαπιθών. Η γυναίκα εκείνη την εποχή ήταν κάτι σαν δοχείο, η γραμμή πήγαινε από πατέρα σε γιο.
- κυριος Μακης
- Δημοσιεύσεις: 542
- Εγγραφή: 03 Μάιος 2018, 10:33
- Τοποθεσία: Agri Decumates
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Νησοι του Σολομωντα νομιζω, αν και υπαρχει και αυτο το λινκ: http://www.youtube.com/watch?v=ATYGn9x19jEΑίγαγρος έγραψε: 14 Ιουν 2018, 16:55 Δεν είναι αλπίνοι αυτοί, είναι κάποια γενετική μετάλλαξη που απαντάται μόνο στη συγκεκριμένη φυλή (από κάτι νησιά, δεν θυμάμαι τώρα όνομα).
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
2018 December 3
Το Ισλάμ «εξαφανίζει» τους Καλάς: Χάνονται οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Άρθρο αφιερωμένο στους Καλάς του Πακιστάν, στους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δημοσίευσε η Washington Post. Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, οι Καλάς βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαφάνισης εξαιτίας της «εισβολής» του σουνιτικού Ισλάμ στην κοιλάδα τους και του φόβου που οδηγεί πολλά από τα μέλη της φυλής στον εξισλαμισμό.
Επί αιώνες, γράφει η αμερικανική εφημερίδα, μια μικρή κοινότητα ανοιχτόχρωμων, γαλανομάτηδων ανθρώπων, γνωστών ως Καλάσα, ζούνε σε μια απομονωμένη κοιλάδα στο βορειοδυτικό Πακιστάν, καλλιεργώντας τη γη και εκτρέφοντας ζώα.

Σύμφωνα με τον μύθο οι ρίζες τους πάνε πίσω στον Μέγα Αλέξανδρο, του οποίου οι δυνάμεις πέρασαν από αυτή την ορεινή περιοχή τον 3ο αιώνα π.Χ. Αλλά, επιστημονικές έρευνες -γράφει η WP- τους χαρακτηρίζουν με «αινιγματικές» και «σύνθετες» καταβολές, πιθανότατα να είναι η πρώτη ομάδα μεταναστών που έφτασαν στην ινδική υποήπειρο από την Ασία.
Οι Καλάσα, που μιλάνε μια μοναδική διάλεκτο, δεν έχουν ιερά κείμενα ή τόπους λατρείας, συνεχίζει η αμερικανική εφημερίδα. Ωστόσο, συνεχίζει η WP, πραγματοποιούν τελετουργικές εορτές κάθε άνοιξη και φθινόπωρο (ισημερίες), με πολύχρωμα κοστούμια και χορούς που έχουν προσελκύσει πολλούς επισκέπτες στην ορεινή πατρίδα τους.
Η Washington Post γράφει ότι τα τελευταία χρόνια μια νέα εξωτερική επιρροή -το σουνιτικό Ισλάμ- έχει αρχίσει να εισχωρεί στην κοιλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους και μειώνοντας δραματικά τον αριθμό των μη μουσουλμάνων.
Τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με τοπικές έρευνες, 300 άνθρωποι Καλάσα έχουν αλλαξοπιστήσει, μειώνοντας τον αριθμό τους από περίπου 4.100 σε 3.800. Οι τοπικοί ηγέτες φοβούνται ότι ο πολιτισμός τους μπορεί να εξαφανιστεί.
Ο αριθμός των προσηλυτισμών έχει επιταχυνθεί, ειδικά μεταξύ των νέων, με κορίτσια Καλάσα που παντρεύονται μουσουλμάνους και μουσουλμάνοι δάσκαλοι που παροτρύνουν τους μαθητές να αλλαξοπιστήσουν. Υπήρξε επίσης μια οικοδομική έκρηξη στην κατασκευή τζαμιών, με τουλάχιστον 18 νέα τεμένη να έχουν ανεγερθεί στην κοιλάδα.
«Μετά από εκατοντάδες χρόνια, έχουμε μετατραπεί σε μειονότητα στη γη μας», δήλωσε ο Σαχ Φερόζ, ένας εθελοντής δάσκαλος των Καλάς.
Οι θρησκευτικές διαμάχες συνδέονται με εδαφικές διαμάχες, ειδικά σε μεγάλες εκτάσεις δασών που οι κοινότητες Καλάσα κατέχουν από κοινού ως θέμα παράδοσης. Τον περασμένο μήνα, μια δικαστική υπόθεση σχετική με τα δικαιώματα επί της γης κατέληξε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Πακιστάν, το οποίο ανέθεσε στα επαρχιακά δικαστήρια να επανεξετάσουν το θέμα και να υποβάλουν έκθεση σε ένα μήνα.
Το περασμένο καλοκαίρι, οι Καλάσα κατάφεραν να αποκτήσουν την πρώτη τους φωνή στην κυβέρνηση.
