Αρχι-Υπεύθυνοι των Τεμπών:ΚΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ/ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2024, 16:46
https://www.oakke.gr/sabotaz-crisis/item/1668-
ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Κυριακή, 03 Μαρτίου 2024 Εκτύπωση E-mail
Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Είχαμε αναφέρει στην ανακοίνωση μας πριν ένα χρόνο με την οποία καταγγείλαμε τη σφαγή των Τεμπών σαν διακομματικό έγκλημα (2/3/23) :
«Στα πλαίσια της κύριας ευθύνης του ελληνικού κράτους (για τη σφαγή) τον ηγετικό ρόλο στο έγκλημα έχουν τα υποταγμένα στο ρώσικο σοσιαλιμπεριαλισμό κυρίως ψευτοαριστερά κόμματα (αλλά και τα πιο μειοψηφικά ναζιφασιστικά), καθώς και οι ρωσόφιλες εδώ και δυο δεκαετίες πρωθυπουργικές φράξιες των ευρωπαιόφιλων κομμάτων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αυτό το πολιτικό μπλοκ διεξάγει συντονισμένα ένα συστηματικό αντιβιομηχανικό σαμποτάζ προκειμένου να απομακρύνει τη χώρα μας από κάθε δημοκρατικού και ανεπτυγμένου παραγωγικού τύπου ευρωπαϊκή ενοποίηση και να τη μετατρέψει, δίπλα στην Ουγγαρία, σε ένα εργαλείο του ρωσοκινεζικού νεοχιτλερικού Αξονα μέσα στην ΕΕ και στη Δύση ευρύτερα».
Το πολύ εκτενές άρθρο που δημοσιεύουμε εδώ ασχολείται με το πολιτικής φύσης σαμποτάζ των ελληνικών σιδηροδρόμων στα πλαίσια ενός πολύ ευρύτερου κατά της ελληνικής βιομηχανίας. Είναι αυτό που οδήγησε στη μεγάλη σφαγή και ουσιαστικά εξηγεί γιατί η άθλια κατάσταση συνεχίζεται. Το κείμενο αυτό έχει ξεχωριστή πολιτική βαρύτητα γιατί είναι το πιο συστηματικό μας για το βιομηχανικό σαμποτάζ ως τώρα. Το γράψιμο του ξεκίνησε μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις βουλευτικές εκλογές, χωρίς να δημοσιευτεί στη συνέχεια.
Δεν έχει λάβει υπόψη του όλα τα στοιχεία που μεσολάβησαν από τις πραγματογνωμοσύνες, αλλά αυτά δεν αλλάζουν τις ουσιαστικές διαπιστώσεις του και τις πολιτικές ευθύνες που απορρέουν από αυτές.
Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Επικεφαλής του σαμποτάζ, οι επικεφαλής του κινήματος κατά της δολοφονίας: το ψευτοΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ–«Νέα Αριστερά»
Είχαμε υποσχεθεί στους αναγνώστες μας ότι θα ασχοληθούμε σε ένα πιο αναλυτικό άρθρο μας με τα συνθήματα με τα οποία το ψευτοΚΚΕ έσυρε πίσω του και ταυτόχρονα μαχαίρωσε πισώπλατα το νεολαιίστικο και λαϊκό αυθόρμητο αίσθημα οργής και το καναλίζαρε αυτοκτονικά στην καταστροφική και σοσιαλφασιστική στρατηγική του. Θεωρήσαμε σαν το πιο αντιπροσωπευτικό από αυτά τα συνθήματα το: "δεν φταίει το ανθρώπινο λάθος αλλά τα κέρδη τους τα βουτηγμένα στο αίμα» και θα δείξουμε τι σημαίνουν πραγματικά και ποια στρατηγική υπηρετούν τα δυο του αλληλοσυμπληρούμενα σκέλη. Η πολιτική αποτελεσματικότητα αυτών των συνθημάτων οφείλεται στο ότι το ψευτοΚΚΕ δεν είναι απλά ένα σχετικά μικρό κόμμα της αστικής τάξης, αλλά είναι το ηγετικό κόμμα της. Σε πρώτο επίπεδο είναι ιδεολογικά επικεφαλής όλης της κρατικής ρωσόδουλης «αριστεράς» που έχει κορμό της τον ΣΥΡΙΖΑ και το Μέρα 25 και υπηρέτη της τις οργανώσεις του αντιδραστικού μικροαστισμού (ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μλ και τροτσκιστές). Σε δεύτερο επίπεδο είναι το ιερό κόμμα όλης της αστικής τάξης καθώς ακόμα και για το κόμμα του κλασικού αστισμού, δηλαδή για τη ΝΔ είναι ένα κόμμα αρχών, που ακόμα και αν διαφωνεί κανείς μαζί του δεν επιτρέπεται να αμφισβητεί τις καλές προθέσεις και προπάντων τον πατριωτισμό του. Η αναγνώριση του ηγετικού του ρόλου εκδηλώνεται και στο οργανωτικό επίπεδο καθώς όλα τα άλλα κόμματα έχουν διαλύσει ουσιαστικά τις κομματικές τοπικές και εν μέρει τις συνδικαλιστικές τους οργανώσεις, οπότε και τους οργανωμένους πολιτικούς τους στρατούς με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο το ψευτοΚΚΕ με έναν πολύ μαζικό τέτοιο στρατό να κυριαρχεί στους δρόμους της χώρας και μάλιστα σαν κόμμα των φτωχών και των εκμεταλλευόμενων και σαν τάχα συνεπής συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος. Ποτέ βέβαια στην ιστορία πολιτικός στρατός φτωχών όχι μόνο δεν είχε την παραμικρή εκτίμηση αλλά είχε το απόλυτο μίσος και την περιφρόνηση όλης της αστικής τάξης, ενώ τα συνδικάτα του δέχονταν τη μεγαλύτερη κρατική βία. Αλλά πως θα γίνει αντικείμενο μίσους και κρατικής βίας ένα κόμμα που στην ουσία στηρίζει τον πιο μαζικό εργοδότη της χώρας, το μικρό κεφάλαιο, αλλά και το πιο βάρβαρο από το μεγάλο που είναι το ανατολικό; Και κυρίως ποιος θα ασκήσει βία σε ένα κόμμα που έχει το ελεύθερο να ασκεί παρακρατική βία μέσω των μικροαστών και των λούμπεν συμμάχων του στο πανεπιστημιακό προσωπικό της που του αντιστέκεται ενώ το ίδιο ασκεί βία και στα μη ελεγχόμενα από το ίδιο συνδικάτα;
Ι. Το “ανθρώπινο λάθος” ως έγκλημα του διεφθαρμένου κομματιού της κρατικής υπαλληλίας
Όταν λέει το ψευτοΚΚΕ και η υπόλοιπη ψευτοαριστερά ότι δεν φταίει το ανθρώπινο λάθος δεν εννοεί μόνο ότι δεν φταίει καθόλου ή φταίει τριτευόντως ο σταθμάρχης, ο φυσικός αυτουργός τουλάχιστον από κακουργηματική αμέλεια της σφαγής. Εννοεί ότι δεν φταίει το ευρύτερο πλαίσιο των σχέσεων παραγωγής που επικρατούν στο εσωτερικό της κρατικής μηχανής μέσα στο οποίο αυτός διέπραξε το συγκεκριμένο λάθος, αλλά φταίει συντριπτικά το δυτικοευρωπαϊκό κεφάλαιο που κινούσε τα βαγόνια στις ράγες και δευτερευόντως ο ΟΣΕ, δηλαδή το ελληνικό κράτος που είχε την αποκλειστική ευθύνη της ρύθμισης της κυκλοφορίας, οπότε και την άμεση και συντριπτική ευθύνη της σφαγής. Επειδή όμως από τα γεγονότα το ψευτοΚΚΕ και γενικά το στρατόπεδο της ψευτοαριστεράς αναγκάζονται να αναγνωρίσουν ευθύνη και στο κράτος το κατηγορούν ότι προσπαθεί να ρίχνει τα έξοδα του κράτους, (σύνθημα «οι ζωές μας δεν κοστολογούνται») για να μειώσει τα έξοδα των ιδιωτών καπιταλιστών, που ισχυρίζονται ότι είναι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες του [1]. Από αυτή την πλευρά κατηγορούν το κράτος κυρίως για το ότι δεν πληρώνει το ποσό των χρημάτων που πρέπει α) για να έχει περισσότερους, μόνιμους και καλά εκπαιδευμένους δημόσιους υπαλλήλους και β) γιατί δεν εγκαθιστά όλες τις υλικές υποδομές που είναι απαραίτητες για να κάνουν αυτοί καλά τη δουλειά τους. Πάντως στην ουσία δεν σκέφτονται ποτέ την πλειοψηφία των κρατικών υπαλλήλων σαν παραγωγούς που πρέπει να υπηρετούν το λαό αλλά κοιτάνε να τους κάνουν εντελώς αδιάφορους προς αυτόν, να τους παρασιτικοποιήσουν και να τους διαφθείρουν στο μεγαλύτερο μέρος τους και να τους χρησιμοποιήσουν σαν σκαλί για την άνοδο τους στη δικτατορική εξουσία τους. Αν το πετύχουν θα λιώσουν τη μεγάλη πλειοψηφία τους όπως όλο τον άλλο λαό.
