Σελίδα 1 από 2

ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 22:44
από ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Διαβασα σε ενα βιβλιο ενος πανεπιστημιακου οτι οι βασιλοφρονες επιστρατοι του 1916 ηταν ....φασιστες.
τωρα πως το εβγαλε αυτο το ..πανεπιστημιακο συμπερασμα την στιγμη που δεν υπηρχε τοτε καν ο ορος φασιμος μονο το μυαλο του ξερει.
ενα βιβλιο με ενα καρο βλακειες λυπηθηκα τα λεφτα που εδωσα.ο ιδιος.....αντικειμενικος πανεπιστημιακος ενω γραφει ενα καρο ανακριβειες ΑΓΝΟΕΙ οτι υπηρχε και συλλογος βενιζελικων επιστρατων(ελαχιστων) πληρωμενων ομως απο ξενες υπηρεσιες που πηγαιναν σε διαδηλωσεις υπερ του μεγαλου ηγετη κτλ κτλ που εκαναν τα αισχη με τις πλατες της ανταντ ακομα και δολοφονιες βασιλοφρωνων.ετσι γραφεται η ιστορια κυριε ..καθηγητα;

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 22:51
από Μπίστης
Είναι γενικότερος όρος το φασίστας γιά τους αριστερούς. Αναδρομικώς όσοι εμπόδισαν την έλευση του σοσιαλισμου μπορούν να ονομαστούν φασίστες.
Δεν χάνεις την έδρα σου με τέτοιας κατεύθυνσης βλσκείες.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:10
από George_V
Μπορουμε να δουμε το επιμαχο αποσπασμα για να σουμε τι ακριβως εχει ο εν λογω καθηγητης?

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:19
από Rakomelofronas
http://users.sch.gr/symfo/sholio/istori ... strati.htm

Γιώργος Θ. Μαυρογορδάτος, εθνικός διχασμός και μαζική οργάνωση. Οι επίστρατοι του 1916, Αλεξάνδρεια 1996

Είναι λοιπόν εύλογος ο παραλληλισμός των Επιστράτων ειδικά με δύο κινήματα πού προμήθευσαν στον Ιταλικό φασισμό και στον Γερμανικό ναζισμό, αντίστοιχα, τον σημαντικότερο κι αναντικατάστατο αρχικό τους πυρήνα: το κίνημα των παλαιών πολεμιστών (ex-combattenti) στην Ιταλία και τα Εθελοντικά Σώματα (Freikorps) στη Γερμανία. Ακόμη πιο ταιριαστός φαίνεται πάντως ο παραλληλισμός με παραστρατιωτικές οργανώσεις όπως η Γερμανική Stahlhelm και η Αυστριακή Heimwehr.

Οι ομοιότητες των Επιστράτων με τα κινήματα αυτά είναι πολλές και καίριες:

1. Πρόκειται για πρώην στρατιώτες με πρόσφατη την εμπειρία τού πολέμου, με ό,τι αυτή συνεπάγεται από άποψη συλλογικής συνείδησης και ψυχολογίας. Ο πόλεμος ως σύστημα αξιών και ως τρόπος ζωής αντιπαρατίθεται στις αξίες και την αντιηρωική ύπαρξη των αμάχων πολιτών. Συνεπάγεται μάλιστα έναν ιδιότυπο λαϊκισμό, αφού συνδυάζει με μοναδικό τρόπο την ανεπιφύλακτη αποδοχή της ιεραρχίας και τής πειθαρχίας με τη συντροφικότητα, την αλληλεγγύη και τελικά την ισότητα μπροστά στον κίνδυνο και τις κακουχίες. Ο Duverger τονίζει τη μίμηση τού στρατού, αλλά παραβλέπει τη νοσταλγία του. Δεν πρόκειται απλώς για πολίτες πού παριστάνουν τούς στρατιώτες, αλλά για πρώην στρατιώτες πού ξαναβρίσκουν τη χαμένη τους «κοινότητα».