Ο Ουαζιρζάντα Χαν (Wazirzada Khan), 34 ετών, πολιτικός ακτιβιστής από την κοιλάδα, εκλέχτηκε στο επαρχιακό κοινοβούλιο βάσει του νόμου που προβλέπει έδρανα για τις μειονότητες. Τη θέση αυτή πήρε χάρη στον Ιμράν Χαν, τότε πολιτικός ηγέτης στην επαρχία και τώρα πρωθυπουργός του Πακιστάν.
«Οι Καλάσα είναι οι αυτόχθονες ιδιοκτήτες της γης, των δασών και των βουνών. Χρειαζόμαστε νόμους για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας», δήλωσε ο Ουαζιρζάντα Χαν.
Οι Καλάσα που προσηλυτίζονται στο Ισλάμ “το κάνουν τόσο πρόθυμα”, πρόσθεσε, αλλά η κοινότητα «πρέπει να χαρακτηριστεί εθνική κληρονομιά με ειδικό καθεστώς».
Άλλοι ακτιβιστές των Καλάσα αναφέρουν ότι ιστορικά ήταν περιφρονημένοι από τους μουσουλμάνους ως «άπιστοι», μαζί με μια ακόμα κοινότητα Καλάσα στην επαρχία Νουρεστάν του Αφγανιστάν πέρα από τα σύνορα.
Ένας άλλος Καλάς, ο Άκραμ Χουσεΐν, 34 ετών, περιέγραψε τον εαυτό του ως τον μόνο Καλάς στην οικογένεια, μετά τον θάνατο τη μητέρας του και τον γάμο του πατέρα του με μια μουσουλμάνα.
«Όταν ένας μουσουλμάνος δάσκαλος σε απειλεί ότι είσαι άπιστος και θα καείς στην κόλαση, ένα παιδί δεν μπορεί να αποφύγει αυτή την απειλητική επιρροή», είπε.
«Μου είπαν οι μουσουλμάνοι δάσκαλοί μου να διαβάσω ισλαμικούς στίχους που λένε ότι είναι υποχρεωτικό να γίνει κανείς μουσουλμάνος. Αλλά δεν πιέζουμε τους νεαρούς μας για τις πεποιθήσεις μας των Καλάσα».
Ο δάσκαλος Φερόζ σημείωσε ότι όλοι οι μαθητές σε μεικτά σχολεία διδάσκονται ισλαμικά θρησκευτικά.
Πρόσφατα, ένα πρωί, στην έκτη τάξη θηλέων σε ένα τοπικό σχολείο, όλες οι Καλάς και μουσουλμάνες μαθήτριες απήγγειλαν αποσπάσματα από το Κοράνι.
«Εάν αρχίσετε από τις πρώτες τάξεις να διδάσκεστε ισλαμικά μαθήματα ως υποχρεωτικά μέχρι και το Πανεπιστήμιο, τότε θα επηρεαστείτε από τις ισλαμικές διδασκαλίες», λέει ο Φερόζ.
Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Ευρωπαίοι μελετητές επισκέφθηκαν τους Καλάς και τους υποστήριξαν, όπως στη δημιουργία ενός σχολείου που διδάσκει στη γλώσσα τους. Πολλοί όμως επισκέπτες δυτικοί έπεσαν θύματα επιθέσεων από εγκληματίες ή ισλαμιστές αντάρτες.
Το 2002 ένας Ισπανός ερευνητής που ζούσε στην κοιλάδα, ο Jordi Magraner, βρέθηκε νεκρός από δύο ντόπιους με τον λαιμό του κομμένο.
Το 2009 ένας Έλληνας λόγιος, ο Αθανάσιος Λαρούνης, που βοήθησε να χτιστεί το σχολείο των Καλάς, απήχθη από τους Αφγανούς Ταλιμπάν αλλά τελικά απελευθερώθηκε και επέστρεψε στην Ελλάδα.
Η μεγαλύτερη σύγκρουση γίνεται μεταξύ της παράδοσης των Καλάς, που είναι κοσμική και μετριοπαθής, με την επιθετικά επεκτεινόμενη μουσουλμανική πίστη με τους αυστηρούς κανόνες και τα συντηρητικά ήθη.
Οι Καλάς καλλιεργούν αμπέλια και προσφέρουν κρασί στους επισκέπτες στα πανηγύρια τους, όπου άνδρες και γυναίκες χορεύουν μαζί.
Μια αγρότισσα Καλάς παραπονέθηκε για τα κηρύγματα μίσους που γίνονται από τα μεγάφωνα των τοπικών τζαμιών.
«Δεν παράγουμε κρασί για να το πουλήσουμε και δεν υποχρεώνουμε τους ανθρώπους να το πιουν», λέει η Σαχί Γκιουλ, μητέρα έξι παιδιών.
