bolek έγραψε: 08 Φεβ 2020, 11:07
τραβαει μουργα δηλαδη βρωμιες, ακομα τραβαει βιοντιξελ που εχει μυκητες και τραβαει και νερο που ειναι βαρυτερο και παει κατω κατω. ολα αυτα αλλα και ενα ενα αρκουν για να σου δυαλυσουν την μηχανη μαζι με φιλτρα και μπεκ.
εγω εχω στο κλαρκ πλαστικο ντεποζιτο και βλεπω μια χαρα το βιοντιζελ το καλοκαιρι, να βγαζει γκριζους μυκητες οπως και τις βρωμιες που μαζευει κατω κατω. το νερο το βλεπω στην υδατοπαγιδα.........................
οταν το τεποζιτο ειναι γεματο, και οχι αδειο, δεν τραβαει καυσιμο απο το ιδιο ακριβως σημειο, και δεν εχει ακριβως την ιδια πιθανοτητα να τραβηξει νερο κλπ; αλλαζει κατι αμα αδειασει το τεποζιτο; το σωληνακι δεν ειναι στον πατο (σχεδον) του τεποζιτου;
αντε, να το πω να μαθαινετε. το νερο ειναι υγροποιηση του αερα που εχει μεσα το τεποζιτο. οποτε, "παραγεται" περισσοτερο νερο οταν το τεποζιτο εχει λιγοτερο καυσιμο (περισσοτερος αερας). φυσιολογικα αυτο δεν ειναι προβλημα, υπαρχει η υδατοπαγιδα. αν ομως μενει αδειο για μεγαλα χρονικα διαστηματα (σκαφος σε χειμερινη ακινησια, π.χ.) τοτε καλυτερα να μεινει με γεματο τεποζιτο, η να αδειαστει και καθαριστει πριν την πρωτη χρηση, γιατιμπορει το νερο να ειναι περισσοτερο απο οσο μπορει να διαχειριστει η υδατοπαγιδα.
μουργα και μυκητες ειναι προβληματα, αλλα ασχετα με το ποσο καυσιμο εχει μεσα το τεποζιτο.
αμα ξεμεινεις απο καυσιμο, βαζεις και ξαναξεκινας. δεν παθαινει καποια ζημια ο κινητηρας.