Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Fluffy έγραψε: 30 Δεκ 2019, 19:28
όχι ρε αυτό λέω, αφήνουν να ρημάζει η α', β' υπηρεσία και μετά λέει ο κοσμος «1000 φορές ιδιωτικοποίηση». Απο που να το πιάσεις, επικοινωνίες, ενέργεια, παιδεία, υγεία;
Το ότι αφήνουν να ρημάζουν οι υπηρεσίες για να οδηγηθούμε σε ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι επιχείρημα κατά των ιδιωτικοποιήσεων αλλά υπέρ.
Οι ιδιωτικοποιήσεις προτιμώνται γιατί συνήθως αποδίδουν περισσότερα απ ότι η κρατική/περιφερειακή/δημοτική διοίκηση ακριβώς γιατί υπό κρατική διαχείριση συμβαίνουν πράγματα όπως η υποβάθμιση λόγω διαφθοράς όπως σε αυτή που αναφέρεσαι.
Αν οι υπηρεσίες είναι ικανές και δεν είναι διεφθαρμένες τότε μπορούν να ελέγξουν τον ιδιώτη εργολάβο και να διασφαλίσουν ότι το έργο γίνεται με ποιότητα και στη σωστή τιμή. Αν οι υπηρεσίες είναι ανίκανες τότε και θα χάνονται λεφτά στη διαφθορά και δεν θα έχουμε την υπηρεσία, η οποία με ιδιώτη, όπως και να χει, εξασφαλίζεται.
Δεν ισχύει αυτό, έδωσα παράδειγμα παραπίσω με το συμβάν της σαμοθράκης.
sloopy έγραψε: 30 Δεκ 2019, 20:13
Να μην ξεχναμε η Εθνικη οδος ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ
Όπως γραφει στο site της η ΝΕΑ ΟΔΟΣ
"Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο πρόγραμμα χειμερινής
συντήρησης που σχεδιάζει και υλοποιεί η Νέα Οδός,
ούτως ώστε να αντιμετωπίζει.... αποτελεσματικά την
εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων ....
Αυτό κοστίζει, είναι δουλειά του κράτους προς το παρόν. Οι εταιρείες θέλουν μόνο να αρπάζουν.
Αθήνα Θήβα και πίσω τα διόδια κοστίζουν ένα μεροκάματο... αλλά ποιος το γαμει το πόπολο.... οι εργολάβοι να είναι καλά, και μη ξεχνάμε, τα έσοδα απ τα διόδια είναι εξασφαλισμένα για τον ιδιωτη απο το κρατος σε περίπτωση που δεν καλυφθούν απ τους οδηγούς...
ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ
Αυτό το παράδειγμα είναι πράγματι καλό. Αλλά κανείς δεν είπε οτι ο ιδιώτης είναι άγιος και τα κάνει όλα καλά.
Επειδή έγινε αυτό στη Σαμοθράκη θα έπρεπε οι θαλάσσιες μεταφορές να είναι κρατικές;
Είδαμε τι έγινε με την Ολυμπιακή και τον ΟΣΕ. Έμπαιναν μέσα πολύ πάνω από 1 δις το χρόνο έκαστος αλλά εμείς ήμασταν χαρούμενοι που ο ομογενής στην Αυστραλία έβλεπε τους ολυμπιακούς κύκλους και θυμόνταν τη πατρίδα...
sys3x έγραψε: 30 Δεκ 2019, 20:14
ποιος είναι ο λόγος γι' αυτό; η αλλαγή κυβερνήσεως;
Νομίζω είναι θέμα δήμου ή περιφέρειας όχι κυβερνήσεως.
Για κάποιο λόγο είτε δεν είχαμε τέτοια φαινόμενα είτε παλιότερα δεν είχαμε τόσες απαιτήσεις από τις υπηρεσίες. Προσωπική εντύπωση πάντα.
Δηλαδή οκ πάγωσε το αλάτι πέρυσι. Συμβαίνει, έτυχε, δεν είχαμε την εμπειρία, κτλ. Αν ξαναπαγώσει φέτος όμως κάποιος θα φταίει - δεν υπάρχει δικαιολογία. Δε λέω κάτι παραπάνω.