«Μας κατηγορούν οι ντόπιοι ιμάμηδες ότι χρησιμοποιούμε το κρασί για πειρασμό στη μουσουλμανική νεολαία, κάτι που δεν αληθεύει. Παράγουμε κρασί όπως επιτρέπεται από τη θρησκεία και την κουλτούρα μας».
Η Γκιουλ, που οι αδελφές της και οι ανιψιές εξισλαμίστηκαν, λέει ότι στεναχωριέται για τον προσηλυτισμό τόσων νέων Καλάς, ιδίως μέσω των γάμων. Λέει ότι τα κορίτσια «προσηλυτίζονται εύκολα» από μουσουλμάνους επισκέπτες που ερωτοτροπούν μαζί τους και τις παντρεύονται.
«Δεν πιέζουμε τα παιδιά μας να παντρευτούν», εξηγεί η Γκιουλ. «Όταν ένα κορίτσι Καλάσα θέλει να παντρευτεί ένα μουσουλμάνο, αποδέχεται το Ισλάμ και εισέρχεται σε μια μουσουλμανική οικογένεια».
Ο Τζαμρόζ Χαν, μουσουλμάνος ιμάμης με καταγωγή από τους Καλάς, ο παππούς του εξισλαμίστηκε πριν 70 χρόνια, θεωρεί «κακά» τα έθιμα των Καλάς, αλλά ισχυρίζεται ότι κανείς στην κοιλάδα δεν εξισλαμίζεται με τη βία.
«Κάνουμε τα κηρύγματά μας και τους πείθουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν το σωστό μονοπάτι», λέει.
«Τους διδάσκουμε ότι ασκούν απιστία με μικτές συναθροίσεις ανδρών και γυναικών, που χορεύουν και χρησιμοποιούν αλκοόλ. Ζητάμε να σταματήσουν αυτές τις πράξεις απιστίας».
Ο ιμάμης Τζαμρόζ Χαν σημειώνει με υπερηφάνεια ότι πριν μερικές δεκαετίες δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος στην περιοχή, αλλά τώρα οι μισοί έχουν εξισλαμιστεί.
«Δοξασμένος ο Αλλάχ, διδάσκουμε ώστε να τους προσηλυτίσουμε όλους», είπε.
Η Λάλι Γκιουλ, μια Καλάς που πουλά παραδοσιακές φορεσιές, είπε ότι το Ισλάμ εξαπλώνεται στην κοιλάδα και είναι δύσκολο να αναχαιτιστεί.
Μουσουλμάνοι επισκέπτες, λέει, φέρνουν χρήματα και παίρνουν νύφες. Όταν η κόρη της γνώρισε ένα μουσουλμάνο και εξισλαμίστηκε για να τον παντρευτεί, δεν στάθηκε εμπόδιο.
«Είμαστε ελεύθεροι και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι. Δεν επεμβαίνουμε στις αποφάσεις των παιδιών μας να είναι Καλάς ή να γίνουν μουσουλμάνοι», είπε η Λάλι Γκιουλ. «Αλλά η κοινότητά μας αποδυναμώνεται. Φοβάμαι ότι πολύ σύντομα, δεν θα έχει απομείνει Καλάς σε αυτή την κοιλάδα».
http://greeknewsondemand.com/2018/12/03 ... %bd%ce%bf/
Το Ισλάμ «εξαφανίζει» τους Καλάς: Χάνονται οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Άρθρο αφιερωμένο στους Καλάς του Πακιστάν, στους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δημοσίευσε η Washington Post. Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, οι Καλάς βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαφάνισης εξαιτίας της «εισβολής» του σουνιτικού Ισλάμ στην κοιλάδα τους και του φόβου που οδηγεί πολλά από τα μέλη της φυλής στον εξισλαμισμό.
Επί αιώνες, γράφει η αμερικανική εφημερίδα, μια μικρή κοινότητα ανοιχτόχρωμων, γαλανομάτηδων ανθρώπων, γνωστών ως Καλάσα, ζούνε σε μια απομονωμένη κοιλάδα στο βορειοδυτικό Πακιστάν, καλλιεργώντας τη γη και εκτρέφοντας ζώα.

Σύμφωνα με τον μύθο οι ρίζες τους πάνε πίσω στον Μέγα Αλέξανδρο, του οποίου οι δυνάμεις πέρασαν από αυτή την ορεινή περιοχή τον 3ο αιώνα π.Χ. Αλλά, επιστημονικές έρευνες -γράφει η WP- τους χαρακτηρίζουν με «αινιγματικές» και «σύνθετες» καταβολές, πιθανότατα να είναι η πρώτη ομάδα μεταναστών που έφτασαν στην ινδική υποήπειρο από την Ασία.
