!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Ο οίκος μόδας Burberry κατέστρεψε το 2017 τεράστιο απόθεμα ρούχων, αξεσουάρ, αρωμάτων και τσαντών αξίας 32 εκατ. ευρώ που δεν είχαν πουληθεί. Το κίνητρό του ήταν να αποφύγει μια πτώση των τιμών των προϊόντων του ή οποιαδήποτε άλλη κίνηση που θα μπορούσε να πλήξει το γόητρό του.
Πρόκειται για συνήθη πρακτική των οίκων ειδών πολυτελείας, που προτιμούν να καταστρέψουν όσα είδη τους δεν πουλήθηκαν στην αγορά, ώστε να μην αναγκαστούν ούτε να τα πουλήσουν σε χαμηλότερες τιμές αλλά και ούτε να διακινδυνεύσουν τυχόν κλοπή τους και αντιγραφή τους. Αυτή τη φορά, όμως, η αξία των ειδών που καταστράφηκαν πραγματικά εντυπωσιάζει. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του οίκου Burberry, η αξία τους ήταν κατά 6% υψηλότερη σε σύγκριση με το 2016, οπότε είχε και πάλι καταστρέψει μεγάλο όγκο ρούχων και ειδών πολυτελείας.
Τα τελευταία χρόνια, ο οίκος καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να ανακτήσει την αποκλειστικότητα σε ό,τι αφορά το σήμα κατατεθέν των προϊόντων του, καθώς την είχε κατά κάποιον τρόπο «χάσει». Ο λόγος ήταν ότι επί χρόνια πολλές βιομηχανίες αντέγραφαν τα προϊόντα του και τα πουλούσαν σε πολύ χαμηλές τιμές. Οπως χαρακτηριστικά τόνισε η Μαρία Μαλόουν, αναλύτρια επιχειρήσεων μόδας στο Manchester Metropolitan University, διάφορες εταιρείες που δεν είχαν καμία σχέση με τον εμβληματικό οίκο μόδας «έβαζαν το σήμα Burberry σε ό,τι μπορούσαν». Ετσι, η καταστροφή ενός τόσο μεγάλου όγκου ειδών πολυτελείας εντάσσεται σε αυτήν την προσπάθεια, καθώς έτσι «διασφαλίζει πως δεν θα πλημμυρίσουν την αγορά προϊόντα του ομίλου με έκπτωση» . Η ίδια αναλύτρια υπογραμμίζει πως με την καταστροφή των αποθεμάτων του, ο οίκος «προπαντός μπορεί να είναι βέβαιος πως τα προϊόντα του δεν θα περιέλθουν στα χέρια οποιουδήποτε μπορεί να τα διαθέσει με τρόπο που θα υποβαθμίσει την αξία τους».
Με την ίδια συλλογιστική, άλλωστε, η επιχείρηση επιχειρεί να τοποθετήσει τα προϊόντα της ακόμη υψηλότερα στην ιεραρχία των ειδών πολυτελείας. Είναι ενδεικτικό ότι τον Νοέμβριο ανακοίνωσε το σχέδιό του να προχωρήσει σε ένα είδος αναδιάρθρωσης. Στόχος είναι να «επανενεργοποιήσει τα προϊόντά του σε βάθος χρόνου», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, σχεδιάζει να κλείσει σειρά καταστημάτων που δεν βρίσκονται σε «στρατηγικής σημασίας» θέσεις και να δημιουργήσει «ένα κέντρο εξαιρετικής ποιότητας» για τα πολυτελή δερμάτινα είδη του. Στην προσπάθειά του, πάντως, να μην δυσφημισθεί από τον δυσθεώρητο όγκο ακριβών ειδών που κατέστρεψε, χαρακτήρισε «ασυνήθιστη» την περασμένη χρονιά.
