hellegennes έγραψε: 13 Ιουν 2018, 13:03
Σχετικά με το νήμα, στο Ελεύθερο μού είχε στείλει μήνυμα ένας χρήστης που δεν γνώριζα και με ρωτούσε πού μπορεί να βρει τα ποστ μου που χάθηκαν από την γλωσσολογική ενότητα του phorum, γιατί θεωρούσε ότι περιείχαν χρήσιμες πληροφορίες. Ούτε καν τον γνώριζα σαν χρήστη.
Ναι, είναι κρίμα που χάθηκαν κι αυτά μαζί με τον πακτωλό τσιλιμπουρδίσματος, βλακείας και χυδαιότητας. Αλλά υπήρχαν κι αυτά στο phorum κι όποιος το αρνείται εθελοτυφλεί. Είχαμε και κάτι διαγωνισμούς σύντομων ιστοριών. Ήταν ωραία αυτά τα πράγματα και κρίμα που χάθηκαν.
Εγώ πάντως χαίρομαι που κατάφερα να μεταδώσω έστω και μια μικρή παπαρίτσα που μπορεί να είναι ορθή και χρήσιμη. Και είναι μεγάλη χαρά να σ'το λένε άτομα μετά από χρόνια ότι τα βρήκαν χρήσιμα. Δεν κορδώνω αλλά χαίρομαι. Το άτομο αυτό γράφτηκε στο Ελεύθερο μόνο για να μου στείλει αυτό το μήνυμα ή/και για να παρακολουθεί συζητήσεις.
Σε έχω σε διάφορα, όχι αποκλειστικά γλωσσολογικά. Θα ψάξω. Πάρε τώρα αυτά...
NikosVy έγραψε:
Hellegennes έγραψε:
Άλλ' αντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα.
Χαίρομαι όταν οι άλλοι σκέφτονται έτσι. Όχι επειδή έχουν δίκιο, αλλά επειδή έτσι με βολεύει εμένα στις υποθέσεις μου. Όπως είπα παραπάνω, πολύ περισσότερο χαίρομαι όταν σκέφτονται και ενεργούν ακριβώς έτσι οι ιθύνοντες στην Πολεοδομία και στο Υπουργείο Εσωτερικών. Εύχομαι να μην αλλάξουν ποτέ.
Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο νήμα, αν θέλεις σώνει και καλά να μιλήσεις επικεντρωμένος στον τίτλο του νήματος και σε τίποτα άλλο, φυσικά και υπάρχει Αστική Ευθύνη όποιου διαχειρίζεται ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης κατά τρόπο που μπορεί να θεωρηθεί δικαιολογημένα από κάποιον θιγόμενο χρήστη, ότι τον μεταχειρίζονται κατά διακριτικό τρόπο που προσβάλλει την προσωπικότητά του κατά το Άρθρο 922 του Αστικού Κώδικα.
Η άποψη ότι "εγώ έχω το καρπούζι και δικό μου είναι άρα το κάνω φέτες όπως θέλω και βάζω όποιους κανόνες γουστάρω, χωρίς να υπόκειμαι στον Αστικό Κώδικα", είναι μια δικαιολογημένα γραφική άποψη, η οποία όμως δεν έχει περάσει στα Νομικά.
Hellegennes έγραψε:
Επικαλείσαι άρθρα απολιθώματα
Δεν είναι καθόλου απολιθώματα
Hellegennes έγραψε:
...που λίγη βαρύτητα έχουν πλέον και σκοντάφτουν σε άλλα άρθρα και διατάξεις περί ελευθερίας λόγου.
Άλλο η ελευθερία λόγου. Μιλάμε για τη διαχείριση των γραφόμενων κάποιου.
Hellegennes έγραψε:
Το μόνο που μπορείς σοβαρά να αξιώσεις είναι να τιμωρηθεί κάποιος για -ή να πάρει πίσω- δυσφημιστικό περιεχόμενο.
