Γιατί η Ρωσία δεν εχει αποκόψει την προμήθεια Δυτικών όπλων και στρατιωτικού υλικού μέσω τν σιδηροδρόμων τς Ουκρανίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2022, 11:55
Γιατί η Ρωσία δεν εχει αποκόψει την προμήθεια Δυτικών όπλων και στρατιωτικού υλικού μέσω των σιδηροδρόμων της Ουκρανίας οπως θα μπορούσε ανετα να το κανει κι αυτα καταφθάνουν εδω και μήνες χωρίς κανένα εμπόδιο στους Ουκρανούς και στο πεδίο της μάχης ;
Γιατί η καταστροφή των σιδηροδρόμων της Ουκρανίας δεν θα επιτρέπει στους Ρώσους ολιγάρχες να παραδώσουν τα εμπορεύματά τους στην Δυση δήλωσε ο Σίβκοφ .
(Konstantin Sivkov αναπληρωτής πρόεδρος της Ρωσικής Ακαδημίας πυραυλικών στρατευμάτων και πυροβολικού, στo κανάλι ORT.)
Η ουκρανική σιδηροδρομική υποδομή δεν έχει ακόμη καταστραφεί, επειδή Ρώσοι, Ουκρανοί και Δυτικοί ολιγάρχες ενδιαφέρονται γι' αυτό, συνεχίζοντας να κερδίζουν χρήματα με επιχειρηματικά σχέδια που δεν έχουν αλλάξει από την αρχή της στρατιωτικής επιχείρησης.
Θα μπορούσαν κάλλιστα τονιζει τρεις γέφυρες διέλευσης εντός του βεληνεκούς των τακτικών πυραύλων και των αερομεταφερόμενων δυνάμεων να καταστραφούν με τρία πλήγματα ακριβείας σε γνωστές συντεταγμένες.
Σε αυτή την περίπτωση τονίζει οι επικοινωνίες που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα και τη στρατιωτική σταθερότητα των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας και του καθεστώτος στο σύνολό του θα καταστραφούν με την προοπτική αποκατάστασης τουλάχιστον σε ένα ή δύο μήνες.
Κι ομως αυτό δεν εχει γινει ! Κι αυτό λεει πολλα για τον ιδιο αυτο καθ αυτο τον πόλεμο στην Ουκρανία την πορεία του και πολυ περισσότερο τον χαρακτήρα του !
Ολόκληρη η αποκαλυπτική τοποθέτηση του Σίβκοφ στο Slavyangrad στο Telegram εδω ..
ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΠΟΛΛΑ
Γιατί η καταστροφή των σιδηροδρόμων της Ουκρανίας δεν θα επιτρέπει στους Ρώσους ολιγάρχες να παραδώσουν τα εμπορεύματά τους στην Δυση δήλωσε ο Σίβκοφ .
(Konstantin Sivkov αναπληρωτής πρόεδρος της Ρωσικής Ακαδημίας πυραυλικών στρατευμάτων και πυροβολικού, στo κανάλι ORT.)
Η ουκρανική σιδηροδρομική υποδομή δεν έχει ακόμη καταστραφεί, επειδή Ρώσοι, Ουκρανοί και Δυτικοί ολιγάρχες ενδιαφέρονται γι' αυτό, συνεχίζοντας να κερδίζουν χρήματα με επιχειρηματικά σχέδια που δεν έχουν αλλάξει από την αρχή της στρατιωτικής επιχείρησης.
Θα μπορούσαν κάλλιστα τονιζει τρεις γέφυρες διέλευσης εντός του βεληνεκούς των τακτικών πυραύλων και των αερομεταφερόμενων δυνάμεων να καταστραφούν με τρία πλήγματα ακριβείας σε γνωστές συντεταγμένες.
Σε αυτή την περίπτωση τονίζει οι επικοινωνίες που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα και τη στρατιωτική σταθερότητα των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας και του καθεστώτος στο σύνολό του θα καταστραφούν με την προοπτική αποκατάστασης τουλάχιστον σε ένα ή δύο μήνες.
Κι ομως αυτό δεν εχει γινει ! Κι αυτό λεει πολλα για τον ιδιο αυτο καθ αυτο τον πόλεμο στην Ουκρανία την πορεία του και πολυ περισσότερο τον χαρακτήρα του !
Ολόκληρη η αποκαλυπτική τοποθέτηση του Σίβκοφ στο Slavyangrad στο Telegram εδω ..
ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΠΟΛΛΑ
Οι επιθέσεις στους σιδηροδρόμους και τις κρίσιμες υποδομές της Ουκρανίας δεν επιτρέπουν στους Ρώσους ολιγάρχες να παραδώσουν τα εμπορεύματά τους, δήλωσε ο Σίβκοφ .
Η ουκρανική σιδηροδρομική υποδομή δεν έχει ακόμη καταστραφεί, επειδή Ρώσοι, Ουκρανοί και Δυτικοί ολιγάρχες ενδιαφέρονται γι' αυτό, συνεχίζοντας να κερδίζουν χρήματα με επιχειρηματικά σχέδια που δεν έχουν αλλάξει από την αρχή της στρατιωτικής επιχείρησης.
Αυτά δήλωσε ο Κονσταντίν Σίβκοφ (Konstantin Sivkov), αναπληρωτής πρόεδρος της Ρωσικής Ακαδημίας πυραυλικών στρατευμάτων και πυροβολικού, στo κανάλι ORT.
Σύμφωνα με τον Σίβκοφ , το ρωσικό τιτάνιο παραδίδεται στη Δύση μέσω των ουκρανικών σιδηροδρόμων, από τους οποίους εξαρτώνται μια σειρά από βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένου του στρατού.
