Ντόρα Αντωνιάδου & Στέφανος Κοτατής unofficial fan club
Δημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2023, 01:50
πηγή
Το 1981, ο Στέφανος Κοτατής, που διατηρούσε δισκοπωλείο (το Yellow Submarine) στην Κηφισιά, αναζητά κάποιον να τον συνοδεύει στα τραγούδια που συνθέτει και παίζει μόνος, στο σπίτι του.
Η Ντόρα Αντωνιάδου, μένει στην ίδια περιοχή. Έχει κάνει προχωρημένες σπουδές κλασικού πιάνου, σύνθεσης και φωνητικής, και είναι τακτική πελάτισσα του δισκοπωλείου (από εκεί προμηθεύεται δίσκους κλασσικής μουσικής). Γίνονται φίλοι και ο Κοτατής, την μυεί σε ροκ ακούσματα, και γρήγορα της προτείνει να συνεργαστούν στα τραγούδια του. Εκείνη δέχεται, και αρχίζουν τις πρόβες στο σπίτι της, όπου ο Κοτατής παίζει κρουστά και εκείνη πιάνο. Γράφουν ένα demo και το πηγαίνουν στη WEA. Ο Βάσσος Τσιμιδόπουλος, στέλεχος της εταιρείας, ενθουσιάζεται, τους βαφτίζει Psycho, και αναλαμβάνει παραγωγός του δίσκου.
Ο δίσκος, ηχογραφείται Μάιο με Νοέμβριο του 1982, στο στούντιο STAM (Κορωπί, Αττική).
Ο Δίσκος, αδικήθηκε στον πραγματικό χρόνο, και παραμένει ακόμη εν πολλοίς, άγνωστος ως προς τα νοήματα και την καλλιτεχνική του αξία.
Περιβάλλεται από αρκετά μυστήρια.
Ένα πρώτο είναι οι στίχοι.
Βασική στιχουργική εργασία, έχει επιτελέσει ο παραγωγός, Βάσος Τσιμιδόπουλος. Το γεγονός, κρύφτηκε.
Γιατί άραγε;
Ο ίδιος ο αείμνηστος Βάσος, αποτελεί ένα άλλο μυστήριο, και οι σκοτεινοί στίχοι του, μάλλον αναζητούσαν κάποιον που θα τους μελοποιούσε, και αυτός ο κάποιος, βρέθηκε στο πρόσωπο του Στέφανου Κοτατή.
Γιατί δεν υπέγραψε τους στίχους του ο Βάσος; Άγνωστο.
Αν έρθουμε στους στίχους του δίσκου, θα δούμε ότι αναφέρονται σε ψυχαναγκαστικές έως ψυχωτικές καταστάσεις. Αποτελούν όλοι συνέχεια, του πρώτου τραγουδιού, Psycho Killer, τραγούδι που ο Βάσος πάλι, αποφάσησε να μπει πρώτο και να ορίσει τον εφιαλτικό κόσμο του άλμπουμ.
Ο Θάνατος, οι κρίσεις πανικού, νευρικές διαταραχές, σχέσεις φθοράς, ένας κόσμος φυλακή, χωρίς αγάπη, είναι τα θέματα, που κυριαρχούν στα τραγούδια.
Κάνει εντύπωση, η αίσθηση του πνιγμού, ιδιαίτερα ο φόβος, ότι ο θάνατος θα έρθει από πνιγμό. Αν σκεφτεί κανείς, ότι λίγα χρόνια μετά, ο Βάσος, βρίσκει τραγικό τέλος, από πνιγμό, αντιλαμβάνεται ότι το Montage Fatal, είναι ένας φριχτά προφητικός δίσκος.
Ένα δεύτερο μυστήριο είναι η συμμετοχή του Σταμάτη Σπανουδάκη, που είναι μάλιστα ενθουσιώδης. Ο Σπανουδάκης, ενορχηστρώνει τον δίσκο και παίζει σχεδόν όλα τα όργανα.
Αυτό είναι παράξενο, αφού το 1982, έχει ήδη κάνει στροφή στον Χριστιανισμό και έχει αποκηρύξει τη ροκ φάση.
Ποιος ο λόγος λοιπόν, αυτός που αισθάνεται απαλλαγμένος από το "σκοτεινό ροκ αδιέξοδο", δηλωμένος αναγεννημένος στο φως της αλήθειας της χριστιανικής πίστης...ποιος ο λόγος να συμμετάσχει σε έναν τόσο σκοτεινό ως προς τα μηνύματα, δίσκο;
alienway georgebi κοιμήσηδες...