Υποστήριξε στην ανακοίνωσή του ότι μεταξύ των ειδών που κατέστρεψε ήταν και ένας πολύ μεγάλος όγκος αρωμάτων. Ο λόγος ήταν πως είχε υπογράψει συμφωνία με τον αμερικανικό οίκο Coty, που τον δέσμευε να το κάνει. Προκειμένου δε να μην προκαλέσει επικρίσεις για το γεγονός ότι η καταστροφή έγινε με καύση, υπογράμμισε πως η καταστροφή των προϊόντων έγινε κατά τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
Ανέφερε πως συνεργάστηκε για τον σκοπό αυτόν με εξειδικευμένες εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα να δεσμεύσουν και να εκμεταλλευθούν όση ενέργεια εκλύεται από την καύση τους. Χαρακτηριστικά τονίζει πως «ο οίκος Burberry φροντίζει να ελαχιστοποιεί τον όγκο των προϊόντων του που δεν έχουν διατεθεί στην αγορά και όταν είναι αναγκαία η καταστροφή τους γίνεται με υπεύθυνο τρόπο, καθώς αναζητούμε πάντα τρόπους που μειώνουν τη ρύπανση».
Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις του, την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε αύξηση 3% το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη και στη Βρετανία δεν είναι, πάντως, ικανοποιητικές, καθώς έχει μειωθεί η ζήτηση, την οποία έχουν αναπληρώσει οι Κινέζοι τουρίστες και οι πωλήσεις στο Χονγκ Κονγκ, στην Κορέα και στην Ιαπωνία. Τα κέρδη του, άλλωστε, σημείωσαν αύξηση 5% το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου και έφθασαν στα 413 εκατ. στερλίνες, ποσό αντίστοιχο των 461,4 εκατ. ευρώ. Εχει, παράλληλα, θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα μείωσης του κόστους που έχει αυξήσει την κερδοφορία του.
http://www.kathimerini.gr/975862/articl ... -lamyh-ths
Συνήθης τακτική των πολυτελών brand names, δε καταλαβαίνω γιατί πέφτουν απο τα σύννεφα ορισμένοι.
Αν δε κάνω λάθος η Cartier πριν κάποια χρόνια είχε καταστρέψει εμπόρευμα αξίας 400Μ λιρών.
Επίσης δε τους συμφέρει να τα πουλήσουν σε πολύ χαμηλές τιμές, διότι αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις επόμενες χρονιές.
Παράδειγμα ο Κάλβιν Κλάιν που απο τη στιγμή που έβγαλε τη φτηνή σειρά, οι πωλήσεις για πολλά χρόνια είχαν κατρακυλήσει.
Πρόκειται για συνήθη πρακτική των οίκων ειδών πολυτελείας, που προτιμούν να καταστρέψουν όσα είδη τους δεν πουλήθηκαν στην αγορά, ώστε να μην αναγκαστούν ούτε να τα πουλήσουν σε χαμηλότερες τιμές αλλά και ούτε να διακινδυνεύσουν τυχόν κλοπή τους και αντιγραφή τους. Αυτή τη φορά, όμως, η αξία των ειδών που καταστράφηκαν πραγματικά εντυπωσιάζει. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του οίκου Burberry, η αξία τους ήταν κατά 6% υψηλότερη σε σύγκριση με το 2016, οπότε είχε και πάλι καταστρέψει μεγάλο όγκο ρούχων και ειδών πολυτελείας.
Τα τελευταία χρόνια, ο οίκος καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να ανακτήσει την αποκλειστικότητα σε ό,τι αφορά το σήμα κατατεθέν των προϊόντων του, καθώς την είχε κατά κάποιον τρόπο «χάσει». Ο λόγος ήταν ότι επί χρόνια πολλές βιομηχανίες αντέγραφαν τα προϊόντα του και τα πουλούσαν σε πολύ χαμηλές τιμές. Οπως χαρακτηριστικά τόνισε η Μαρία Μαλόουν, αναλύτρια επιχειρήσεων μόδας στο Manchester Metropolitan University, διάφορες εταιρείες που δεν είχαν καμία σχέση με τον εμβληματικό οίκο μόδας «έβαζαν το σήμα Burberry σε ό,τι μπορούσαν». Ετσι, η καταστροφή ενός τόσο μεγάλου όγκου ειδών πολυτελείας εντάσσεται σε αυτήν την προσπάθεια, καθώς έτσι «διασφαλίζει πως δεν θα πλημμυρίσουν την αγορά προϊόντα του ομίλου με έκπτωση» . Η ίδια αναλύτρια υπογραμμίζει πως με την καταστροφή των αποθεμάτων του, ο οίκος «προπαντός μπορεί να είναι βέβαιος πως τα προϊόντα του δεν θα περιέλθουν στα χέρια οποιουδήποτε μπορεί να τα διαθέσει με τρόπο που θα υποβαθμίσει την αξία τους».