2. Αυτό επιτυγχάνεται στο μέτρο ακριβώς πού πρόκειται για παραστρατιωτική, δηλ. κατεξοχήν οικεία οργάνωση. Από την ίδια της τη φύση, δεν προορίζεται για εκλογικές ή άλλες ειρηνικές αναμετρήσεις, αλλά για εμφύλιο πόλεμο εναντίον τού «εσωτερικού εχθρού». Λόγος ύπαρξης της είναι η χρήση βίας για την ολοκληρωτική επικράτηση και την εξόντωση (πολιτική ή και βιολογική) τού αντιπάλου. Αναγκαία προϋπόθεση τής συγκρότησης της αποτελεί βέβαια η συνενοχή τής κρατικής εξουσίας, πού καταρχήν διαθέτει υπέρτερες ένοπλες δυνάμεις.

3. Τα κινήματα αυτά εμφορούνται από ιδεολογία ή, τουλάχιστον, νοοτροπία όχι μόνον αντισοσιαλιστική, αλλά και αντιφιλελεύθερη, αντικοινοβουλευτική, ακόμη και αντιαστική ή πάντως αντιπλουτοκρατική. Ο εκσυγχρονισμός σε φιλελεύθερα αστικά πλαίσια προσλαμβάνεται ως απειλητική και καταστροφική διαδικασία που είναι ανάγκη να ανακοπεί και να ακυρωθεί με κάθε μέσο.

4. Ανάλογη είναι και η κοινωνική σύνθεση αυτών των κινημάτων. Η ηγεσία τους φυσιολογικά ανήκει σε αξιωματικούς ή και υπαξιωματικούς, έφεδρους ή και μόνιμους (ιδίως κατώτερους και νεώτερους). Δυσανάλογα μεγάλη είναι και η συμμετοχή φοιτητών. Αλλά η μάζα των μελών αποτελείται από μικροαστούς ή και μικροϊδιοκτήτες χωρικούς. Με άλλα λόγια, απουσιάζουν αισθητά τόσο η κυρίως αστική τάξη όσο και η εργατική.

Υπάρχουν όμως τουλάχιστον τρεις κρίσιμες διαφορές, πού εξηγούν άλλωστε γιατί οι Επίστρατοι δεν μετεξελίχθηκαν σε γνήσιο φασιστικό κίνημα, όπως ιδίως οι Ιταλοί ομόλογοι τους:

1. Στόχος τους δεν ήταν η εργατική τάξη, αλλά η αστική. Το στοιχείο αυτό, πού επιβεβαιώνει τη μικροαστική σύσταση των Επιστράτων, υπογραμμίζει και ο Βεντήρης. "Δεν είναι όμως σε θέση και να το ερμηνεύσει, αφού αρνείται ότι η δράση τους «ανταπεκρίνετο εις οικονομικός ανάγκας ή εθνικούς σκοπούς μιας ώρισμένης όμ[οι]ογενους τάξεως, όπως συμβαίνει εις Ιταλίαν και Γερμανίαν» και θέλει να πιστεύει ότι: «Ήσαν τεχνητόν πολιτικόν όργανον, ξένον προς την φυσιολογικήν μορφήν της νεοελληνικής κοινωνίας. Απόστημα και όχι σώμα κοινωνικόν». Μόνον η πολιτική σκοπιμότητα εξηγεί την αιφνίδια εθελοτυφλία του στο σημείο αυτό. Πράγματι, η αντίθετη παραδοχή θα οδηγούσε σε συμπεράσματα δυσάρεστα και δυσοίωνα για τούς Φιλελευθέρους.

