Σελίδα 1 από 4
Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:25
από georgebi
https://www.in.gr/2022/02/01/plus/media ... -kathe-ix/
https://www.imerisia.gr/auto/33967_ayto ... leitoyrgei
Ένα μέτρο που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα της οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας στην Ελλάδα, αναμένεται να ενεργοποιηθεί το προσεχές διάστημα. Ο λόγος για το αλκολόμετρο στο ΙΧ, το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για όλους τους οδηγούς. Προ ημερών η Ευρωπαϊκή Ένωση συμφώνησε σε νέους κανόνες σύμφωνα με τους οποίους, όλα τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται και πωλούνται στην ΕΕ θα διαθέτουν αλκοολόμετρα, σε ένα μέτρο που επί της ουσίας στόχο έχει τον περιορισμό της οδήγησης υπό την επήρεια του αλκοόλ.
Σύμφωνα με το ethnos.gr Οι συσκευές θα τοποθετούνται υποχρεωτικά σε κάθε όχημα που θα αποκτά έγκριση τύπου σε κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τις 6 Ιουλίου του 2022 και έπειτα. Ο οδηγός αναμένεται να φυσά στο αλκοτέστ του αυτοκινήτου πριν ξεκινήσει. Εάν το επίπεδο αλκοόλ του οδηγού είναι πολύ υψηλό, το αυτοκίνητο απλά δεν θα παίρνει μπρος. Να σημειωθεί ότι το σύστημα αυτό θα είναι υποχρεωτικό από το 2024 για όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην ΕΕ, ανεξαρτήτως από την ημερομηνία που έχουν αποσπάσει έγκριση τύπου.
Θα κλειδώνει τον κινητήρα
Ειδικότερα, κατά την είσοδο του οδηγού στο αυτοκίνητο και πριν εκκινήσει το όχημα με το κλειδί, το αλκοολόμετρο θα απαιτεί από τον οδηγό να φυσήξει στο ειδικό στόμιο ενός αναπνευστήρα ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσον έχει κάνει χρήση αλκοόλ και αν είναι σε θέση να οδηγήσει, σύμφωνα και με τα όρια που ισχύουν σε κάθε χώρα. Στην περίπτωση που ο οδηγός βρεθεί να έχει καταναλώσει περισσότερο αλκοόλ από όσο προβλέπει ο νόμος, τότε ο κινητήρας δεν θα παίρνει μπροστά και το αυτοκίνητο θα μένει ακινητοποιημένο.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:27
από Δημοκράτης
σκεφτόμουν καιρό γιατί δεν υπάρχει ήδη κάτι τέτοιο.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:27
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Σαχλαμάρες. Σιγά μη γίνει αναγκαστικό. Και στη τελική θα λες σε κάνα περαστικό να φυσήξει. Άνθρωποι είμαστε.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:28
από vatraxos
Καλό μέτρο αλλά αναρωτιέμαι, πως ακριβώς εξασφαλίζεται ότι φυσάει ο οδηγός στο μηχάνημα και όχι κάποιος άλλος;
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:29
από Dwarven Blacksmith
Είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός μεταφορών όλο και κάποια πατέντα θα βρει, το πολύ πολύ να αγοράσει ένα χάμστερ να φυσάει στην υποδοχή.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:30
από vatraxos
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:27
Σαχλαμάρες. Σιγά μη γίνει αναγκαστικό. Και στη τελική θα λες σε κάνα περαστικό να φυσήξει. Άνθρωποι είμαστε.
Και συγκεκριμένα, Έλληνες
Πατέντες θα βρεθούν, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ίσως κάποια τεχνολογία αισθητήρων στο τιμόνι (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) να βοηθούσε περισσότερο. Να αγγίζεις το τιμόνι και να μετράει αλκοόλ. Μπορεί να λέω και βλακεία.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:31
από vatraxos
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:29
Είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός μεταφορών όλο και κάποια πατέντα θα βρει, το πολύ πολύ να αγοράσει ένα χάμστερ να φυσάει στην υποδοχή.
Μπορεί να φουσκώνει ένα μπαλόνι πριν πιεί και να το προσαρμόζει στο στόμιο πριν ξεκινήσει σουρωμένος.
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:32
από nostromos
κάποιοι εισαγωγείς ήδη τρίβουνε τα χέρια τους...
