!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Γιάννης
Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Από εδώ: https://www.mcaounilaw.gr/%CE%BD%CE%B5% ... 3HlZ6qOhos
Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Ασημίνα Καούνη, δικηγόρος. 15 Μαΐου 2020
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ! Αν ξύσουμε λίγο την επιφάνεια, θα αντιληφθούμε τους πραγματικούς λόγους που ενόχλησε τόσο η τοποθέτηση της εισαγγελέως και δεν είναι άλλοι από αυτούς που ακούμε, καθημερινώς, οι γυναίκες μόλις ξεστομίσουμε τις λέξεις γυναικοκτονία, διεκδίκηση, ισότητα, φεμινισμό.
Δεν μπορούμε πλέον και δεν χρειάζεται να νερώσουμε το μήνυμα για να γίνει αποδεκτό από την κοινωνία. Η διεκδίκηση για ισότητα είναι αγώνας και έχει αντιπάλους. Γυναίκες τρώνε ξύλο, βιάζονται και πεθαίνουν εξαιτίας ενός συστήματος καταπίεσης. Δεν είναι τίποτα καθαγιασμένο, για να προσέχουμε μη θορυβηθεί κανείς. Να θορυβηθεί θέλουμε, όταν εκτιμάται ότι κάθε χρόνο σημειώνονται 4.500 βιασμοί και μόνο 200 καταγγέλλονται στις Αρχές. Και τα λόγια της εισαγγελέως ήλθαν ως βάλσαμο και κάλεσμα για τις γυναίκες που δεν τολμούν να καταγγείλουν, γιατί γνωρίζουν ότι τις περιμένει η δευτερογενής θυματοποίηση:
Ας τα πούμε, επιτέλους, με το όνομά τους.
Αυτό που πραγματικά ενόχλησε στον λόγο της εισαγγελέως δεν ήταν ότι ήταν συναισθηματική και δήθεν μη αποστασιοποιημένη. Ο εισαγγελέας πρέπει να είναι αντικειμενικός κατά την εξέταση των στοιχείων της δίκης, όχι όταν υποστηρίζει την κατηγορία, με πρότασή του στο δικαστήριο. Ενόχλησε, γιατί μίλησε με τρόπο πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δικαστήρια. Γιατί έχουμε συνηθίσει σε μία πολιτική ίσων αποστάσεων η οποία υπονοεί, ακόμα και μέσα στις δικαστικές αίθουσες, ότι σε ένα σύστημα, όπου το ένα μέρος συστηματικά ξυλοκοπεί, βιάζει, δολοφονεί το άλλο και όχι το αντίθετο, με κάποιο μαγικό τρόπο έχουν και οι δύο την ευθύνη. Γιατί, κάθε φορά που έχουμε ένα περιστατικό βιασμού και κακοποίησης, μπαίνει σε λειτουργία ένας μηχανισμός, ώστε να ξεπλύνει τον θύτη, να κατηγορήσει την γυναίκα κι έτσι να διατηρηθεί ακέραιο το σύστημα. Σε αυτόν τον μικρό τόπο, έχουμε την μνήμη να θυμόμαστε τι απέγινε με την ανήλικη της Αμαρύνθου, με τους βιασμούς της Ξάνθης, με το Ναύπλιο. Εκεί δεν άνοιξε ρουθούνι, γιατί μπήκε στη μέση ο πιο πάνω μηχανισμός. Κι εδώ μπαίνει ο τόνος με την συγκεκριμένη εισαγγελέα ,γιατί δημιούργησε ένα προηγούμενο, γιατί ήταν crystal clear κι απολύτως συνειδητοποιημένη. Γιατί, στις μελλοντικές δίκες βιαστών έβαλε ένα λιθαράκι ,ώστε να μη ξανακούσουμε, χωρίς αντίρρηση, για «καλά», για «παραστρατημένα» παιδιά, που με δάκρυα στα μάτια θα μας σερβίρουν το πατριαρχικό τους αφήγημα ότι «δεν κατάλαβαν το όχι», ότι «μπερδεύτηκαν», ότι «τα ήθελε κι αυτή» κλπ. Και είναι πολύ σημαντική η συνεισφορά της αυτή για τις δίκες των βιασμών, όταν δεν θα έχουν επάνω τους και την αγριότητα του συγκεκριμένου φόνου και θα είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουν, όπως μας έχει δείξει η ιστορία.
Και ως προς τον νομικό της σχολιασμό, διάρκειας 4 ωρών,ήταν άψογη γιατί:
Ξήλωσε πόντο πόντο όλους τους ψευδείς ισχυρισμούς των δολοφόνων.
Πρότεινε την ενοχή τους για όλες τις κατηγορίες, αναφερόμενη σε σταθερό μοτίβο εγκληματικής δράσης, λέγοντας ότι θα έπρεπε να υπήρχαν και άλλες δικογραφίες βιασμού ενώπιον του δικαστηρίου.