Οι Καλάσα, που μιλάνε μια μοναδική διάλεκτο, δεν έχουν ιερά κείμενα ή τόπους λατρείας, συνεχίζει η αμερικανική εφημερίδα. Ωστόσο, συνεχίζει η WP, πραγματοποιούν τελετουργικές εορτές κάθε άνοιξη και φθινόπωρο (ισημερίες), με πολύχρωμα κοστούμια και χορούς που έχουν προσελκύσει πολλούς επισκέπτες στην ορεινή πατρίδα τους.
Η Washington Post γράφει ότι τα τελευταία χρόνια μια νέα εξωτερική επιρροή -το σουνιτικό Ισλάμ- έχει αρχίσει να εισχωρεί στην κοιλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους και μειώνοντας δραματικά τον αριθμό των μη μουσουλμάνων.
Τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με τοπικές έρευνες, 300 άνθρωποι Καλάσα έχουν αλλαξοπιστήσει, μειώνοντας τον αριθμό τους από περίπου 4.100 σε 3.800. Οι τοπικοί ηγέτες φοβούνται ότι ο πολιτισμός τους μπορεί να εξαφανιστεί.
Ο αριθμός των προσηλυτισμών έχει επιταχυνθεί, ειδικά μεταξύ των νέων, με κορίτσια Καλάσα που παντρεύονται μουσουλμάνους και μουσουλμάνοι δάσκαλοι που παροτρύνουν τους μαθητές να αλλαξοπιστήσουν. Υπήρξε επίσης μια οικοδομική έκρηξη στην κατασκευή τζαμιών, με τουλάχιστον 18 νέα τεμένη να έχουν ανεγερθεί στην κοιλάδα.
«Μετά από εκατοντάδες χρόνια, έχουμε μετατραπεί σε μειονότητα στη γη μας», δήλωσε ο Σαχ Φερόζ, ένας εθελοντής δάσκαλος των Καλάς.
Οι θρησκευτικές διαμάχες συνδέονται με εδαφικές διαμάχες, ειδικά σε μεγάλες εκτάσεις δασών που οι κοινότητες Καλάσα κατέχουν από κοινού ως θέμα παράδοσης. Τον περασμένο μήνα, μια δικαστική υπόθεση σχετική με τα δικαιώματα επί της γης κατέληξε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Πακιστάν, το οποίο ανέθεσε στα επαρχιακά δικαστήρια να επανεξετάσουν το θέμα και να υποβάλουν έκθεση σε ένα μήνα.
Το περασμένο καλοκαίρι, οι Καλάσα κατάφεραν να αποκτήσουν την πρώτη τους φωνή στην κυβέρνηση.
Ο Ουαζιρζάντα Χαν (Wazirzada Khan), 34 ετών, πολιτικός ακτιβιστής από την κοιλάδα, εκλέχτηκε στο επαρχιακό κοινοβούλιο βάσει του νόμου που προβλέπει έδρανα για τις μειονότητες. Τη θέση αυτή πήρε χάρη στον Ιμράν Χαν, τότε πολιτικός ηγέτης στην επαρχία και τώρα πρωθυπουργός του Πακιστάν.
«Οι Καλάσα είναι οι αυτόχθονες ιδιοκτήτες της γης, των δασών και των βουνών. Χρειαζόμαστε νόμους για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας», δήλωσε ο Ουαζιρζάντα Χαν.
Οι Καλάσα που προσηλυτίζονται στο Ισλάμ “το κάνουν τόσο πρόθυμα”, πρόσθεσε, αλλά η κοινότητα «πρέπει να χαρακτηριστεί εθνική κληρονομιά με ειδικό καθεστώς».
Άλλοι ακτιβιστές των Καλάσα αναφέρουν ότι ιστορικά ήταν περιφρονημένοι από τους μουσουλμάνους ως «άπιστοι», μαζί με μια ακόμα κοινότητα Καλάσα στην επαρχία Νουρεστάν του Αφγανιστάν πέρα από τα σύνορα.
Ένας άλλος Καλάς, ο Άκραμ Χουσεΐν, 34 ετών, περιέγραψε τον εαυτό του ως τον μόνο Καλάς στην οικογένεια, μετά τον θάνατο τη μητέρας του και τον γάμο του πατέρα του με μια μουσουλμάνα.
«Όταν ένας μουσουλμάνος δάσκαλος σε απειλεί ότι είσαι άπιστος και θα καείς στην κόλαση, ένα παιδί δεν μπορεί να αποφύγει αυτή την απειλητική επιρροή», είπε.
«Μου είπαν οι μουσουλμάνοι δάσκαλοί μου να διαβάσω ισλαμικούς στίχους που λένε ότι είναι υποχρεωτικό να γίνει κανείς μουσουλμάνος. Αλλά δεν πιέζουμε τους νεαρούς μας για τις πεποιθήσεις μας των Καλάσα».
Ο δάσκαλος Φερόζ σημείωσε ότι όλοι οι μαθητές σε μεικτά σχολεία διδάσκονται ισλαμικά θρησκευτικά.