εγώ νομίζω πως από την στιγμή που πληρώνεται κάποιος για να κάνει μία δουλειά οι δικαιολογίες περιορίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό που πρέπει να γίνει κάτι κοσμοιστορικό για να στέκει το σχήμα δίκαιον+λόγος, ή ας πούμε αν ο οδηγός του εκχιονιστικού πάθαινε διαδοχικά ισχαιμικά εγκεφαλικά ακριβώς την στιγμή που αναλάμβανε υπηρεσία να πάρει το φορτηγό να καθαρίσει τα χιόνια και ναι τι φταίει ο άνθρωπος που ξέχασε τις αλυσίδες, εγκεφαλικά αφού.
στις άλλες περιπτώσεις που οι πολίτες δεν βάζουν αλυσίδες είναι θέμα καγκουριάς (έλλειψη παιδείας), είναι χοντρό ναι αλλά όχι το ίδιο.
Κατι το οποιο δεν ξερετε οσοι δεν ειστε σε δημοσιες υπηρεσιες νευραλγικου χαρακτηρα. Ολα γινονται και εννοω το να μην φτιαχνονται οχηματα, το να μην γινονται μελετες για επισκευη αλλα και ανταλλακτικα των οχηματων με ενα και μοναδικο σκοπο. Να ξεφτυλιστουν ολα ωστε να τα αναλαβουν οι ιδιωτες. Ξερετε τι συμβαινει οταν αναλαβουν οι ιδιωτες τετοιους τομεις??? Ολα θα αυξηθουν και εννοειται πως θα χασει τη δουλεια του κοσμακης. Μην πατε μακρυα...φτιαχνουν δρομους ιδιωτες για να θησαυριζουν μεσω των διοδιων...δεν πηρανε αρκετα για τη κατασκευη των δρομων? Για ποιο λογο να υπαρχουν διοδια καθε 50 χιλιομετρα αλλα και στους παραπλευρους δρομους. Για σκεφτειτε το λιγακι. Ολα γινονται με προγραμμα για την ιδιωτικοποιηση των παντων.
Το σωστο ειναι να επανελθει ο προυπολογισμος σε επιπεδα τετοια που να μπορουν να κανουν τις επισκευες.
Κατι αναλογο συμβαινει με τη πυροσβεστικη, αστυνομια και ασθενοφορα.
Fluffy έγραψε: 30 Δεκ 2019, 19:10
Θα αναλάβουν οι δήμοι μεγάλο όγκο υπηρεσιών.
Π.χ. η ναυαγοσωστική, δεν είναι λίγοι οι δήμοι που έχουν αναθέσει σε εταιρείες, έναντι παχυλού δημοσίου χρήματος φυσικά, να επιβλέπουν παραλίες και πισίνες. Γενικά το κεφάλαιο έτσι λειτουργεί οποιοσδήποτε τομέας είναι πιο πιθανό να φέρει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους επενδύουν σε αυτόν, όποιος τομέας είναι ζημιογόνος ή ακόμα και κερδοφόρος αλλά όχι τόσο μεγάλο ποσοστό κέρδους το πασσάρουν στο κράτος.
Έλα ρε θα μπουν ιδιωτικές εταιρίες; θα πάθουμε τέτοιο κακό;
Δεν με λες τσακάλι, για ποιο λόγο πιστεύεις ότι ο μόνιμος δημοτικός υπάλληλος θα κάνει καλύτερη δουλειά από μια ιδιωτική εταιρία που δουλεύει με σύμβαση;
Αυτό που λες το απαντάω στην επόμενη τοποθετηση μου και υπάρχει το παράδειγμα της σαμοθράκης που έμεινε αποκλεισμένη μόλις χαλασε το "σαπάκι" της ιδιωτικής. Το ζήτημα δεν είναι ατομικό αλλά αν η υπηρεσία έχει σκοπό να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη ή να αυξήσει το κέρδος και να μειώσει το κόστος. Π.χ. λέει η ε.ε. ότι στα αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα πρέπει να προστατεύονται τα πλούσια σπίτια απότι φτωχά γιατί αναλύει με βάση την αξία «κόστος-όφελος» και όχι την κάλυψη των αναγκών της κοινωνίας. Επίσης προσθέτει πως αυτό μπορεί να μην είναι δίκαιο αλλά όταν υπολογίζεις με βάση το «κόστος-όφελος» δεν χρειάζεται να είναι δίκαιο και φυσικά πρέπει να παρθούν μέτρα για να φαίνεται στον κόσμο κάπως πιο δίκαιο.
