panos291 έγραψε: 09 Ιουν 2018, 18:39 Ισως να ειναι η μονη αστυνομια του πλανητη που θα κόβει τους κοντους (εχει οριο 1,70), και θα δεχεται τραβελια.
Συριζαιοι ειστε κοντοφοβικοι.
Και γεροντοφοβικοί. Δεν έχουν όριο ηλικίας 27-28, ή κάπου εκεί?
panos291 έγραψε: 09 Ιουν 2018, 18:39 Ισως να ειναι η μονη αστυνομια του πλανητη που θα κόβει τους κοντους (εχει οριο 1,70), και θα δεχεται τραβελια.
Συριζαιοι ειστε κοντοφοβικοι.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Γτ ; Εγώ πιστεύω πράγματι ότι όλοι οι ελ δικαιούνται μια θέση στο δημόσιοNero έγραψε: 08 Ιουν 2018, 20:38 Γυμνοσάλιαγκες. Αφού έχουν αποτύχει παταγωδώς σε οοολες τις σοβαρές μεταρρύθμιση το ρίχνουν σε αχρείαστες και κυρίως αμφιλεγόμενες και ακίνδυνες κοινωνικές παροχές με την ελπίδα να γίνει τζέρτζελο στον πολιτικό διάλογο και να πουν ότι οι νδκρατες είναι φασίστες μπας και κοροϊδέψουν κανένα![]()
lyna έγραψε: 09 Ιουν 2018, 19:29Γτ ; Εγώ πιστεύω πράγματι ότι όλοι οι ελ δικαιούνται μια θέση στο δημόσιοNero έγραψε: 08 Ιουν 2018, 20:38 Γυμνοσάλιαγκες. Αφού έχουν αποτύχει παταγωδώς σε οοολες τις σοβαρές μεταρρύθμιση το ρίχνουν σε αχρείαστες και κυρίως αμφιλεγόμενες και ακίνδυνες κοινωνικές παροχές με την ελπίδα να γίνει τζέρτζελο στον πολιτικό διάλογο και να πουν ότι οι νδκρατες είναι φασίστες μπας και κοροϊδέψουν κανένα![]()
Α μπραβο, και γεροντοφοβικοι. Οσο για το οριο ειναι 26, γιατι ενα τραβελι μπορεί να βοηθησει παραπανω απο εναν 27χρονο.
Δες τον Κυριάκο πώς τρέχει πίσω από τα gay bride προς άγρα ψηφωνpanos291 έγραψε: 09 Ιουν 2018, 18:39 Ισως να ειναι η μονη αστυνομια του πλανητη που θα κόβει τους κοντους (εχει οριο 1,70), και θα δεχεται τραβελια.
Συριζαιοι ειστε κοντοφοβικοι.
Όντως, παράλειψη μου. Νεοδημοκρατες και εσεις ειστε κοντοφοβικοι.
Δεν αισθάνομαι καλά, καθόλου καλά, ζαλίζομαι, όχι μόνο κατάλαβα τι λες αλλά συμφωνώ κιόλας, σειρά έχει τώρα να πιάσω και τίποτα από την μπλου μπλου να αρχίσω να αφρίζω.wooded glade έγραψε: 10 Ιουν 2018, 04:20 Από καθαράς μπατσουλικής απόψεως δε βλέπω γιατί όχι.
Το ξυλιλίκι που θα τρώμε από τους τρανσέξουαλ δεν θα περιγράφεται, όσοι ανήκουμε σε κατηγορίες που πρέπει να τρώμε ξύλο δηλαδή (αναρχικοί - συνταξιούχοι - κλέφτες - οδηγοί κλπ).
Άμα ο τρανς τη δει ότι δεν τον κάνει κέφι ο άλλος σκοτώνει άνθρωπο.
Αντίθετα ο κανονικός μπάτσος μπορεί να δείρει, μπορεί και να μην δείρει.
blackpaint έγραψε: 08 Ιουν 2018, 23:05Δεν ειναι μονο αυτο, ειναι μια νοοτροπια στη νεα κυριως γεννια, που συνοψιζεται στο οτι, αφου οι προηγουμενοι τα ισοπεδωσαν ολα και τωρα δεν υπαρχουν και πολλες προοπτικες για επαγγελματικη αποκατασταση και χωρος για ονειρα, ας μας αφησουν τουλαχιστον να ζησουμε οπως θελουμε. Διαφωνω στο οτι δεν υπαρχει μια θεωρια που να ενωνει αυτους τους αγωνες, υπαρχει η θεωρια της διαθεματικοτητας (intersectionality). Μιλώντας λοιπόν για διαθεματικότητες στον αντισεξιστικο/φεμινιστικο/ΛΟΑΤΚΙ κινημα, εννοειται πως η οπτικη τους περνάει μέσα από τον φακό πολλαπλών στοιχείων: φυλή, σεξουαλικότητα, αναπηρία, τάξη κ.ο.κ. Οι διαθεματικότητες αυτές περιλαμβάνουν το σύνολο των συστημικών καταπιέσεων και διακρίσεων οι οποιες εξετάζονται στα σημεία που τέμνονται άμεσα.paul25 έγραψε: 08 Ιουν 2018, 22:01Βασικά δεν φταίνε και τόσο οι πολιτικοί, θεωρώ ότι αυτοί εκμεταλλεύονται την αυξανόμενη δυναμική της τάσης του απλού κόσμου να πολιτικοποιείται σε τέτοια θέματα μόνο. Σκέψου ότι το gay pride πριν 13 χρόνια είχε 500 άτομα συμμετέχοντες και έχει φτάσει τους 60000 πια. Δηλαδή, κέρδιζε κάθε φορά 4700 άτομα το χρόνο. Εντάξει, αυτό δε περνάει απαρατήρητο από τους πολιτικούς. Ο κόσμος πιο πολύ αναλώνεται πολιτικά πλέον σε αυτά, έξω στον πραγματικό κόσμο κανείς δε μιλά για πολιτική όπως παλιά, κανείς δεν έχει