Πρόσφατα, ένα πρωί, στην έκτη τάξη θηλέων σε ένα τοπικό σχολείο, όλες οι Καλάς και μουσουλμάνες μαθήτριες απήγγειλαν αποσπάσματα από το Κοράνι.
«Εάν αρχίσετε από τις πρώτες τάξεις να διδάσκεστε ισλαμικά μαθήματα ως υποχρεωτικά μέχρι και το Πανεπιστήμιο, τότε θα επηρεαστείτε από τις ισλαμικές διδασκαλίες», λέει ο Φερόζ.
Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Ευρωπαίοι μελετητές επισκέφθηκαν τους Καλάς και τους υποστήριξαν, όπως στη δημιουργία ενός σχολείου που διδάσκει στη γλώσσα τους. Πολλοί όμως επισκέπτες δυτικοί έπεσαν θύματα επιθέσεων από εγκληματίες ή ισλαμιστές αντάρτες.
Το 2002 ένας Ισπανός ερευνητής που ζούσε στην κοιλάδα, ο Jordi Magraner, βρέθηκε νεκρός από δύο ντόπιους με τον λαιμό του κομμένο.
Το 2009 ένας Έλληνας λόγιος, ο Αθανάσιος Λαρούνης, που βοήθησε να χτιστεί το σχολείο των Καλάς, απήχθη από τους Αφγανούς Ταλιμπάν αλλά τελικά απελευθερώθηκε και επέστρεψε στην Ελλάδα.
Η μεγαλύτερη σύγκρουση γίνεται μεταξύ της παράδοσης των Καλάς, που είναι κοσμική και μετριοπαθής, με την επιθετικά επεκτεινόμενη μουσουλμανική πίστη με τους αυστηρούς κανόνες και τα συντηρητικά ήθη.
Οι Καλάς καλλιεργούν αμπέλια και προσφέρουν κρασί στους επισκέπτες στα πανηγύρια τους, όπου άνδρες και γυναίκες χορεύουν μαζί.
Μια αγρότισσα Καλάς παραπονέθηκε για τα κηρύγματα μίσους που γίνονται από τα μεγάφωνα των τοπικών τζαμιών.
«Δεν παράγουμε κρασί για να το πουλήσουμε και δεν υποχρεώνουμε τους ανθρώπους να το πιουν», λέει η Σαχί Γκιουλ, μητέρα έξι παιδιών.
«Μας κατηγορούν οι ντόπιοι ιμάμηδες ότι χρησιμοποιούμε το κρασί για πειρασμό στη μουσουλμανική νεολαία, κάτι που δεν αληθεύει. Παράγουμε κρασί όπως επιτρέπεται από τη θρησκεία και την κουλτούρα μας».
Η Γκιουλ, που οι αδελφές της και οι ανιψιές εξισλαμίστηκαν, λέει ότι στεναχωριέται για τον προσηλυτισμό τόσων νέων Καλάς, ιδίως μέσω των γάμων. Λέει ότι τα κορίτσια «προσηλυτίζονται εύκολα» από μουσουλμάνους επισκέπτες που ερωτοτροπούν μαζί τους και τις παντρεύονται.
«Δεν πιέζουμε τα παιδιά μας να παντρευτούν», εξηγεί η Γκιουλ. «Όταν ένα κορίτσι Καλάσα θέλει να παντρευτεί ένα μουσουλμάνο, αποδέχεται το Ισλάμ και εισέρχεται σε μια μουσουλμανική οικογένεια».
Ο Τζαμρόζ Χαν, μουσουλμάνος ιμάμης με καταγωγή από τους Καλάς, ο παππούς του εξισλαμίστηκε πριν 70 χρόνια, θεωρεί «κακά» τα έθιμα των Καλάς, αλλά ισχυρίζεται ότι κανείς στην κοιλάδα δεν εξισλαμίζεται με τη βία.
«Κάνουμε τα κηρύγματά μας και τους πείθουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν το σωστό μονοπάτι», λέει.
«Τους διδάσκουμε ότι ασκούν απιστία με μικτές συναθροίσεις ανδρών και γυναικών, που χορεύουν και χρησιμοποιούν αλκοόλ. Ζητάμε να σταματήσουν αυτές τις πράξεις απιστίας».
Ο ιμάμης Τζαμρόζ Χαν σημειώνει με υπερηφάνεια ότι πριν μερικές δεκαετίες δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος στην περιοχή, αλλά τώρα οι μισοί έχουν εξισλαμιστεί.
«Δοξασμένος ο Αλλάχ, διδάσκουμε ώστε να τους προσηλυτίσουμε όλους», είπε.
Η Λάλι Γκιουλ, μια Καλάς που πουλά παραδοσιακές φορεσιές, είπε ότι το Ισλάμ εξαπλώνεται στην κοιλάδα και είναι δύσκολο να αναχαιτιστεί.