σελ. 138-140


[Λείπει η δεύτερη διαφορά]


3. Η τρίτη και ασφαλώς κρισιμότερη διαφορά ανάγεται στο ασύμβατο μοναρχισμού και φασισμού. Ο «μοναρχο-φασισμός» είναι εξαρχής καταδικασμένος να μείνει ατελής και ανολοκλήρωτος φασισμός. Παρά τις όποιες συγκυριακές συμπτώσεις και συγκλίσεις, σε τελευταία ανάλυση μοναρχισμός και φασισμός αποτελούν ριζικά ασύμβατα συστήματα. Με άλλα λόγια, δεν μπορεί κανείς να είναι ταυτόχρονα μοναρχικός και φασίστας, με την πλήρη σημασία και των δύο όρων. Η ιστορική εμπειρία χωρών όπως η Ιταλία, η Γερμανία και η Ισπανία επιβεβαιώνει απόλυτα αυτή τη διάγνωση. Ίσως μάλιστα είναι τόσο προφανής ώστε, όπως φαίνεται, δεν απασχόλησε ιδιαίτερα τις ατέρμονες συζητήσεις περί φασισμού. Το ασύμβατο μοναρχισμού και φασισμού προκύπτει από τρεις τουλάχιστον αλληλένδετους λόγους:

(α) Ως επαναστατική ή πάντως ανατρεπτική δύναμη, ο φασισμός περιφρονεί βαθύτατα και απορρίπτει όχι απλώς την κοινοβουλευτική δημοκρατία, αλλά όλους συλλήβδην τούς παραδοσιακούς πολιτικούς θεσμούς, ως ιστορικά ξεπερασμένους. Κατεξοχήν ισχύει το ίδιο για τον αρχαιότερο, πού είναι η κληρονομική βασιλεία. (Ότι ο φασισμός απορρίπτει την ζώσα παράδοση δεν τον εμποδίζει βέβαια να μυθοποιήσει εκ των υστέρων ένα κατασκευασμένο απώτερο παρελθόν, είτε πρόκειται για την αρχαία Ρώμη στην Ιταλία, είτε για τον Μεσαίωνα στη Γερμανία.)

(β) Ως ολοκληρωτικό σύστημα, ο φασισμός είναι αδύνατο να ενσωματώσει ή να συμφιλιωθεί με το ανεξέλεγκτο της βασιλικής εξουσίας, οσοδήποτε συρρικνωμένης. Κάτι τέτοιο θα ήταν θεωρητικά εφικτό μόνο αν συνέπιπτε ο φορέας της με τον αρχηγό τού φασιστικού κινήματος. Αυτό όμως καταρχήν αποκλείεται για τον επόμενο λόγο.

(γ) Ως χαρισματικό κίνημα, ο φασισμός συνεπάγεται ως ηγέτη έναν «υπεράνθρωπο» οπωσδήποτε αυτοδημιούργητο - στον αντίποδα ακριβώς τού τυχαίου δικαιούχου τής εξ αίματος νόμιμης διαδοχής, πού είναι συμφυής με την κληρονομική βασιλεία. Ακόμη και στην περίπτωση του Κωνσταντίνου, πού απέκτησε και προσωπικό χάρισμα ως νικηφόρος «Στρατηλάτης», φαίνεται αναπόφευκτο να υπερισχύει η θεσμική, βασιλική ιδιότητα, αφού είναι εκείνη πού εμπεριέχει και εγγυάται τη διάρκεια και κατά τούτο υπερέχει συντριπτικά. Θεωρητικά, μόνον η έγκαιρη έξοδος από το δεσμευτικό πλαίσιο τού βασιλικού θεσμού θα επέτρεπε σε κάποιον σαν τον Κωνσταντίνο να γίνει αληθινός Führer φασιστικών προδιαγραφών. Κάτι τέτοιο όμως υπήρξε και στην Ελλάδα και παντού αδιανόητο. Έτσι, η δεδομένη θέση τού ίδιου τού βασιλιά ως χαρισματικού αρχηγού απέτρεψε τελικά το ενδεχόμενο να μετεξελιχθούν οι Επίστρατοι σε ολοκληρωμένο (και ολοκληρωτικό) φασιστικό κίνημα, όπως οι Ιταλοί ή Γερμανοί ομόλογοί τους.

