Πως να ξεχωρίσεις τους αληθινούς Κομμουνιστές από τις απομιμήσεις
Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2024, 22:00
Ο Φασισμός στην παλιά του μορφή ήταν εν πολλοίς μια απλή αντιστροφή του Κομμουνισμού κατά τον ίδιο τρόπο που ο Σατανισμός είναι μια απλή αντιστροφή του Χριστιανισμού. Ο Κομμουνισμός ωστόσο δεν είναι αντιστροφή του Καπιταλισμού. Τέτοια αντιστροφή είναι ο αριστερισμός στις διάφορες παραλλαγές του, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που ενδύονται μαϊμού επαναστατικό μανδύα όπως το ΚΚΕ ή ακόμα γελοιωδέστερα το εμετικό μόρφωμα του Σύριζα.
Ο Κομμουνισμός θέλει μεν να ανατρέψει την τελούσα υπό τον αστερισμό του κεφαλαιοκρατισμού σημερινή τάξη πραγμάτων όμως δεν είναι αυτός ο λόγος της ύπαρξής του. Αν αυτός ήταν ο λόγος της ύπαρξής του θα είχε τις ίδιες μηδαμινές πιθανότητες να νικήσει τον Καπιταλισμό όσες λ.χ. ο Σατανισμός τον Χριστιανισμό. Κι πράγματι αυτός ήταν ο λόγος που ο Σοβιετισμός ηττήθηκε, αφού υπήρξε κατά βάση φαινόμενο αντιστροφής σε δύο κατευθύνσεις: αφενός αντιστροφή του εγχώριου ρωσικού απολυταρχισμού και φεουδαλικού κατακερματισμού στο εσωτερικό μέσω της επιθετικής εισαγωγής αστικής κουλτούρας και αφετέρου αντιστροφή του δυτικού ιμπεριαλιστικού σοβινισμού μέσω της αντιιμπεριαλιστικής ρητορικής.
Μετά τον Στάλιν, όταν η δύση άλλαξε τάση χαλαρώνοντας πολύ τις αυστηρές αστικές αξίες, οι σοβιετικοί προχώρησαν και αυτοί σε μια σταδιακή χαλάρωση του πολιτικού αυταρχισμού και ιδεολογικά υιοθέτησαν έναν γελοίο αντικαπιταλιστικό ευδαιμονισμό, μια αντιστροφή του ατομικιστικού ευδαιμονισμού. Σύντομα η αντίφαση ανάμεσα στις αντικειμενικές αυταρχικές ανάγκες του κράτους και το ευδαιμονιστικό ιδεολογικό προσωπείο της σοβιετικής προπαγάνδας μοιραία οδήγησε την χώρα στα βράχια.
Αυτά λοιπόν κάνανε οι ψευδοκομμουνιστές μπουχέσες. Δεν πρέπει πάντως να είμαστε πολύ αυστηροί με τους σοβιετικούς. Οι διάδοχοι του Λένιν δεν ήταν ουσιαστικοί κομμουνιστές ως προς την ανατροφή και την μόρφωσή τους και ήταν επομένως λογικό τα πράγματα να οδηγηθούν σε μια αρχικά εθνικιστική και κατόπιν αριστερίστικη-μικροαστική παρεκτροπή. Εδώ δυστυχώς έπαιξε μοιραίο ρόλο ο πρόωρος θάνατος του Λένιν λόγω του σοβαρού τραυματισμού του από μια αναρχική σκρόφα. Είναι σίγουρο ότι αν ο Λένιν μακροημερούσε τα πράματα θα είχαν πάρει άλλη τροπή.
Αν ο Κομμουνισμός δεν είναι ούτε αριστερός εθνικισμός ούτε αντικαταπιταλιστικός ευδαιμονισμός (που είναι άλλωστε ανέκδοτο) τότε τι είναι πραγματικά;
Ο σκοπός του Κομμουνισμού είναι η υλική και ψυχολογική απελευθέρωση του ανθρώπου από την ετερονομία που επιβάλουν οι οικογενειακοί, οικονομικοί και κρατικοί θεσμοί της ταξικής κοινωνίας, δηλαδή η κατάκτηση της αυτονομίας και η ολική απεξάρτηση των μαζών από αυτούς τους δήθεν απαραίτητους θεσμούς. Με άλλα λόγια θέλουμε να κάνουμε αληθινά πράξη την ατομική και συλλογική ελευθερία, αυτό που στις ταξικές κοινωνίες αναγκαστικά φυτοζωεί στα ξερά λιβάδια του ατομικού και συλλογικού φαντασιακού. Στην ταξική κοινωνία πρακτικά δεν υπάρχει ελευθερία γιατί σε κάθε γωνιά της εισχωρούν πολλά φαινόμενα αθλιότητας, ακόμα και στις απόμακρες γωνιές των προνομιούχων.