Δεν άφησε έξω από το κάδρο των ευθυνών τις αστυνομικές και ανακριτικές αρχές, τόσο για τον πλημμελή χειρισμό της υπόθεσης, όσο και για τις συστηματικές πράξεις και αβλεψίες, που αφήνουν έκθετα και χωρίς προστασία τα θύματα βιασμού.
Τόλμησε να σπάσει το άβατο της αγίας, ελληνικής οικογένειας κι έστειλε πρακτικά για διερεύνηση τέλεσης ψευδορκίας για την γιαγιά και πατέρα που, σπάνια,το έχουμε δει, δεδομένου ότι θεωρούμε ως αυτονόητη την υπεράσπιση από την «δεμένη» ελληνική οικογένεια και την επίδειξη μιας μαφιόζικης αλληλεγγύης.
Ανέδειξε και τον ταξικό χαρακτήρα της εγκληματικής δράσης λέγοντας ότι οι δράστες βίαζαν κατ´ εξακολούθηση, με την κάλυψη της ισχυρής οικογένειας της Ρόδου και δεν φοβήθηκε να πει ότι όλοι ήξεραν και σιωπούσαν. Και στο βάθος περιέγραψε την ροδίτικη κοινωνία που, επιφανειακά,ζει στους ρυθμούς του χρήματος και του τουρισμού, και από κάτω κρύβεται μια βαθιά συντηρητική κοινωνία που υποτιμά, εξευτελίζει και μεταχειρίζεται τη γυναίκα ως υποδεέστερο απάνθρωπο.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η υπογράμμισή της πως η Ελένη Τοπαλούδη δολοφονήθηκε ακριβώς γιατί είπε όχι! Ένα όχι που κάθε γυναίκα δικαιούται να πει, οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη κι αν αρχικά είχε συναινέσει σε συνεύρεση, ακόμα και αν βρίσκεται μέσα σε συζυγική σχέση (όπως προβλέπει ο νόμος για το βιασμό εντός γάμου).
Τι άφησε, λοιπόν, να πέσει κάτω; Για να απογυμνώσουμε. οριστικά, και την υποκρισία ημών των δικηγόρων που, δήθεν, κοπτόμαστε για το νομικό σκέλος.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, όπως ενοχλούμε όλες οι γυναίκες όταν αρθρώσουμε διεκδικήσεις για ισότητα και κατάργηση προνομίων και μας λένε να σωπάσουμε, γιατί τους ενοχλούμε με την γκρίνια μας, να πάμε στη κουζίνα μας και να αφοσιωθούμε στην οικογένεια, γιατί τους ξεβολεύουμε.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί έκανε φανερό ότι πρόκειται για μια καθαρά μισογύνικη δολοφονία. Μια γυναικοκτονία, αποτέλεσμα των πατριαρχικών σχέσεων εξουσίας, που αναπαράγουν την ανδρική κυριαρχία και γυναικεία υποτέλεια, διαμορφώνοντας «τοξικές αρρενωπότητες» που θεωρούν τις γυναίκες κατώτερες, «κτήματά» τους, που μπορούν να τις «σωφρονίσουν» με τη βία (ακόμα και ανθρωποκτόνα βία), σε περίπτωση που αντισταθούν ή αρνηθούν τις θελήσεις του «κυρίαρχου αρσενικού».
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί μια γυναίκα εισαγγελέας έκανε το αυτονόητο, μίλησε για αυτό που εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο αλλά και στη χώρα μας βιώνουν, για τις διακρίσεις και τα εγκλήματα που γίνονται σε βάρους τους, λόγω φύλου. Δεν έχουμε συνηθίσει να αρθρώνεται τέτοιος λόγος στις δικαστικές αίθουσες, αίθουσες στις οποίες πολλές φορές τα θύματα βιασμού και έμφυλης βίας αντί να προστατεύονται στήνονται στο ειδώλιο.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί «τρόμαξε» την κοινωνία. Μα το ζητούμενο δεν είναι να γίνουμε εμείς γι’ ακόμα μια φορά πλαστελίνη, ν’ αλλάξουμε, να καταπιεστούμε, να χωρέσουμε σε ξένα καλούπια για να μην ξεβολέψουμε, να μην τρομάξουμε την κοινωνία. Το ζητούμενο είναι να μας αναγνωρίσει η κοινωνία γι’ αυτό που είμαστε, και να σταματήσει να απαιτεί από εμάς να πασχίζουμε συνεχώς να βρούμε μια γωνίτσα να χωρέσουμε, ανησυχώντας μονίμως μην τυχόν ξεβολεύτηκε κάποιος που του πήραμε τη γωνίτσα.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί προκαλεί ο γυναικείος λόγος όταν έχει πυγμή και χτυπάει πάρα πολύ ευαίσθητες χορδές.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί είπε τα αυτονόητα: ότι η σχεσιακή κακοποίηση και οι βιασμοί έχουν ανέλθει σε ανησυχητικά ποσοστά και η κοινωνία έχει ,σε μεγάλο βαθμό, κανονικοποιήσει τα πιο πάνω φαινόμενα και ρίχνει το βάρος στο ίδιο το θύμα και όχι στον θύτη, για αντίσταση και αντίδραση, ενισχύοντας περαιτέρω την κουλτούρα του βιασμού και της παρενόχλησης. Όταν, λοιπόν, οι γυναίκες αποφασίζουν ότι δεν πρόκειται να ανεχθούν άλλο αυτό το φαινόμενο, τότε πρέπει να τυγχάνουν αμέριστης φροντίδας και υποδοχής από ενημερωμένους και ευασθητοποιημένους αστυνομικούς, αλλά να βρίσκουν και ευήκοα ώτα δικαστών, σύγχρονων και ενημερωμένων και κυρίως χωρίς σεξιστικές προκαταλήψεις, ώστε να μπαίνει ένα τέλος σε κάθε είδους παρενόχληση.