Πάντα η ψευτοαριστερά όταν αποδίδει στο κράτος κάποιες ευθύνες το πολύ που το κατηγορεί είναι ότι δεν διαθέτει τις παραγωγικές δυνάμεις- ζωντανές και νεκρές - που του χρειάζονται για να κάνει σωστά τη δουλειά του, αλλά δεν το κατηγορεί ποτέ για τις διεφθαρμένες σχέσεις παραγωγής που κατατρώνε το εσωτερικό του [2], δηλαδή για τις σχέσεις τόσο στο εσωτερικό της κρατικής γραφειοκρατίας, όσο και στις σχέσεις των διεφθαρμένων τμημάτων αυτής της γραφειοκρατίας με τα πιο αντιδραστικά πολιτικά κόμματα και κομματικές φράξιες, και μέσω αυτών με το θρεμμένο από την κρατική και κομματική προστασία κλεπτοκρατικό κεφάλαιο μικρό, μεσαίο ή πολύ μεγάλο κρατικοολιγαρχικό. Ο ΟΣΕ είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό δείγμα της σύμφυσης της διεφθαρμένης γραφειοκρατίας και της κάθε λογής κλεπτοκρατίας που λυμαίνεται το δημόσιο. Αξίζει να διαβάσει κανείς μια περιγραφή της κατάστασης που επικρατούσε εκεί τουλάχιστον ως το 2015 από έναν διευθυντή του ΟΣΕ, (τοποθετημένο από το πιο εκσυγχρονιστικό κόμματι του ΠΑΣΟΚ μετά τη χρεωκοπία της χώρας) τον Θανάση Ζηλιασκόπουλο που ο Γεραπετρίτης τον τοποθέτησε στην επιτροπή διερεύνησης του ατυχήματος και μετά από τις λυσσώδεις διαμαρτυρίες του ψευτοΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ τον απέσυρε. Αυτή η τοποθέτηση διασταυρώνεται, όπως θα δούμε παρακάτω και από άλλες που ήρθαν στο φως επίσης μετά την τραγωδία κυρίως από πρώην υπαλλήλους του ΟΣΕ.
Ώσπου να έχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στη διάθεση μας και επειδή η εγκατάλειψη των σιδηροδρόμων από το σημερινό διακομματικά αντιβιομηχανικό κράτος είναι γεγονός, ξεκινάμε με δεδομένο ότι και στον ΟΣΕ υπάρχει ουσιαστική έλλειψη προσωπικού σε σταθμάρχες και κλειδούχους.
Όμως στην περίπτωση της σφαγής των Τεμπών δεν έφταιξε ότι έλειψε το προσωπικό γιατί αυτό υπήρχε εντελώς διαθέσιμο για να χρησιμοποιηθεί. Έφταιξε ότι αυτό το προσωπικό δεν ήταν στη θέση του και όσο ήταν δεν λειτούργησε στοιχειωδώς όπως έπρεπε. Δηλαδή σε ότι αφορά το σταθμάρχη της Λάρισας, εάν και σε όσο βαθμό αποδείχτηκε στην πράξη ακατάλληλος γι’ αυτό το ρόλο, τον ανέλαβε με ευθύνη όσων υπαλλήλων του ΟΣΕ τον πιστοποίησαν και όσων στη συνέχεια τον έκριναν ικανό να τοποθετηθεί στο πιο δύσκολο σιδηροδρομικό πόστο της χώρας. Πάντως έχει αποδειχτεί ότι δεν ήταν εντελώς άσχετος [3] όπως διατείνεται ο ίδιος και οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ, όταν λένε ό«δεν φταίει ένας άνθρωπος». Ακόμα όπως πιο επιβαρυντικό ήταν το γεγονός ότι έλειψε το κρίσιμο διάστημα ένας πιο έμπειρος συνάδελφός του που έκοψε μια ώρα από το ωράριο που προβλεπόταν γι αυτόν (λέγοντας ότι ήταν τυπικό και απλήρωτο και ότι όλοι κάνουν το ίδιο) και έφυγε νωρίτερα οπότε ο καινούργιος έμεινε μόνος του. Βεβαίως εφόσον ήταν καινούργιος είχε την τυπική αλλά και την ηθική υποχρέωση να είναι στη θέση του τουλάχιστον για τη λίγη ώρα που υπολειπόταν ώστε να περάσει με ασφάλεια η τελευταία της ημέρας και μοιραία επιβατική αμαξοστοιχία.
