Εδώ θα μελετήσουμε τα γεωγραφικά δεδομένα σχετικά με τα έργα ενός μεγάλου Φαραώ. Χρησιμοποίησε τον μεγαλύτερο όγκο κατεργασμένου λίθου από οποιοδήποτε άλλο βασιλιά για να φτιάξει τις πυραμίδες του. Οι περισσότεροι βασιλείς της εποχής ανέγειραν μία μεγάλη κύρια πυραμίδα για τον εαυτόν τους. Σπάνια έχουμε την περίπτωση κάποιου που ανήγειρε δύο όπως για παράδειγμα ο Αμενεμχέτ Γ΄ που έχτισε στο Νταχσούρ αλλά και στην Χαουάρα.
Έτσι ερχόμαστε στον πατέρα του Χέοπα, Σνεφερού. Ο Σνεφερού ανήγειρε συνολικά 6 πυραμίδες. Από αυτές οι 2 ήταν δορυφορικές ενώ από τις 4 οι 3 ήταν μεγάλες πυραμίδες. Ο Σνεφερού ήταν ο πρώτος Φαραώ που κατασκεύασε πυραμίδες με λείες πλευρές. Πρόκειται δηλαδή για τις πρώτες πραγματικές πυραμίδες. Μήπως όμως κρύβεται κάτι περίεργο με την ουρανοκατέβατη έλευση αυτή τεχνικών γνώσεων;
Πιο κάτω μελετώ την τοποθέτηση των 4 κύριων πυραμίδων. Οι δύο ανεγέρθηκαν στην ίδια τοποθεσία σε απόσταση 2 χιλιομέτρων μεταξύ τους στο Νταχσούρ. Άλλη μία χτίστηκε αρκετά Νοτιότερα στο Μεντιούμ ενώ η τέταρτη η μικρότερη, σχεδιάστηκε 10 χιλιόμετρα Ανατολικά στην περιοχή Σεϊλά.
Αυτό λοιπόν που φαίνεται είναι το εξής:
1) Οι δύο πυραμίδες του Σνεφερού στο Νταχσούρ, η Ρομβοεϊδής, και η Ερυθρά, σημαδεύουν την Αγία Σοφία. Σχεδιάστηκαν να έχουν περίπου το ίδιο ύψος. Αν λοιπόν ανέβαινε κανείς στην κορυφή της Ρομβοεϊδούς και κοίταζε προς την κορυφή της Ερυθράς θα "έβλεπε" το που βρίσκεται η Αγία Σοφία.
2) Ο δρόμος που οδηγεί από το πυραμιδικό συγκρότημα της Ρομβοεϊδούς πυραμίδος προς τον Ναό της Κοιλάδος έχει την κατεύθυνση προς την Βηθλεέμ της Παλαιστίνης.
3) Αν κάποιος στάθμευε στην πυραμίδα του Σνεφερού στο Μεντιούμ και σημάδευε τις δύο αυτές πυραμίδες στον Βορρά θα σχημάτιζε μία ζώνη γης που θα περιέκλειε πολλές πυραμίδες ανάμεσα στις οποίες είναι οι δύο αρχαιότερες πυραμίδες στην νεκρόπολη Σακκάρα, αλλά και την πρώτη της 5ης δυναστείας , και την τελευταία της 5ης δυναστείας. Σε αυτή έχουμε τα πρώτα πυραμιδικά κείμενα ζωγραφισμένα εντός της πυραμίδος. Όμως κάτι άλλο σημαντικό είναι ότι η ζώνη αυτή εμπεριέχει και την σύγχρονη πρωτεύουσα της Αιγύπτου, το Κάιρο.
4) Αν κάποιος στάθμευε στην πυραμίδα του Σνεφερού στο Σεϊλά και σημάδευε τις δύο αυτές πυραμίδες στον Βορρά θα σχημάτιζε μία ζώνη γης που θα ενσωμάτωνες άλλες πυραμίδες. Όμως όταν η ζώνη αυτή επεκταθεί πέραν της Μεσογείου ενσωματώνει την πρωτεύουσα της Κύπρου Λευκωσία, την Κερύνεια, τα Τύανα της Μικράς Ασίας, όπως επίσης και τις υπόγειες πόλεις με τα καταφύγια Μαλακωπή, Ανακού. Η ζώνη αυτή περνά από τον αρχαίο οικισμό Αλισάρ Χογιούκ και καταλήγει στην Αμισό(Σαμψούντα).
5) Αν κάποιος με βάση την Αγία Σοφία σχεδιάσει κύκλους που να εφάπτονται από τις παραπάνω κατευθύνσεις, τότε μπορεί να ζωγραφίσει αντίστοιχες ευθείες προς την Δύση που να εφάπτονται στους ίδιους κύκλους. Τότε προσέχει ότι για την μία περίπτωση(τους κόκκινους κύκλους) το σημείο επαφής τους με τις ευθείες είναι το Κερατσίνι και η Νέα Ερυθραία αντίστοιχα. Η ζώνη λοιπόν αυτή ευθυγραμμίζεται τέλεια με την σύγχρονη πρωτεύουσα της Ελλάδος Αθήνα.
Με τον σχεδιασμό των γαλάζιων κύκλων καταλήγουμε σε κατευθύνσεις που ευθυγραμμίζονται με την Σάμο, εμπεριέχουν τα Ίμια, και καταλήγουν στα όρια την Δυτικής Θράκης, περνώντας το δέλτα του Νέστου και σημαδεύοντας ο ψηλότερο βουνό της Θράκης το Φρακτό Όρος αλλά και το Αχλαδόβουνο.
Μήπως οι πυραμίδες είναι προϊόν χωροχρονικού ταξιδιού από το μέλλον μας; Τι πρόκειται λοιπόν να συμβεί με την Αγία Σοφία και την Κωνσταντινούπολη;












