!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Διάβασα οτι πολύ λίγες χώρες μπορούν να κατασκευάσουν δικό τους κινητήρα ντίζελ. Ακόμα και η Ρωσία, λέει, έχει θέμα με τους ντιζελοκινητήρες της στο καινούργιο T-14 Armata (βγάζουν λιγώτερους ίππους).
Με δεδομένο οτι οι κινητήρες ντίζελ υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό (αν δεν κάνω λάθος ήταν οι πρώτοι που δημιουργήθηκαν?), για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολο να κατασκευαστεί ένας εγχώριος κινητήρας, και η Τουρκία παρακαλάει τη Γερμανία για έτοιμους κινητήρες για τα καινούργια σαράβαλά της τα Altay?
Με δεδομένο οτι οι κινητήρες ντίζελ υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό (αν δεν κάνω λάθος ήταν οι πρώτοι που δημιουργήθηκαν?), για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολο να κατασκευαστεί ένας εγχώριος κινητήρας, και η Τουρκία παρακαλάει τη Γερμανία για έτοιμους κινητήρες για τα καινούργια σαράβαλά της τα Altay?
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
νομιζω δεν ειναι δυσκολο να βγαλουν πολλους ιππους κτλ αλλα ειναι δυσκολο να τους βγαλουν εχοντας τα σχετικα πιστοποιητικα περι προστασιας του περιβαλλοντος κτλ
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Νοιάζονται οι Τούρκοι (πχ) για τέτοια πράγματα?bolek έγραψε: 29 Δεκ 2019, 00:01 νομιζω δεν ειναι δυσκολο να βγαλουν πολλους ιππους κτλ αλλα ειναι δυσκολο να τους βγαλουν εχοντας τα σχετικα πιστοποιητικα περι προστασιας του περιβαλλοντος κτλ
Τα τρόφιμά τους είναι τίγκα στα επικίνδυνα φυτοφάρμακα, τα υλικά κατασκευής που χρησιμοποιούν σ' όλα τ' άλλα εξίσου επικίνδυνα.
Δεν είναι τεχνικό το θέμα?
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
υποθετω δεν θα μπορουν να το πουλησουν στην ευρωπη για αυτο
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Ενδιαφέρουσα θέση, αλλά δε νομίζω οτι έχουν σκοπό να το πουλήσουν στην Ευρώπη, αφού η Ευρώπη δεν αγοράζει ούτε καν τα δικά της (η Γερμανία έχει ελάχιστα Leo 2, και τα κατασκευάζει). Η Γαλλία και το ΗΒ έχουν δικά τους, όπως και η Ιταλία. Το πολύ να τα πούλαγαν σε κανένα Πακιστάν, όπου πούλησαν και το περίφημο T129 που είναι ουσιαστικά το Μανγκούστα της Αγκούστα.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
ε, να φτιαξει καποιος ενα κουβουσι ειναι ευκολο, τα παρελκομενα ειναι πιο δυσκολο. και εμενα εαν μου δωσεις τα εξαρτηματα φτιαχνω και τηλεκατευθυνομενο αερολανο αλλα να κανω κινητηρα σερβο και πομπο οχι, με τιποτα
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
bolek έγραψε: 29 Δεκ 2019, 00:08μολις εμαθα τι ειναι τα αλται!
ε, να φτιαξει καποιος ενα κουβουσι ειναι ευκολο, τα παρελκομενα ειναι πιο δυσκολο. και εμενα εαν μου δωσεις τα εξαρτηματα φτιαχνω και τηλεκατευθυνομενο αερολανο αλλα να κανω κινητηρα σερβο και πομπο οχι, με τιποτα
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
-
ξέχασα ποιος ήμουν στο παλιό
- Δημοσιεύσεις: 154
- Εγγραφή: 07 Δεκ 2019, 07:15
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Ας συμβουλευτούν τους απατεώνες της Φόλξβαγκεν και της Άουντι...bolek έγραψε: 29 Δεκ 2019, 00:01 νομιζω δεν ειναι δυσκολο να βγαλουν πολλους ιππους κτλ αλλα ειναι δυσκολο να τους βγαλουν εχοντας τα σχετικα πιστοποιητικα περι προστασιας του περιβαλλοντος κτλ
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Μπροστά στους κρητικους ειναι Ελβετοί.
Γενικά δεν ισχύει αυτό που είπες ή ισχύει όσο και στην Ελλάδα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Υποψιάζομαι οτι έχει να κάνει με τα κράματα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στα κομμάτια του κινητήρα. Πχ, πρέπει ν' αντέχει χ-ψ θερμοκρασίες, να μην παραμορφώνεται στην ψύξη, κλπ.
Καλά κάνω και τρώω δικά μου ζαρζαβατικά τελικά..
Η Ελλάδα δε δεσμέυεται από ευρωκανονισμούς?Γενικά δεν ισχύει αυτό που είπες ή ισχύει όσο και στην Ελλάδα.
