Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2021, 23:23
Ξέρει κανείς πώς να την κάνει αυτή τη μαλακία να δουλέψει σωστά; Δύο μέρες τώρα την παλεύω και είμαι έτοιμος να βγω στους δρόμους με το αλυσοπρίονο και να πετσοκόβω κόσμο...
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ναι, τα έχω πάρει παραμάσχαλα, ότιδηποτε σχετικό υπάρχει στο διαδίκτυο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 15 Φεβ 2021, 23:30 Προσπαθείς μόνος σου; Δοκίμασες με τον φίλο σου τον google? Ψυχραιμία, όταν εκνευρίζεσαι με τον υπολογιστή δε βλέπεις μπροστά σου.Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε κ βρες κάνα tutorial, απ ότι βλέπω έχει πολλά στο google, πχ https://forums.autodesk.com/t5/maya-pro ... -p/5796722
Μήπως πρέπει να σετάρεις το PYTHONPATH στο Maya.env;Γιάννης έγραψε: 16 Φεβ 2021, 12:01Ναι, τα έχω πάρει παραμάσχαλα, ότιδηποτε σχετικό υπάρχει στο διαδίκτυο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 15 Φεβ 2021, 23:30 Προσπαθείς μόνος σου; Δοκίμασες με τον φίλο σου τον google? Ψυχραιμία, όταν εκνευρίζεσαι με τον υπολογιστή δε βλέπεις μπροστά σου.Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε κ βρες κάνα tutorial, απ ότι βλέπω έχει πολλά στο google, πχ https://forums.autodesk.com/t5/maya-pro ... -p/5796722
Η ρίζα του προβλήματος είναι ότι το Maya υποστηρίζει μεν Python για τα plugin του, αλλά δεν θέλει τη δική σου εγκατάσταση. Έχει μια δική του έκδοση που εγκαθίσταται μαζί με το πακέτο, και μόνον αυτήν εκτελεί. Αν το plugin έχει dependencies σε εξωτερικά modules, την έκατσες. Μπορείς μεν να κάνεις configuration να τα ψάχνει σε ξεχωριστή εγκατάσταση, αλλά για κάποιο λόγο δεν τα φορτώνει σωστά (έχω ξεστραβωθεί στο debugging). Κρασάρει είτε στο import, είτε στην πρώτη κλήση συνάρτησης μέσα από το module, και το μόνο που σου επιστρέφει είναι ένα ασαφές μήνυμα λάθους σε στυλ "δε μ'αρέσει αυτό, πάρε τ'αρχίδια μου".
Μάλλον ψάχνει για κάποιο dll και τσιμπάει κάποια λάθος έκδοση από κάπου αλλού, σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα είναι...
Για το συγκεκριμένο δεν μπορώ (αν μπορούσα θα έπαιζα ήδη, το προτιμώ πάντα)sys3x έγραψε: 16 Φεβ 2021, 12:55 Μήπως πρέπει να ξεχάσεις για λίγο το maya και να παίξεις λίγο με το μπλέντερ; λέω γω τώρα.
Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: 16 Φεβ 2021, 16:49Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).Γιάννης έγραψε: 20 Φεβ 2021, 18:50Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: 16 Φεβ 2021, 16:49Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).Γιάννης έγραψε: 16 Φεβ 2021, 16:39
Για το συγκεκριμένο δεν μπορώ (αν μπορούσα θα έπαιζα ήδη, το προτιμώ πάντα)
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Εγώ ασχολούμαι σοβαρά (βιοποριστικά) εδώ και δύο δεκαετίες, από τότε που δεν υπήρχε τίποτα από αυτά ετοιματζήδικο, και τα γράφαμε όλα από την αρχή σε C και OpenGL, και κοιμόμασταν με τις πόρτες ξεκλείδωτες και οι αυλές μοσχομυρίζαν γιασεμί. Χαλάρωσε, μια χαρά τα πας, μην ξεχνάς να κάνεις μικρότερες τις προτάσεις σου και να αναπνέεις λίγο στα κόμματα, περισσότερο στις τελείες.sys3x έγραψε: 20 Φεβ 2021, 20:17Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).Γιάννης έγραψε: 20 Φεβ 2021, 18:50Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: 16 Φεβ 2021, 16:49
Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Νομίζω ότι είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος για κάποιον (τουλάχιστον σαν εμένα) να ασχοληθεί με τέτοιου είδους εφαρμογές.
