ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ «666» ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ π. ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟ.......

ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Ποίον, δύναται νά θεωρηθή, το νόημα του αριθμού «666» του Αντίχριστου;
Ό αριθμός τοϋ Αντίχριστου «666» δεν είναι ώσάν τον αριθμόν ενός δωματίου εις εν μεγάλον και πολυόροφον ξενοδοχειον, ούτε ώς ό συμπτωματικός αριθμός μιας συνεχοΰς καταμετρήσεως πραγμάτων, πού αλλάζει με την συνέχειαν τής καταμετρήσεως,άλλα σταθερός, έπιλεχθείς άπό τάς αντίθεους δυνάμεις με νόημα και σκοπόν άντίθεον, άντίχριστον, δικτατορικόν, άνελεύθερον, βάρβαρον, άπάλ'θρωπον, σατανικόν.
Πρόκειται, δηλαδή, περί άριθμου τοϋ ονόματος, συμβόλου, σημαίας τοϋ Αντίχριστου, της άντιχρίστου άρχής, πού άπαιτεϊ ένοχον άνοχήν, άποδοχην, υποταγήν, συμμόρφωσιν και ύπακοήν εις αυτόν και πραγματικήν άνυπακοήν εις τον άληθινόν Θεόν και τό άγιον, τό άγαθόν, τό τέλειον και εύάρεστον θέλημα τοϋ Θεοϋ.
Ό εις κατά την φύσιν και ουσίαν άληθινός Θεός, άποκαλυφθείς εις τον άνθρωπον, είναι ό τρισυπόστατος Θεός, ό Πατήρ, ό Υιός καί τό Πνεϋμα τό Αγιον, ή άγια, όμοούσιος, ζωοποιός καί άδιαίρετος Τριάς, ώς διδάσκεται άπό την Όρθόδοξον Χριστιανικήν διδασκαλίαν καί διατυποϋται συνοπτικώς εις τό Σύμβολον τής πίστεως (τό Πιστεύω, δηλαδή, ώς ονομάζεται).
Ό, οϋτω, προσδιοριζόμενος, εν περιλήψει, άληθινός Τριαδικός Θεός, Πνεϋμα ών, είναι άκτιστος (άδημιούργητος), μη έχων άρχήν καί τέλος, καί είναι δημιουργός, ποιητής ούρανοϋ καί γης, ορατών τε πάντων καί άοράτων.
Αί ήμέραι τής δημιουργίας Ούρανοϋ καί γής εν άρχή καί τοϋ άνθρώ- που εν τέλει άριθμοϋνται εις εξ (6).
Ή έβδομη ημέρα ώρίσθη ύπό τοϋ Θεοϋ διά τον μεταπτωτικόν άνθρωπον εις τον δεκάλογον (τάς δέκα έντολάς) ώς ήμέρα άφιερώσεως εις τήν λατρείαν τοϋ Θεοϋ, έντασσομένης τής φροντίδος ταύτης με τήν άπαιτουμένην συνέργειαν τοϋ άνθρώπου εις τήν ολην πορείαν αύτοϋ, πλασθέντος κατ’ εικόνα καί όμοίωσιν Θεοϋ, διά τήν όμοίωσίν του προς τον Θεόν καί θέωσιν αύτοϋ κατάχάριν, έπιτυγχανομένου τούτου χάριτι Θεοϋ εν Χριστώ Ίησοϋ, τώ ένανθρωπήσαντι Υίώ καί Λόγω τοϋ Θεοϋ, ώς διδάσκεται καί έπιτελεΐται μέ τό μέγα μυστήριον τής θείας οικονομίας, μέ την πρόσληψην και θέωσιν, δηλαδή, τής ανθρώπινης φύσεως εν τω προσώπω του Ίησοΰ Χρίστου, του έξαγοράσαντος ημάς έκ τής κατάρας του νόμου τω τιμίω αύτοϋ αϊματι, γενομένου υπηκόου μέχρι θανάτου, θανάτου δε σταυροΰ, άνευ τής οποίας προσλήψεως τής ανθρώπινης φύσεως, γενομένης έκ Πνεύματος Αγίου και Μαρίας τής Παρθένου, δεν ήδύνατο ό άνθρωπος να σωθή.
(Τούτο έπεσημάνθη, χάριτι Θεού, υπό τής ήμετέρας ταπεινότητος, άποτελέσαν ιδιαίτερον άντικείμενον τού ήμετέρου πονήματος υπό τον τίτλον «Ήδύνατο ό άνθρωπος νά σωθή χωρίς την ένανθρώπησιν τού Υιού καί Λόγου τού Θεού;»).
Ό άληθινός Θεός έδημιούργησε έν Χριστώ Ιησού τάς προϋποθέσεις καί δίδει την δυνατότητα διά τήν σωτηρίαν τού άνθρώπου μέ την σάρκωσιν τού Υιού καί Λόγου τού Θεού, θέλων τήν σωτηρίαν όλων των άνθρώπων.
