Πλήρης ανατροπή στην σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη. Το ΕΜΠ καταρρίπτει τεχνικές μελέτες από κρατικούς πραγματογνώμονες που είχαν υιοθετηθεί από υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες για «έκρηξη από τα λάδια των μετασχηματιστών των τραίνων» κι οδηγεί μονοσήμαντα στο ύποπτο φορτίο του εμπορικού τραίνου. Νέα ερωτήματα για τον λόγο που απεκρύβη το οπτικό υλικό με την φόρτωση του και το «μπάζωμα» στα Τέμπη.
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ HELLENIC TRAIN
Με στάση εργασίας και συγκέντρωση απαίτησαν μέτρα για την ασφάλεια στην εργασίας και ΣΣΕ με αυξήσεις
Συγκέντρωση έξω από τα κεντρικά γραφεία της «Hellenic Train» πραγματοποίησαν τα Σωματεία σιδηροδρομικών ΣΕΠ και ΠΕΠ της Hellenic Train, στο πλαίσιο στάσης εργασίας τους.
Οι εργαζόμενοι απαιτούν μέτρα για την ασφάλεια τόσο στην εργασία τους όσο και στην κυκλοφορία των τρένων, Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και άμεσες προσλήψεις προσωπικού.
Παράλληλα κατήγγειλαν το σημερινό σοβαρό εργατικό «ατύχημα» στο αμαξοστάσιο στο Ρέντη, όπου μια εργαζόμενη τραυματίστηκε στο χέρι.
Τα Σωματεία έχουν ήδη αποφασίσει νέα στάση εργασίας για την Τετάρτη 8 Γενάρη, στο πλαίσιο της οποίας θα γίνει Γενική Συνέλευση όλων των εργαζομένων, όλων των ειδικοτήτων για να καθορίσουν ενιαία τα επόμενα αγωνιστικά τους βήματα.
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
Δ. Κουτσούμπας: Ο υπουργός Μεταφορών επιβεβαίωσε πλήρως τα ζητήματα που έθεσε το ΚΚΕ
Μέχρι κεραίας επιβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρ. Σταϊκούρας, την κριτική που άσκησε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, για τις αιτίες που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών και οι οποίες είναι εδώ και απειλούν καθημερινά το λαό με «νέα Τέμπη».
Αμέσως μετά την τοποθέτηση του Δ. Κουτσούμπα, στη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, ο Χρ. Σταικούρας πήρε το λόγο για να απαντήσει στις ομιλίες των πολιτικών αρχηγών. Στην απάντηση του αράδιασε στοιχεία για τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα που έχουν συμβεί στον σιδηρόδρομο τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, για να δείξει ότι το ίδιο συνέβαινε με όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Την ίδια τακτική ακολούθησε για το σοβαρό περιστατικό στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου επιβάτες εγκλωβίστηκαν στις σήραγγες, επικαλούμενος το παράδειγμα πόλεων του εξωτερικού που έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Παίρνοντας εκ νέου τον λόγο, ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, απάντησε στον υπουργό ότι «η απαρίθμηση, για παράδειγμα, μιας δεκαετίας – δεκαπενταετίας συνεχών ατυχημάτων, δυστυχημάτων στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, απλά επιβεβαιώνει ότι η πολιτική αυτή έχει συνέχεια. Συμβαίνει διαχρονικά, με οποιαδήποτε κυβέρνηση, Spoiler
άρα και με τη διακυβέρνηση τη δική σας, την τωρινή και της προηγούμενης της ΝΔ, όπως και του ΠΑΣΟΚ ή του ΣΥΡΙΖΑ, διότι είναι ίδια η πολιτική, η βάση της αιτίας που δημιουργεί αυτά τα προβλήματα, δηλαδή απελευθέρωση, ιδιωτικοποίηση, συνεχής απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, σε μέσα και όλα αυτά που αναφέρουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και διεκδικούν».
Επίσης, κάλεσε τον υπουργό να μην ψάχνει άλλοθι στα κράτη - μέλη της ΕΕ και στα άλλα καπιταλιστικά κράτη που έχουν ίδια γραμμή, σημειώνοντας πως η κυβέρνηση ακολουθεί τις κατευθύνσεις της ΕΕ που οδηγούν σε εγκλήματα σαν αυτό στα Τέμπη.
Ένα άλλο ζήτημα που επιβεβαίωσε ο Χρ. Σταικούρας ήταν η κριτική του ΚΚΕ στα αστικά κόμματα της αντιπολίτευσης ότι αποτελούν «συναινετική αντιπολίτευση», καθώς δεν παρέλειψε να εκφράσει φιλοφρονήσεις προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Σ. Φάμελλο, για την θέση του να γίνουν επενδύσεις για την διασύνδεση του σιδηρόδρομου με τα λιμάνια, όπως άλλωστε επιτάσσει ο ΝΑΤΟικός σχεδιασμός για την μεταφορά όπλων και πολεμοφοδίων, ιδιαίτερα από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ζήτημα που ανέδειξε στην τοποθέτηση του ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ.
«Άκουσα ορθώς τον πρόεδρο της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ να μιλάει για την αναγκαιότητα να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος να επεκταθεί, να συνδεθεί με λιμάνια. Είναι ακριβώς η αντίθετη αντίληψη με αυτήν που έκανε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ θεωρώνοντας ότι το να κάνουμε ένα καλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Θεσσαλονίκη μέχρι τον Προμαχώνα, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Ορμένιο ουσιαστικά βοηθάει ξένα συμφέροντα ή το ΝΑΤΟ. Δεν έχουμε την ίδια άποψη, σε αυτό το ζήτημα έχει δίκιο ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ», είπε ο Χρ. Σταικούρας, σε ένα ρεσιτάλ «σύμπνοιας» στους ευρωατλαντικούς σχεδιασμούς και την ελληνική εμπλοκή.
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας στην απάντηση του τόνισε πως δεν θα αναπτυχθεί συνολικά το σιδηροδρομικό δίκτυο σε όλη τη χώρα. Εκεί που συμφωνούν είναι ότι η διασύνδεση και η αναβάθμιση θα αφορά μόνο τα τρένα που θα κουβαλάνε πολεμικό υλικό.
Παραθέτουμε την απάντηση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ:
«Μία κουβέντα μόνο, την παρέμβαση μου την έκανα πάνω ολοκληρωμένα, απλά να πω στον κύριο Υπουργό και στην κυβέρνηση ότι με αυτά που είπε, τουλάχιστον προσπαθώντας να απαντήσει στο ΚΚΕ, επιβεβαίωσε απλά όλα τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν στην ομιλία μου, όπως και με τις ομιλίες άλλων βουλευτών του ΚΚΕ. Η απαρίθμηση, για παράδειγμα, μιας δεκαετίας – δεκαπενταετίας συνεχών ατυχημάτων, δυστυχημάτων στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, απλά επιβεβαιώνει ότι η πολιτική αυτή έχει συνέχεια. Συμβαίνει διαχρονικά, με οποιαδήποτε κυβέρνηση, άρα και με τη διακυβέρνηση τη δική σας, την τωρινή και της προηγούμενης της ΝΔ, όπως και του ΠΑΣΟΚ ή του ΣΥΡΙΖΑ, διότι είναι ίδια η πολιτική, η βάση της αιτίας που δημιουργεί αυτά τα προβλήματα, δηλαδή απελευθέρωση, ιδιωτικοποίηση, συνεχής απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, σε μέσα και όλα αυτά που αναφέρουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και διεκδικούν.
Όπως επίσης, θα σας έλεγα κ. Σταϊκούρα μην ψάχνετε άλλοθι τώρα στις κυβερνήσεις ή στα κράτη μέλη της ΕΕ, άλλα καπιταλιστικά κράτη που έχουν ίδια γραμμή. Βέβαια παρακολουθείτε τι σχεδιάζουν, τι λένε και τα υλοποιείτε εδώ στην Ελλάδα. Ακολουθείτε κατευθύνσεις και οδηγίες και μέτρα που παίρνει η ίδια η ΕΕ και δημιουργεί αυτά τα προβλήματα, που φτάνουν μέχρι και σε εγκλήματα σαν αυτό που συνέβη στα Τέμπη, σε αυτή την τεράστια τραγωδία. Σε όλες τις χώρες της ΕΕ έχουμε τέτοια ζητήματα και μην μου λέτε, όπως έγινε στο μετρό της Θεσσαλονίκης, έγινε και στην Κοπεγχάγη και στο Μιλάνο. Δεν είναι παραδείγματα αυτά, είναι παραδείγματα προς αποφυγή, να συμφωνήσουμε.
Και τέλος δεν υπάρχει ζήτημα να αναπτυχθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο παντού, σε όλη τη χώρα και στην βόρεια Ελλάδα. Το αντίθετο ακριβώς λέμε. Εκεί που διαφωνούμε με την κυβέρνηση σας, με το Κόμμα σας, όπως και με τα άλλα κόμματα που συμφωνούν, από ότι είπατε και εσείς, είναι ότι η διασύνδεση και η προτεραιότητα που αποκτά στην αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, αφορά μόνο στο περιεχόμενο που θα κουβαλάνε αυτά τα τρένα. Και αυτό το περιεχόμενο είναι πολεμικό υλικό, είναι όπλα, είναι στρατεύματα, πρόκειται για ζητήματα που αφορούν άλλους λαούς που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση, για να μεγαλώνει το μακελειό και να γίνεται και η Ελλάδα, μέσω αυτών των προτεραιοτήτων σας, στόχος αντιποίνων από τους αντιπάλους».
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Frappezitis την 20 Δεκ 2024, 21:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Νετο Γκουερινο έγραψε: 20 Δεκ 2024, 21:32
Τα έχουμε πει εκατό φορές
Αυτός που πίεσε τους αρχικούς πραγματογνώμονες για να γράψουν την παπαριά με τα έλαια σιλικόνης είναι ο δολοφόνος
πήγε η τροχαία και εβγαλε πορισμα στα τρένα.
Αποτέλεσμα, είχαμε τον οττο και τον στοκο να μας λένε ψεκες που δεν ειμαστε τουβλα να το χαψουμε.
Νετο Γκουερινο έγραψε: 20 Δεκ 2024, 21:32
Τα έχουμε πει εκατό φορές
Αυτός που πίεσε τους αρχικούς πραγματογνώμονες για να γράψουν την παπαριά με τα έλαια σιλικόνης είναι ο δολοφόνος
πήγε η τροχαία και εβγαλε πορισμα στα τρένα.
Αποτέλεσμα, είχαμε τον οττο και τον στοκο να μας λένε ψεκες που δεν ειμαστε τουβλα να το χαψουμε.
Ελλάδα 2.0.
Της πυροσβεστικής ήταν το πόρισμα που όλως τυχαίως συμφωνούσε με την ανακοίνωση της εταιρείας
Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι τι λέει ο κάθε γραφικός σε ένα φόρουμ το θέμα είναι να μάθουμε τον δολοφόνο
Νετο Γκουερινο έγραψε: 20 Δεκ 2024, 21:40
Της πυροσβεστικής ήταν το πόρισμα που όλως τυχαίως συμφωνούσε με την ανακοίνωση της εταιρείας
Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι τι λέει ο κάθε γραφικός σε ένα φόρουμ το θέμα είναι να μάθουμε τον δολοφόνο
όχι, η πυροσβεστική την ειπε μετα την μαλακια, πρωτη την ειπε η τροχαια.
Πριν κλείσει η Βουλη,για να ξεκουραστουν,προχτές δηλαδή,οι δεξιοι έφεραν ειδικό νόμο,όπου αλλάζουν μορφή και καθεστως της εταιρείας για τα τραίνα,με μόνο σκοπό την συγκαληψη και την μη τιμωρία των υπευθύνων.
Ειναι η δεν ειναι αδιστακτοι δολοφόνοι;