Δεν θα λες τετοιες λεξεις στον μητσο,παρεξηγιεται.Δηλαδή πάντα έχουν έρθει όλοι από κάπου αλλού;
Δεν μπορεί ποτέ να είναι γηγενείς;
Ακου γηγενεις,λιγο τσιπα ρε
Δεν θα λες τετοιες λεξεις στον μητσο,παρεξηγιεται.Δηλαδή πάντα έχουν έρθει όλοι από κάπου αλλού;
Δεν μπορεί ποτέ να είναι γηγενείς;
Αυτές οι 3 θεωρίες μπορούν πάντως να συνδυαστούν μεταξύ τους.Μπορεί να είναι κράμα πληθυσμών από διάφορες περιοχέςJimmy81 έγραψε: 31 Ιαν 2020, 01:10 Απ'όσο ξέρω δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στους Σουμέριους στην αρχαία ελληνική γραμματεία. Υπάρχει μόνο μια πενιχρή αναφορά στον "Γίλγαμο" όχι από Έλληνα αλλά από τον ελληνομαθή Ρωμαίο συγγραφέα Κλαύδιο Αιλιανό. Αυτά περί Ευήμερου και καταγωγή των Σουμέριων από τους Μινωίτες Κρήτες είναι φαντασιοκοπήματα. Οι αρχαίοι προσπαθούσαν να εξηγήσουν τον κόσμο με όρους της ελληνικής μυθολογίας. Ούτε έχει προσδιοριστεί γεωγραφικά η τοποθεσία αυτής της Παγχαίας που αναφέρει ο Ευήμερος. Μπορεί να είναι και φανταστικό νησί. Την 4η χιλιετία π.Χ. που αναπτυσσόταν ο σουμεριακός πολιτισμός δεν ξέρουμε καν που βρίσκονταν οι πρόγονοι των Μινωιτών ούτε είχαν χτιστεί τα πρώτα Μινωικά ανάκτορα στην Κρήτη.
Περί της καταγωγής των Σουμέριων τώρα οι πιο δημοφιλείς θεωρίες είναι οι εξής:
-Καταγωγή από τη βόρεια Αφρική. Αυτή η άποψη στηρίζεται περισσότερο σε δεδομένα της γενετικής.
-Καταγωγή από τα ανατολικά με ειδική μνεία στην Ινδία. Εδώ βοηθούν και τα γλωσσολογικά στοιχεία καθώς τόσο η γλώσσα των Σουμέριων όσο και των Δραβίδων είναι συγκολλητικές. Γενικά στα βάθη της Ασίας υπάρχουν πολλές συγκολλητικές γλώσσες σε σχέση με τις περιοχές δυτικά της Μεσοποταμίας.
-Καταγωγή από τα νότια και την ανατολική Αραβία. Η συγκεκριμένη άποψη υποστηρίζεται από ορισμένους αρχαιολόγους ενώ κάποιοι λαμβάνουν υπόψη και την παράδοση που θέλει τη μυθική Ντιλμούν να βρίσκεται στα νότια (Μπαχρέιν?). Ήταν μια ιερή πόλη για τους Σουμέριους και είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στη μυθολογία τους. Π.χ. από εκεί λέγεται ότι ξεκίνησε η δημιουργία του κόσμου.
Κάποια διαδεδομένη θεωρία για καταγωγή τους από το Αιγαίο δεν υπάρχει στην mainstream επιστημονική βιβλιογραφία.
Μπορεί αλλά...η έννοια "γηγενής" είναι σχετική ως προς το χρόνο. Δηλαδή ένας λαός είναι γηγενής σε σχέση με έναν άλλο που φτάνει στον τόπο του αργότερα. Στο απώτατο παρελθόν και πριν την ανακάλυψη της γεωργίας και της κτηνοτροφίας οι άνθρωποι μετακινούνταν συνέχεια αφού ήταν κυνηγοί/τροφοσυλλέκτες.Μηχανικός έγραψε:Δηλαδή πάντα έχουν έρθει όλοι από κάπου αλλού;
Δεν μπορεί ποτέ να είναι γηγενείς;
Ναι, αλλά στη Σουμερία είναι βασική η διαφορά μεταξύ της περιόδου Ομπέντ και της αρχής του σουμερικού πολιτισμού.Jimmy81 έγραψε: 02 Φεβ 2020, 01:56Μπορεί αλλά...η έννοια "γηγενής" είναι σχετική ως προς το χρόνο. Δηλαδή ένας λαός είναι γηγενής σε σχέση με έναν άλλο που φτάνει στον τόπο του αργότερα. Στο απώτατο παρελθόν και πριν την ανακάλυψη της γεωργίας και της κτηνοτροφίας οι άνθρωποι μετακινούνταν συνέχεια αφού ήταν κυνηγοί/τροφοσυλλέκτες.Μηχανικός έγραψε:Δηλαδή πάντα έχουν έρθει όλοι από κάπου αλλού;
Δεν μπορεί ποτέ να είναι γηγενείς;
Μα από τη Σουμερία ξεκίνησε ο μύθος του κατακλυσμού και τον πήραν όλοι οι άλλοι λαοί της περιοχής - βέβαια για πω την αλήθεια δεν ξέρουμε εάν είναι μύθος της περιόδου Ομπέντ...Gouerino 4 έγραψε: 01 Φεβ 2020, 23:24 Δηλαδη το ονομα του γιλγαμες εχει βρεθει και στις σουμεριακες γραφες;
Επισης υπαρχουν αναφορες για κατακλυσμο και στα σουμεριακα;
Κόψε κάτι ρε...Gouerino 4 έγραψε: 01 Φεβ 2020, 23:34 Απο την εποχη του αλεξανδρου και μετα γραφτηκαν αυτα.