Στο χουντίνι όλα τα λεφτά είναι το particle system του και η συνεργασία με Άρνολντ κτλ για ρέντερινγκ και γενικά για κορυφαία vfx, από την άλλη το πλέντερ είναι τσάμπα, τσάμπα ρε μλκ... και να μη σε πω πόσο διαολεμένα γρήγορα δουλεύει σε Λίνουξ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σχεδόν διπλάσια γρήγορη απόκριση σε όλα, μέχρι και στο ρέντερινγκ, γιατί Λίνουξ, ανώτερος c compiler, ανώτερη διαχείριση πόρων, όλα ανώτερα, απλά επειδή δουλεύω και ήχο ταυτόχρονα και καμμία από τις κάρτες ήχου μου δε λέει να δουλέψει σε Λίνουξ έχω κολλήσει στα windoze, μέχρι να πάρω μια φτηνή καρτούλα της προκοπής USB compliant αλλά και πάλι χρειάζομαι vst plugins. Στηρίξτε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα ρε γμμνοι, δε το λέω για σένα θείο Γιάννη, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΩ!
Ωραίος άμα κάνεις πορτ το πλαγκινάκι για πλέντερΓιάννης έγραψε: 22 Φεβ 2021, 18:31Εγώ ασχολούμαι σοβαρά (βιοποριστικά) εδώ και δύο δεκαετίες, από τότε που δεν υπήρχε τίποτα από αυτά ετοιματζήδικο, και τα γράφαμε όλα από την αρχή σε C και OpenGL, και κοιμόμασταν με τις πόρτες ξεκλείδωτες και οι αυλές μοσχομυρίζαν γιασεμί. Χαλάρωσε, μια χαρά τα πας, μην ξεχνάς να κάνεις μικρότερες τις προτάσεις σου και να αναπνέεις λίγο στα κόμματα, περισσότερο στις τελείες.sys3x έγραψε: 20 Φεβ 2021, 20:17Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).Γιάννης έγραψε: 20 Φεβ 2021, 18:50
Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Νομίζω ότι είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος για κάποιον (τουλάχιστον σαν εμένα) να ασχοληθεί με τέτοιου είδους εφαρμογές.
Στο χουντίνι όλα τα λεφτά είναι το particle system του και η συνεργασία με Άρνολντ κτλ για ρέντερινγκ και γενικά για κορυφαία vfx, από την άλλη το πλέντερ είναι τσάμπα, τσάμπα ρε μλκ... και να μη σε πω πόσο διαολεμένα γρήγορα δουλεύει σε Λίνουξ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σχεδόν διπλάσια γρήγορη απόκριση σε όλα, μέχρι και στο ρέντερινγκ, γιατί Λίνουξ, ανώτερος c compiler, ανώτερη διαχείριση πόρων, όλα ανώτερα, απλά επειδή δουλεύω και ήχο ταυτόχρονα και καμμία από τις κάρτες ήχου μου δε λέει να δουλέψει σε Λίνουξ έχω κολλήσει στα windoze, μέχρι να πάρω μια φτηνή καρτούλα της προκοπής USB compliant αλλά και πάλι χρειάζομαι vst plugins. Στηρίξτε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα ρε γμμνοι, δε το λέω για σένα θείο Γιάννη, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΩ!
Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ πάντα να επιλέξω πλέντερ ή κάτι άλλο, εξαρτάται και από τον πελάτη ή από άλλα πράματα. Το συγκεκριμένο πλαγκίν είχε γραφτεί μόνο για μάγια, καλούσε τα εηπιάη της, γιαυτό έπρεπε σώνει και καλά να το κάνω να δουλέψει. Τώρα που το έβαλα και δούλεψε και ολοκλήρωσα τη νεκροψία και ξέρω ακριβώς τι κάνει, με την πρώτη ευκαιρία θα το κάμω ρηφάκτορινγκ σε πλέντερ ή ότι άλλο οπεν σώρς χρειαστεί, για να υπάρχει κιόλας.
Να κάτσεις να μάθεις πάηθον, δεν είναι τίποτα. Πιο εύκολη γλώσσα δεν υπάρχει.