Επίσης ο σταθμάρχης είχε στη διάθεση του τα έστω σε κατώτερο επίπεδο τα τεχνικά μέσα για να μη γίνει η σύγκρουση, όπως τον ηλεκτρονικό πίνακα που του έδειχνε και το λάθος του να μην γυρίσει το κλειδί στη σωστή θέση και το χρόνο των 10 λεπτών μέχρι τη σύγκρουση για να το διορθώσει, ενώ μένει να απαντηθεί και το ερώτημα γιατί ο μηχανοδηγός δεν έβρισκε τον σταθμάρχη στο τηλέφωνο όσο ανησυχούσε καθώς κινιόταν στη γραμμή ανόδου. Όμως το σημαντικότερο είναι ότι σύμφωνα με τους ειδικούς, αν εφαρμοζόταν ο κανονισμός έστω από την πλευρά του άτυχου μηχανοδηγού ακόμα και αν έλειπε αυτός ο πίνακας δεν θα γινόταν η σύγκρουση. Όχι μόνο δηλαδή ο σταθμάρχης δεν έδωσε στον οδηγό της αμαξοστοιχίας το χαρτί 1001 ότι θα έμπαινε στη γραμμή της ανόδου, αλλά και ο μηχανοδηγός εφόσον δεν είχε τη σαφή προφορική διαβεβαίωση του σταθμάρχη ότι θα βαδίσει στην άνοδο όφειλε αμέσως μόλις έγινε αυτό να σταματήσει την αμαξοστοιχία. Μάλιστα ένας αρμόδιος για το ETCS (τη τηλεδιοίκηση δηλαδή) στους ελβετικούς σιδηροδρόμους λέει ότι και τα συστήματα του 1950 «είναι αρκετά για να αποφεύγεται μια μετωπική». Ακόμα και η ΡΑΣ, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η ανεξάρτητη αρχή που η ηγεσία της βρίσκεται στα χέρια στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ διαπίστωνε ως χθες ότι ήταν το ανθρώπινο λάθος, δηλαδή ότι οι σταθμάρχες που φταίγανε για μια σειρά ατυχήματα επειδή δεν εφαρμόζανε τους κανονισμούς. Η ΡΑΣ τόνιζε δηλαδή ότι«Η Διεξαγωγή και διαχείριση της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομών πραγματοποιείται με δύο τρόπους: α) με τηλεδιοίκηση και β) μέσω Σταθμάρχη και Κλειδούχου. Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν καταγραφεί συμβάντα/εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών, που οφείλονταν σε ανθρώπινο παράγοντα (λάθος χειρισμού Σταθμάρχη), καθώς και παρατηρήθηκαν επαναλαμβανόμενα τεχνικά προβλήματα στις αλλαγές τροχιάς. Η ασφάλεια της διεξαγωγής και διαχείρισης της κυκλοφορίας θέτει σε υψηλή προτεραιότητα την εποπτεία του συγκεκριμένου τομέα. Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων / Συντήρηση σιδηροδρομικών υποδομών».
Η ψευτοαριστερά επιμένει δηλαδή επίτηδες να μιλάει για «λάθος ενός ανθρώπου» ώστε να καλύπτει όλους τους ανθρώπους και για την ακρίβεια όλες τις σχέσεις της διαδικασίας παραγωγής που ήταν υπεύθυνες για τη σφαγή και για αυτό λυσσωδώς αρνείται ότι υπήρχαν τα μίνιμουμ τεχνικά μέσα και οι στοιχειώδεις κανονισμοί συνεννόησης που αν εφαρμόζονταν μπορούσαν να εμποδίσουν τη σύγκρουση. Γι’ αυτό το λόγο, και όχι βέβαια γιατί διψάνε για την εφαρμογή της σύγχρονης τεχνολογίας, οι σοσιαλφασίστες κρύβονται κυρίως πίσω από το ότι δεν είχε εγκατασταθεί το πλήρες σύστημα τηλεδιοίκησης που θα μπορούσε να εμποδίσει αλλά όχι απόλυτα να εξουδετερώσει τον κίνδυνο μιας μετωπικής σύγκρουσης. Κι αυτό όχι μόνο γιατί τελικά είναι οι ζωντανοί άνθρωποι (σαν χειριστές αλλά και σαν συντηρητές τους) που κινούν και τα πιο σύγχρονα συστήματα, αλλά γιατί αυτά όσο αναπτύσσονται αναλαμβάνουν να ρυθμίσουν πολλαπλάσια βάρη κυκλοφορίας οπότε και περισσότερους κινδύνους, όπως έχουν αποδείξει και μεγάλα θανατηφόρα ατυχήματα σε σιδηροδρομικά προηγμένες χώρες που έχουν τέτοια συστήματα (σχετικά πρόσφατα στην Ισπανία και στη Γερμανία). Άλλωστε οι ειδικοί βεβαιώνουν ότι ούτε το ETCS δίνει απόλυτη ασφάλεια (Αμδίτης- ΕΜΠ).Γιατί ακριβώς χάρη σε τέτοια συστήματα ασφάλειας πολλαπλάσια τρένα, με όλο και μεγαλύτερες ταχύτητες μπορούν να τρέχουν πάνω σε ακόμα πιο πυκνές σιδηροδρομικές διαδρομές πράγμα που επιτρέπει στους σύγχρονους σιδηροδρομικούς γίγαντες να συσσωρεύουν μεγάλα κέρδη.
Στο βάθος της πάντως η μανία της σοσιαλφασιστικής ψευτοαριστεράς να αποενοχοποιήσει το «ανθρώπινο λάθος», οφείλεται στο ότι θέλει να αθωώσει ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα που διακομματικά και σε επίπεδο κορυφής, στηρίζει ή και καλύπτει εδώ και τέσσερις περίπου δεκαετίες το συστηματικό και μάλιστα αυξανόμενο κρατικογραφειοκρατικό παρασιτισμό και τη διαφθορά του παντού στη χώρα. Αυτός ο παρασιτισμός διαπράττει το χειρότερο έγκλημά του στα δημόσια σχολεία όπου θύματα του είναι τα παιδιά της φτωχολογιάς που τα αφήνει αμόρφωτα όσο ποτέ στην ιστορία της ταξικής πάλης στη χώρα μας και έτσι τα καταδικάζει στην πιο άγρια εκμετάλλευση, στην εγκληματική λουμπενοποίηση και τελικά σε κρέας για τα κανόνια του ρωσικού και του κινέζικου νεοχιτλερισμού που η ηγέτιδα πολιτική δύναμη αυτού του παρασιτισμού υπηρετεί. Όταν δηλαδή αυτός ο πολεμικός άξονας επιτεθεί στην Ευρώπη για να την υποδουλώσει ας μην έχει κανείς αμφιβολία ότι η ηγεσία της ψευτοαριστεράς και οι ναζιφασίστες θα καλέσουν την φτωχολογιά να συμμετάσχει ολόψυχα σ αυτόν για να εκδικηθεί τον πιο πλούσιο χρηματιστικά και προτεσταντικό Βορρά της Ευρώπης που δήθεν προκάλεσε τη φτώχεια της ένδοξης και ορθόδοξης Ελλάδας και το χειρότερο έκλεψε τα μάρμαρα της και δεν της δίνει τις πολεμικές αποζημιώσεις που της χρωστάει από τον προηγούμενο πόλεμο. Η ψυχική αλλοτρίωση και πολιτική υποδούλωση της νεολαίας είναι ο πιο βασικός στόχος αυτού του φασισμού και για αυτόν δεν επιτρέπει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών [4], ιδιαίτερα την πιο δημοκρατική από τους γονείς και τους πιο μεγάλους σε ηλικία μαθητές δηλαδή δεν επιτρέπει στην αστική μισοδημοκρατία να βάλει κάποιο φραγμό στην απόλυτη εγκατάλειψη και στον εκβαρβαρισμό του δημόσιου σχολείου που έχει αναλάβει τη μόρφωση των παιδιών του προλεταριάτου. Στην πραγματικότητα αυτό που αξίζει να συλλάβει κανείς δεν είναι το γιατί η ελληνική ψευτοαριστερά είναι κατά της αξιολόγησης των δημόσιων υπαλλήλων αλλά γιατί έχει την πολιτική ισχύ να επιβάλει την κατάργηση της εδώ και τέσσερις δεκαετίες.
ΙΙ. Το σαμποτάζ των τεχνικών όρων της ασφάλειας. Οι συμμορίες του Χαλκού και ο κρατικός ολιγάρχης
Ας φύγουμε όμως από τις σχέσεις παραγωγής σε ότι αφορά την ασφάλεια και ας έρθουμε στις παραγωγικές της δυνάμεις, γιατί δηλαδή δεν έγινε η εγκατάσταση της τηλεσήμανσης και του EΤCS (το οποίο κάνει δυνατό το αυτόματο φρενάρισμα μιας αμαξοστοιχίας μπροστά σε κάποιον κίνδυνο και το οποίο στήνεται μόνο αφού έχει προηγούμενα εγκατασταθεί η τηλεσήμανση) θα ανακαλύψουμε ότι φταίνε γι’ αυτό όπως θα δούμε παρακάτω από τη μια οι συμμορίες κλοπής χαλκού που λεηλατούν τις σιδηροδρομικές υποδομές και από την άλλη το μεγάλο ανατολικό κλεπτοκρατικό κεφάλαιο που καθυστέρησε αυτή την εγκατάσταση. Και για τα δυο αυτά είναι επίσης υπεύθυνο το διακομματικό πολιτικό μπλοκ που έχει σαν πολιτικο-ιδεολογικό ηγέτη του τις ηγεσίες της ψευτοαριστεράς, κυρίως αυτές του ψευτοΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ, αντλεί την κρατική ισχύ του από όλες τις πρωθυπουργικές φράξιες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (μετά την άνοδο στην ηγεσία της του σήμερα ανοιχτού φιλοσυριζαίου Καραμανλή του β΄), και για την επόμενη φάση ετοιμάζει έναν κανιβαλικό στρατό βίας από τους ναζιφασίστες.
Είναι όλο αυτό το μπλοκ που προστάτευσε και επέτρεψε να ανθίσει σε όλο το κράτος και εν προκειμένω στον ΟΣΕ μια γραφειοκρατία που μπορεί να φτάνει στο να καλύπτει εγκληματικά λάθη ακόμα και να τιμωρείόσους τα καταγγέλλουν και τελικά αυτά τα εγκλήματα να καταντάνε του κοινού ποινικού δικαίου όταν φτάνουν να συνεργαστούν και υπάλληλοι του ΟΣΕ (8 σε σύνολο 19 συλληφθέντων) με συμμορίες κλοπής χαλκού που λεηλατούν τα καλώδια της σηματοδότησης.