Το ίδιο ζήτημα φωτίζει και την προσωπική περίπτωση τού Ιωάννη Μεταξά, αν υπήρξε όντως οργανωτής των Επιστράτων, όπως φαίνεται πολύ πιθανό. Μπορεί να επηρεάστηκε από Γερμανικά πρότυπα, αλλά είχε την ιδιοφυία να τα εφαρμόσει πολύ πριν από τούς ίδιους τούς Γερμανούς. Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να αναγνωρισθεί όχι μόνον ως εφευρέτης τού φασισμού στην Ελλάδα, αλλά και ως πρωτοπόρος διεθνώς. Αντίθετα με ό,τι νομίζεται, πρωτοστάτησε στο πρώτο φασιστικό εγχείρημα είκοσι ολόκληρα χρόνια πριν από την 4η Αυγούστου, που κατά τούτο κακώς θεωρείται σκέτη αντιγραφή και απομίμηση ξένων προτύπων. Ωστόσο, η προσωπική τραγωδία τού Μεταξά ήταν ότι τα δημιουργήματα του παρέμειναν μοιραία ανολοκλήρωτα, τόσο στην πρώτη φάση (οι Επίστρατοι) όσο και στη δεύτερη (η ΕΟΝ), εφ’ όσον ο ίδιος παρέμεινε δέσμιος του μοναρχισμού. Δεν είναι λίγα τα σημεία του Ημερολογίου του πού μπορούν να ερμηνευθούν με το πρίσμα αυτό.

Παραμένει βέβαια η υπέρτατη ειρωνεία πού επισημάνθηκε ήδη στην αρχή αυτής τής μελέτης: ότι οι Επίστρατοι και ο Μεταξάς ήσαν αυτοί που υλοποίησαν πρώτοι το όραμα τού Βενιζέλου - εναντίον του. Αν οι Επίστρατοι υπήρξαν η πρώτη μαζική οργάνωση στην Ελλάδα, αξίζει ν' αναρωτηθεί κανείς αν αυτό είναι τυχαίο - «συμπτωματικό» με την έννοια τής σύμπτωσης ή μήπως με εκείνη του συμπτώματος; Ασφαλώς δεν είναι μόνο θέμα προθέσεων, αφού την πρόθεση δημιουργίας μαζικού κόμματος πρώτος εξήγγειλε ο Βενιζέλος το 1910 (και δεν υπάρχει κανείς λόγος ν' αμφισβητήσουμε την ειλικρίνεια του).

Η ελληνική περίπτωση, καθώς και άλλες, υποβάλλουν τη σκέψη ότι ο στρατός δεν αποτελεί πρότυπο ειδικά και μόνο για τον φασιστικό τύπο οργάνωσης, όπως θέλει ο Duverger, αλλά γενικά για το μαζικό κόμμα. Ήδη από το 1910 ο Michels υπογράμμιζε πόσο το κόμμα αυτό συγγενεύει με τη στρατιωτική οργάνωση, έχοντας μάλιστα τότε υπ' όψη του τη σοσιαλδημοκρατία και όχι το φασισμό. Αν είναι έτσι, φαίνεται απολύτως φυσικό πρώτη μαζική πολιτική οργάνωση στην Ελλάδα να ήσαν οι Επίστρατοι.

σελ. 145-147

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:23
από George_V
Αρα λοιπον κανει παραλληλισμο και τους θεωρει κινημα που θα μπορουσε να εξελιχθει σε φασιστικο οταν θα ωριμαζαν η συνθηκες σε βαθος χρονου (δλδ 15 χρονια μετα με την ανοδο του φασισμου στην ευρωπη).

