Σελίδα 1 από 2
Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:01
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Διάβαζα κριτικές στο google για ένα μεγάλο κατάστημα
σε μια αρνητική κριτική που έχει γίνει επώνυμα, γινόταν αναφορά σε συγκεκριμένα παράπονα που είχε από την εξυπηρέτηση. όλα καλά ως εδώ. έγινε όμως αναφορά και στη θέση που εργαζόταν ο εργαζόμενος που τον/την εξυπηρέτησε καθώς και στην ημερομηνία και την ακριβή ώρα που έγινε. δεν έγινε κάτι χοντρό (πχ τσακωμός) σύμφωνα με τα γραφόμενα, απλά δεν έμεινε ευχαριστημένος ο πελάτης που έγραψε την κριτική. και αναρωτιέμαι, αν το θεωρείτε αυτό ρουφιανιά. πχ εγώ ποτέ δεν θα έγραφα έτσι δημοσίως μια κριτική φωτογραφίζοντας έναν εργαζόμενο επειδή θεώρησα ότι δεν με εξυπηρέτησε επαρκώς. ποια η γνώμη σας;
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:05
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Απλά δεν ξαναπάς, αν τον κρατάει ο άλλος στη δουλειά, πρόβλημα του.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:07
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
έτσι σκέφτομαι κι εγώ
έστω, γράψε μια αρνητική κριτική για την εμπειρία σου
αλλά να κάτσεις και να αναφέρεις τη μέρα, την ώρα και τη θέση; το βρίσκω πολύ κακόψυχο
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:12
από ksmyrn
Εξαρτάται και το αν κάνει την καταγγελία γυναίκα ή όχι. Συνήθως οι γυναίκες ως υπερβολικά εγωκεντρικά όντα, όποιος δεν ακολουθήσει τις απαιτήσεις τους, που συνήθως είναι μη λογικές, χαρακτηρίζουν την κατάσταση ως κακή ποιότητα υπηρεσιών και θέλουν να τιμωρηθεί ο/η υπαίτιος. Μπορεί να συμβεί και με άντρα πελάτη αλλά συνήθως οι άντρες δεν είναι παράλογα εγωκεντρικοί.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:14
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:07
έτσι σκέφτομαι κι εγώ
έστω, γράψε μια αρνητική κριτική για την εμπειρία σου
αλλά να κάτσεις και να αναφέρεις τη μέρα, την ώρα και τη θέση; το βρίσκω πολύ κακόψυχο
Υπάρχουν κάποιοι που κάνουν μανούρες και κάνουν παρατηρήσεις και τα λοιπά. Εγώ απλά δεν ξαναπάω αν δεν μου αρέσει. Μόνο να εκνευριστω αν περιμένω κάπου με τις ώρες, αν κι εκεί συνήθως φταίνε τα αφεντικά που έχουν λίγους υπαλλήλους να τρέχουν πανικόβλητοι.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:26
από Εκτωρ
Εξαρτάται τι έκανε. Αν έφτυσε στη σούπα σου, καλύτερα να τον αναφέρεις. Αν απλώς δε σου χαμογέλασε, μπορείς να αφήσεις να τον κρίνει μόνος του ο εργοδότης.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:32
από AlienWay
Θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου σωστό, για τον εξής απλό λόγο: Μπορεί να μην υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα με την εξυπηρέτηση, αλλά να είχε κάποιο προηγούμενο με τον εργαζόμενο σε προσωπικό επίπεδο. Δηλαδή να τον ΓΝΩΡΙΖΕΙ από πριν και να έχει μαλώσει μαζί του για άσχετο λόγο. Αν για παράδειγμα εγώ έχω σκυλοβριστεί με ένα γείτονά μου και ο γείτονας γνωρίζει πού δουλεύω, μία τέτοια "κριτική" θα ανεβάσει... για να μου τη φέρει. Κανονικά θα έπρεπε να διαγραφεί η κριτική από τη σελίδα.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:33
από Bipsco
To feedback από τους πελάτες δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Βοηθάει τους επιχειρηματίες να βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους.
Ναι, υπάρχουν παράξενοι πελάτες! Και ναι, δεν έχει πάντα δίκιο!! Η διαχείριση των παραπόνων είναι στην ευχέρεια και στην ηθική του εργοδότη.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:35
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Bipsco έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:33
To feedback από τους πελάτες δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Βοηθάει τους επιχειρηματίες να βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους.
Ναι, υπάρχουν παράξενοι πελάτες! Και ναι, δεν έχει πάντα δίκιο!! Η διαχείριση των παραπόνων είναι στην ευχέρεια και στην ηθική του εργοδότη.
