Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
ΠηγαδίσιοςW έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:17
σε καναν και συντονιστρια τρομαρα σου!
πως να στο κανω πιο απλα;
ρωτας αν ειναι φθηνοτερη χρεωση αναλογικα με τους μισθους των;
ή σε ποια χωρα ο Ελληνας θα πληρωσει ενα ταξι και δε θα του φανουν πολλα;
To ταξι ειναι υπηρεσια πολυτελειας.Οπουδηποτε στην δυτικη Ευρωπη ειναι πολυ ακριβοτερα.
Αυτο για το οποιο πρεπει να γκρινιαζεις ειναι οτι δεν υπαρχουν εναλλακτικες και πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα ειδος πολυτελειας ως μαζικο μεσο μεταφορας.
Π.χ. εδω Γερμανια 10 λεπτα ειναι 15 ευρω τουλαχιστον αλλα εχεις και νυχτερινα λεωφορεια και μετρο που παει σε ολες τις περιοχες και νυχτερινο μετρο τα σκ.Στην τελικη για μενα ειναι πιο φτηνο απο οτι στην Ελλαδα γιατι μπορω να μην παρω ταξι.Αν ομως βγεις βραδυ Αθηνα και δεν θελεις να κανεις την γνωστη καγκουρια/εγκλημα δηλαδη να οδηγησεις και να πιεις πρεπει να τα σκασεις στο ταξι.
Δύο ή τρία χρόνια υποχρεωτική εκπαίδευση και με κανόνες καλής συμπεριφοράς!
Εκεί πληρώνεις το ταξί και το ευχαριστιέσαι.
Εδώ να πληρώσω τον "σαπιοκοιλιά" που γουστάρει ν' ακούει σκυλάδικα και να προσέχω μην κάνει δέκα κύκλους για ν' ανέβει η ταρίφα, ε όχι, λυπάμαι πολύ...
Για να μην πω για τους επαγγελματίες με τα 5-10 αυτοκίνητα που το παίζουν και εισοδηματίες...
Όχι, ή θα είμαστε ευρωπαίοι σε όλα ή σε τίποτα.
Όπως ξαναέγραψα παραπάνω, αυτές οι μεσοβέζικες καταστάσεις διαιωνίζονται για τα ψηφαλάκια και τις μίζες.
1. Σιγά μην τους πάμε και σε σχολή ναυτικών δοκίμων πρώτα. Έχω πετύχει αρκετούς ευγενέστερους ταξιτζήδες εδώ από ότι στην Αγγλία.
2. Θέλεις να έρχομαι εγώ ντυμένος με κουστούμι να κάνω τον οδηγό σου με τιμές Αγγλίας ; Άκου πληρώνεις και το ευχαριστιέσαι. Παίζει να μην ανταλλάξετε ούτε μισή κουβέντα εν τω μεταξύ.
3. Δεν είναι όλοι σαπιοκοιλιάδες αφενός, αφετέρου πάρε ραδιοταξί και είσαι ήσυχη για όλα.
4. Αν είμαστε Ευρωπαίοι σε όλα, είναι πολλά που δεν θα σου αρέσουν πάντως σε ότι αφορά επαγγέλματα που θες να γίνουν πιο....ευρωπαϊκά.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Όταν στην Ελλάδα αναφέρονται σε άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξιτζήδων, εννοούν να μπορούν οι Βαρδήδες και οι Μαρινάκηδες να αγοράσουν καμιά χιλιάρα άδειες και να κατεβάσουν εταιρίες στους δρόμους με οδηγούς τετράωρους και 350 Ευρώ μισθό.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:28
Όταν στην Ελλάδα αναφέρονται σε άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξιτζήδων, εννοούν να μπορούν οι Βαρδήδες και οι Μαρινάκηδες να αγοράσουν καμιά χιλιάρα άδειες και να κατεβάσουν εταιρίες στους δρόμους με οδηγούς τετράωρους και 350 Ευρώ μισθό.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:28
Όταν στην Ελλάδα αναφέρονται σε άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξιτζήδων, εννοούν να μπορούν οι Βαρδήδες και οι Μαρινάκηδες να αγοράσουν καμιά χιλιάρα άδειες και να κατεβάσουν εταιρίες στους δρόμους με οδηγούς τετράωρους και 350 Ευρώ μισθό.
Εννοείται. Και ζω για την ημέρα που θα πουν την ατάκα : ανοίχτε επιτέλους το επάγγελμα του ταξιτζή, ψάχνουμε ταξί και δεν βρίσκουμε.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Otto Weininger έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:242. Θέλεις να έρχομαι εγώ ντυμένος με κουστούμι να κάνω τον οδηγό σου με τιμές Αγγλίας ; Άκου πληρώνεις και το ευχαριστιέσαι. Παίζει να μην ανταλλάξετε ούτε μισή κουβέντα εν τω μεταξύ.
Μέγιστο προσόν ταξιτζή το να μη σου μιλάει πέρα των διαδικαστικών.
fagano3 έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:23
To ταξι ειναι υπηρεσια πολυτελειας.Οπουδηποτε στην δυτικη Ευρωπη ειναι πολυ ακριβοτερα.
Αυτο για το οποιο πρεπει να γκρινιαζεις ειναι οτι δεν υπαρχουν εναλλακτικες και πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα ειδος πολυτελειας ως μαζικο μεσο μεταφορας.
αυτο μου ειπε και ενας ταξιτζης
οτι ειναι υπηρεσια πολυτελειας
δε μπηκα στον κοπο να τον ρωτησω με τι προσοντα εσυ θεωρεις οτι παρεχεις υπηρεσια πολυτελειας ή πως θα βρεις πελατες στην Ελλαδα της κρισης
οι εναλλακτικες που αναφερεις τις χρειαζομαι για να λυθει το κυκλοφοριακο και το θεμα του παρκαρισματος
το να βγω ενα σαββατο και να δωσω 20 ευρω σε ταξι δεν λεει κατι
Otto Weininger έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:24
4. Αν είμαστε Ευρωπαίοι σε όλα, είναι πολλά που δεν θα σου αρέσουν πάντως σε ότι αφορά επαγγέλματα που θες να γίνουν πιο....ευρωπαϊκά.
Να σου θυμίσω πως η συζήτηση ξεκίνησε από το φορολογικό και την φοροδιαφυγή του ΦΠΑ.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Otto Weininger έγραψε: 07 Απρ 2018, 19:242. Θέλεις να έρχομαι εγώ ντυμένος με κουστούμι να κάνω τον οδηγό σου με τιμές Αγγλίας ; Άκου πληρώνεις και το ευχαριστιέσαι. Παίζει να μην ανταλλάξετε ούτε μισή κουβέντα εν τω μεταξύ.
Μέγιστο προσόν ταξιτζή το να μη σου μιλάει πέρα των διαδικαστικών.
Μέγιστο προσόν του ταξιτζή, αλλά και του κάθε επαγγελματία στον χώρο των υπηρεσιών, είναι να γίνεται "καθρέφτης". Αν ο πελάτης θέλει συζήτηση πρέπει να συζητάει. Αν ο πελάτης θέλει ησυχία πρέπει να σωπαίνει.
Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.