Καλά κάνω και τρώω δικά μου ζαρζαβατικά τελικά..
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Δεν εχει να λέει. Μπορώ να σου πω ένα σκασμό περιπτώσεις που ακόμη και υπανάπτυκτες χώρες έχουν γυρίσει πίσω φορτία λόγω υπερφόρτωσης τους σε φυτοφάρμακα που έχουν απαγορευτεί στην ΕΕ από τη δεκαετία του 90 ακόμη, άκρως καρκινογόνα.
Γενικά να επιλέγεις βιολογικά όσο μπορείς.
Αν έχουν προέλευση Κρήτη, ούτε τα βιολογικά, είχε ξεσπάσει πριν χρόνια σκάνδαλο εκει, που οι έλεγχοι τα έπαιρναν και έβαζαν υπογραφές ως βιολογικά σε συμβατικά προϊόντα.
Αν έχεις δικά σου μείνε εκει. Τουλάχιστον για τα ευπαθή
Γενικά να επιλέγεις βιολογικά όσο μπορείς.
Αν έχουν προέλευση Κρήτη, ούτε τα βιολογικά, είχε ξεσπάσει πριν χρόνια σκάνδαλο εκει, που οι έλεγχοι τα έπαιρναν και έβαζαν υπογραφές ως βιολογικά σε συμβατικά προϊόντα.
Αν έχεις δικά σου μείνε εκει. Τουλάχιστον για τα ευπαθή
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 15492
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Οι βενζινοκινητηρες είναι πάντως αρχαιότεροι.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Α) Δεν ξέρεις ότι η Ελλάδα παρήγαγε ντιζελοκινητήρες ήδη από το 1970, αλλά τα εν λόγω εργοστάσια έκλεισαν μέχρι το 1982, κυρίως λόγω πιέσεων από άλλες χώρες. Και έκλεισαν με τον συνηθισμένο τρόπο - με μπινιά. Ψάξε να το βρεις. Τρία εργοστάσια είχαμε, το ένα πολύ μεγάλο!!!Kauldron έγραψε: 28 Δεκ 2019, 23:59 Διάβασα οτι πολύ λίγες χώρες μπορούν να κατασκευάσουν δικό τους κινητήρα ντίζελ. Ακόμα και η Ρωσία, λέει, έχει θέμα με τους ντιζελοκινητήρες της στο καινούργιο T-14 Armata (βγάζουν λιγώτερους ίππους).
Με δεδομένο οτι οι κινητήρες ντίζελ υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό (αν δεν κάνω λάθος ήταν οι πρώτοι που δημιουργήθηκαν?), για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολο να κατασκευαστεί ένας εγχώριος κινητήρας, και η Τουρκία παρακαλάει τη Γερμανία για έτοιμους κινητήρες για τα καινούργια σαράβαλά της τα Altay?
Β) Οι κινητήρες των αρμάτων μάχης είναι ειδική κατηγορία. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να κατασκευαστούν, λόγω: 1) πολύ μικρού όγκου, 2) μεγάλης υπερπίεσης, 3) θεμάτων ψύξης....
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
Να προσθέσω ότι και λόγω των 2 και 3 χρειάζονται ειδικά κράματα μετάλλου που είναι ακριβά και δύσκολο να φτιαχτούν.OANNHSEA έγραψε: 29 Δεκ 2019, 07:17 Β) Οι κινητήρες των αρμάτων μάχης είναι ειδική κατηγορία. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να κατασκευαστούν, λόγω: 1) πολύ μικρού όγκου, 2) μεγάλης υπερπίεσης, 3) θεμάτων ψύξης....
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: Για ποιό λόγο είναι τόσο δύσκολη η κατασκευή κινητήρα ντίζελ?
.Awesomatic έγραψε: 29 Δεκ 2019, 09:19Να προσθέσω ότι και λόγω των 2 και 3 χρειάζονται ειδικά κράματα μετάλλου που είναι ακριβά και δύσκολο να φτιαχτούν.OANNHSEA έγραψε: 29 Δεκ 2019, 07:17 Β) Οι κινητήρες των αρμάτων μάχης είναι ειδική κατηγορία. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να κατασκευαστούν, λόγω: 1) πολύ μικρού όγκου, 2) μεγάλης υπερπίεσης, 3) θεμάτων ψύξης....
Υπάρχει τό νόου χάου καί είναι ακριβά τά παλιομέταλλα ;;;
Πόσο ακριβό μπορεί νάναι ένα μέταλλο γιά μερικά άρματα ρέ μεγάλε.....
Εδώ λέει έχουν τιτάνιο τά κέρματα τού Ευρώ πχ.....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 56 Απαντήσεις
- 2043 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 16 Απαντήσεις
- 1356 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 1 Απαντήσεις
- 424 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
-
- 2 Απαντήσεις
- 391 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos