Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Τεράστιο το κόστος από τη μη επαναφόρτιση των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Τι σχεδιάζει η διοίκηση του ΟΑΣΑ.
Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζει στους κόλπους του ΟΑΣΑ η ιδέα χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, αντί του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Κατά τις πληροφορίες, η διοίκηση του ΟΑΣΑ ανέθεσε στην κοινοπραξία LG-TΕΡΝΑ Ενεργειακή, που χειρίζεται το σύστημα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, να εξετάσει κατά πόσο είναι εφικτή η εφαρμογή της συγκεκριμένης ιδέας, από τεχνικής και όχι μόνο άποψης.
Προκειμένου να υλοποιηθεί ωστόσο η ιδέα που εξετάζει η διοίκηση του ΟΑΣΑ, για τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας, θα πρέπει ο οργανισμός να οριστικοποιήσει από κοινού με τη Visa και τη Mastercard τις χρεώσεις που θα απαιτηθούν.
Γιατί εξετάζεται η χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών
Η διοίκηση του ΟΑΣΑ εξετάζει τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, αντί του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς, σε μια προσπάθεια να μειωθεί το κόστος των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων, το οποίο έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Αιτία; Το γεγονός ότι αν και υπάρχει η δυνατότητα επαναφόρτισης, οι επιβάτες δεν το κάνουν. Αντίθετα, κάνουν χρήση των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων για μια φορά και μετά τα ξεφορτώνονται.
Όπως προκύπτει από πρόσφατους υπολογισμούς, το κόστος από τη διαδικασία αυτή (μη επαναφόρτιση του χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου) ανέρχεται σε 5 εκατ. ευρώ.
Ναι οκ να στηρίξουμε αλλά τώρα το φτιάξανε το τωρινό σύστημα. Θα περιμένε κανείς να είχαν λάβει οι σχεδιαστές υπόψιν τους ότι η χώρα είναι γεμάτη μπουμερς που αν έχουν την επιλογή να γεμίσουν τον τόπο σκουπίδια ή να μη το κάνουν, ΠΆΝΤΑ θα διαλέγουν να το κάνουν.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Θα ήμουν περιεργος να δω πώς θα το έφτιαχναν/προσάρμοζαν ανάλογα και με τις εκπτώσεις του καθένα αυτό (φοιτητικές, ανέργων, ηλικιωμένων κτλ). Αλλά σίγουρα θα ήταν κατι πολύ βολικό να χτυπάς το εισιτηριο σου απευθείας με τη χρεωστική σου. Ουτε εισιτηρια-βάλε ψιλά-βγάλε ψιλά-περιμενε ρέστα κτλ.
Ναι, χαίρω πολύ. Και στο Λονδίνο ανεβαίνεις ΚΑΙ με χρεωστική/πιστωτική αλλά δεν κατήργησαν την Oyster. Δηλαδή τουρίστες χωρίς Visa/Mastercard, ηλικιωμένοι χωρίς smartphone τι θα κάνουν;
vantono έγραψε: 25 Φεβ 2020, 19:46
Θα ήμουν περιεργος να δω πώς θα το έφτιαχναν/προσάρμοζαν ανάλογα και με τις εκπτώσεις του καθένα αυτό (φοιτητικές, ανέργων, ηλικιωμένων κτλ). Αλλά σίγουρα θα ήταν κατι πολύ βολικό να χτυπάς το εισιτηριο σου απευθείας με τη χρεωστική σου. Ουτε εισιτηρια-βάλε ψιλά-βγάλε ψιλά-περιμενε ρέστα κτλ.
Έχεις μπει ποτέ σε μετρο; με κάρτα φορτίζεις το εισιτήριο σου ανέπαφα.
οσοι εχουμε προσωποποιημενες καρτες εχουμε βρει την υγεια μας με τα ΜΜΜ
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Φεβ 2020, 13:43
Μία χαρά υπάρχουν ήδη οι επαναφορτιζομενες κάρτες, απλά μερικοί αρνούνται να τις χρησιμοποιησουν όπως φαίνεται.