Το τελικο πορισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων
Δημοσιεύτηκε: 29 Φεβ 2024, 23:55
Ειναι διαρκειας 2 1/2 ωρων αλλα αξιζει καποιος να κατσει να το δει ολοκληρο
Στο op θα επισημανω περιληπτικα τα πιο σημαντικα κατα την γνωμη μου σημεια απο αυτα που αναφερει η συγκεκριμενη επιτροπη.
Το op θα ολοκληρωθει με edits φανταζομαι μεχρι αυριο.
1.Οι νεκροι ειναι οριστικα 57 και οχι 58 οπως αναφερουν καποιοι.
2.Απο την φωτια πεθαναν 5 ατομα.Οχι ενα ατομο οπως πιθανολογουσε η συγκεκριμενη επιτροπη σε προγενεστερα πορισματα.
3.Παρασκευη 3 Μαρτιου ο κρατικος μηχανισμος κυρηξε την ληξη της ερευνας στο σημειο συγκρουσης
4.Σαββατο 4 Μαρτιου εγιναν χωματουργικες εργασιες.εγιναν μεταφορες χωματων και μπαζων με φορτηγα
5.Κυριακη απομακρυνθηκαν τα βαγονια 5-6-7 και ξεκινησε η επισκευη της γραμμης
6.Δευτερα 6 Μαρτιου ολοκληρωθηκε η αποκατασταση της γραμμης και στρωθηκε το παρκιγκ με αυτο το μαυρο υλικο που φαινεται σαν πισα σαν ασφαλτο και τελος.Η επιτροπη θεωρει οτι με βαση τα αεροπορικα προτυπα τα βηματα τα 1 εως 6 επρεπε να γινουν αργοτερα.
7.Δευτερα 6 Μαρτιου επεσε η τσιμεντενια βαση που τοποθετηθηκε επανω της το εκκλησακι προς τιμην της μνημης των θυματων
8.31 Μαιου ζητησαν αδεια και μετεβησαν στο σημειο αποθηκευσης των συντριμιων.Ψαχνοντας το βαγονι του κυλικείου κατω απο καποια σιδερα βρηκαν ανθρωπινο υπολλειμα,ειδοποιησαν την αστυνομια και το παρελαβε.Πιθανολογησαν οτι υπαρχουν και αλλα και ελαβαν την υποσχεση οτι θα ψαξουν και για τα υπολοιπα.Τελικα δεν εψαξε κανεις.
9.Στις 15 Νοεμβριου εγινε ελεγχος με ειδικα σκυλια στον χωριο συγκρουσης και δεν ανιχνευθηκαν ανθρωπινα υπολλειματα
10.Αρκουσε και μονο η φωτοσημανση για να αποφευχθει η συγκρουση.
11.Μηχανοδηγος που τηρουσε ολους τους κανονισμους και σημειωνε τα παντα,γινοταν αντικειμενο κοροιδιας απο τους συναδελφους του που τον αποκαλουσαν Γιαπωνεζο.Οι σιδηροδρομικοι υπαλληλοι καθημερινα ακομη και τωρα περιφρονουν τους κανονισμους.
12.Δεν υπηρξε προσαρμογη των κανονισμων στα σημεια που ειχαν βγει εκτος συστηματα ασφαλειας.Πχ Δεν εκδοθηκε δελτιο βραδυποριας στα σημεια στα οποια δεν λειτουργουσε η φωτοσημανση.
13.Οι πραγματογνωμονες της εισαγγελιας εχουν κανει εξαιρετικη δουλεια ασχετως αν εχουμε διαφωνιες στο θεμα της φωτιας.
14.Αν ακουσετε συνομιλιες σταθμαρχων ωρες πριν το ατυχημα θα δυσκολευτειτε να μπειτε ξανα σε τρενο.
15.Δεν υπαρχουν ελαχιστες απαιτησεις λειτουργιας.Οταν αυτα δεν υφιστανται πρεπει να σταματαει ο σιδηροδρομος.
16.Aκουσαμε ακομη και στην βουλη οτι ο χωρος μπαζωθηκε τσιμεντωθηκε πισσοθηκε.Εμεις εχουμε αποκομισει οτι μεταφερθηκαν εκει φερτα υλικα.
17.Για το θεμα της φωτιας αυτο που βλεπουμε δεν δικαιολογειται με το ελαιο σιλικονης.
18.Εχουν βρεθει ιχνη ξυλολιου σε 7 διαφορετικα σημεια και στο χωμα(3 απο τα 7 σημεια) και δεν θα επρεπε να βρισκεται εκει.
19.Σε μεταγενεστερη ερευνα δεν βρεθηκε ξυλολιο αρα δεν οφειλεται σε αλλη πηγη εκτος του τρενου
20.Το ξυλολιο εχει χαρακτηριστικα βενζινης
21.Το ξυλολιο που βρεθηκε σε λαμαρινες μπορει να δικαιολογηθει απο την βαφη.Στο χωμα οχι.
22.Δεν γνωριζουμε γιατι βρεθηκε ξυλολιο σε δειγματα χωματος.Αυτο θα πρεπει να απαντηθει.
23.Δεν γνωριζουμε αν το εκκλησακι εχει κατασκευαστει με τις νομοτυπες διαδικασιες πχ εκδοση αδειας κτλ
24.Δεν μπορουμε να υιοθετησουμε τα περι συγκαλυψης.
25.Μαρτυρια συγγενη θυματος που βρισκοταν στο κοινο.Το εκκλησακι το εκανε καποιος κυριος απο την Λαρισα με δικη του πρωτοβουλια για συμπαρασταση στους συγγενεις.
26.Εχουν σπασει οι μετασχηματιστες και εχει χυθει το ελαιο σιλικονης.Το δοκιμασαμε σε δοκιμιο 4 ml και δεν εγινε αναφλεξη σε κρουση.
27.Η εκτιμηση μας ειναι οτι καποιο αλλο υλικο προκαλεσε πρωτογενως την φωτια και οτι το ελαιο σιλικονης δευτερογενως διατηρησε την φωτια.
28.Δεν μπορουΝ να εκτιμησοΟΥΝ την ποσοτητα της καυσιμης υλης που προκαλεσε την μπαλα φωτιας.Υπολογιζουν 3-4-5 κυβικα.Δεν μιλανε ουτε για μια βαλιτσα ουτε για ενα βυτιοφορο.
Στο op θα επισημανω περιληπτικα τα πιο σημαντικα κατα την γνωμη μου σημεια απο αυτα που αναφερει η συγκεκριμενη επιτροπη.
Το op θα ολοκληρωθει με edits φανταζομαι μεχρι αυριο.
1.Οι νεκροι ειναι οριστικα 57 και οχι 58 οπως αναφερουν καποιοι.
2.Απο την φωτια πεθαναν 5 ατομα.Οχι ενα ατομο οπως πιθανολογουσε η συγκεκριμενη επιτροπη σε προγενεστερα πορισματα.
3.Παρασκευη 3 Μαρτιου ο κρατικος μηχανισμος κυρηξε την ληξη της ερευνας στο σημειο συγκρουσης
4.Σαββατο 4 Μαρτιου εγιναν χωματουργικες εργασιες.εγιναν μεταφορες χωματων και μπαζων με φορτηγα
5.Κυριακη απομακρυνθηκαν τα βαγονια 5-6-7 και ξεκινησε η επισκευη της γραμμης
6.Δευτερα 6 Μαρτιου ολοκληρωθηκε η αποκατασταση της γραμμης και στρωθηκε το παρκιγκ με αυτο το μαυρο υλικο που φαινεται σαν πισα σαν ασφαλτο και τελος.Η επιτροπη θεωρει οτι με βαση τα αεροπορικα προτυπα τα βηματα τα 1 εως 6 επρεπε να γινουν αργοτερα.
7.Δευτερα 6 Μαρτιου επεσε η τσιμεντενια βαση που τοποθετηθηκε επανω της το εκκλησακι προς τιμην της μνημης των θυματων
8.31 Μαιου ζητησαν αδεια και μετεβησαν στο σημειο αποθηκευσης των συντριμιων.Ψαχνοντας το βαγονι του κυλικείου κατω απο καποια σιδερα βρηκαν ανθρωπινο υπολλειμα,ειδοποιησαν την αστυνομια και το παρελαβε.Πιθανολογησαν οτι υπαρχουν και αλλα και ελαβαν την υποσχεση οτι θα ψαξουν και για τα υπολοιπα.Τελικα δεν εψαξε κανεις.
9.Στις 15 Νοεμβριου εγινε ελεγχος με ειδικα σκυλια στον χωριο συγκρουσης και δεν ανιχνευθηκαν ανθρωπινα υπολλειματα
10.Αρκουσε και μονο η φωτοσημανση για να αποφευχθει η συγκρουση.
11.Μηχανοδηγος που τηρουσε ολους τους κανονισμους και σημειωνε τα παντα,γινοταν αντικειμενο κοροιδιας απο τους συναδελφους του που τον αποκαλουσαν Γιαπωνεζο.Οι σιδηροδρομικοι υπαλληλοι καθημερινα ακομη και τωρα περιφρονουν τους κανονισμους.
12.Δεν υπηρξε προσαρμογη των κανονισμων στα σημεια που ειχαν βγει εκτος συστηματα ασφαλειας.Πχ Δεν εκδοθηκε δελτιο βραδυποριας στα σημεια στα οποια δεν λειτουργουσε η φωτοσημανση.
13.Οι πραγματογνωμονες της εισαγγελιας εχουν κανει εξαιρετικη δουλεια ασχετως αν εχουμε διαφωνιες στο θεμα της φωτιας.
14.Αν ακουσετε συνομιλιες σταθμαρχων ωρες πριν το ατυχημα θα δυσκολευτειτε να μπειτε ξανα σε τρενο.
15.Δεν υπαρχουν ελαχιστες απαιτησεις λειτουργιας.Οταν αυτα δεν υφιστανται πρεπει να σταματαει ο σιδηροδρομος.
16.Aκουσαμε ακομη και στην βουλη οτι ο χωρος μπαζωθηκε τσιμεντωθηκε πισσοθηκε.Εμεις εχουμε αποκομισει οτι μεταφερθηκαν εκει φερτα υλικα.
17.Για το θεμα της φωτιας αυτο που βλεπουμε δεν δικαιολογειται με το ελαιο σιλικονης.
18.Εχουν βρεθει ιχνη ξυλολιου σε 7 διαφορετικα σημεια και στο χωμα(3 απο τα 7 σημεια) και δεν θα επρεπε να βρισκεται εκει.
19.Σε μεταγενεστερη ερευνα δεν βρεθηκε ξυλολιο αρα δεν οφειλεται σε αλλη πηγη εκτος του τρενου
20.Το ξυλολιο εχει χαρακτηριστικα βενζινης
21.Το ξυλολιο που βρεθηκε σε λαμαρινες μπορει να δικαιολογηθει απο την βαφη.Στο χωμα οχι.
22.Δεν γνωριζουμε γιατι βρεθηκε ξυλολιο σε δειγματα χωματος.Αυτο θα πρεπει να απαντηθει.
23.Δεν γνωριζουμε αν το εκκλησακι εχει κατασκευαστει με τις νομοτυπες διαδικασιες πχ εκδοση αδειας κτλ
24.Δεν μπορουμε να υιοθετησουμε τα περι συγκαλυψης.
25.Μαρτυρια συγγενη θυματος που βρισκοταν στο κοινο.Το εκκλησακι το εκανε καποιος κυριος απο την Λαρισα με δικη του πρωτοβουλια για συμπαρασταση στους συγγενεις.
26.Εχουν σπασει οι μετασχηματιστες και εχει χυθει το ελαιο σιλικονης.Το δοκιμασαμε σε δοκιμιο 4 ml και δεν εγινε αναφλεξη σε κρουση.
27.Η εκτιμηση μας ειναι οτι καποιο αλλο υλικο προκαλεσε πρωτογενως την φωτια και οτι το ελαιο σιλικονης δευτερογενως διατηρησε την φωτια.
28.Δεν μπορουΝ να εκτιμησοΟΥΝ την ποσοτητα της καυσιμης υλης που προκαλεσε την μπαλα φωτιας.Υπολογιζουν 3-4-5 κυβικα.Δεν μιλανε ουτε για μια βαλιτσα ουτε για ενα βυτιοφορο.