Μόνο χάρη στα δολοφονημένα παιδιά έρχονται η μία μετά την άλλη οι καταγγελίες στα ΜΜΕ από επιθεωρητές της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, από άλλους σταθμάρχες, από μηχανοδηγούς, και από τα πιο ψηλά διευθυντικά του στελέχη κλπ ότι ο ΟΣΕ είναι σάπιος. Αντίθετα δηλαδή από ότι ισχυρίζεται το ψευτοΚΚΕ που κραδαίνει τώρα τις κατά καιρούς διαμαρτυρίες της συνδικαλιστικής του παράταξης της ΔΕΣΚ για την μειωμένη ασφάλεια των τραίνων, αυτές έχουν αποδειχθεί διασφαλίσεις, κοινώς «πισινές», ότι δηλαδή οι συνδικαλιστές του και έμμεσα το ίδιο «τα είχαν πει», και όχι ειλικρινής προσπάθεια τους για να προληφθεί το έγκλημα. Αν οι συνδικαλιστές και κυρίως το ίδιο το κόμμα που τους αντιπροσωπεύει ήθελαν να προειδοποιήσουν το λαό ο δρόμος ήταν εύκολος. Όταν δηλαδή ένα τέτοιο κόμμα θέλει να πει κάτι ουσιαστικό στο λαό δεν επαφίεται στα έγγραφα που στέλνουν οι συνδικαλιστές του στην υπηρεσιακή διοίκηση, αλλά βγαίνει το ίδιο μπροστά, δηλαδή ο κάθε Κουτσούμπας και το κάνει πολιτικό ζήτημα μιλώντας σε όλα τα δελτία ειδήσεων και μάλιστα κατ’ επανάληψη. Πρέπει λοιπόν κανείς να καταγράφει προσεκτικά τις καταγγελίες των πρώτων ημερών μετά τη σφαγή, ιδιαίτερα αυτές που κάνανε στα κανάλια με τόλμη απλοί σιδηροδρομικοί γιατί σε μια άλλη πολιτική ατμόσφαιρα κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο. Αυτός είναι και ο πιο άμεσος λόγος για τον οποίο οι σοσιαλφασίστες, που ηγούνται στο κίνημα των Τεμπών ενώθηκαν στην πράξη με τους φασίστες χουλιγκάνους, που δίπλα σε πανό εναντίον της Μασωνίας (ΑΕΚ) ζητήσανε τον άμεσο αποκεφαλισμό εκείνων των δημοσιογράφων, και πολιτικών σχολιαστών, κυρίως της τηλεόρασης, που φέρανε στο φως αυτές τις καταγγελίες ενώ τα πιο οργανωμένα πυρά τους τα ρίξανε σε μια έντιμη καθηγήτρια φιλοσοφίας που τόλμησε να διαφωνήσει με τα παραπάνω συνθήματα (https://www.oakke.gr/antifasism/item/1554- ). Ο στρατηγικός στόχος των φαιο-«κόκκινων» με την επίθεση τους στους δημοσιογράφους και διανοούμενους που τους αντιστέκονται είναι το κλείσιμο εκείνων των ΜΜΕ που έχουν μια λίγο-πολύ ευρωπαιόφιλη και στοιχειωδώς αντιπουτινική (κυρίως ο ΣΚΑΙ) γραμμή, ώστε ταυτόχρονα με τις εκτεταμένες δικαστικές εκκαθαρίσεις που προαναγγέλλουν να μπορέσουν να επιβάλλουν στη χώρα την κοινοβουλευτική τους δικτατορία όχι απλά αλά Ουγγαρία, αλλά πολύ χειρότερα.
Είναι δηλαδή η πολιτική εξουσία με την ευρύτερη έννοια, που ευθύνεται για το γενικότερο σαμποτάζ των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, οπότε και της καρδιάς τους που είναι η ασφάλεια τους. Πρόκειται για την πιο θανατηφόρα περίπτωση βιομηχανικού σαμποτάζ στην Ελλάδα. Γιατί πρέπει να δούμε το σιδηρόδρομο και έτσι τον βλέπουν σε κάθε ανεπτυγμένη χώρα σαν μια βιομηχανία και μάλιστα βαριά. Γιατί είναι αυτός που κάνει εξαιρετικά παραγωγικές και πολύ πιο φτηνές τις μαζικές μεταφορές προσώπων και εμπορευμάτων. Αυτή η δυνατότητά του από τεχνική άποψη οφείλεται στο ότι έχει ανάγκη για την κίνηση του από πολύ λιγότερο προσωπικό σε σχέση με τα μέσα που κινούνται στην άσφαλτο και από την άλλη ότι έχει τις πιο μικρές απώλειες ενέργειας από κάθε άλλο μεταφορικό μέσο. Υπάρχουν δύο λόγοι για το τελευταίο: ότι έχει ελάχιστη αντίσταση από τριβές στην κίνησή του και γιατί οι μηχανές έλξης όταν φρενάρουν ή κινούνται σε κατωφέρεια λειτουργούν σαν γεννήτριες και τροφοδοτούν με ηλεκτρισμό το δίκτυο.