Μουσουλμάνοι επισκέπτες, λέει, φέρνουν χρήματα και παίρνουν νύφες. Όταν η κόρη της γνώρισε ένα μουσουλμάνο και εξισλαμίστηκε για να τον παντρευτεί, δεν στάθηκε εμπόδιο.
«Είμαστε ελεύθεροι και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι. Δεν επεμβαίνουμε στις αποφάσεις των παιδιών μας να είναι Καλάς ή να γίνουν μουσουλμάνοι», είπε η Λάλι Γκιουλ. «Αλλά η κοινότητά μας αποδυναμώνεται. Φοβάμαι ότι πολύ σύντομα, δεν θα έχει απομείνει Καλάς σε αυτή την κοιλάδα».
http://greeknewsondemand.com/2018/12/03 ... %bd%ce%bf/
- μίστερ μαξ
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 9289
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Alexander the Great έγραψε: 13 Ιουν 2018, 19:50 ....
Στα έντυπα του Πακιστανικού Οργανισμού Τουρισμού αναφέρονται ως απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων,,,,,,,
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Τα ιδια θα κανουν κι εδω αν δεν ελεγχθουν.The Rebel έγραψε: 04 Δεκ 2018, 21:58 2018 December 3
Το Ισλάμ «εξαφανίζει» τους Καλάς: Χάνονται οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Άρθρο αφιερωμένο στους Καλάς του Πακιστάν, στους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δημοσίευσε η Washington Post. Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, οι Καλάς βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαφάνισης εξαιτίας της «εισβολής» του σουνιτικού Ισλάμ στην κοιλάδα τους και του φόβου που οδηγεί πολλά από τα μέλη της φυλής στον εξισλαμισμό.
Επί αιώνες, γράφει η αμερικανική εφημερίδα, μια μικρή κοινότητα ανοιχτόχρωμων, γαλανομάτηδων ανθρώπων, γνωστών ως Καλάσα, ζούνε σε μια απομονωμένη κοιλάδα στο βορειοδυτικό Πακιστάν, καλλιεργώντας τη γη και εκτρέφοντας ζώα.
Σύμφωνα με τον μύθο οι ρίζες τους πάνε πίσω στον Μέγα Αλέξανδρο, του οποίου οι δυνάμεις πέρασαν από αυτή την ορεινή περιοχή τον 3ο αιώνα π.Χ. Αλλά, επιστημονικές έρευνες -γράφει η WP- τους χαρακτηρίζουν με «αινιγματικές» και «σύνθετες» καταβολές, πιθανότατα να είναι η πρώτη ομάδα μεταναστών που έφτασαν στην ινδική υποήπειρο από την Ασία.
Οι Καλάσα, που μιλάνε μια μοναδική διάλεκτο, δεν έχουν ιερά κείμενα ή τόπους λατρείας, συνεχίζει η αμερικανική εφημερίδα. Ωστόσο, συνεχίζει η WP, πραγματοποιούν τελετουργικές εορτές κάθε άνοιξη και φθινόπωρο (ισημερίες), με πολύχρωμα κοστούμια και χορούς που έχουν προσελκύσει πολλούς επισκέπτες στην ορεινή πατρίδα τους.
Η Washington Post γράφει ότι τα τελευταία χρόνια μια νέα εξωτερική επιρροή -το σουνιτικό Ισλάμ- έχει αρχίσει να εισχωρεί στην κοιλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους και μειώνοντας δραματικά τον αριθμό των μη μουσουλμάνων.
Τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με τοπικές έρευνες, 300 άνθρωποι Καλάσα έχουν αλλαξοπιστήσει, μειώνοντας τον αριθμό τους από περίπου 4.100 σε 3.800. Οι τοπικοί ηγέτες φοβούνται ότι ο πολιτισμός τους μπορεί να εξαφανιστεί.
Ο αριθμός των προσηλυτισμών έχει επιταχυνθεί, ειδικά μεταξύ των νέων, με κορίτσια Καλάσα που παντρεύονται μουσουλμάνους και μουσουλμάνοι δάσκαλοι που παροτρύνουν τους μαθητές να αλλαξοπιστήσουν. Υπήρξε επίσης μια οικοδομική έκρηξη στην κατασκευή τζαμιών, με τουλάχιστον 18 νέα τεμένη να έχουν ανεγερθεί στην κοιλάδα.
«Μετά από εκατοντάδες χρόνια, έχουμε μετατραπεί σε μειονότητα στη γη μας», δήλωσε ο Σαχ Φερόζ, ένας εθελοντής δάσκαλος των Καλάς.