Με την ίδια συλλογιστική, άλλωστε, η επιχείρηση επιχειρεί να τοποθετήσει τα προϊόντα της ακόμη υψηλότερα στην ιεραρχία των ειδών πολυτελείας. Είναι ενδεικτικό ότι τον Νοέμβριο ανακοίνωσε το σχέδιό του να προχωρήσει σε ένα είδος αναδιάρθρωσης. Στόχος είναι να «επανενεργοποιήσει τα προϊόντά του σε βάθος χρόνου», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, σχεδιάζει να κλείσει σειρά καταστημάτων που δεν βρίσκονται σε «στρατηγικής σημασίας» θέσεις και να δημιουργήσει «ένα κέντρο εξαιρετικής ποιότητας» για τα πολυτελή δερμάτινα είδη του. Στην προσπάθειά του, πάντως, να μην δυσφημισθεί από τον δυσθεώρητο όγκο ακριβών ειδών που κατέστρεψε, χαρακτήρισε «ασυνήθιστη» την περασμένη χρονιά.
Υποστήριξε στην ανακοίνωσή του ότι μεταξύ των ειδών που κατέστρεψε ήταν και ένας πολύ μεγάλος όγκος αρωμάτων. Ο λόγος ήταν πως είχε υπογράψει συμφωνία με τον αμερικανικό οίκο Coty, που τον δέσμευε να το κάνει. Προκειμένου δε να μην προκαλέσει επικρίσεις για το γεγονός ότι η καταστροφή έγινε με καύση, υπογράμμισε πως η καταστροφή των προϊόντων έγινε κατά τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
Ανέφερε πως συνεργάστηκε για τον σκοπό αυτόν με εξειδικευμένες εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα να δεσμεύσουν και να εκμεταλλευθούν όση ενέργεια εκλύεται από την καύση τους. Χαρακτηριστικά τονίζει πως «ο οίκος Burberry φροντίζει να ελαχιστοποιεί τον όγκο των προϊόντων του που δεν έχουν διατεθεί στην αγορά και όταν είναι αναγκαία η καταστροφή τους γίνεται με υπεύθυνο τρόπο, καθώς αναζητούμε πάντα τρόπους που μειώνουν τη ρύπανση».
Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις του, την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε αύξηση 3% το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη και στη Βρετανία δεν είναι, πάντως, ικανοποιητικές, καθώς έχει μειωθεί η ζήτηση, την οποία έχουν αναπληρώσει οι Κινέζοι τουρίστες και οι πωλήσεις στο Χονγκ Κονγκ, στην Κορέα και στην Ιαπωνία. Τα κέρδη του, άλλωστε, σημείωσαν αύξηση 5% το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου και έφθασαν στα 413 εκατ. στερλίνες, ποσό αντίστοιχο των 461,4 εκατ. ευρώ. Εχει, παράλληλα, θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα μείωσης του κόστους που έχει αυξήσει την κερδοφορία του.
http://www.kathimerini.gr/975862/articl ... -lamyh-ths
Συνήθης τακτική των πολυτελών brand names, δε καταλαβαίνω γιατί πέφτουν απο τα σύννεφα ορισμένοι.
Αν δε κάνω λάθος η Cartier πριν κάποια χρόνια είχε καταστρέψει εμπόρευμα αξίας 400Μ λιρών.
Επίσης δε τους συμφέρει να τα πουλήσουν σε πολύ χαμηλές τιμές, διότι αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις επόμενες χρονιές.
Παράδειγμα ο Κάλβιν Κλάιν που απο τη στιγμή που έβγαλε τη φτηνή σειρά, οι πωλήσεις για πολλά χρόνια είχαν κατρακυλήσει.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Είναι απολύτως λογικό. Αυτά τα προϊόντα είναι ελκυστικά επειδή απευθύνονται σε λίγους και όχι λόγω της εξαιρετικής ποιότητας*. Αν τα πρωτότυπα διαχυθούν σε διάφορα κοινωνικά στρώματα, η αξία/ελκυστικότητα τους πέφτει κατακόρυφα και από ένα σημείο και πέρα, δημιουργείται μια ανεπίστρεπτη κατάσταση.
*Δεν εννοώ ότι κάποια δεν έχουν ποιότητα αλλά ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτήν αν δεν υπάρχει υπογραφή που να την "πιστοποιεί". Στην τελική, γιατί να ενδιαφέρεται κάποιος για ποιότητα ενός προϊόντος αν την επόμενη σαιζόν εκλείπει η συγκεκριμένη λεπτομέρεια στο σχεδιασμό που συμβαδίζει με την τρέχουσα "τάση"; Όσοι ενδιαφέρονται όντως για την ποιότητα, είναι αμελητέο ποσοστό για το τάργκετ γκρουπ των διάφορων οίκων.
*Δεν εννοώ ότι κάποια δεν έχουν ποιότητα αλλά ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτήν αν δεν υπάρχει υπογραφή που να την "πιστοποιεί". Στην τελική, γιατί να ενδιαφέρεται κάποιος για ποιότητα ενός προϊόντος αν την επόμενη σαιζόν εκλείπει η συγκεκριμένη λεπτομέρεια στο σχεδιασμό που συμβαδίζει με την τρέχουσα "τάση"; Όσοι ενδιαφέρονται όντως για την ποιότητα, είναι αμελητέο ποσοστό για το τάργκετ γκρουπ των διάφορων οίκων.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Αυτό ακριβώς που έπαθε ο CK, δε ξερω πόσα μαγαζιά του έβαλαν λουκέτο. Αν δε κάνω λάθος το ίδιο έπαθε σε μικρότερη κλίμακα και η DKNY.
Να σημειώσουμε επίσης οτι απο τότε που μαϊμούδες έχουν κατακλύσει την αγορά, οι τιμές των αυθεντικών έχουν πάει στο θεό.
Αν θυμάται κάποιος τις τιμές των LV απο το 2005 μέχρι σήμερα, έχουν αυξηθεί πάνω απο 500% σα Μ.Ο. Κάπου είχα πετύχει ένα σχετικό γράφημα.
Να σημειώσουμε επίσης οτι απο τότε που μαϊμούδες έχουν κατακλύσει την αγορά, οι τιμές των αυθεντικών έχουν πάει στο θεό.
Αν θυμάται κάποιος τις τιμές των LV απο το 2005 μέχρι σήμερα, έχουν αυξηθεί πάνω απο 500% σα Μ.Ο. Κάπου είχα πετύχει ένα σχετικό γράφημα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Και ναι και όχι. Αν έχεις κάποιο χόμπι πχ ποδήλατο, είσαι διατεθειμένος να σκάσεις τρελά λεφτά για το τάδε χαρακτηριστικό που σε σένα θα φαίνεται απαραίτητο και στους υπόλοιπους πολυτέλειαDwarven Blacksmith έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:04 Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Αυτό είναι άλλο πράγμα. Εδώ μιλάμε για περιπτώσεις που το σκάσιμο λεφτών είναι αυτοσκοπός και τα χαρακτηριστικά έρχονται σε δεύτερη μοίρα.ST48410 έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:10Και ναι και όχι. Αν έχεις κάποιο χόμπι πχ ποδήλατο, είσαι διατεθειμένος να σκάσεις τρελά λεφτά για το τάδε χαρακτηριστικό που σε σένα θα φαίνεται απαραίτητο και στους υπόλοιπους πολυτέλειαDwarven Blacksmith έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:04 Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dwarven Blacksmith την 21 Ιούλ 2018, 12:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Kαι τα χόμπιτ θηλαστικά είναι.ST48410 έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:10Και ναι και όχι. Αν έχεις κάποιο χόμπι πχ ποδήλατο, είσαι διατεθειμένος να σκάσεις τρελά λεφτά για το τάδε χαρακτηριστικό που σε σένα θα φαίνεται απαραίτητο και στους υπόλοιπους πολυτέλειαDwarven Blacksmith έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:04 Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
ειναι απολυτος λογικο.
το βλεπουμε καθε μερα στον κοσμο γυρωμας.
πχ πολλες γυναικες πουλανε τοσο ακριβα το μουνι τους με αποτελεσμα να μενουν αγαμητες. βεβαια εδω ειναι κακος υπολογισμος.
παλιοτερα στο ελλαδισταν πεγαγαν πορτοκαλια κτλ σε χωματερες για να μην υπαρχουν πολλα και πεσει η τιμη τους
το βλεπουμε καθε μερα στον κοσμο γυρωμας.
πχ πολλες γυναικες πουλανε τοσο ακριβα το μουνι τους με αποτελεσμα να μενουν αγαμητες. βεβαια εδω ειναι κακος υπολογισμος.
παλιοτερα στο ελλαδισταν πεγαγαν πορτοκαλια κτλ σε χωματερες για να μην υπαρχουν πολλα και πεσει η τιμη τους
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Υπάρχει μια βασική διαφορά. Είναι άλλο να δώσεις υπερβολικά -για τους άλλους- χρήματα για να ικανοποιήσεις μια δική σου δραστηριότητα (αθλητικό εξοπλισμό, φωτογραφία, μοντελισμό, μαστορέματα κλπ) και άλλο να επενδύεις στην εικόνα που δίνεις στους άλλους*.ST48410 έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:10Και ναι και όχι. Αν έχεις κάποιο χόμπι πχ ποδήλατο, είσαι διατεθειμένος να σκάσεις τρελά λεφτά για το τάδε χαρακτηριστικό που σε σένα θα φαίνεται απαραίτητο και στους υπόλοιπους πολυτέλειαDwarven Blacksmith έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:04 Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
*Το οποιοδήποτε brand χωρίς θεατές καθίσταται άχρηστο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
Spiros252
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 11594
- Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
- Phorum.gr user: Spiros252
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Πρέπει να βγει νόμος απαγόρευσης της καταστροφής τους και υποχρεωτικής διάθεσής τους σε κοινωνικές ομάδες που αδυνατούν να αγοράσουν και τα μαϊμού.
ΕΕ ακούει;; (βλ. google, κ.λπ.)
ΕΕ ακούει;; (βλ. google, κ.λπ.)
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας».
Stephen Hawking
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας».