"Στο πλαίσιο των υφιστάμενων κυρώσεων που όλοι πρέπει να τηρούν, υπάρχει μόνο μία "γκρίζα" επικοινωνία που συνδέει τη Ρωσία και την Ευρώπη. Πρόκειται για τους ουκρανικούς σιδηροδρόμους.
Η Ρωσία παράγει το 87% του παγκόσμιου τιτανίου. Όλο αυτό το τιτάνιο πήγαινε για τις ανάγκες των υποβρυχίων της Σοβιετικής Ένωσης. Τα σκάφη αυτά ήταν κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από τιτάνιο- 3,5 χιλιάδες τόνοι τιτανίου. Οι Αμερικανοί σοκαρίστηκαν, επειδή το τιτάνιο από άποψη αξίας θεωρείται ότι βρίσκεται στο επίπεδο του χρυσού.
Μετά την καταστροφή της χώρας μας από τους κλέφτες της νομενκλατούρα της Σοβιετικής Ένωσης, το τιτάνιο εδώ έγινε "περιττό" , αφού υπήρχε το ενδιαφέρον της Δύσης, κυρίως των Ηνωμένων Πολιτειών, να το αποκτήσουν. Όλο το τιτάνιο λοιπόν πήγε στη Δύση.
Άρχισαν να φτιάχνουν φτερά αεροσκαφών από τιτάνιο, τα βλήματα Excalibur για το πυροβόλο M777, που χρησιμοποιείται σήμερα εναντίον μας, είναι φτιαγμένα από το δικό μας τιτάνιο. Αν σταματήσουν τώρα οι παραδόσεις τιτανίου, τότε όλα αυτά θα σταματήσουν. Αυτό είναι χειρότερο από το αέριο, διότι η κατασκευή των τελευταίων πολεμικών αεροσκαφών εξαρτάται από το τιτάνιο, μεταξύ άλλων.
Ως εκ τούτου, η ολιγαρχία μας, η ουκρανική ολιγαρχία και η Δύση ενδιαφέρονται αντικειμενικά να διασφαλίσουν ότι αυτή η σιδηροδρομική επικοινωνία λειτουργεί ομαλά", δήλωσε ο Σίβκοφ.
Ο κύριος όγκος (90%) της δυτικής στρατιωτικής και υλικής βοήθειας προς το καθεστώς του Κιέβου, το οποίο έχασε πάνω από το 70% των διαθέσιμων όπλων στις 24 Φεβρουαρίου, έρχεται σιδηροδρομικώς από τη δυτική Ουκρανία (Λβιβ), που συνορεύει με την Πολωνία και τη Σλοβακία.
Ευάλωτα σημεία - τρεις γέφυρες διέλευσης εντός του βεληνεκούς των τακτικών πυραύλων και των αερομεταφερόμενων δυνάμεων, οι οποίες μπορούν να καταστραφούν με τρία πλήγματα ακριβείας σε γνωστές συντεταγμένες. Σε αυτή την περίπτωση, οι επικοινωνίες που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα και τη στρατιωτική σταθερότητα των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας και του καθεστώτος στο σύνολό του θα καταστραφούν με την προοπτική αποκατάστασης τουλάχιστον σε ένα ή δύο μήνες.
Οι εναλλακτικές οδικές μεταφορές με φορτηγά δεν αντισταθμίζουν την υλικοτεχνική καταστροφή. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει, έτσι πολλές επιχειρήσεις της βασικής οικονομικής και αμυντικής δομής που ελέγχει το Κίεβο δεν βομβαρδίζονται με πυραύλους και βόμβες.
Τα προς εξαγωγή αγαθά και τα προϊόντα που κατασκευάζονται στις επιχειρήσεις των ουκρανών ολιγαρχών και των Ρώσων εταίρων τους εξάγονται από τις προαναφερθείσες σιδηροδρομικές διαδρομές προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς τα δυτικά. Εξάλλου, μετά τον αποκλεισμό των αεροπορικών επικοινωνιών, των θαλάσσιων μεταφορών και των διεθνών μηχανοκίνητων μεταφορών, ο σιδηρόδρομος, ο οποίος δεν περιλαμβάνεται στις κυρώσεις των δυτικών, παρέμεινε ο μόνος υλικοτεχνικός επικοινωνιακός φορέας εξαγωγών-εισαγωγών.
Ο αντιναύαρχος Τζον Κίρμπι, εκπρόσωπος του αμερικανικού Πενταγώνου, δήλωσε ότι, αντίθετα με τη λογική των εχθροπραξιών, οι αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες δεν κατέγραψαν ούτε μία προσπάθεια των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων και των Λαϊκών Δημοκρατιών,Ντονέσκ και Λουχάνσκ να εμποδίσουν τη ροή αμερικανικών και ευρωπαϊκών όπλων που έρχονται στις μονάδες της πρώτης γραμμής των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα μέσα Απριλίου.
Πιθανώς, αυτό να εξηγεί την "ασαφή" στάση της πλειοψηφίας της ρωσικής ολιγαρχίας και πολλών από τα πιο ισχυρά πρόσωπα της ρωσικής λίστας Forbes στην υβριδική επίθεση των ΗΠΑ και της ΕΕ κατά της Ρωσίας, συμπεριλαμβανομένης της πιο ευαίσθητης συνιστώσας της - του πολέμου στην Ουκρανία, και αυτό να εξηγεί επίσης την περίεργη πορεία της ειδικής επιχείρησης.
Η χώρα πρέπει να γνωρίζει τους "ήρωές" της...
Από Slavyangrad στο Telegram