Οι θρησκευτικές διαμάχες συνδέονται με εδαφικές διαμάχες, ειδικά σε μεγάλες εκτάσεις δασών που οι κοινότητες Καλάσα κατέχουν από κοινού ως θέμα παράδοσης. Τον περασμένο μήνα, μια δικαστική υπόθεση σχετική με τα δικαιώματα επί της γης κατέληξε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Πακιστάν, το οποίο ανέθεσε στα επαρχιακά δικαστήρια να επανεξετάσουν το θέμα και να υποβάλουν έκθεση σε ένα μήνα.
Το περασμένο καλοκαίρι, οι Καλάσα κατάφεραν να αποκτήσουν την πρώτη τους φωνή στην κυβέρνηση.
Ο Ουαζιρζάντα Χαν (Wazirzada Khan), 34 ετών, πολιτικός ακτιβιστής από την κοιλάδα, εκλέχτηκε στο επαρχιακό κοινοβούλιο βάσει του νόμου που προβλέπει έδρανα για τις μειονότητες. Τη θέση αυτή πήρε χάρη στον Ιμράν Χαν, τότε πολιτικός ηγέτης στην επαρχία και τώρα πρωθυπουργός του Πακιστάν.
«Οι Καλάσα είναι οι αυτόχθονες ιδιοκτήτες της γης, των δασών και των βουνών. Χρειαζόμαστε νόμους για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας», δήλωσε ο Ουαζιρζάντα Χαν.
Οι Καλάσα που προσηλυτίζονται στο Ισλάμ “το κάνουν τόσο πρόθυμα”, πρόσθεσε, αλλά η κοινότητα «πρέπει να χαρακτηριστεί εθνική κληρονομιά με ειδικό καθεστώς».
Άλλοι ακτιβιστές των Καλάσα αναφέρουν ότι ιστορικά ήταν περιφρονημένοι από τους μουσουλμάνους ως «άπιστοι», μαζί με μια ακόμα κοινότητα Καλάσα στην επαρχία Νουρεστάν του Αφγανιστάν πέρα από τα σύνορα.
Ένας άλλος Καλάς, ο Άκραμ Χουσεΐν, 34 ετών, περιέγραψε τον εαυτό του ως τον μόνο Καλάς στην οικογένεια, μετά τον θάνατο τη μητέρας του και τον γάμο του πατέρα του με μια μουσουλμάνα.
«Όταν ένας μουσουλμάνος δάσκαλος σε απειλεί ότι είσαι άπιστος και θα καείς στην κόλαση, ένα παιδί δεν μπορεί να αποφύγει αυτή την απειλητική επιρροή», είπε.
«Μου είπαν οι μουσουλμάνοι δάσκαλοί μου να διαβάσω ισλαμικούς στίχους που λένε ότι είναι υποχρεωτικό να γίνει κανείς μουσουλμάνος. Αλλά δεν πιέζουμε τους νεαρούς μας για τις πεποιθήσεις μας των Καλάσα».
Ο δάσκαλος Φερόζ σημείωσε ότι όλοι οι μαθητές σε μεικτά σχολεία διδάσκονται ισλαμικά θρησκευτικά.
Πρόσφατα, ένα πρωί, στην έκτη τάξη θηλέων σε ένα τοπικό σχολείο, όλες οι Καλάς και μουσουλμάνες μαθήτριες απήγγειλαν αποσπάσματα από το Κοράνι.
«Εάν αρχίσετε από τις πρώτες τάξεις να διδάσκεστε ισλαμικά μαθήματα ως υποχρεωτικά μέχρι και το Πανεπιστήμιο, τότε θα επηρεαστείτε από τις ισλαμικές διδασκαλίες», λέει ο Φερόζ.
Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Ευρωπαίοι μελετητές επισκέφθηκαν τους Καλάς και τους υποστήριξαν, όπως στη δημιουργία ενός σχολείου που διδάσκει στη γλώσσα τους. Πολλοί όμως επισκέπτες δυτικοί έπεσαν θύματα επιθέσεων από εγκληματίες ή ισλαμιστές αντάρτες.
Το 2002 ένας Ισπανός ερευνητής που ζούσε στην κοιλάδα, ο Jordi Magraner, βρέθηκε νεκρός από δύο ντόπιους με τον λαιμό του κομμένο.
Το 2009 ένας Έλληνας λόγιος, ο Αθανάσιος Λαρούνης, που βοήθησε να χτιστεί το σχολείο των Καλάς, απήχθη από τους Αφγανούς Ταλιμπάν αλλά τελικά απελευθερώθηκε και επέστρεψε στην Ελλάδα.
Η μεγαλύτερη σύγκρουση γίνεται μεταξύ της παράδοσης των Καλάς, που είναι κοσμική και μετριοπαθής, με την επιθετικά επεκτεινόμενη μουσουλμανική πίστη με τους αυστηρούς κανόνες και τα συντηρητικά ήθη.
Οι Καλάς καλλιεργούν αμπέλια και προσφέρουν κρασί στους επισκέπτες στα πανηγύρια τους, όπου άνδρες και γυναίκες χορεύουν μαζί.