παράπονα να γίνουν, κανείς δεν είπε το αντίθετο
το να φωτογραφίσεις συγκεκριμένο εργαζόμενο όμως είναι ηθικά ορθό;
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:36
από ΓΑΛΗ
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:01
Διάβαζα κριτικές στο google για ένα μεγάλο κατάστημα
σε μια αρνητική κριτική που έχει γίνει επώνυμα, γινόταν αναφορά σε συγκεκριμένα παράπονα που είχε από την εξυπηρέτηση. όλα καλά ως εδώ. έγινε όμως αναφορά και στη θέση που εργαζόταν ο εργαζόμενος που τον/την εξυπηρέτησε καθώς και στην ημερομηνία και την ακριβή ώρα που έγινε. δεν έγινε κάτι χοντρό (πχ τσακωμός) σύμφωνα με τα γραφόμενα, απλά δεν έμεινε ευχαριστημένος ο πελάτης που έγραψε την κριτική. και αναρωτιέμαι, αν το θεωρείτε αυτό ρουφιανιά. πχ εγώ ποτέ δεν θα έγραφα έτσι δημοσίως μια κριτική φωτογραφίζοντας έναν εργαζόμενο επειδή θεώρησα ότι δεν με εξυπηρέτησε επαρκώς. ποια η γνώμη σας;
Συνήθως οι τύποι που καταγγέλουν εργαζόμενους έχουν χοντρά απωθημένα από τη δική τους εργασία -και όχι μόνον- και προσπαθούν να το παίξουν "αφεντικά" μέσω Λαμίας.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:39
από AlienWay
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι -ακόμη μια φορά- ότι ακόμη και σε αυτό το παράδειγμα φαίνεται πως ο ελ έχει μαύρα μεσάνυχτα από ελεύθερη αγορά.
Ακόμη και οι κάρεν, οι υστερικές, το πρώτο πράγμα που λένε είναι "θέλω να μιλήσω με τον μάνατζερ". Και βγαίνει εδώ η δικιά μας και δεν τα βάζει με τον μάνατζερ (που κατά μία έννοια εκπροσωπεί το προσωπικό), ούτε και με το σέρβις γενικά.
ΔΙΝΕΙ ΣΤΕΓΝΑ ΤΟΝ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟ.
Αει σιχτίρ! Κωλολαέ

Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:44
από ΓΑΛΗ
AlienWay έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:39
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι -ακόμη μια φορά- ότι ακόμη και σε αυτό το παράδειγμα φαίνεται πως ο ελ έχει μαύρα μεσάνυχτα από ελεύθερη αγορά.
Ακόμη και οι κάρεν, οι υστερικές, το πρώτο πράγμα που λένε είναι "θέλω να μιλήσω με τον μάνατζερ". Και βγαίνει εδώ η δικιά μας και
δεν τα βάζει με τον μάνατζερ (που κατά μία έννοια εκπροσωπεί το προσωπικό), ούτε και με το σέρβις γενικά.
ΔΙΝΕΙ ΣΤΕΓΝΑ ΤΟΝ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟ.
Ακριβώς. Το να καταγγέλεις ή να πουλάς τσαμπουκά και "ξες ποιος είμαι γω ρε" στον τελευταίο τροχό της αμάξης, είναι απλώς γελοίο.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 15:51
από Bipsco
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:35
Bipsco έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:33
To feedback από τους πελάτες δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Βοηθάει τους επιχειρηματίες να βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους.
Ναι, υπάρχουν παράξενοι πελάτες! Και ναι, δεν έχει πάντα δίκιο!! Η διαχείριση των παραπόνων είναι στην ευχέρεια και στην ηθική του εργοδότη.
παράπονα να γίνουν, κανείς δεν είπε το αντίθετο
το να φωτογραφίσεις συγκεκριμένο εργαζόμενο όμως είναι ηθικά ορθό;
Ο συγκεκριμένος το παραεκανε!!
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 16:07
από Ερμής
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 20 Απρ 2022, 15:01
Διάβαζα κριτικές στο google για ένα μεγάλο κατάστημα
σε μια αρνητική κριτική που έχει γίνει επώνυμα, γινόταν αναφορά σε συγκεκριμένα παράπονα που είχε από την εξυπηρέτηση. όλα καλά ως εδώ. έγινε όμως αναφορά και στη θέση που εργαζόταν ο εργαζόμενος που τον/την εξυπηρέτησε καθώς και στην ημερομηνία και την ακριβή ώρα που έγινε. δεν έγινε κάτι χοντρό (πχ τσακωμός) σύμφωνα με τα γραφόμενα, απλά δεν έμεινε ευχαριστημένος ο πελάτης που έγραψε την κριτική. και αναρωτιέμαι, αν το θεωρείτε αυτό ρουφιανιά. πχ εγώ ποτέ δεν θα έγραφα έτσι δημοσίως μια κριτική φωτογραφίζοντας έναν εργαζόμενο επειδή θεώρησα ότι δεν με εξυπηρέτησε επαρκώς. ποια η γνώμη σας;
Αν θες στείλε μου έστω και με πμ την κριτική. Γράφει επώνυμα ο καραγκιόζης;
Δεν ειναι απλά ρουφιανιά, είναι συμπλέγματα. Ο συγκεκριμένος το πιθανότερο είναι πως τον γαμάνε σε σπιτι και δουλειά, νουμεράδα κάθε μέρα.
Re: Θεωρείται ρουφιανιά αυτό;
Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2022, 17:47
από Ασέβαστος
αναλογα την κριτικη, και το πραγματικο περιστατικο.
κατα κανονα, οχι. δεν τα βαζεις με το σερβιτορο. κι αν πραγματι κανει καμμια χοντραδα, τα βαζεις μαζι του εκεινη τη στιγμη, οχι με κριτικη στο γκουγκλ.