Η πολιτική του Κομμουνισμού αφορά την πολιτική στρατηγική της επίτευξης αυτού του στόχου που έχει δύο φάσεις. Σε πρώτη φάση αποσκοπούμε στην ανατροπή των θεσμικών και ψυχολογικών θεμελίων της ταξικής κοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο, δηλαδή στην εκθεμελίωση του δυτικού και αντιδυτικού Καπιταλισμού μέσω της κατάληψης κάθε κράτους ανά πάσαν την υφήλιο. Μόλις οι Κομμουνιστές αναλάβουν ένα κράτος αποδομούν αμέσως όλα τα κοινωνικά άχρηστα μέρη του κρατικού μηχανισμού (κάτι που ενδεικτικά δεν έκαναν οι Σοβιετικοί) και διατηρούν μόνο εκείνα τα μέρη του που είναι κοινωνικά χρήσιμα. Σε αυτή την πρώτη φάση επιτυγχάνεται για πρώτη φορά στην ιστορία ο πλήρης πολιτικός και οικονομικός εκδημοκρατισμός, αυτό δηλαδή που οι μάζες θέλουν και σήμερα αλλά φυσικά δεν πρόκειται να τους δοθεί ποτέ εάν δεν το αρπάξουν καθοδηγούμενοι από τους Κομμουνιστές.
Σε δεύτερη φάση αφού εκλείψουν οι λόγοι ύπαρξης του επαναστατικού κράτους έχουμε οριστική εκθεμελίωση του κρατικού μηχανισμού που απέμεινε και επίτευξη του Κομμουνισμού. Από εδώ και στο εξής η ανθρωπότητα κλείνει ιστορικά τον φρικώδη (αλλά απαραίτητο) κύκλο που άρχισε τα τελευταία 5-6 χιλιάδες χρόνια και επιστρέφει στις κομμουνιστικές ρίζες της, στην πρωτόγονη απόλαυση της ζωής.
Αυτοί είναι οι 6 πυλώνες του Κομμουνισμού. Άμα κάποιος στο παίζει Κομμουνιστής και δεν ακούς τίποτα από αυτά τα 6 να ξέρεις ότι έχεις να κάνεις οπωσδήποτε με προϊόν από τα Lidl.
1. Τέλος στην ηλιθιότητα της οικογένειας. Κατάργηση της οικογένειας, του γάμου, της κληρονομιάς κτλ. Ανατροφή των τέκνων συλλογικά και η εκπαίδευση τους συνδυάζεται άμεσα με την συμμετοχή τους στην παραγωγική διαδικασία. Τέλος στον παιδικό παρασιτισμό.
2. Τέλος στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Όλη η παραγωγική δραστηριότητα οργανώνεται στην μέγιστη εφικτή κλίμακα.
3. Κανένας άνθρωπος δεν κάνει μία μόνο δουλειά στη ζωή του. Όλοι θα περάσουν από εργασιακούς κλάδους που απαιτούν την ανάπτυξη πολύ διαφορετικών ικανοτήτων.
4. Τέλος σε κάθε λογής αλώβητη ιεραρχία και γεροντοκρατία, ακόμα και στον στρατό. Η θέση ηγεσίας εξαρτάται μόνο από την ατομική δεξιότητα ως συνάρτηση δημοκρατικά διαπιστωμένης (όχι θεσμικά διαπιστωμένης) μεγαλύτερης γνώσης και εμπειρίας και μέρος της δουλειάς κάθε ηγέτη είναι πάντα και η εκπαιδεύση νέων ηγετών οι οποίοι και πάλι ορίζονται δημοκρατικά και όχι από τον ίδιο.
5. Εξάλειψη της οικονομικής και κοινωνικής διάκρισης μεταξύ υπαίθρου και πόλης, μεταξύ φύσης και πολιτισμού.