Από την άποψη λοιπόν της υπονόμευσης της σιδηροδρομικής βιομηχανίας, η ψευτοαριστερά λέει ψέματα όταν κατηγορεί το κράτος ότι τσιγκουνεύεται να διαθέσει τα κατάλληλα κεφάλαια για τις υποδομές ασφάλειας του ΟΣΕ, ώστε τάχα να τα δίνει στους ιδιώτες. Η αλήθεια στον ΟΣΕ, είναι ακριβώς αντίθετη. Το κράτος και η ΕΕ έχουν διαθέσει πελώρια κεφάλαια,για τις υποδομές των ελληνικών σιδηροδρόμων αλλά αυτές έχουν απαρχαιωθεί, κυρίως γιατί έχουν εγκαταλειφθεί χωρίς συντήρηση, ενώ ένα μεγάλο μέρος τους, ειδικά το πιο καίριο της τηλεσήμανσης και τηλεδιοίκησης έχει λεηλατηθεί. Επί πλέον τα νέα κεφάλαια που διατέθηκαν κυρίως από την ΕΕ για να διορθώσουν την καταστροφή (σύμβαση 717 με την ΕΕ) εμποδίστηκαν όπως θα δούμε να μετατραπούν σε λειτουργικές υποδομές.
Σήμερα λοιπόν εξαιτίας της σφαγής των Τεμπών έχει έρθει στη φόρα από πολλές πλευρές ότι πριν ανατεθεί από το ελληνικό κράτος σε μία κοινοπραξία ιδιωτικών εταιριών το 2014 να επιδιορθώσει και να ανακατασκευάσει, ή όπως λένε στην τεχνική γλώσσα να «ανατάξει», το σιδηροδρομικό δίκτυο σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης (ΕCΤS) αυτό είχε λεηλατηθεί και καταστραφεί όχι μια αλλά δυο φορές. Αυτήν την καταστροφή την έκαναν οι συμμορίες που κλέβουν τα καλώδια χαλκού της σηματοδότησης. Αυτό το κάνουν και στα πιο χοντρά οπότε πολύ πιο πλούσια σε χαλκό καλώδια της ηλεκτροδότησης αλλά μόνο σε ώρες που δεν περνάει ρεύμα. Για να ξέρουν αυτές τις ώρες οι συμμορίες συνεργάζονται με τους διεφθαρμένους σιδηροδρομικούς. Αυτές οι συμμορίες, που έχουν συνήθως επικεφαλής τους εγκληματικά στοιχεία των Ρομά λεηλάτησαν τα καλώδια σηματοδότησης σε μήκος 700 χιλιομέτρων όσο είναι η γραμμή Πάτρας Θεσσαλονίκης. Το κράτος πλήρωσε για να αναταχθεί αυτή και αφού ανατάχθηκε οι συμμορίες λεηλάτησαν και κατέστρεψαν τη σηματοδότηση για δεύτερη φορά. Μόνο ένα διεφθαρμένο κράτος, με μια διεφθαρμένη αστυνομία και κυρίως με μια διακομματικά διεφθαρμένη κεντρική πολιτική εξουσία, (και μάλιστα διεφθαρμένη σε ηγετικό διακομματικό επίπεδο, αφού κανένα κόμμα δεν έκανε θέμα αυτή τη δολοφονικού τύπου καταλήστευση της χώρας) θα επέτρεπαν σε συμμορίες να καταστρέψουν σε πλήρη έκταση και μάλιστα δύο φορές το πιο πολύτιμο για την ασφάλεια τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής μιας χώρας.
Έτσι χωρίς καμιά κυβέρνηση να έχει ουσιαστικά αγγίξει αυτές τις συμμορίες, αλλά κυρίως κανένα τάχα αριστερό κόμμα να τις έχει ποτέ, ούτε καν τώρα μετά τη σφαγή, καταγγείλει σαν ουσιαστικούς συναυτουργούς του εγκλήματος, αυτές απτόητες συνέχισαν να λεηλατούν ότι υπήρχε όρθιο και στον ΟΣΕ και στη ΔΕΗ και σε άλλες έκθετες υποδομές.
