Dispute με Aegean
Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2022, 19:50
Όπως ξέρετε πριν δύο χρόνια πήγα να πάρω το αεροπλάνο για Ικαρία και κάποιος πιρλιπιπίδης που είχε κάνει για λογαριασμό μου την αγορά των εισιτηρίων μέσω internet φαίνεται ξέχασε να βάλει το όνομα μου.
Σα να του κόλλησε το πληκτρολόγιο μου φαίνεται διότι στο πεδίο "όνομα" πήγε και πάτησε ένα "lllkjjnnn" και μετά ξέχασε να ξαναμπεί στο πεδίο να βάλει το κανονικό όνομα. Ο ίδιος το αρνείται vehemently αλλά ούτε κι εγώ το είδα μέχρι τη στιγμή της επιβίβασης.
Με υποχρέωσαν λοιπόν να αγοράσω καινούριο εισιτήριο, 100 ευρά, αλλοιώς θα έμενα στο έδαφος.
Ακολούθησε θερμό επεισόδιο αλλά οπωσδήποτε είχαν οι θείοι το πάνω χέρι και υποχρεώθηκα να σκάσω το κατοστάρι.
Πάω μετά στο συνήγορο του καταναλωτή και κάνω αναφορά.
Επιδίδεται η αναφορά μου αλλά ο συνήγορος έγινε άφαντος για μήνες - λόγω του lockdown που είχε εξαγγελθεί εν τω μεταξύ.
Τελικά τον Αύγουστο ενώ ήμουνα πάλι Ικαρία ο συνήγορος εξεδίκασε την υπόθεση και με δικαίωσε.
Λέει στην Aegean "ρε δεν ντρεπού τέτοιοι που, δώστε πίσω τα λεφτά των ανθρώπων".
Η Aegean στραβομουτσούνιασε και τελικά λέει "καλά δεν δίνουμε το κατοστάρι αλλά παίρνουμε πίσω το πρώτο εισιτήριο, αυτό με το lllkjjnnn - αυτό το πρώτο εισιτήριο είχε μία έκπτωση και στοίχιζε 67 ευρά, επομένως 67 ευρά θα δώσουμε στον κύριο".
Ξαναλέει ο συνήγορος "εντάξει, να το πάρει το ποτάμι" μου λέει και μένα "να πούμε εντάξει να το πάρει το ποτάμι ;", λέω κι εγώ "σύμφωνοι".
Λέω και της Aegeanούς "εντάξει, στείλε μας τα sixty seven" και λέει αυτή "θα τα πάρετε αλλά όχι αμέσως, θα περάσουν κάποιες εβδομάδες μέχρι να τα εγκρίνει το ταμείο".
Τώρα όμως έχουν περάσει πέντε μήνες και δεν έχουν στείλει ούτε τσίου.
Τι γίνεται ;
Τους κάνω αγωγή και ζητάω και ψυχική οδύνη ;
Σα να του κόλλησε το πληκτρολόγιο μου φαίνεται διότι στο πεδίο "όνομα" πήγε και πάτησε ένα "lllkjjnnn" και μετά ξέχασε να ξαναμπεί στο πεδίο να βάλει το κανονικό όνομα. Ο ίδιος το αρνείται vehemently αλλά ούτε κι εγώ το είδα μέχρι τη στιγμή της επιβίβασης.
Με υποχρέωσαν λοιπόν να αγοράσω καινούριο εισιτήριο, 100 ευρά, αλλοιώς θα έμενα στο έδαφος.
Ακολούθησε θερμό επεισόδιο αλλά οπωσδήποτε είχαν οι θείοι το πάνω χέρι και υποχρεώθηκα να σκάσω το κατοστάρι.
Πάω μετά στο συνήγορο του καταναλωτή και κάνω αναφορά.
Επιδίδεται η αναφορά μου αλλά ο συνήγορος έγινε άφαντος για μήνες - λόγω του lockdown που είχε εξαγγελθεί εν τω μεταξύ.
Τελικά τον Αύγουστο ενώ ήμουνα πάλι Ικαρία ο συνήγορος εξεδίκασε την υπόθεση και με δικαίωσε.
Λέει στην Aegean "ρε δεν ντρεπού τέτοιοι που, δώστε πίσω τα λεφτά των ανθρώπων".
Η Aegean στραβομουτσούνιασε και τελικά λέει "καλά δεν δίνουμε το κατοστάρι αλλά παίρνουμε πίσω το πρώτο εισιτήριο, αυτό με το lllkjjnnn - αυτό το πρώτο εισιτήριο είχε μία έκπτωση και στοίχιζε 67 ευρά, επομένως 67 ευρά θα δώσουμε στον κύριο".
Ξαναλέει ο συνήγορος "εντάξει, να το πάρει το ποτάμι" μου λέει και μένα "να πούμε εντάξει να το πάρει το ποτάμι ;", λέω κι εγώ "σύμφωνοι".
Λέω και της Aegeanούς "εντάξει, στείλε μας τα sixty seven" και λέει αυτή "θα τα πάρετε αλλά όχι αμέσως, θα περάσουν κάποιες εβδομάδες μέχρι να τα εγκρίνει το ταμείο".
Τώρα όμως έχουν περάσει πέντε μήνες και δεν έχουν στείλει ούτε τσίου.
Τι γίνεται ;
Τους κάνω αγωγή και ζητάω και ψυχική οδύνη ;