Το άρθρο 57 όμως του Αστικού Κώδικα πάει και παραπέρα. Στην αποζημίωση λόγω προσβολής της προσωπικότητας.
Hellegennes έγραψε:
Επίσης το άρθρο 14 δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με διαδικτυακά φόρουμ, αναφέρεται αποκλειστικά σε μέσα ενημέρωσης και προσβολή κατά πρόσωπο.
Που το είδες γραμμένο αυτό που αναφέρεις;
Διάβασε και εδώ τι γίνεται για τις περιπτώσεις σαν του διαδικτύου και των φόρουμ τις οποίες δεν είχαν κατά νου όταν ψήφιζαν το Σύνταγμα
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE έγραψε:
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο νομοθέτης δεν έχει ρυθμίσει μια περίπτωση. Ο εφαρμοστής του δικαίου καλείται τότε να πληρώσει το κενό. Πρώτα πρέπει να διαπιστώσει αν ο νομοθέτης άφησε την περίπτωση αρρύθμιστη επειδή δεν την προέβλεψε ή επίτηδες δεν ήθελε να τη ρυθμίσει ξεχωριστά. Αν καταλήξει στο πρώτο συμπέρασμα, το κύριο εργαλείο του είναι η αναλογία, η εφαρμογή δηλαδή κανόνων που εφαρμόζονται σε όμοιες περιπτώσεις.
Hellegennes έγραψε:
Το φόρουμ δεν είναι μέσο ενημέρωσης,
Περισσότερο και από μέσο ενημέρωσης από τα μέσα ενημέρωσης που ήξερες μέχρι το 1990. Εδώ έχουμε και ενημέρωση (ψάξε στο Google Search να βρεις πως αποτυπώνεται για πάντα και σε θέαση όλου του πλανήτη, οποιαδήποτε φράση έχεις γράψει στο Φόρουμ)
Hellegennes έγραψε:
δεν φέρει ευθύνη για τα γραφόμενα των χρηστών του
Αυτά είναι δικά σου νομικά.
Hellegennes έγραψε:
..και η δυνατότητα απάντησης προσφέρεται έτσι κι αλλιώς από την πλατφόρμα του.
Όταν δουλεύει έτσι το πράγμα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Εμείς συζητάγαμε για το άλλο ενδεχόμενο.
Hellegennes έγραψε:
Εξάλλου η προσβολή αφορά πρόσωπα, επώνυμα. Τα χρηστώνυμα δεν συνιστούν ταυτοπροσωπίες.
Η αποτύπωση στο διαδίκτυο τόσων χαρακτηριστικών της προσωπικότητας προδίδουν τελικά το άτομο, τουλάχιστο στον κύκλο εκείνων που τον εντοπίζουν άνετα με βάση τα στοιχεία της ζωής του, της ομιλίας του, του συνήθως λόγου του, των απόψεών του περί πολιτικής, των φωτογραφημένων και δημοσιοποιημένων αγώνων του σε Γενικές Συνελεύσεις παταριών κ.ά.
Εξάλλου ορισμένοι αγκυλωτόσταυροι αφού ξεθυμάνουν σε ένα φόρουμ, πάνε να επαναλάβουν τα ίδια όσα έχουν γράψει και στη γνωστή ταβέρνα στέκι στην Πλ. Βαρνάβα Παγκρατίου, οπότε όχι μόνο ταυτοποιούνται αλλά και λες "ρε δεν καταφέρνω να απαλλαγώ απ' αυτούς όχι μόνο στο Φόρουμ αλλά ούτε στην ταβέρνα μου".
Συζητάμε ελεύθερα την Ιστορία μας.Εθνικιστικά ψέματα (που βοηθούν μόνο σε εμφάνιση φιλόδοξων δικτατόρων μαθητών της Σ. Ευελπίδων & ανεμπόδιστες αποβάσεις Τούρκων στην Κύπρο) θα τα απορρίψουμε!