Η κυβέρνηση Σαμαρά ανέθεσε στα 2014 σε μια κοινοπραξία που αποτελείτο από δύο εταιρείες με μια σύμβαση με τον αριθμό 717 μια νέα ανάταξη που μάλιστα θα γινόταν σε ανώτερο επίπεδο αφού θα περιείχε και το ΕTCS (πρακτικά το αυτόματο φρενάρισμα). Η μία εταιρεία ήταν το γαλλικό πολύ ψηλά ειδικευμένο μονοπώλιο των σιδηροδρομικών αυτοματισμών Αlstom και η άλλη η εργολαβική εταιρεία ΤΟΜΗ του ρωσόδουλου κρατικού ολιγάρχη Μπόμπολα που μοιράστηκαν το μισό δίκτυο η κάθε μια. Η ΤΟΜΗ έκανε σύμφωνα με τον τότε αρχιμηχανικό του ΟΣΕ Παναγιώτου εσκεμμένα λαθεμένες κατασκευαστικές μελέτες, στο δικό της νότιο τμήμα που για να διορθωθούν έπρεπε να ανεβεί το αρχικό τίμημα του έργου κατά 13,3 εκατομμύρια, ποσό που οι κυβερνήσεις δεν δίνανε και η υπόθεση τραβήχθηκε στα δικαστήρια για χρόνια. Η θέση αυτή του Παναγιώτου που ρίχνει την ευθύνη μιας εσκεμμένα κακής μελέτης στον Μπόμπολα που δεν δέχτηκε να εγκρίνει η Alstom και διασταυρώνεται με την τοποθέτηση του αντιπρόεδρου της επιτροπής εκτέλεσης της σύμβασης 717 Χρήστου Κατσιούλη ο οποίος παραιτήθηκε από τη θέση του έχοντας κατηγορήσει προηγούμενα την ηγεσία του ΕΡΓΟΣΕ ανάμεσα στα άλλα και για τη σκανδαλώδη στήριξη του Μπόμπολα σαν υπεύθυνου για την ακατάλληλη μελέτη. Έγραφε ο Κατσιούλης:«Η επίβλεψη της ΕΡΓΟΣΕ επέμενε ασφυκτικά στο να εγκριθούν με κάθε τρόπο οι μελέτες στα τμήματα ανάταξης τεχνολογίας Bombardier, ενώ αυτές ήταν εις γνώση της λανθασμένες και δεν πίεζε τον ανάδοχο [τον Άκτορα] να εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις με τον έλεγχο και την υπογραφή των μελετών από τον πάροχο δάνειας εμπειρίας [την Alstom]». Δεν χρειάζονται κι άλλα στοιχεία για να πιστέψει κανείς τις στενές και ένοχες σχέσεις της ΕΡΓΟΣΕ με τον διεφθαρμένο κρατικό ολιγάρχη. Ο τύπος βοούσε για την προηγούμενη σύμβαση 470 που υπέγραψε η ΕΡΓΟΣΕ με τον Μπόμπολα για τις σήραγγες Λιανοκλάδι-Δομοκού από την οποία αυτός απέσπασε το επιπλέον ποσό των 37 δις.
Έτσι το έργο κόλλησε μέσα από ατέλειωτες διενέξεις μεταξύ Μπόμπολα και Alstom, όπου η δεύτερη δεν ενέκρινε τις εσκεμμένα ακατάλληλες μελέτες του πρώτου ή με κοινές δικαστικές προσφυγές και των δύο αυτών για να ανεβεί το τίμημα της εργολαβίας ώστε να διορθωθεί το λάθος (δηλαδή το σαμποτάζ του Μπόμπολα) και με διοικητικές παρεμβάσεις του κράτους που ήταν τέτοιες ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα. Σε πρώτη περίοδο το αδιέξοδο το διατηρούσε ο πιο δραστήριος και αποτελεσματικός στο παραγωγικό σαμποτάζ ΣΥΡΙΖΑ και μετά ο Μητσοτάκης με τη βοήθεια του Καραμανλή του μικρότερου το διατήρησε για άλλα δύο χρόνια. Τελικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη υπέγραψε τη σύμβαση με την Alstom το 2021, δηλαδή εφτά ολόκληρα χρόνια μετά την αρχική, κάτω από τη μόνιμη πίεση της Κομισιόν (ίσως και για τις ανάγκες της αντιτούρκικης συμμαχίας με τη Γαλλία). Αυτό έγινε αφού στο μεταξύ ο Μπόμπολας πούλησέ τις μετοχές της ΤΟΜΗΣ και ο νέος ιδιοκτήτης της άφησε πρακτικά τη διεύθυνση όλης της κοινοπραξίας στα χέρια της Αlstom. Αυτή προχώρησε το έργο αν και σύμφωνα με τον Κατσιούλα απέσπασε οικονομικές παραχωρήσεις που έχουν σαν συνέπεια χαμηλότερο επίπεδο ασφάλειας από εκείνο της αρχικής σύμβασης. Το έργο προβλέπεται ότι θα είναι έτοιμο το 2024 αλλά ήδη η Κομισιόν λίγο πριν τα Τέμπη πήγε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο γι’ αυτή την καθυστέρηση της 717 επειδή πλήττει τη γενική ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου της ΕΕ.