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 03:28
από Golden Age
Ο όρος φασισμός έχει γίνει "λάστιχο" απο την εποχή που αυτό το είχανε αποφασίσει ο Στάλιν και η γ' διεθνής. Έχοντας υπόψι το προηγούμενο της φασιστικής επαναστάσεως στην Ιταλία και βλέποντας την άνοδο των Γερμανών εθνικοσοσιαλιστών, ο σταλινισμός κόλλησε την ταμπέλα "φασισμός" σε οτιδήποτε εθνικισιτικό στην Ευρώπη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ως το ίδιο πρόβλημα. Όλοι, απο δεξιούς στρατοκράτες μέχρι εθνικοσοσιαλιστές, οι πάντες χαρακτηριζόντουσαν "φασίστες". Γι' αυτό και η αντιθενικοσοσιαλιστική δράση των Γερμανών κομμουνιστών ονομαζόταν αντιφασιστική και όχι αντιναζιστική. Τα ίδια και στην Ισπανία.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 07:25
από Rakomelofronas
George_V έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:23 Αρα λοιπον κανει παραλληλισμο και τους θεωρει κινημα που θα μπορουσε να εξελιχθει σε φασιστικο οταν θα ωριμαζαν η συνθηκες σε βαθος χρονου (δλδ 15 χρονια μετα με την ανοδο του φασισμου στην ευρωπη).
Έτσι καταλαβαίνω κι εγώ. Το ίδιο ισχύει για την 3Ε στη Θεσσαλονίκη. Ο Μαυρογορδατος επισημαίνει και την ασυμβατότητα φασισμού και μοναρχισμού, που φαίνεται και από το ότι ο Ιταλός βασιλιάς έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αποπομπή του Μουσολίνι, όπως βέβαια και στην άνοδό του. Γενικά, οι συντηρητικοί δημοκράτες δεξιοί του νόμου και της τάξης ήταν και παραμένουν οι πιο δύσκολοι αντίπαλοι του φασισμού. Όταν αυτοί παραπλανηθουν, αλλάξουν μυαλά, συμβιβαστούν, νικηθουν κτλ, τότε ανοίγουν τον δρόμο για τους φασίστες, οι οποίοι πλέον δεν σταματιουνται.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 08:55
από Μπίστης
Τουλάχιστον αναγνωρίζει την αξία του Μεταξά. Καλά λόγια γράφει και γιά τον φασισμό. Δεν τα φαντάζεται ένας μέσος αντιφά. Αλλά είναι τυπικός βλάκας αριστερός που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει καθε ψευδοπροοδευτικό δόγμα και να υποτάξει την σκέψη του.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 10:16
από ΤΑΥΓΕΤΗΣ
μια ερωτηση.
αυτος ο μαυρογορδατος με αυτα που λεει που απτονται της παραψυχολογιας γραφει ιστορια;
και εγω μπορω να γραψω ολοκληρο ...φιλοσοφικο δηθεν ιστορικο κειμενο που να λεω οτι ο τραμπ ειναι απο το χωριο μου!!!

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 10:27
από Highlander
Προφανώς και ήταν.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 10:28
από Highlander
ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 05 Σεπ 2018, 10:16 ο τραμπ ειναι απο το χωριο μου!!!
http://gr.toponavi.com/4319
Μπραουνάου αμ Ιν χάρτης, Αυστρία

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 10:36
από ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Μπίστης έγραψε: 05 Σεπ 2018, 08:55 Τουλάχιστον αναγνωρίζει την αξία του Μεταξά. Καλά λόγια γράφει και γιά τον φασισμό. Δεν τα φαντάζεται ένας μέσος αντιφά. Αλλά είναι τυπικός βλάκας αριστερός που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει καθε ψευδοπροοδευτικό δόγμα και να υποτάξει την σκέψη του.
μην δινετε αξια στον καθενα που γραφει παραψυχολογικες χαζομαρες.

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 10:51
από Beria
O Γιώργος Μαυρογορδάτος είναι ένας συντηρητικός επιστήμονας και βαθύς γνώστης της ελληνικής πολιτικής ζωής
Ο """"ΤΑΥΓΕΤΗΣ*""" τον έβγαλε κι αυτόν αριστερό
:smt005:


* πόσα εισαγωγικά να βάλω για τον τραβεστί ταυγέτη;

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 11:26
από Highlander
Πολλοί δεξιοί ισχυρίζονται και ότι δεν υπάρχει καν ιδεολογία του φασισμού.

https://twitter.com/orguel1984/status/1 ... 5352793088

Re: ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;;οπως λεει ενας βλαξ πανεπιστημιακος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 11:36
από ΜπλεΜπουμπυς
ΟΙ ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟΥ 1916 ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ;

NAI