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:35
από nowhere
1500 ευρουδάκια κάνει λέει
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:46
από Δημοκράτης
vatraxos έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:30
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:27
Σαχλαμάρες. Σιγά μη γίνει αναγκαστικό. Και στη τελική θα λες σε κάνα περαστικό να φυσήξει. Άνθρωποι είμαστε.
Και συγκεκριμένα, Έλληνες
Πατέντες θα βρεθούν, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ίσως κάποια τεχνολογία αισθητήρων στο τιμόνι (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) να βοηθούσε περισσότερο. Να αγγίζεις το τιμόνι και να μετράει αλκοόλ. Μπορεί να λέω και βλακεία.
πατέντες πάντα θα υπάρχουν αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι το ποσοστό μείωσης που θα φέρει στους βλαμμένους που οδηγούν ενώ έχουν πιεί. Επίσης στην αρχή θα είναι απλά το μηχανάκι, μετά μπορεί να μπει και μια καμερούλα και να ελέγχει το αυτοκίνητο ότι εσύ κάνεις το τεστ το οποίο είναι πάρα πολύ εύκολο να υλοποιηθεί. Γενικώς θα γίνουν πολλά τα επόμενα χρόνια γιατί τώρα έχουμε και την τεχνολογία με τα νευρωνικά δίκτυα μεγάλου βάθους αλλά και τα δίκτυα λόγω 5g
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:51
από Dwarven Blacksmith
vatraxos έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:31
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:29
Είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός μεταφορών όλο και κάποια πατέντα θα βρει, το πολύ πολύ να αγοράσει ένα χάμστερ να φυσάει στην υποδοχή.
Μπορεί να φουσκώνει ένα μπαλόνι πριν πιεί και να το προσαρμόζει στο στόμιο πριν ξεκινήσει σουρωμένος.
Καλό!
Κι όμως έριξα μια ματιά και αν καταλαβαίνω καλά φαίνεται ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο advanced από ένα τεστ φυσήγματος.
Γιατί ΕΚΤΟΣ του τεστ φυσήγματος θα έχει αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις σου στο τιμόνι και αν κάνεις οχτάρια ή δεν επεμβαίνεις καθόλου, ή αποκλίνεις από τη λωρίδα θα βγάζει ηχητικό συναγερμό (και μετά θα κλείνει;). Αυτό θα πιάνει όχι μόνο τους πιωμένους αλλά και τους νυσταγμένους ή υπό άλλα ναρκωτικά.
The DDAW system shall analyse other vehicle systems for detection of drowsy
EN 3 EN
driving indicators. Such driving indicators may include but are not limited to the
following:
(a) a reduction in the number of micro-corrections within driver steering, paired
with an increase in the number of large and fast corrections;
(b) an increase in the variability of a vehicle’s lateral lane position.
It is recommended that the DDAW system analyses other vehicle systems to detect
drowsy driving indicators by monitoring lane position, namely the position of the
vehicle relative to the lateral lane markings, or a steering input, namely a
quantification of the way the driver manipulates the steering wheel, e.g. steering
wheel reversal rate, yaw rate, standard deviation of lane position, etc.
An alternative manner of measuring driver performance through vehicle systems
analysis (‘metrics’) may be used, provided that it is an accurate and robust measure
of driver drowsiness.
It is possible to use one or more secondary metrics in addition to the
recommendation stated in the second subparagraph of point 3.3.2. to aid the
reliability and robustness of the system. Examples of such metrics include:
additional vehicle metrics, temporal metrics (a temporal measurement directly
related to the driver’s operation of the vehicle), physiological metrics and vehicle
control metrics
Από το Annex
https://ec.europa.eu/info/law/better-re ... eatures_en
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:52
από nowhere
Δημοκράτης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:46
πατέντες πάντα θα υπάρχουν αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι το ποσοστό μείωσης που θα φέρει στους βλαμμένους που οδηγούν ενώ έχουν πιεί. Επίσης στην αρχή θα είναι απλά το μηχανάκι, μετά μπορεί να μπει και μια καμερούλα και να ελέγχει το αυτοκίνητο ότι εσύ κάνεις το τεστ το οποίο είναι πάρα πολύ εύκολο να υλοποιηθεί.