«Οϋτω γάρ ήγάπησεν ό Θεός τον κόσμον, ώστε τον υιόν αύτοϋ τον μονογενή έδωκεν, ίνα πας ό πιστεύων εις αύτόν μή άπόληται, άλλ’ έχη ζωήν αιώνιον» (Ίωάν. 3, 16).
«Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αύτούς εις τό όνομα τού Πατρός καί τού Υιού καί τού Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αύτούς τηρεΐν πάντα όσα ένετειλάμην ύμΐν καί ιδού εγώ μεθ’ υμών είμι πάσας τάς ημέρας έως τής συντέλειας τού αίώνος. άμήν» (Ματθ. 28, 20).
«Ό πιστεύσας καί βαπτισθείς σωθήσεται, ό δε άπιστήσας κατακριθήσεται» (Μαρκ. 16, 16).
Ό πεσών Σατανάς, άνθρωποκτόνος, ψεύστης καί αμετανόητος ών, θέλει καί επιδιώκει τήν παρεμπόδισιν τής σωτηρίας τού άνθρώπου καί τήν κόλασιν όλων των άνθρώπων, έπιμένων εις αύτό, χωρίς νά παραιτήται.
Ό σκοπός καί τό έργον τού Σατανά, πού είναι ή άπώλεια τής σωτηρίας καί ή κόλασις τού άνθρώπου συνοψίζεται μέ τό σύμβολον καί σημαίαν αύτοϋ, «666», πού είναι σύμβολον καί σημαία καί όνομα τού Αντίχριστου.
Πώς μετά τά προαναφερθέντα εξηγείται, συνοπτικών, εύκρινέ- στερον τούτο;
Τό τρισσόν 6, δηλαδή, τό «666» προφανώς μαρτυρεί τήν μετ’ επιτάσεων καί εμφάσεων επιμονήν καί δουλείαν είν τήν λατρείαν τήν κτίσεων άντί τής λατρείας τού άκτιστου Τριαδικού Θεού, τήν κτίσεων τήν υπό τού Τριαδικού Θεού δημιουργηθείσην ειν 6 ήμέραν, ώς εις τό βιβλίον τής Γενέσεως έν τη Άγια Γραφή άναφέρεται καί περιγράφεται καί θεολογικώς έρμηνεύεται, καί άρνησιν, ώς ορίζεται, τής άφιερώσεως τής έβδομης ημέρας εις την λατρείαν τοΰ Θεοϋ, εν άλλοις λόγοις άρνησιν είς την αναφοράν είς τον αληθινόν τρισυπόστατον Θεόν, τον Πατέρα, τον Υιόν καί το Πνεύμα τό Άγιον καί τό θέλημα αύτου καί την κοινωνίαν τοΰ ανθρώπου μετ’ αύτου τού Θεού καί αντιτάσσεται τρεις φοράς (τό 6), ίσαρίθμως με την Αγίαν Τριάδα με σχηματισμόν τού αριθμού 666.
Ό χαρακτηρισμός «Αντίχριστος» είναι επομένως δηλωτικός της, κατ’ ουσίαν, άρνήσεως τού Χριστού καί κατ’ ακολουθίαν τού σωτηρίου έργου τού Σωτήρος Χριστού, άνευ τού όποιου ούδείς έρχεται προς τον Πατέρα (Ίω. 14, 6).
Ή διά τού αριθμού τού Αντίχριστου «666» δηλουμένη άρνησις, ώς προανεφέρθη, επόμενον είναι ότι έπεκτείνεται καί είς την Όγδόην ημέραν της ατελεύτητου βασιλείας των Ουρανών καί της εισόδου είς αυτήν. Τό τρισσόν - 6 -, δηλαδή τό - 666 - , κατ’ άκολουθίαν άντιτίθεται ώς άλλο Όχι, Όχι, Όχι καί είς τάς δοξολογικάς εκφράσεις καί θεολογικά νοήματα αλήθειας, σωτηριολογικού καί λατρευτικού χαρακτήρος, τρισσώς επαναλαμβανομένων, ήτοι:
Είς τό «Ό ών, Ό ήν καί Ό ερχόμενος».
Είς τό «Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαββαώθ, πλήρης ό ούρανός καί ή γη τής δόξης Σου».
Είς τό «Άγιος ό Θεός, Άγιος Ισχυρός, Άγιος Αθάνατος, έλέησον ημάς».
Είς τό «Δόξα τω Πατρί καί τω Υίώ καί τω Άγίω Πνεύματι».
Είςτό «Κύριε, έλέησον* Κύριε, έλέησον* Κύριε, έλέησον».
Είς τό «Αλληλούια, Αλληλούια, Αλληλούια, δόξα σοι ό Θεός» καί
Είς τό «Αμήν* Αμήν* Αμήν».
Ταύτα, χάριτι Θεού, πειστικά θεωρών καί δυνάμενα άβιάστως καί με ταπείνωσιν νά κατανοηθούν καί υιοθετηθούν κοινή συνειδήσει, παραδίδω ταπεινώς είς την Αγίαν ημών Όρθόδξον Χριστιανικήν Έκκκλησίαν, αίτούμενος τό έλεος τού Κυρίου καί σωτηρίαν.
http://neataksi.blogspot.com/2014/03/666.html