metaxoskolikas έγραψε: 25 Ιαν 2020, 16:05
τώρα θα έχουμε κι όλους τους κωλοστουρνους που δεν πέρασαν στις πανελλαδικές να διεκδικούν θέσεις με τα αγορασμένα πτυχία.
Έχεις δει τις βάσεις για είσοδο στο κλαμπ των ευφυών;
Ξέρεις κάτι για εταιρίες που αναλαμβάνουν φασόν πτυχιακές εργασίες των δημόσιων πανεπιστημίων;
...Μάλλον όχι, έτσι;
για να μπεις σε μία καλή σχολή χρειάζεται διάβασμα και να γράψεις καλά στις πανελλαδικές. υπάρχουν πολλοί που γράφουν και βαθμούς κάτω του 5 κι όλοι αυτοί είναι που πάνε μετά στα κολλέγια αν έχουν λεφτά οι γονείς τους. και φυσικά στα κολλεγια όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμολογίες είναι κατά κανόνα υψηλότατες. αυτοί μετά θα κερδίζουν θέσεις στον ασεπ έχοντας πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους.
και φυσικά δε συγκρίνονται τα δημόσια πανεπιστήμια με τα κολέγια που γίνεται κυριολεκτικά της κακομοίρας και μπορεί ο άλλος να μην έχει παρακολουθήσει τίποτα και να πάρει το κωλοχαρτο
Στύγιος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 15:27Kι εξισώνεται το βλήμα με τους Ζαίους και το ακολουθεί και το εφαρμόζει
Μην επιχειρείτε τόσο απλοϊκές ερμηνείες, δεν έχουν όλοι ζαίικο σκεπτικό.
Γιατί στο συγκεκριμένο νταματζοκοντρόλι, σας διαφεύγει -όλως τυχαίως - κάτι πολύ σημαντικό.
Η θέση της νδ ήταν πάντα υπέρ της εξομοίωσης των δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων.
Η πρακτική εφαρμογή αυτής της εξομοίωσης (σε πλήρη αντίθεση με τα θεωρητικά τραλαλλά) του σύριζα, είναι τελείως άλλο πράγμα.
Δούλεψα σε ιδιωτικό σχολείο 2 χρόνια και παράλληλα 4 χρόνια σε φροντιστήριο , πριν διοριστώ με διαγωνισμό ( 189ος στους 11.000) ΑΣΕΠ στο δημόσιο.
Στύγιος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 16:08
Έχω αλλάξει 15 και βάλε υπουργούς παιδείας σε 24 χρόνια υπηρεσίας. Έχω καλά λόγια να πω μόνο για τον Ευθυμίου ( ΠΑΣΟΚ) και για τον Στυλιανίδη (ΝΔ), για τους υπολοίπους δεν έχω τίποτα , στη λήθη του χρόνου.
metaxoskolikas έγραψε: 25 Ιαν 2020, 16:05
τώρα θα έχουμε κι όλους τους κωλοστουρνους που δεν πέρασαν στις πανελλαδικές να διεκδικούν θέσεις με τα αγορασμένα πτυχία.
Έχεις δει τις βάσεις για είσοδο στο κλαμπ των ευφυών;
Ξέρεις κάτι για εταιρίες που αναλαμβάνουν φασόν πτυχιακές εργασίες των δημόσιων πανεπιστημίων;
...Μάλλον όχι, έτσι;
για να μπεις σε μία καλή σχολή χρειάζεται διάβασμα και να γράψεις καλά στις πανελλαδικές. υπάρχουν πολλοί που γράφουν και βαθμούς κάτω του 5 κι όλοι αυτοί είναι που πάνε μετά στα κολλέγια αν έχουν λεφτά οι γονείς τους. και φυσικά στα κολλεγια όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμολογίες είναι κατά κανόνα υψηλότατες. αυτοί μετά θα κερδίζουν θέσεις στον ασεπ έχοντας πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους.
και φυσικά δε συγκρίνονται τα δημόσια πανεπιστήμια με τα κολέγια που γίνεται κυριολεκτικά της κακομοίρας και μπορεί ο άλλος να μην έχει παρακολουθήσει τίποτα και να πάρει το κωλοχαρτο
Οκ, κατάλαβα. Επαναλαμβάνεις την καραμέλα του περασμένου αιώνα.
Τα πράγματα έχουν προχωρήσει πολύ και δεν ισχύουν πια αυτά τα κλισέ.
Το γιατί στην αγορά δεν δίνουν τόση σημασία στο αν είναι δημόσιο ή ιδιωτικό το εκπαιδευτικό ίδρυμα αλλά το κατά πόσον το πτυχίο και οι υπόλοιπες γνώσεις είναι συμβατές με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, είναι προφανώς αμελητέο θέμα.
Στύγιος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 15:27Kι εξισώνεται το βλήμα με τους Ζαίους και το ακολουθεί και το εφαρμόζει
Μην επιχειρείτε τόσο απλοϊκές ερμηνείες, δεν έχουν όλοι ζαίικο σκεπτικό.
Γιατί στο συγκεκριμένο νταματζοκοντρόλι, σας διαφεύγει -όλως τυχαίως - κάτι πολύ σημαντικό.
Η θέση της νδ ήταν πάντα υπέρ της εξομοίωσης των δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων.
Η πρακτική εφαρμογή αυτής της εξομοίωσης (σε πλήρη αντίθεση με τα θεωρητικά τραλαλλά) του σύριζα, είναι τελείως άλλο πράγμα.
Δούλεψα σε ιδιωτικό σχολείο 2 χρόνια και παράλληλα 4 χρόνια σε φροντιστήριο , πριν διοριστώ με διαγωνισμό ( 189ος στους 11.000) ΑΣΕΠ στο δημόσιο.
Στύγιος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 16:08
Έχω αλλάξει 15 και βάλε υπουργούς παιδείας σε 24 χρόνια υπηρεσίας. Έχω καλά λόγια να πω μόνο για τον Ευθυμίου ( ΠΑΣΟΚ) και για τον Στυλιανίδη (ΝΔ), για τους υπολοίπους δεν έχω τίποτα , στη λήθη του χρόνου.
Έχουν κάνει κάτι για εσένα αυτοί που αναφέρεις;
Για εμένα προσωπικά όχι, αλλά θυμάμαι ότι τα βιβλία ήταν στην ώρα τους ,οι καθηγητές επίσης, λειτουργικά προβλήματα δεν υπήρχαν ,θες κάτι άλλο;
Μην επιχειρείτε τόσο απλοϊκές ερμηνείες, δεν έχουν όλοι ζαίικο σκεπτικό.
Γιατί στο συγκεκριμένο νταματζοκοντρόλι, σας διαφεύγει -όλως τυχαίως - κάτι πολύ σημαντικό.
Η θέση της νδ ήταν πάντα υπέρ της εξομοίωσης των δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων.
Η πρακτική εφαρμογή αυτής της εξομοίωσης (σε πλήρη αντίθεση με τα θεωρητικά τραλαλλά) του σύριζα, είναι τελείως άλλο πράγμα.
Δούλεψα σε ιδιωτικό σχολείο 2 χρόνια και παράλληλα 4 χρόνια σε φροντιστήριο , πριν διοριστώ με διαγωνισμό ( 189ος στους 11.000) ΑΣΕΠ στο δημόσιο.
Ναι, και...;
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα;
Ό,τι σχέση έχει και με τα αρχικά ποστ των αούγκανων .
Σταθείτε ρε παιδιά. Τι γράφετε τώρα; Προφανώς μιλάει για την αναγνώριση των πτυχίων των κολεγίων την οποία η παράταξή της στηρίζει ενώ ο Σύριζα δεν δεχόταν στα λόγια αλλά δεχόταν στην πράξη. Που βλέπετε ότι συνεχίζει πολιτική του Σύριζα;
Δηλαδή λες με άλλα λόγια το ίδιο που λέμε κι εμείς, οτι δηλαδή η ΝΔ συνεχίζει πολιτική σύριζα, ή αν θέλεις ο σύριζα εφήρμοσε (στην πράξη) πολιτική ΝΔ.
Το τί δεχόταν στα λόγια, και στο μιλητό δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τί έκανε στην πράξη. Και στην πράξη οι αγραβάτωτοι ζαίοι και οι γραβατωμένοι ζαίοι έκαναν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Άρα ο ένας συνέχισε την πολιτική του άλλου. Σωστά?
Στύγιος έγραψε: 25 Ιαν 2020, 16:08
Έχω αλλάξει 15 και βάλε υπουργούς παιδείας σε 24 χρόνια υπηρεσίας. Έχω καλά λόγια να πω μόνο για τον Ευθυμίου ( ΠΑΣΟΚ) και για τον Στυλιανίδη (ΝΔ), για τους υπολοίπους δεν έχω τίποτα , στη λήθη του χρόνου.
Έχουν κάνει κάτι για εσένα αυτοί που αναφέρεις;
Για εμένα προσωπικά όχι, αλλά θυμάμαι ότι τα βιβλία ήταν στην ώρα τους ,οι καθηγητές επίσης, λειτουργικά προβλήματα δεν υπήρχαν ,θες κάτι άλλο;
Από περιέργεια ρώτησα. Η δική μου εμπειρία με το εκπαιδευτικό σύστημα ήταν απογοητευτική. Κι αυτό οφειλόταν κυρίως στην ηλιθιότητα και πλήρη έλλειψη μεταδοτικότητας των καθηγητών και δασκάλων. Κάτι θλιβερά ανθρωπάκια που έψαχναν τρόπο να λουφάρουν.
Και πάλι συγγνώμη. Δεν ήθελα να σε προσβάλλω. Το όλο αυτό εκρηκτικό περιβάλλον τελευταία με προβληματίζει.