μια θεωρία για την εργασία και την οικονομία, τίποτα πια! Μπορεί να μην συμφωνούσα με τις τότε θεωρίες των αριστερών, αλλά αν ήμασταν πριν 40 χρόνια στην Ελλάδα το θέμα της ομοφυλοφιλίας θα το εξηγούσαν μέσω μιας κοινωνικοοικονομικής θεωρίας οι αριστεροί στρούκτουρες, αυτό έχει μια αξία ότι κρατά τη προσοχή του κόσμου επικεντρωμένη στα κοινωνικό-οικονομικά θέματα ως σύνολο (και ας μην συμφωνούμε με τις ερμηνείες τους) και τους έβαζε να ψάχνουν να βρουν ομαδική λύση κάνοντας τους να νοιώθουν μέλη μιας ευρύτερης κοινωνικής ομάδας, τώρα η προσοχή μας στρέφεται μόνο σε θέματα του ατόμου και δεν υπάρχει καμιά συστημική θεωρία που να ενώνει όλες τις συνιστώσες της κοινωνίας, έτσι όμως δεν πάμε πουθενά ως σύνολο, ενώ υπονομεύεται κι όλας αυτή η συνείδηση και θέματα όπως η ανεργία κλπ μόνο ως σύνολο επιλύονται.Πάνας έγραψε: 08 Ιουν 2018, 21:26 Αφού στο κόλπο είναι όλοι... σε απασχολούν για να σε αποπροσανατολίζουν. Επίσης ο Ερντογάν τώρα τελευταία εφαρμόζει σαν κουστουμάκι σε Ράφτη...![]()
Το ενδιαφέρον είναι πως η τοποθετηση σου χρησιμοποιει τα ίδια εργαλεία και βασίζεται στα ίδια δίπολα που είναι βασικά συστατικά του εθνικισμού και της εξουσίας. Ενώ ομως η εξουσία ενίοτε αναγκάζεται και αναθεωρεί τέτοιες απόψεις κάνοντας βήματα υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για σκοπούς αυτοσυντήρησης, η (παραδοσιακή) αριστερά παραμένει κολλημένη σε αυτές τις απόψεις, συνεχίζοντας να χρησιμοποιεί τα εργαλεία του συντηρητισμού. Στα ίδια εργαλεία παραμένει κολλημένος και ο εθνικισμός, αρνούμενος κάθε αναθεώρηση, αλλά αυτο δεν ειναι εκπληξη, για τον εθνικισμό αυτό αποτελεί μέσο επιβίωσής του, ελλειψει γενικοτερου πολιτικου λογου. Αντίθετα, για την αριστερά, αυτό αποτελεί αυτο-υπονόμευση. Γιατί αποτυγχάνει να αναγνωρίσει πως δομές εξουσίας επιβάλλουν μεν την τάξη και το έθνος, επιβάλλουν όμως και την πατριαρχία και πως τα συστήματα εξουσίας τέμνονται, όπως και οι καταπιέσεις μας, οι οποίες δεν θα έπρεπε να ιεραρχουνται. Η ιεράρχηση είναι μέσο επιβολής και καταπίεσης όχι μόνο σε ταξικό πλαίσιο, αλλά και όταν αφορά τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας. Η εξουσία δεν είναι αφηρημένη, άμορφη, ή ασαφής. Είναι συγκεκριμένη και μας αφορά συγκεκριμένα. Όχι μόνο ως ταξικά υποκείμενα, αλλά και ως έμφυλα υποκείμενα και με κάθε άλλη καταπιεσμένη ταυτότητα (αναπηρία, μεταναστευση, σεξουαλικότητα, ηλικία, καθεστώς υγείας κλπ). Η μη αναγνώριση αυτής της πραγματικότητας δεν αποτελεί μόνο αποτυχία της αριστεράς, αλλά άσκηση της δικής της πατριαρχιας σε πολλαπλά επίπεδα: θεωρητικά, πρακτικά, διανοητικά, συναισθηματικά, σωματικά, καταπνίγοντας τις φωνές των μειονοτικων και καθιστώντας τους αόρατους και αφωνους.
Επομένως, η ίδια δεν είχε μονάχα πλήρη γνώση για τη συνεργασία της στο παρελθόν με την αμερικανική Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών [Central Intelligence Agency (CIA)], αλλά σύμφωνα με τη προσωπική της εμπειρία η συγκεκριμένη κρατική μυστική υπηρεσία ήταν εντελώς διαφορετική από την εικόνα της: ήταν προοδευτική, μη βίαιη και αξιοσέβαστη. ( πηγή )The C.I.A.’s connections to the I.S.I. and a host of other organizations and publications was exposed in a storm of magazine and newspaper articles in 1967, and just about everything that had once been secret became public. Steinem stood up bravely: “I was happy to find some liberals in government in those days who were farsighted and cared enough to get Americans of all political views to the festival,” she told The New York Times. And to The Washington Post she said: “In my experience the agency was completely different from its image: it was liberal, nonviolent and honorable.”
(σημ. τονισμός και υπογράμμιση δικά μου)
