Ήταν 21 Δεκεμβρίου 2022 [3 μήνες πριν] όταν η Hellenic Train εξέδιδε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιούσε πως εκδόθηκε και χορηγήθηκε νέο Ενιαίο Πιστοποιητικό Ασφαλείας (που είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της) στην εταιρεία από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA).
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Με αυτά τα πιστοποιητικά η ευρωπαική ένωση εξασφαλίζει στις διαφορες εταιρείες, που λυμαίνονται τα σιδηροδρομικά δίκτυα, την απρόσκοπτη κερδοφορία τους. Κερδοφορία που αυξάνει όσο μειώνεται η ασφάλεια, κερδοφορία που μετράνε στους ισολογισμούς ενω οι πολίτες μετράνε νεκρούς στα μνημόσυνα.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι ο Βέλγος του ERA πίεσε τον Παπαδημητριου για να μπει η αρλούμπα για το δήθεν φορτίο ώστε να μην πάει αλλού το θέμα, δηλαδή στις προδιαγραφές ασφσλειας των τρένων.
Να θυμίσω ξανά εδώ, ότι και ο Λακαφώσης, στις 10/3/23 (πριν αρχίσει τα παλαβά περί φορτίων) εξηγησε ότι τίθεται θέμα ασφάλειας, είπε για τα ελαια, ότι οι Ελβετοί λόγω τούνελ έχουν ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές κλπ.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Otto Weininger έγραψε: 13 Απρ 2025, 12:46
Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι ο Βέλγος του ERA πίεσε τον Παπαδημητριου για να μπει η αρλούμπα για το δήθεν φορτίο ώστε να μην πάει αλλού το θέμα, δηλαδή στις προδιαγραφές ασφσλειας των τρένων.
Να θυμίσω ξανά εδώ, ότι και ο Λακαφώσης, στις 10/3/23 (πριν αρχίσει τα παλαβά περί φορτίων) εξηγησε ότι τίθεται θέμα ασφάλειας, είπε για τα ελαια, ότι οι Ελβετοί λόγω τούνελ έχουν ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές κλπ.
Έχει γίνει μελέτη γιατί το ευρωπαικό δίκτυο είναι καρμανιόλα, δεν φταίνε «χρόνιε παθογένιες του ελληνικού κράτους». Τα ακριβά συστήματα ασφαλείας, πυρασφάλειας αποτρέπουν την επιχειρηματική δραστηριότητα. 5000βαγόνια που κυκλοφορούν στο δίκτυο είναι για σκραπ.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Ο ιδιοκτήτης της Hellenik Train Λο Μπόσκο είχε καταδικαστεί το 2017 στην Ιταλία 4 χρόνια και δύο μήνες φυλακή, την ίδια χρονιά αγόρασε τους Ελληνικούς σιδηρόδρομους.
Ρε θα μας τρελάνετε? Ποιός προκάλεσε το δυστύχημα ?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Unique έγραψε: 13 Απρ 2025, 13:08
Ρε θα μας τρελάνετε? Ποιός προκάλεσε το δυστύχημα ?
Η πολιτική της γαμημένης ευρωπαικής ένωσης και αυτοί που την εφαρμόζουν εδώ. Πολιτική που βάζει σε προτεραιότητα την κερδοφορία του κεφαλαίου που βλέπει τις μεταφορές ως πεδίο κερδοφορίας και επειδή η ασφάλεια αυξάνει το κόστος υποτιμάται η ασφάλεια για να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί η κερδοφορία.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Unique έγραψε: 13 Απρ 2025, 13:08
Ρε θα μας τρελάνετε? Ποιός προκάλεσε το δυστύχημα ?
Η πολιτική της γαμημένης ευρωπαικής ένωσης και αυτοί που την εφαρμόζουν εδώ. Πολιτική που βάζει σε προτεραιότητα την κερδοφορία του κεφαλαίου που βλέπει τις μεταφορές ως πεδίο κερδοφορίας και επειδή η ασφάλεια αυξάνει το κόστος υποτιμάται η ασφάλεια για να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί η κερδοφορία.
Και όχι ο Σταθμάρχης και οι άλλοι 2 που πήγαν για σουβλάκια?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Unique έγραψε: 13 Απρ 2025, 13:08
Ρε θα μας τρελάνετε? Ποιός προκάλεσε το δυστύχημα ?
Η πολιτική της γαμημένης ευρωπαικής ένωσης και αυτοί που την εφαρμόζουν εδώ. Πολιτική που βάζει σε προτεραιότητα την κερδοφορία του κεφαλαίου που βλέπει τις μεταφορές ως πεδίο κερδοφορίας και επειδή η ασφάλεια αυξάνει το κόστος υποτιμάται η ασφάλεια για να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί η κερδοφορία.
Και όχι ο Σταθμάρχης και οι άλλοι 2 που πήγαν για σουβλάκια?
O Σταθμάρχης είναι η μετάσταση του Παπανδρεισμου,του Σημιτισμου και του Κουλισμου.Εχει την μικρότερη ευθύνη.
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 26 Ιαν 2024, 12:37
Οι εκθέσεις της εε για τα αίτια τέτοιων συμβαντων:
1. μεγάλη μεταβλητότητα του κόστους αναβάθμισης
2. η διάρκεια ζωής του εξοπλισμού συνεπάγεται μακρά περίοδο απόσβεσης των επενδύσεων, η οποία αποτελεί μείζον οικονομικό κριτήριο για μελλοντικές επενδύσεις
3. δυσκολίες οι οποίες συνδέονται με τις συχνές αλλαγές στα πρότυπα, που περιορίζουν τη διάρκεια ζωής του εξοπλισμού με απρόβλεπτο τρόπο για τον σιδηροδρομικό κλάδο, με αποτρεπτικό αποτέλεσμα για τις επενδύσεις
4. κανόνες σταθερότητας, προκειμένου να επιτραπεί η απόσβεση των πραγματοποιούμενων επενδύσεων
δηλαδή όχι ανανέωση των συστημάτων ασφαλείας ώστε να προλάβουν να αποσβεστούν οι επενδύσεις για αυτά.
δεν βλέπω να λέει για σταθμάρχη, παπανδρέου και τα ρέστα.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.