!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- κυριος Μακης
- Δημοσιεύσεις: 542
- Εγγραφή: 03 Μάιος 2018, 10:33
- Τοποθεσία: Agri Decumates
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
βασικα για καποιο αδιευκρινιστο λογο το θεωρω απιθανο να πιασουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα τα επομενα 50 χρονια, οσα προστιμα και να πληρωνουμε (λες και συμμορφωθηκαμε ποτε εξαιτιας τους.) Οπως πχ εχουμε απαξιωσει το τρενο και κυριαρχο μεσο μεταφορας ειναι το ΚΤΕΛ, οπως πχ δεν εχουν πιασει τα ΜακΝτοναλντς ε ετσι και με τα ηλεκτρικα, ειμαστε και ασημαντο μεγεθος απο μεριας πληθυσμου, δε βλεπω να κυριαρχουν τα ηλεκτρικα συντομα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.![]()
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
2 φορες τρομπα βενζινης;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.![]()
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.![]()
Φιλαρακι μαλλον η βενζινη που βαζεις δεν ειναι και τοσο καθαρη.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για τα υβριδικά έλεγαν για αλλαγή μπαταρίας στην 5ετία. Φέτος κλείνω 10ετία με την ίδια μπαταρία!Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτή είναι καλή μπαταρία, αλλά λίγο βαριά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δε μας είπες μηχανικέ τι αμάξι έχεις
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ένα παλιό σιτροέν που θα το κρατάω όσο αντέχει η μηχανή του.
Ότι πάρω το κρατάω μέχρι να λιώσει, δεν είμαι των αλλαγών.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μη σε πω και δύο.Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02Αυτή είναι η διαδικασία για το δικό μου, είχα μείνει από τρόμπα βενζίνης στα 120.000 χιλιόμετρα. Τώρα έχω φτάσει τα 230.000 χιλιόμετρα.stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.![]()
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.![]()
ρε συ τώρα που το λες, μήπως αυτό είναι; σε αρέσει να σε πιάνουν το κώλο;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κρατάω σημειώσεις με όλα τα έξοδα για το αυτοκίνητο και την μηχανή εδώ και 20 χρόνια.
Θα ανοίξω κάποιο σχετικό νήμα και θα κάνω μια πρόσθεση να δω πόσο βενζίνη έχω κάψει αυτά τα χρόνια.
Έριξα μια ματιά και είδα ότι το 2001 έβαζα με 30 ευρώ 45 λίτρα βενζίνη.
Τώρα με 30 ευρώ βάζω 18,5 λίτρα βενζίνης.
Μας ρουφάνε το μεδούλι με τους φόρους οι πούστηδες και έτσι φαίνεται συμφέρουσα η ηλεκτρική μαλακία που έχει το ρεύμα αφορολόγητο.
(Διόρθωση: έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό μου και όχι 230.000 που έγραψα πιο πάνω)
Θα ανοίξω κάποιο σχετικό νήμα και θα κάνω μια πρόσθεση να δω πόσο βενζίνη έχω κάψει αυτά τα χρόνια.
Έριξα μια ματιά και είδα ότι το 2001 έβαζα με 30 ευρώ 45 λίτρα βενζίνη.
Τώρα με 30 ευρώ βάζω 18,5 λίτρα βενζίνης.
Μας ρουφάνε το μεδούλι με τους φόρους οι πούστηδες και έτσι φαίνεται συμφέρουσα η ηλεκτρική μαλακία που έχει το ρεύμα αφορολόγητο.
(Διόρθωση: έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό μου και όχι 230.000 που έγραψα πιο πάνω)
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και εγώ σιτροεν και μου έβγαλε τρόμπα βενζίνης στα 270κ περίπου. Βαζε β παουερ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ε με το μαλακα. Θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε...stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.![]()
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
η μπαταρία στα τέσλα κρατάει το 80%* της χωρητικότητας της μέχρι τα 500K χιλιόμετρα, ντου δη μαθ πολ.Μηχανικός έγραψε: 25 Ιαν 2020, 21:11 Κρατάω σημειώσεις με όλα τα έξοδα για το αυτοκίνητο και την μηχανή εδώ και 20 χρόνια.
Θα ανοίξω κάποιο σχετικό νήμα και θα κάνω μια πρόσθεση να δω πόσο βενζίνη έχω κάψει αυτά τα χρόνια.
Έριξα μια ματιά και είδα ότι το 2001 έβαζα με 30 ευρώ 45 λίτρα βενζίνη.
Τώρα με 30 ευρώ βάζω 18,5 λίτρα βενζίνης.
Μας ρουφάνε το μεδούλι με τους φόρους οι πούστηδες και έτσι φαίνεται συμφέρουσα η ηλεκτρική μαλακία που έχει το ρεύμα αφορολόγητο.
(Διόρθωση: έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό μου και όχι 230.000 που έγραψα πιο πάνω)
*ανάλογα με διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασίες λειτουργίας, πως φορτίζεται-αποφορτίζεται) και στο περίπου αν δεν κάνω λάθος και θυμάμαι σωστά, και ναι είναι ίδιου τύπου με αυτήν στο λάπτοπ σου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ρε κόπανε αμφισβητείς αυτά που λέω ότι έχω δει;Οργισμένος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 21:30Ε με το μαλακα. Θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε...stergiosbik έγραψε: 22 Ιαν 2020, 21:12Εισαι σιγουρος οτι χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια;Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 19:59 Νομίζω ότι είναι στα τελευταία της η τρόμπα βενζίνης του αυτοκινήτου μου.
Και για να αλλάξει πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο, να βγει η εξάτμιση και να κατέβει το ρεζερβουάρ.
Οπότε αν μείνεις στο δρόμο πρέπει να σε πάει η οδική βοήθεια σε συνεργείο.
Άντε να πάρουμε κανένα ηλεκτρικό να γλιτώσουμε από τις τρόμπες.![]()
Με καθε επιφυλαξη εχω την εντυπωση οτι χρειαζεται απλως να βγει το πισω καθισμα για να αποκτησει προσβαση ο μηχανικος στην τρομπα.
Κοίτα να μαθαίνεις και κάτι.
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Με τη million mile battery η Τέσλα σχεδιάζει οι νέες μπαταρίες να μπορούν να κρατάνε πάνω από 90% της χωρητικότητας για ένα εκατομμύριο μίλια (1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα). Στην περίπτωση σου δηλαδή θα είχες ακόμα πολυυυ δρόμο.Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02 Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.![]()
Χρειαζόμαστε μια αντίστοιχη επανάσταση και στα ελαστικά. Χρόνια ακούμε για καινούριους πειραματικούς τύπους που δεν σκάνε/φθείρονται και ακόμα είμαστε με τα κλασικά.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ta elastika διχως αερα ειναι γεγονοαςAwesomatic έγραψε: 25 Ιαν 2020, 23:31Με τη million mile battery η Τέσλα σχεδιάζει οι νέες μπαταρίες να μπορούν να κρατάνε πάνω από 90% της χωρητικότητας για ένα εκατομμύριο μίλια (1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα). Στην περίπτωση σου δηλαδή θα είχες ακόμα πολυυυ δρόμο.Μηχανικός έγραψε: 22 Ιαν 2020, 22:02 Αν είχα ηλεκτρικό θα είχε χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες τουλάχιστον μιά φορά και θα μου είχαν πιάσει τον κώλο.![]()
Χρειαζόμαστε μια αντίστοιχη επανάσταση και στα ελαστικά. Χρόνια ακούμε για καινούριους πειραματικούς τύπους που δεν σκάνε/φθείρονται και ακόμα είμαστε με τα κλασικά.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 501 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης