Σελίδα 1 από 2

48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:31
από Ληστοσυμμορίτης


george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:42
από georgebi
Χμμμμμ......ειναι σίγουρα καλή ιδέα για το ΚΚΕ να υποστηρίξει τους ταξιτζήδες; :smt017

Γιατί ενω για τη Χαμας υπάρχουν αρκετοί οπαδοί της στην Ελλαδα....οπότε κερδίζει κάποιες ψήφους το ΚΚΕ :smt023

για τους ταξιτζήδες δεν ξέρω αν υπάρχει κανένας :-?

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:46
από Saturn
τί εννοείς "συναδέλφων" ;

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:49
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Ένας είχε και σημαία της Παλαιστίνης, ωραίος.

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:50
από nowhere
ελπίζω να είναι λάθος το αυτοκινηστής

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 13:51
από Ληστοσυμμορίτης
nowhere έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:50 ελπίζω να είναι λάθος το αυτοκινηστής
φαγώθηκε μια συλλαβή :oops: :smt005:

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:03
από George_V
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31

george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
48ωρη?

Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη "διαρκειας"?

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:05
από Ληστοσυμμορίτης
George_V έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:03
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31

george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
48ωρη?

Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη "διαρκειας"?
σε είδα και με τους αγρότες που είναι 1,5 - 2 μήνες στους δρόμους

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:08
από George_V
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:05
George_V έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:03
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:31

george_V σε θέλω τουλάχιστον εδω να παρασταθείς στις κινητοποιήσεις των συναδέλφων. Είναι πάνω από 24ωρη όπως ήθελες.
48ωρη?

Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη "διαρκειας"?
σε είδα και με τους αγρότες που είναι 1,5 - 2 μήνες στους δρόμους
Είπα πουθενά ότι δεν Στηρίζω?

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:09
από nyxtovios
Για ποιό λόγο απεργούν;
Επειδή το κράτος δεν τους έχει ανοίξει το επάγγελμα ακόμα όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο;

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:12
από Ληστοσυμμορίτης
nyxtovios έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:09 Για ποιό λόγο απεργούν;
Επειδή το κράτος δεν τους έχει ανοίξει το επάγγελμα ακόμα όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο;
Σωστά ρωτάς τα αιτήματα και με αυτά πρέπει να ασχοληθούμε.

διαβάζουμε από https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oiko ... -tou-sata/ λοιπόν:

Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ

Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.
Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
Παράλληλα, καταθέτει της προτάσεις του για την αναπροσαρμογή των ποινών.

Αναλυτικά:

Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί.
Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:20
από foscilis
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:12
Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.
τα φορολογικά βάρη:

Εικόνα

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:24
από nyxtovios
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:12
nyxtovios έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:09 Για ποιό λόγο απεργούν;
Επειδή το κράτος δεν τους έχει ανοίξει το επάγγελμα ακόμα όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο;
Σωστά ρωτάς τα αιτήματα και με αυτά πρέπει να ασχοληθούμε.

διαβάζουμε από https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oiko ... -tou-sata/ λοιπόν:

Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ

Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.
Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
Παράλληλα, καταθέτει της προτάσεις του για την αναπροσαρμογή των ποινών.

Αναλυτικά:

Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί.
Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.
Ότι να ναι δηλαδή.
Να πάνε σε λωρίδες λεωφορίων, λες και δεν πατάνε ήδη και να αυξηθούν τα κόμιστρα υποχρεωτικά στον πελάτη;
Σόρρυ αλλά δεν είναι αιτήματα για απεργία αυτά. Άν δεν τους αρέσει να κάνουν κάτι άλλο. Δεν είναι κανένα απαραίτητο για τους υπόλοιπους επάγγελμα. Πρέπει να πει τέλος στον τρικοσμικό θεσμό αυτό. Μόνο σε χώρες της βόρειας αφρικής και την τουρκία είναι αυτό το χάλι με τα ταξί.
Επίσης βρωμίζουν τον τόπο ασύστολα. Βλέπω στο βίντεο οχήματα 30 ετών που σκορπάν καρκίνο. Εχουν το θράσος να ζητάν κιόλας;

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:31
από georgebi
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:49 Ένας είχε και σημαία της Παλαιστίνης, ωραίος.
Και ένας τον Τσε :romance-hearteyes:

Εικόνα

Στηρίζουμε :smt038

Re: 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ αυτοκινηστών ταξι

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2024, 14:35
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
georgebi έγραψε: 27 Φεβ 2024, 14:31
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 27 Φεβ 2024, 13:49 Ένας είχε και σημαία της Παλαιστίνης, ωραίος.
Και ένας τον Τσε :romance-hearteyes:

Εικόνα

Στηρίζουμε :smt038
Πρέπει να τα έχουν συνέχεια στα ταξί ως σύμβολα για να ξέρουμε να διαλέγουμε σωστούς ταξιτζήδες και όχι ψεκαμενους.