Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 00:39
αυτό ισχυει τελικά;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δηλαδή πάτησε το κουμπί και έκλεισε την τηλεδιοικηση του ΟΣΕ;sharp έγραψε: 10 Μαρ 2023, 00:44 Τό 'πε κι ο Άδωνις ότι λειτουργούσε για 5 χλμ πριν και μετά τη Λάρισα, αλλά δεν την έβαλε ο τύπος.![]()
Ε; Για τον σταθμάρχη λέμε. Είχε επιλογή αυτόματο και χειροκίνητο. Προτίμησε το δεύτερο, αλλά δεν τα πήγε καλά. Δεν γύρισε το κλειδί και μετά επί 12,5 λεπτά δεν είδε ή δεν αντέδρασε στα φωτάκια που άναβε ο πίνακας ότι το τραίνο κινείται στην κάθοδο.
Tηλεδιοίκηση είναι αυτοsharp έγραψε: 10 Μαρ 2023, 00:50Ε; Για τον σταθμάρχη λέμε. Είχε επιλογή αυτόματο και χειροκίνητο. Προτίμησε το δεύτερο, αλλά δεν τα πήγε καλά. Δεν γύρισε το κλειδί και μετά επί 12,5 λεπτά δεν είδε ή δεν αντέδρασε στα φωτάκια που άναβε ο πίνακας ότι το τραίνο κινείται στην κάθοδο.

Όπως ότι – εκείνη την ημέρα ο σταθμάρχης ήταν προγραμματισμένο να διαχειριστεί δύο δρομολόγια αλλά λόγω βλάβης στο ηλεκτρικό ρεύμα και διακοπών στα συστήματα χρειάστηκε να χειριστεί και να ρυθμίσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα δρομολόγια τριών ή τεσσάρων αμαξοστοιχιών. Και μάλιστα εντελώς μόνος ενώ οι οργανικές θέσεις για το Σταθμαρχείο Λάρισας είναι δύο!
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εστίας», μολονότι υπήρχε ταμπλό από το οποίο θα μπορούσε να εποπτεύει ο σταθμάρχης την κίνηση των τρένων από την Λάρισα μέχρι τους Νέους Πόρους αυτό ήταν διαρκώς χαλασμένο και δεν μπορούσε να του παράσχει την αναγκαία πληροφόρηση. Το μόνο που του προσέφερε το συγκεκριμένο ταμπλό ήταν «ορατότητα» μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Τα συστήματα του ταμπλό ήταν χαλασμένα στην περιοχή όπου συνέβη το τραγικό συμβάν.
Με τα κλειδιά των γραμμών επίσης υπήρχαν συνεχώς προβλήματα: Δεν άνοιγαν, δεν έκλειναν και πολλές φορές τα προβλήματα επιλύονταν από τον κλειδούχο μετά από εντολή του σταθμάρχη. Η αμαξοστοιχία 62 η οποία έμεινε δύο λεπτά στον σταθμό και αφού αποβίβασε και επιβίβασε ο σταθμάρχης έδωσε πράσινο φως για την συνέχεια του δρομολογίου της αφού στον πίνακα έβλεπε ότι οι λυχνίες ήταν στις κύριες γραμμές χωρίς να αναβοσβήνουν. Ένδειξη ότι τα συστήματα είχαν κλειδώσει ασφαλώς.
Ο σταθμάρχης εξήγησε στους αστυνομικούς ότι λόγω φόρτου εργασίας (είχε πέσει ένα καλώδιο και υπήρχε διακοπή ρεύματος που επηρέαζε άλλες αμαξοστοιχίες όπως μία του προαστιακού) έδωσε προφορικό τηλεγράφημα R-T μέσω ασυρμάτου στον μηχανοδηγό το οποίο βρέθηκε στα εισερχόμενα του βιβλίου της αμαξοστοιχίας με το οποίο τον ενημέρωνε ότι το φωτόσημο εξόδου ήταν κόκκινο και έπρεπε να το αγνοήσει γιατί ήταν καιρό χαλασμένο και δεν άναβε πράσινο! Το συγκλονιστικό είναι πως ο μηχανοδηγός δεν απέστειλε τηλεγράφημα επιβεβαίωσης στο σταθμαρχείο ότι παρέλαβε το προφορικό τηλεγράφημα R-T με τις οδηγίες του σταθμάρχη! Άγνωστο για ποιο λόγο.
Τα φανάρια υπάρχουν και είναι μονίμως στο κόκκινο επειδή δεν λειτουργούν, λόγω των κλοπών των καλοδίων που έχουν γίνει.
Εγώ παραλίγο να χάσω αεροπλάνο στο εξωτερικό επειδή το τρενο με το οποιο θα πήγαινα αεροδρόμιο είχε μεγάλη καθυστέρηση. Η αιτία signalling problem. Προφανώς οποιοδήποτε πρόβλημα στη σήμανση σημαίνει ακινητοποίηση των τρένων. Εδώ ήταν όλα κόκκινα και του έλεγε ο κυρ μήτσος ο σταθμάρχης πέρνα τάκη χαλασμένο είναι.Golden Age έγραψε: 10 Μαρ 2023, 01:04Τα φανάρια υπάρχουν και είναι μονίμως στο κόκκινο επειδή δεν λειτουργούν, λόγω των κλοπών των καλοδίων που έχουν γίνει.