48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι
Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:31
george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
48ωρη?Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31
george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
σε είδα και με τους αγρότες που είναι 1,5 - 2 μήνες στους δρόμουςGeorge_V έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:0348ωρη?Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31
george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη "διαρκειας"?
Είπα πουθενά ότι δεν Στηρίζω?Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:05σε είδα και με τους αγρότες που είναι 1,5 - 2 μήνες στους δρόμουςGeorge_V έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:0348ωρη?Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31
george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη "διαρκειας"?
Σωστά ρωτάς τα αιτήματα και με αυτά πρέπει να ασχοληθούμε.nyxtovios έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:09 Για ποιό λόγο απεργούν;
Επειδή το κράτος δεν τους έχει ανοίξει το επάγγελμα ακόμα όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο;
τα φορολογικά βάρη:Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:12
Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.

Ότι να ναι δηλαδή.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:12Σωστά ρωτάς τα αιτήματα και με αυτά πρέπει να ασχοληθούμε.nyxtovios έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:09 Για ποιό λόγο απεργούν;
Επειδή το κράτος δεν τους έχει ανοίξει το επάγγελμα ακόμα όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο;
διαβάζουμε από https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oiko ... -tou-sata/ λοιπόν:
Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ
Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.
Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
Παράλληλα, καταθέτει της προτάσεις του για την αναπροσαρμογή των ποινών.
Αναλυτικά:
Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί.
Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.
Πρέπει να τα έχουν συνέχεια στα ταξί ως σύμβολα για να ξέρουμε να διαλέγουμε σωστούς ταξιτζήδες και όχι ψεκαμενους.