Stephen Hawking
- κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Δημοσιεύσεις: 11627
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 16:39
- Phorum.gr user: κουλούρι Θεσσαλονίκης
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
ρε Σπύρο ότι επειδή δε πωλούνται να τα δίνουν σε ευπαθείς ομάδες,πάει πολύ!!Spiros252 έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:41 Πρέπει να βγει νόμος απαγόρευσης της καταστροφής τους και υποχρεωτικής διάθεσής τους σε κοινωνικές ομάδες που αδυνατούν να αγοράσουν και τα μαϊμού.![]()
ΕΕ ακούει;; (βλ. google, κ.λπ.)![]()
(✿ ♥‿♥)
Je suis https://www.phorum.com.gr/memberlist.ph ... ofile&u=63
Je suis https://www.phorum.com.gr/memberlist.ph ... file&u=244
Je suis Joost Klein
Je suis https://www.phorum.com.gr/memberlist.ph ... ofile&u=63
Je suis https://www.phorum.com.gr/memberlist.ph ... file&u=244
Je suis Joost Klein
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Καλά, δεν θα μαλώσουμε. Την εποχή που ασχολήθηκα με κάποιο χόμπυ (υ για χάρη του Yochanan), τα παλιά τα χρόνια προ internet, αγόραζα ειδικά περιοδικά από το εξωτερικό και έβλεπα άνοδο στην τιμή πολλές τάξεις μεγέθους σε πράγματα που θα σου έδιναν μια απόδοση της 2% ή και 0,2% στο τελικό αποτέλεσμα. Όμως για αυτούς που ήξεραν είχε νόημα να πληρώσουν λεφτά όσο ένα διαμέρισμα για μια τόσο μικρή διαφορά.ΓΑΛΗ έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:29Υπάρχει μια βασική διαφορά. Είναι άλλο να δώσεις υπερβολικά -για τους άλλους- χρήματα για να ικανοποιήσεις μια δική σου δραστηριότητα (αθλητικό εξοπλισμό, φωτογραφία, μοντελισμό, μαστορέματα κλπ) και άλλο να επενδύεις στην εικόνα που δίνεις στους άλλους*.ST48410 έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:10Και ναι και όχι. Αν έχεις κάποιο χόμπι πχ ποδήλατο, είσαι διατεθειμένος να σκάσεις τρελά λεφτά για το τάδε χαρακτηριστικό που σε σένα θα φαίνεται απαραίτητο και στους υπόλοιπους πολυτέλειαDwarven Blacksmith έγραψε: 21 Ιούλ 2018, 12:04 Αντικειμενικά, πρόκειται για ένα γελοίο bug στον κώδικα της ανθρωπότητας ότι κάποιος είναι διατεθημένος να ανταλλάξει μήνες τροφίμων για ένα σηματάκι που θα τον ξεχωρίσει από τα άλλα θηλαστικά.
*Το οποιοδήποτε brand χωρίς θεατές καθίσταται άχρηστο.
Ούτε εκεί πραγματικά έχεις να κάνεις με την δραστηριότητα αυτή καθεαυτή αλλά με το κατά πόσο το κατάλληλο marketing σε έχει πείσει ότι αξίζει να δόσεις τα χρήματά σου. Ε, ο άλλος έχει πειστεί ότι η ποιότητα ραφής, το ύφασμα και το σχέδιο του μπαρμπέρη (μαζί με το ταπελάκι φυσικά) αξίζει αυτά που ζητάει. Δεν μπορώ να τον κατηγορήσω ως ηλίθιο.
Μεταξύ μας δεν είμαι καν βέβαιος ότι προχώρησαν σε τέτοια εκτεταμένη καταστροφή. Μπορεί και αυτό να είναι ένα διαφημιστικό τρυκ.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
ναι, κανένα πρόβλημα
Re: Έκαψε 28Μ στοκ για να μην κάψει το Brand Name
Πίσω στο θέμα. Μου φαίνεται ως κοινό χαρακτηριστικό του ανθρώπου όταν ασχολείται παθιασμένα με κάτι να δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό και να είναι έτοιμος να "ξηλωθεί" αναλόγως.
Προσωπικά με ενοχλεί πολύ περισσότερο αν καταστρέφονται τρόφιμα ας πούμε, που πραγματικά κάποιος τα έχει ανάγκη παρά τα ρούχα ενός οίκου μόδας. Στην τελική αυτές είναι απλώς εμπορικές αποφάσεις που αν αποδειχθούν λάθος θα βλάψουν κατ'αρχήν και κυρίως τους ίδιους.
Προσωπικά με ενοχλεί πολύ περισσότερο αν καταστρέφονται τρόφιμα ας πούμε, που πραγματικά κάποιος τα έχει ανάγκη παρά τα ρούχα ενός οίκου μόδας. Στην τελική αυτές είναι απλώς εμπορικές αποφάσεις που αν αποδειχθούν λάθος θα βλάψουν κατ'αρχήν και κυρίως τους ίδιους.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 76 Απαντήσεις
- 2283 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
-
- 170 Απαντήσεις
- 3701 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Imperium