σενσορούληδες στα δόντια να βάλουμε?
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:57
από Feindflug
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:51
vatraxos έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:31
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:29
Είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός μεταφορών όλο και κάποια πατέντα θα βρει, το πολύ πολύ να αγοράσει ένα χάμστερ να φυσάει στην υποδοχή.
Μπορεί να φουσκώνει ένα μπαλόνι πριν πιεί και να το προσαρμόζει στο στόμιο πριν ξεκινήσει σουρωμένος.
Καλό!
Κι όμως έριξα μια ματιά και αν καταλαβαίνω καλά φαίνεται ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο advanced από ένα τεστ φυσήγματος.
Γιατί ΕΚΤΟΣ του τεστ φυσήγματος θα έχει αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις σου στο τιμόνι και αν κάνεις οχτάρια ή δεν επεμβαίνεις καθόλου, ή αποκλίνεις από τη λωρίδα θα βγάζει ηχητικό συναγερμό (και μετά θα κλείνει;). Αυτό θα πιάνει όχι μόνο τους πιωμένους αλλά και τους νυσταγμένους ή υπό άλλα ναρκωτικά.
The DDAW system shall analyse other vehicle systems for detection of drowsy
EN 3 EN
driving indicators. Such driving indicators may include but are not limited to the
following:
(a) a reduction in the number of micro-corrections within driver steering, paired
with an increase in the number of large and fast corrections;
(b) an increase in the variability of a vehicle’s lateral lane position.
It is recommended that the DDAW system analyses other vehicle systems to detect
drowsy driving indicators by monitoring lane position, namely the position of the
vehicle relative to the lateral lane markings, or a steering input, namely a
quantification of the way the driver manipulates the steering wheel, e.g. steering
wheel reversal rate, yaw rate, standard deviation of lane position, etc.
An alternative manner of measuring driver performance through vehicle systems
analysis (‘metrics’) may be used, provided that it is an accurate and robust measure
of driver drowsiness.
It is possible to use one or more secondary metrics in addition to the
recommendation stated in the second subparagraph of point 3.3.2. to aid the
reliability and robustness of the system. Examples of such metrics include:
additional vehicle metrics, temporal metrics (a temporal measurement directly
related to the driver’s operation of the vehicle), physiological metrics and vehicle
control metrics
Από το Annex
https://ec.europa.eu/info/law/better-re ... eatures_en
Ποιες λωρίδες ρε τύπε και ποια οχτάρια;
Τις λωρίδες που δεν υπάρχουν ή αυτές που συνυπάρχουν με αυτές που βάλανε όταν ακόμα κατασκεύαζαν τον δρόμο;
Μήπως τα οχτάρια που κάνεις για να μην πάρεις τα αμορτισέρ στο χέρι ή τ' άλλα για να αποφύγεις τους πεζούς και τους λοιπούς οδηγούς, που πετάγονται όπως να 'ναι κι από παντού;
Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 17:59
από Εμπεδοκλής
vatraxos έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:30
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:27
Σαχλαμάρες. Σιγά μη γίνει αναγκαστικό. Και στη τελική θα λες σε κάνα περαστικό να φυσήξει. Άνθρωποι είμαστε.
Και συγκεκριμένα, Έλληνες
Πατέντες θα βρεθούν, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ίσως κάποια τεχνολογία αισθητήρων στο τιμόνι (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) να βοηθούσε περισσότερο. Να αγγίζεις το τιμόνι και να μετράει αλκοόλ. Μπορεί να λέω και βλακεία.
Κάτι σαν τον αισθητήρα για τις ζώνες.
https://www.skroutz.gr/c/3213/zones_asf ... E%B7%CF%82
Οτιδήποτε και να είναι, μηχανικό ή software προφανώς και υπάρχουν τρόποι παράκαμψης στο κατάλληλο συνεργείο. Δεν έχεις ακούσει για κλειστούς τακογράφους, αντισπίν, πειραγμένα ταξίμετρα και τα σχετικά;

Re: Υποχρεωτικό αλκοολόμετρο σε κάθε ΙΧ…επανάσταση στην οδική ασφάλεια
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 18:01
από nostromos
nowhere έγραψε: 01 Φεβ 2022, 17:35
1500 ευρουδάκια κάνει λέει
έλα ρε ...σοβαρά τώρα...?