Αλήθεια τώρα, δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό πως, τελικά, δεν ήταν ποτέ το θέμα ποιός / ποιά είναι ο "άλλος";
Πήγαν χαμένα χρόνια έτσι ρε οστρογότθοι!
Έχει πεθάνει -κυριολεκτικά- κόσμος από το "σχωρεμένο" και κάποιοι δεν λένε να συνέλθουν και να κοιτάξουν επιτέλους στον καθρέπτη.
Μετά φταίω εγώ που είμαι κλειτοριδική...
Homo Erectus έγραψε: 13 Ιουν 2018, 20:28
Αλήθεια τώρα, δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό πως, τελικά, δεν ήταν ποτέ το θέμα ποιός / ποιά είναι ο "άλλος";
Πήγαν χαμένα χρόνια έτσι ρε οστρογότθοι!
Έχει πεθάνει -κυριολεκτικά- κόσμος από το "σχωρεμένο" και κάποιοι δεν λένε να συνέλθουν και να κοιτάξουν επιτέλους στον καθρέπτη.
Homo Erectus έγραψε: 13 Ιουν 2018, 20:28
Αλήθεια τώρα, δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό πως, τελικά, δεν ήταν ποτέ το θέμα ποιός / ποιά είναι ο "άλλος";
Πήγαν χαμένα χρόνια έτσι ρε οστρογότθοι!
Έχει πεθάνει -κυριολεκτικά- κόσμος από το "σχωρεμένο" και κάποιοι δεν λένε να συνέλθουν και να κοιτάξουν επιτέλους στον καθρέπτη.
Μετά φταίω εγώ που είμαι κλειτοριδική...
Γω σε πέρασα για έηναλ.
Τέσπα όλες το ίδιο είστε πάνω κάτω.
(:
Homo Erectus έγραψε: 13 Ιουν 2018, 20:28
Αλήθεια τώρα, δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό πως, τελικά, δεν ήταν ποτέ το θέμα ποιός / ποιά είναι ο "άλλος";
Όχι, δεν μου έχει περάσει απ' το μυαλό. Ποιο είναι το θέμα;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Μα γιατί το λένε αυτό οι άνθρωποι; Εγώ κάθε μέρα κοιτάζομαι στον καθρέφτη και -εντάξει, βλέπω έναν κούκλο, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας- πολλές ώρες θα έλεγα. Πόσο πια ακόμη; Μερικές φορές ξεχνάω και να φάω. Κοιτάω, κοιτάω, κοιτάω, μέχρι που τρέχει αίμα απ' τα αθώα μάτια μου. Αχ, εκείνες οι νύχτες ήσαν ασυγχώρητες. Ο κάστορας μαστόρια έλουζε στην φεγγαρόφωτη νυφάδα. Τι μέρες κι εκείνες. Σουβλάκια πλουμιστά κατέβαιναν στους κήπους. Τριλούπ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Homo Erectus έγραψε: 13 Ιουν 2018, 20:28
Αλήθεια τώρα, δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό πως, τελικά, δεν ήταν ποτέ το θέμα ποιός / ποιά είναι ο "άλλος";
Πήγαν χαμένα χρόνια έτσι ρε οστρογότθοι!
Έχει πεθάνει -κυριολεκτικά- κόσμος από το "σχωρεμένο" και κάποιοι δεν λένε να συνέλθουν και να κοιτάξουν επιτέλους στον καθρέπτη.
Μετά φταίω εγώ που είμαι κλειτοριδική...
Γω σε πέρασα για έηναλ.
Τέσπα όλες το ίδιο είστε πάνω κάτω.
(:
Ναι καλά, Αύριο έχει γλαρόσουπα και τρούφες μπραιζέ..