Μια αγρότισσα Καλάς παραπονέθηκε για τα κηρύγματα μίσους που γίνονται από τα μεγάφωνα των τοπικών τζαμιών.
«Δεν παράγουμε κρασί για να το πουλήσουμε και δεν υποχρεώνουμε τους ανθρώπους να το πιουν», λέει η Σαχί Γκιουλ, μητέρα έξι παιδιών.
«Μας κατηγορούν οι ντόπιοι ιμάμηδες ότι χρησιμοποιούμε το κρασί για πειρασμό στη μουσουλμανική νεολαία, κάτι που δεν αληθεύει. Παράγουμε κρασί όπως επιτρέπεται από τη θρησκεία και την κουλτούρα μας».
Η Γκιουλ, που οι αδελφές της και οι ανιψιές εξισλαμίστηκαν, λέει ότι στεναχωριέται για τον προσηλυτισμό τόσων νέων Καλάς, ιδίως μέσω των γάμων. Λέει ότι τα κορίτσια «προσηλυτίζονται εύκολα» από μουσουλμάνους επισκέπτες που ερωτοτροπούν μαζί τους και τις παντρεύονται.
«Δεν πιέζουμε τα παιδιά μας να παντρευτούν», εξηγεί η Γκιουλ. «Όταν ένα κορίτσι Καλάσα θέλει να παντρευτεί ένα μουσουλμάνο, αποδέχεται το Ισλάμ και εισέρχεται σε μια μουσουλμανική οικογένεια».
Ο Τζαμρόζ Χαν, μουσουλμάνος ιμάμης με καταγωγή από τους Καλάς, ο παππούς του εξισλαμίστηκε πριν 70 χρόνια, θεωρεί «κακά» τα έθιμα των Καλάς, αλλά ισχυρίζεται ότι κανείς στην κοιλάδα δεν εξισλαμίζεται με τη βία.
«Κάνουμε τα κηρύγματά μας και τους πείθουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν το σωστό μονοπάτι», λέει.
«Τους διδάσκουμε ότι ασκούν απιστία με μικτές συναθροίσεις ανδρών και γυναικών, που χορεύουν και χρησιμοποιούν αλκοόλ. Ζητάμε να σταματήσουν αυτές τις πράξεις απιστίας».
Ο ιμάμης Τζαμρόζ Χαν σημειώνει με υπερηφάνεια ότι πριν μερικές δεκαετίες δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος στην περιοχή, αλλά τώρα οι μισοί έχουν εξισλαμιστεί.
«Δοξασμένος ο Αλλάχ, διδάσκουμε ώστε να τους προσηλυτίσουμε όλους», είπε.
Η Λάλι Γκιουλ, μια Καλάς που πουλά παραδοσιακές φορεσιές, είπε ότι το Ισλάμ εξαπλώνεται στην κοιλάδα και είναι δύσκολο να αναχαιτιστεί.
Μουσουλμάνοι επισκέπτες, λέει, φέρνουν χρήματα και παίρνουν νύφες. Όταν η κόρη της γνώρισε ένα μουσουλμάνο και εξισλαμίστηκε για να τον παντρευτεί, δεν στάθηκε εμπόδιο.
«Είμαστε ελεύθεροι και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι. Δεν επεμβαίνουμε στις αποφάσεις των παιδιών μας να είναι Καλάς ή να γίνουν μουσουλμάνοι», είπε η Λάλι Γκιουλ. «Αλλά η κοινότητά μας αποδυναμώνεται. Φοβάμαι ότι πολύ σύντομα, δεν θα έχει απομείνει Καλάς σε αυτή την κοιλάδα».
http://greeknewsondemand.com/2018/12/03 ... %bd%ce%bf/
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
Ήταν μεμονωμένα περιστατικά, ο δικός μας Αλί Αλ Γιουνάνι ( αχαλαμούχου ιλ μπουάρι ιμπίμπαχ) μπορεί να σας διαβεβαιώσει πως τα ισλαμοτομάρια δεν πιέζουν ποτέ να πιστέψεις τον ψευδοπροφήτη τους Μουχάμαντ ( ουλουαλάχου μπιγκ οσάμαν λάντεν )
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
να δωσουμε σε ολους ελληνικη υπηκοότητα, αν και χλωμο να είχε απογόνους ο μεγας αλεξανδρος.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: Οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν απόγονοι του Μ. Αλέξανδρου
άρα όποιος τους δανείσει λεφτά, μην τα περιμένει πίσω.Alexander the Great έγραψε: 13 Ιουν 2018, 19:50 Χούνζα, Πατάν και Καλάς είναι οι ελληνικές φυλές του Πακιστάν, απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 37 Απαντήσεις
- 1091 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από vantono
-
- 0 Απαντήσεις
- 117 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Άθεος
-
- 270 Απαντήσεις
- 6348 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 38 Απαντήσεις
- 954 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