Αν γραφτηκαν πιο πριν,τοτε οι γιαβανες που αναφερονται,απλα επιβεβαιωνουν τους ελληνικους μυθους για αρχαιες εκστρατειες ελληνων στην ινδια
Οτι ναναι απαντας,ενω η ερωτηση μου ηταν συγκεκριμενηGouerino 4 έγραψε: ↑Δηλαδη το ονομα του γιλγαμες εχει βρεθει και στις σουμεριακες γραφες;
Επισης υπαρχουν αναφορες για κατακλυσμο και στα σουμεριακα;
Οαννησεα εγραψε
Μα από τη Σουμερία ξεκίνησε ο μύθος του κατακλυσμού και τον πήραν όλοι οι άλλοι λαοί της περιοχής - βέβαια για πω την αλήθεια δεν ξέρουμε εάν είναι μύθος της περιόδου Ομπέντ...
Μου φαίνεται ότι ναι, γιατί το Gilgamesh είναι στα σουμεριακά και όχι στα ακκαδικά ή γενικά στα σημιτικά
Δηλαδη οι γιαβανες στην ινδια ηταν ιε βασικη μυθολογια;Κόψε κάτι ρε...
Στο είπαν και την άλλη φορά και δεν θες να δεχτείς με τίποτα - δεν μπορούν οι ξυπόλητοι να κάνουν εκστρατείες στα βάθη της Ινδίας!!!
Και τα δύο έχουν την ίδια αρχή: ΙΕ βασική μυθολογία.
Μία μυθολογία που την διέσωσαν οι μεν Έλληνες στα Ομηρικά έπη - οι δε Ινδοί στην Μαχμαράτα...
ΥΓ
Ανέβηκε η στάθμη της θάλασσας και τα έχει καλύψει.OANNHSEA έγραψε: 02 Φεβ 2020, 12:06 ΥΓ
Θέλω πολύ να μου δείξεις αρχαιολογικά υπολείμματα των λιμανιών ή των πόλεων από την εποχή που υποτίθεται ότι οι Έλληνες έκαναν ντου στην Ινδία...
Εγω ρωτησα αν η ναυτοσυνη των ελληνων που περιγραφεται στα επη ειναι απο ιε παραδοση και εσυ απαντας το παραπανω.Gouerino 4 έγραψε: ↑Η ναυτοσυνη των Ελλήνων;
Οαννησεα εγραψε
ΥΓ
Θέλω πολύ να μου δείξεις αρχαιολογικά υπολείμματα των λιμανιών ή των πόλεων από την εποχή που υποτίθεται ότι οι Έλληνες έκαναν ντου στην Ινδία...
Το πιο λογικό είναι ότι πρώτα κατασκευάστηκαν τα πλωτά μέσα για ποτάμια και μετά για υπερατλάντιες διαδρομές.
Γαλη,δεν ειναι ετσι τα πραγματα.ΓΑΛΗ έγραψε: 02 Φεβ 2020, 12:48Το πιο λογικό είναι ότι πρώτα κατασκευάστηκαν τα πλωτά μέσα για ποτάμια και μετά για υπερατλάντιες διαδρομές.
Και όλως τυχαίως, οι πολιτισμοί που αναπτύχθηκαν στην περιοχή της Μεσοποταμίας ήταν στην περιοχή των δύο ποταμών. Ο Νείλος στην Αίγυπτο και ο Τίγρης και Ευφράτης στην Ανατολή ήταν από τα στοιχεία που συνετέλεσαν στην σχεδόν παράλληλη ανάπτυξη των συγκεκριμένων πολιτισμών.
Ο ομηρος που ηξερε οτι μελαμψοι ζουσαν και στην ανατολη;Μηχανικός έγραψε: 02 Φεβ 2020, 12:55 Αν βρίσκαμε στην Ινδία οψιδιανό από τη Μήλο, θα είχε αποδειχθεί.![]()