Homo Erectus έγραψε: 13 Ιουν 2018, 21:55
Ωχθεμου!... Που είναι το κουμπί της αυτοπυρπόλησης;
Είναι εκείνο το θαυμαστικό, πάνω δεξιά από τα ποστ σου. Στην νέα σελίδα που θα βγει, γράψε ότι κάνει ζέστη και πόσο θα ήθελες να πας για μπάνια.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Ο Όντιν, απ' ότι φαίνεται, κουράστηκε και δεν μπορούσε άλλο να απωθεί το πνεύμα των καιρών, ούτε μπορούσε πλέον να ελέγχει τις βίαιες ορέξεις αυτού του πράγματος που λέγεται GDPR, της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Αντιμέτωπος με τη φυλάκιση, αποφάσισε πως ήταν καιρός να τα παρατήσει. Το GDPR αντλεί ή μάλλον αντλούσε τις δυνάμεις του από το πχόρουμ και όλα αυτά που ελέχθησαν εκεί, και όταν κι άμα έφτανε στο πχόρουμ, οι δυνάμεις του θα ήταν απεριόριστες. Σκοπός του GDPR είναι η φίμωση ή ο έλεγχος του λόγου του ελεύθερου, όσο και αν υποστηρίζεται το αντίθετο, πως παρέχει δηλαδή προστασία στα προσωπικά δεδομένα του καθενός: για να υπάρχει αυτή η προστασία, όπως απαιτείται, οι προσπάθειες των διάφορων οργανισμών όπου στεγάζεται ο ελεύθερος λόγος θα πρέπει να είναι τεράστιες, πολύ μεγαλύτερες απ' ότι μπορεί ένας και μόνος άνθρωπος σαν τον Όντιν, με αποτέλεσμα να κλείσουν πάρα πολλοί οργανισμοί που δεν μπορούν να διαθέσουν τον απαραίτητο χρόνο ή πόρους. Αποχαιρέτισε λοιπόν ο Όντιν τα παιδιά του με τον εξής λόγο: "Να θυμάστε αυτό το μέρος. Η πατρίδα". Και μετά έφυγε για πάντα. https://vimeo.com/275347093
Μετά τις αρχικές αλληλοκατηγορίες για το ποιος έφταιγε για αυτή τη δυσάρεστη, ομολογουμένως, κατάληξη, ήρθε η ώρα να ξεχαστούν όλα αυτά για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, διότι το GDPR ήρθε και ήταν θυμωμένο. Ενσαρκώθηκε στη Χέλα, τη θεά, ή μια θέα τουλάχιστον, του θανάτου, που όπως ορθά ίσως να διαπιστώνει κανείς, είναι η αδελφή του Χέλη ή αλλιώς Λόκι (μοιάζουν κιόλας λίγο - αλλά μόνο στην εμφάνιση), ο οποίος πίστευε πως θα μπορούσε να λογικευτεί μαζί της, siblings and all. Μα η Χέλα είχε αντίθετη άποψη, αυτό που ήθελε ήταν η υποταγή. https://vimeo.com/275347184
Το τέλος του πχόρουμ φαινόταν αναπότρεπτο, δε θα μπορούσε τουλάχιστον να συνεχίζει να υπάρχει με την ήδη υπάρχουσά του μορφή. Στην αρχή όλοι πιστεύανε πως μπορεί να υπάρξει μια αναβίωση ή μεταφορά του, αυτούσιο όπως ήταν, σε άλλο τόπο, εφόσον υπήρχαν τα θεμέλια. https://vimeo.com/275348048
Αυτές οι ελπίδες όμως γκρεμίστηκαν σύντομα, καθώς πάνε και τα θεμέλια. https://vimeo.com/275348281
Και τότε οι πχορουμίτες έκαναν μια συνειδητοποίηση. Το πχόρουμ δεν είναι ένα μέρος, είναι ένας λαός, οι ίδιοι είναι τα θεμέλια. https://vimeo.com/275348552
Οπότε πλέον, με τον Σπύρο στο τιμόνι, στον ρόλο του Θωρ, και χωρίς τη Χέλα - GDPR - να μας βαραίνει, μένει να δούμε πού θα πάμε.
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας». Stephen Hawking