Στην Σαμοθράκη χάλασαν και τα δύο πλοία και υπάρχουν μόνο γιατί το θέλει ένας εφοπλιστής που έχει εκεί την βίλα του. Αν δεν υπήρχε αυτός ο πραγματικός ευεργετης πολύ απλά δεν θα υπήρχε τίποτα. Αν υπήρχε θα έκανε απεργία κάθε καλοκαίρι και θα ενε το νησί χωρίς καράβι κάθε καλοκαίρι
Οπως μένουμε με τα σκουπίδια κάθε καλοκαίρι γιατί το κάθε μουνι την έχει δει αυτοκρατορας
Αυτό το παράδειγμα είναι πράγματι καλό. Αλλά κανείς δεν είπε οτι ο ιδιώτης είναι άγιος και τα κάνει όλα καλά.
Επειδή έγινε αυτό στη Σαμοθράκη θα έπρεπε οι θαλάσσιες μεταφορές να είναι κρατικές;
Είδαμε τι έγινε με την Ολυμπιακή και τον ΟΣΕ. Έμπαιναν μέσα πολύ πάνω από 1 δις το χρόνο έκαστος αλλά εμείς ήμασταν χαρούμενοι που ο ομογενής στην Αυστραλία έβλεπε τους ολυμπιακούς κύκλους και θυμόνταν τη πατρίδα...
Δεν είναι αυτό το συμπέρασμα (να γίνουν κρατικές, μακρία από μένα αυτό), το συμπέρασμα είναι το δίλημμα να τίθονται οι υπηρεσίες στη βάση κόστους-οφέλους ή ικανοποίησης των κοινωνικών αναγκών; Στον καπιταλισμό, ούτε το κράτος ούτε ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες μας με κάποιες μικρές εξαιρέσεις όταν το λαΪκό κίνημα διεκδικεί και ακόμα πιο λίγες όταν προσφέρει η ικανοποίηση των αναγκών μας κέρδος στον ιδιώτη (αν έχουμε τα φράγκα).
andy12gr έγραψε: 30 Δεκ 2019, 20:44
Κατι το οποιο δεν ξερετε οσοι δεν ειστε σε δημοσιες υπηρεσιες νευραλγικου χαρακτηρα. Ολα γινονται και εννοω το να μην φτιαχνονται οχηματα, το να μην γινονται μελετες για επισκευη αλλα και ανταλλακτικα των οχηματων με ενα και μοναδικο σκοπο. Να ξεφτυλιστουν ολα ωστε να τα αναλαβουν οι ιδιωτες. Ξερετε τι συμβαινει οταν αναλαβουν οι ιδιωτες τετοιους τομεις??? Ολα θα αυξηθουν και εννοειται πως θα χασει τη δουλεια του κοσμακης. Μην πατε μακρυα...φτιαχνουν δρομους ιδιωτες για να θησαυριζουν μεσω των διοδιων...δεν πηρανε αρκετα για τη κατασκευη των δρομων? Για ποιο λογο να υπαρχουν διοδια καθε 50 χιλιομετρα αλλα και στους παραπλευρους δρομους. Για σκεφτειτε το λιγακι. Ολα γινονται με προγραμμα για την ιδιωτικοποιηση των παντων.
Το σωστο ειναι να επανελθει ο προυπολογισμος σε επιπεδα τετοια που να μπορουν να κανουν τις επισκευες.
Κατι αναλογο συμβαινει με τη πυροσβεστικη, αστυνομια και ασθενοφορα.
Νευραλγικο Pasok is strong in this one
Δεν ξερω τι μύγα σε τσίμπησε κ θες να μετατρέψεις το θεμα σε δημοσιο vs ιδιωτικο, αλλα στα τσιλιμπιθρονια μας. Δεν ειναι αυτο το θεμα
Αλλα αφου γουσταρεις να λαικιζεις, δε με λες, εισαι υπερ της κατάργησης των διοδίων; Πες οτι οι δρόμοι ειναι δημοσιοι. Θα ήθελες να καταργηθούν ολα τα διοδια;
Να μην ξεχναμε η Εθνικη οδος ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ
Όπως γραφει στο site της η ΝΕΑ ΟΔΟΣ
"Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο πρόγραμμα χειμερινής
συντήρησης που σχεδιάζει και υλοποιεί η Νέα Οδός,
ούτως ώστε να αντιμετωπίζει.... αποτελεσματικά την
εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων ....
Αποκλεισμένοι για ώρες λογο AKΡΑΙΟΥ ΚΑΙΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ....4εκ χιόνι και βροχή.
