Αν ήταν έτσι τότε εμείς παπαρολογούμε τόσες σελίδες.Nero έγραψε: 02 Ιαν 2020, 21:44Ε, νομίζω είναι. Βλέπεις η τρισχιλιετής συνέχεια δεν έχει σχέση με το βυζάντιο γιατί δεν γεννήθηκε στο Βυζάντιο, είναι εφεύρημα του Ζαμπέλιου, του μαθητή του Χεγκελ απο τον 19ο αιώνα. Δεν τους ρώτησε ο Ζαμπέλιος τους βυζαντινούς τι πίστευαν για τον εαυτό τους πριν τους βάλει στο εγκελιανό σχήμα του, γι'αυτό δεν έχει πολύ σημασία για το σχήμα το πως έβλεπαν οι ίδιοι τον εαυτό τουςPertinax έγραψε: 02 Ιαν 2020, 21:28Το περιεχόμενο της βυζαντινής συνείδησης (από το οποίο εξαρτάται και το σχήμα του τρισχιλιετούς ελληνικού έθνους/εθνότητας που διδάσκει η νεοελληνική εκπαίδευση) είναι "όνος σκιάς" για σένα, κ. καθηγητά;Στύγιος έγραψε: 02 Ιαν 2020, 21:18 86 σελίδες μαλώνετε περί όνου σκιάς για το Βυζάντιο.Εγώ δηλαδή που διδάσκω 15 χρόνια Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, τι πρέπει να κάνω;
https://www.academia.edu/5364271/Ilias_ ... 12_101-138
Ο Ηλίας Αναγνωστάκης μιλάει για το Νικήτα Ρενδάκιο, τον Αρέθα και το Χρονικό της Μονεμβασίας. Και λέει :
σελ. 108
Έτσι τόσο η Μονεμβασία όσο και οι Πάτρες παρουσιάζονται (…) ως συνεχιστές μιας προτέρας κατάστασης, δηλαδή προτείνεται μια αρχαιοελληνική συνέχεια που προηγείται χίλια χρόνια της κατασκευής του Παπαρηγόπουλου