6. Σκοπός της μη παραγωγικής ζωής είναι η αισθησιακή απόλαυση και το αυθόρμητο παιχνίδι κι όχι ο σπάταλος καταναλωτισμός και ο αυτιστικός ανταγωνισμός. Η σεξουαλική δραστηριότητα βγαίνει από το σκοτεινό βασίλειο του κόμπλεξ, της αρρώστιας και της μιζέριας και γίνεται ανοιχτά το επίκεντρο της πολιτισμικής ζωής.
Ο Κομμουνισμός θέλει μεν να ανατρέψει την τελούσα υπό τον αστερισμό του κεφαλαιοκρατισμού σημερινή τάξη πραγμάτων όμως δεν είναι αυτός ο λόγος της ύπαρξής του. Αν αυτός ήταν ο λόγος της ύπαρξής του θα είχε τις ίδιες μηδαμινές πιθανότητες να νικήσει τον Καπιταλισμό όσες λ.χ. ο Σατανισμός τον Χριστιανισμό. Κι πράγματι αυτός ήταν ο λόγος που ο Σοβιετισμός ηττήθηκε, αφού υπήρξε κατά βάση φαινόμενο αντιστροφής σε δύο κατευθύνσεις: αφενός αντιστροφή του εγχώριου ρωσικού απολυταρχισμού και φεουδαλικού κατακερματισμού στο εσωτερικό μέσω της επιθετικής εισαγωγής αστικής κουλτούρας και αφετέρου αντιστροφή του δυτικού ιμπεριαλιστικού σοβινισμού μέσω της αντιιμπεριαλιστικής ρητορικής.
Μετά τον Στάλιν, όταν η δύση άλλαξε τάση χαλαρώνοντας πολύ τις αυστηρές αστικές αξίες, οι σοβιετικοί προχώρησαν και αυτοί σε μια σταδιακή χαλάρωση του πολιτικού αυταρχισμού και ιδεολογικά υιοθέτησαν έναν γελοίο αντικαπιταλιστικό ευδαιμονισμό, μια αντιστροφή του ατομικιστικού ευδαιμονισμού. Σύντομα η αντίφαση ανάμεσα στις αντικειμενικές αυταρχικές ανάγκες του κράτους και το ευδαιμονιστικό ιδεολογικό προσωπείο της σοβιετικής προπαγάνδας μοιραία οδήγησε την χώρα στα βράχια.
Αυτά λοιπόν κάνανε οι ψευδοκομμουνιστές μπουχέσες. Δεν πρέπει πάντως να είμαστε πολύ αυστηροί με τους σοβιετικούς. Οι διάδοχοι του Λένιν δεν ήταν ουσιαστικοί κομμουνιστές ως προς την ανατροφή και την μόρφωσή τους και ήταν επομένως λογικό τα πράγματα να οδηγηθούν σε μια αρχικά εθνικιστική και κατόπιν αριστερίστικη-μικροαστική παρεκτροπή. Εδώ δυστυχώς έπαιξε μοιραίο ρόλο ο πρόωρος θάνατος του Λένιν λόγω του σοβαρού τραυματισμού του από μια αναρχική σκρόφα. Είναι σίγουρο ότι αν ο Λένιν μακροημερούσε τα πράματα θα είχαν πάρει άλλη τροπή.
Αν ο Κομμουνισμός δεν είναι ούτε αριστερός εθνικισμός ούτε αντικαταπιταλιστικός ευδαιμονισμός (που είναι άλλωστε ανέκδοτο) τότε τι είναι πραγματικά;
Ο σκοπός του Κομμουνισμού είναι η υλική και ψυχολογική απελευθέρωση του ανθρώπου από την ετερονομία που επιβάλουν οι οικογενειακοί, οικονομικοί και κρατικοί θεσμοί της ταξικής κοινωνίας, δηλαδή η κατάκτηση της αυτονομίας και η ολική απεξάρτηση των μαζών από αυτούς τους δήθεν απαραίτητους θεσμούς. Με άλλα λόγια θέλουμε να κάνουμε αληθινά πράξη την ατομική και συλλογική ελευθερία, αυτό που στις ταξικές κοινωνίες αναγκαστικά φυτοζωεί στα ξερά λιβάδια του ατομικού και συλλογικού φαντασιακού. Στην ταξική κοινωνία πρακτικά δεν υπάρχει ελευθερία γιατί σε κάθε γωνιά της εισχωρούν πολλά φαινόμενα αθλιότητας, ακόμα και στις απόμακρες γωνιές των προνομιούχων.