Άθλιοι τρις άθλιοι στην κυβέρνηση τσίρκο και στον ιδιώτη.
Δημοκράτης έγραψε: 30 Δεκ 2019, 19:31
Έλα ρε θα μπουν ιδιωτικές εταιρίες; θα πάθουμε τέτοιο κακό;
Δεν με λες τσακάλι, για ποιο λόγο πιστεύεις ότι ο μόνιμος δημοτικός υπάλληλος θα κάνει καλύτερη δουλειά από μια ιδιωτική εταιρία που δουλεύει με σύμβαση;
Αυτό που λες το απαντάω στην επόμενη τοποθετηση μου και υπάρχει το παράδειγμα της σαμοθράκης που έμεινε αποκλεισμένη μόλις χαλασε το "σαπάκι" της ιδιωτικής. Το ζήτημα δεν είναι ατομικό αλλά αν η υπηρεσία έχει σκοπό να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη ή να αυξήσει το κέρδος και να μειώσει το κόστος. Π.χ. λέει η ε.ε. ότι στα αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα πρέπει να προστατεύονται τα πλούσια σπίτια απότι φτωχά γιατί αναλύει με βάση την αξία «κόστος-όφελος» και όχι την κάλυψη των αναγκών της κοινωνίας. Επίσης προσθέτει πως αυτό μπορεί να μην είναι δίκαιο αλλά όταν υπολογίζεις με βάση το «κόστος-όφελος» δεν χρειάζεται να είναι δίκαιο και φυσικά πρέπει να παρθούν μέτρα για να φαίνεται στον κόσμο κάπως πιο δίκαιο.
Στην Σαμοθράκη χάλασαν και τα δύο πλοία και υπάρχουν μόνο γιατί το θέλει ένας εφοπλιστής που έχει εκεί την βίλα του. Αν δεν υπήρχε αυτός ο πραγματικός ευεργετης πολύ απλά δεν θα υπήρχε τίποτα. Αν υπήρχε θα έκανε απεργία κάθε καλοκαίρι και θα ενε το νησί χωρίς καράβι κάθε καλοκαίρι
Οπως μένουμε με τα σκουπίδια κάθε καλοκαίρι γιατί το κάθε μουνι την έχει δει αυτοκρατορας
Αρα δεν μπορεί ο ιδιώτης να ικανοποιήσει τις ανάγκες του κόσμου για μετακίνηση, μαζί σου δεν μπορεί και το δημόσιο. Και τι κάνεις εσύ (ρητορικό σχήμα το εσύ); τρέχεις πίσω από τον χ, ψ ιδιώτη να τον γλύψεις γιατί του κάβλωσε την τρίτη, πέμπτη, σάββατο να βάλει πλοίο. Το ζήτημα είναι πως ο καπιταλισμός είτε οι αστοί είτε το αστικό κράτος δεν μπορούν να ικανοποιήσει τις ανάγκες της κοινωνίας, π.χ. για μετακίνηση.
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2019, 20:52
Το ότι όλα τα γίδια άκουγαν ένα διβδομαδο για την κακοκαιρία και βγήκαν χωρίς αλυσίδες, το προσπερνάμε ετσι;
Οχι οχι, αλλα για πρώτη κ μοναδικη φορα θα δώσω στους ιθαγενείς ότι φταινε και τα μεσα, που καθε ψιλόβροχο του δινουν κ ενα ονομα ως ακραίο καιρικό φαινόμενο, με αποτέλεσμα προφανώς κανείς να μην παίρνει πια στα σοβαρά τους μετεωρολόγους
Ερμής έγραψε: 30 Δεκ 2019, 20:52
Το ότι όλα τα γίδια άκουγαν ένα διβδομαδο για την κακοκαιρία και βγήκαν χωρίς αλυσίδες, το προσπερνάμε ετσι;
Οχι οχι, αλλα για πρώτη κ μοναδικη φορα θα δώσω στους ιθαγενείς ότι φταινε και τα μεσα, που καθε ψιλόβροχο του δινουν κ ενα ονομα ως ακραίο καιρικό φαινόμενο, με αποτέλεσμα προφανώς κανείς να μην παίρνει πια στα σοβαρά τους μετεωρολόγους
απότι είχε πει κάποιος της εμυ μια κλίκα του αστεροσκοπίου αθηνών βγάζει τα ονοματα