Fun fact: Αν αυτά τα βρίσκετε στο facebook, όση ώρα μένετε στάσιμοι στην εικόνα, το facebook θεωρεί πως σας αρέσει το content του συγκεκριμένου λογαριασμού ή παρόμοιων λογαριασμών, και κατά συνέπεια θα σας σπαμάρει όλο και περισσότερο με τέτοιου είδους content. Για την ακρίβεια, οι δημιουργοί των παραπάνω riddles το κάνουν ακριβώς γι αυτόν τον λόγο, για να σε κρατάνε περισσότερη ώρα στο account τους για να αυξήσουν το engagement. Το ίδιο ισχύει και για τους κώλους στο instagram.
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 31 Ιούλ 2024, 12:53
Fun fact: Αν αυτά τα βρίσκετε στο facebook, όση ώρα μένετε στάσιμοι στην εικόνα, το facebook θεωρεί πως σας αρέσει το content του συγκεκριμένου λογαριασμού ή παρόμοιων λογαριασμών, και κατά συνέπεια θα σας σπαμάρει όλο και περισσότερο με τέτοιου είδους content. Για την ακρίβεια, οι δημιουργοί των παραπάνω riddles το κάνουν ακριβώς γι αυτόν τον λόγο, για να σε κρατάνε περισσότερη ώρα στο account τους για να αυξήσουν το engagement. Το ίδιο ισχύει και για τους κώλους στο instagram.
Και για ποιο λόγο να μπει κάποιος στη σελίδα του facebook από τη στιγμή που υπάρχει η εικόνα;
ΓΑΛΗ έγραψε: 31 Ιούλ 2024, 13:02
Και για ποιο λόγο να μπει κάποιος στη σελίδα του facebook από τη στιγμή που υπάρχει η εικόνα;
Ρε παιδί μου, εννοώ πως αν βρίσκετε κάτι τέτοια στο facebook, αυτοί που τα φτιάχνουν το κάνουν επίτηδες για να τραβήξουν περισσότερο την προσοχή σας (και το facebook θα σας σπαμάρει κι άλλα τέτοια γιατί θεωρεί πως τα γουστάρετε). Εξάλλου ο OP ούτως ή άλλως δεν έδωσε link για το fb και ενδεχομένως να μην το βρήκε καν εκεί (το αναφέρω γιατί εκεί κυκλοφορούν κάτι τέτοια).
Καπετάν Μιχάλης έγραψε: 31 Ιούλ 2024, 12:53
Fun fact: Αν αυτά τα βρίσκετε στο facebook, όση ώρα μένετε στάσιμοι στην εικόνα, το facebook θεωρεί πως σας αρέσει το content του συγκεκριμένου λογαριασμού ή παρόμοιων λογαριασμών, και κατά συνέπεια θα σας σπαμάρει όλο και περισσότερο με τέτοιου είδους content. Για την ακρίβεια, οι δημιουργοί των παραπάνω riddles το κάνουν ακριβώς γι αυτόν τον λόγο, για να σε κρατάνε περισσότερη ώρα στο account τους για να αυξήσουν το engagement. Το ίδιο ισχύει και για τους κώλους στο instagram.
Αυτό ισχύει για όλα τα σάιτ που χρησιμοποιούν παρόμοια τεχνολογία. Εάν αγοράσεις ψυγείο από το Άμαζον σού δείχνει μετά συνέχεια ψυγεία, λες και υπάρχει περίπτωση να αγοράσεις δεύτερο