Η πολιτική του Κομμουνισμού αφορά την πολιτική στρατηγική της επίτευξης αυτού του στόχου που έχει δύο φάσεις. Σε πρώτη φάση αποσκοπούμε στην ανατροπή των θεσμικών και ψυχολογικών θεμελίων της ταξικής κοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο, δηλαδή στην εκθεμελίωση του δυτικού και αντιδυτικού Καπιταλισμού μέσω της κατάληψης κάθε κράτους ανά πάσαν την υφήλιο. Μόλις οι Κομμουνιστές αναλάβουν ένα κράτος αποδομούν αμέσως όλα τα κοινωνικά άχρηστα μέρη του κρατικού μηχανισμού (κάτι που ενδεικτικά δεν έκαναν οι Σοβιετικοί) και διατηρούν μόνο εκείνα τα μέρη του που είναι κοινωνικά χρήσιμα. Σε αυτή την πρώτη φάση επιτυγχάνεται για πρώτη φορά στην ιστορία ο πλήρης πολιτικός και οικονομικός εκδημοκρατισμός, αυτό δηλαδή που οι μάζες θέλουν και σήμερα αλλά φυσικά δεν πρόκειται να τους δοθεί ποτέ εάν δεν το αρπάξουν καθοδηγούμενοι από τους Κομμουνιστές.
Σε δεύτερη φάση αφού εκλείψουν οι λόγοι ύπαρξης του επαναστατικού κράτους έχουμε οριστική εκθεμελίωση του κρατικού μηχανισμού που απέμεινε και επίτευξη του Κομμουνισμού. Από εδώ και στο εξής η ανθρωπότητα κλείνει ιστορικά τον φρικώδη (αλλά απαραίτητο) κύκλο που άρχισε τα τελευταία 5-6 χιλιάδες χρόνια και επιστρέφει στις κομμουνιστικές ρίζες της, στην πρωτόγονη απόλαυση της ζωής.
Αυτοί είναι οι 6 πυλώνες του Κομμουνισμού. Άμα κάποιος στο παίζει Κομμουνιστής και δεν ακούς τίποτα από αυτά τα 6 να ξέρεις ότι έχεις να κάνεις οπωσδήποτε με προϊόν από τα Lidl.
1. Τέλος στην ηλιθιότητα της οικογένειας. Κατάργηση της οικογένειας, του γάμου, της κληρονομιάς κτλ. Ανατροφή των τέκνων συλλογικά και η εκπαίδευση τους συνδυάζεται άμεσα με την συμμετοχή τους στην παραγωγική διαδικασία. Τέλος στον παιδικό παρασιτισμό.
2. Τέλος στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Όλη η παραγωγική δραστηριότητα οργανώνεται στην μέγιστη εφικτή κλίμακα.
3. Κανένας άνθρωπος δεν κάνει μία μόνο δουλειά στη ζωή του. Όλοι θα περάσουν από εργασιακούς κλάδους που απαιτούν την ανάπτυξη πολύ διαφορετικών ικανοτήτων.
4. Τέλος σε κάθε λογής αλώβητη ιεραρχία και γεροντοκρατία, ακόμα και στον στρατό. Η θέση ηγεσίας εξαρτάται μόνο από την ατομική δεξιότητα ως συνάρτηση δημοκρατικά διαπιστωμένης (όχι θεσμικά διαπιστωμένης) μεγαλύτερης γνώσης και εμπειρίας και μέρος της δουλειάς κάθε ηγέτη είναι πάντα και η εκπαιδεύση νέων ηγετών οι οποίοι και πάλι ορίζονται δημοκρατικά και όχι από τον ίδιο.
5. Εξάλειψη της οικονομικής και κοινωνικής διάκρισης μεταξύ υπαίθρου και πόλης, μεταξύ φύσης και πολιτισμού.
6. Σκοπός της μη παραγωγικής ζωής είναι η αισθησιακή απόλαυση και το αυθόρμητο παιχνίδι κι όχι ο σπάταλος καταναλωτισμός και ο αυτιστικός ανταγωνισμός. Η σεξουαλική δραστηριότητα βγαίνει από το σκοτεινό βασίλειο του κόμπλεξ, της αρρώστιας και της μιζέριας και γίνεται ανοιχτά το επίκεντρο της πολιτισμικής ζωής.