Τέλος, ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ. Και, εξ αυτού του λόγου, ο κοπετός για την «συναισθηματική» αγόρευση. Άλλωστε, αυτός δεν είναι ο λόγος που στερούμαστε υψηλών, ιεραρχικών θέσεων; Αυτό δεν είναι το πατριαρχικό αφήγημα; Ότι είμαστε συναισθηματικές και παρορμητικές;
Έσπευσε ,μάλιστα, και ο δικηγόρος της πολιτικής αγωγής να μας πληροφορήσει ότι την γνώριζε ως ασκούμενη και δικηγόρο και μετά ....παντρεύτηκε με ένα γραμματέα του υπουργείου (!!!) , προκειμένου να την τοποθετήσει στη σωστή της θέση, μη παρασυρθούμε και τη δούμε ως εισαγγελέα ,έχει προτεραιότητα η θέση της συζύγου και της εστίας...
Δεν μπόρεσε να κρατηθεί ούτε ο υφυπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ κ. Σκέρτσος. Ανησύχησε τόσο πολύ μη πάρουμε σοβαρά τη «λαϊκή απογευματινή», που δεν υπολόγισε ούτε τον θεσμικό του ρόλο , με αποτέλεσμα να προβεί σε μία ωμή παρέμβαση, για την οποία ο πρωθυπουργός οφείλει να τον αποπέμψει αμέσως. Στο μέλλον, δε,περιμένουμε να παρεμβαίνει, ως πολίτης, και σε άλλες πολύκροτες δίκες, όπως π.χ. στη δίκη της ΧΑ. Όχι ότι εκπλησσόμαστε βέβαια, διότι ο υφυπουργός του πρωθυπουργού είτε όταν χρησιμοποιεί την κυβερνητική του ιδιότητα είτε την προσωπική του σκέψη, είναι το ίδιο απαράδεκτος απέναντι στις γυναίκες, όπως όταν στήριξε το σεξισμό του διαφημιστικού spot.
Κι ας έλθουμε στα δικά μας, τα ευτράπελα τα δικηγορικά.
Η Εισαγγελέας, σε μία αποστροφή του λόγου της στη τετράωρη αγόρευσή της, επικαλούμενη αδιάσειστα στοιχεία της δικογραφίας και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι μάρτυρες υπεράσπισης, οι κατηγορούμενοι και οι συνήγοροι υπεράσπισης κατά την ακροαματική διαδικασία, κατακεραύνωσε και στηλίτευσε τις συμπεριφορές όχι μόνο των 2 βιαστών και δολοφόνων, των οικογενειών τους και των ψευδομαρτύρων, αλλά και των (όποιων) δικηγόρων που διαστρεβλώνουν και συσκοτίζουν την αλήθεια. Η αγόρευσή της δεν στρεφόταν κατά του συνόλου των δικηγόρων, όπως επεξήγησε στη δευτερολογία της.
Εν συνεχεία, ο πρόεδρος του ΔΣΑ εξέδωσε προσωπική ανακοίνωση, χωρίς τη σύγκληση του Δ.Σ , με την οποία στρέφεται προσωπικά κατά της εισαγγελέως.
Και, βρήκε αυτή τη στιγμή, αυτή τη δίκη να προβεί σε μία εξοργιστική, ντροπιαστικά συντεχνιακή, άστοχη, αλλά κυρίως μια ανακοίνωση που μας φέρνει αντιμέτωπους με την κοινωνία. Για τους πιο κάτω λόγους:
Είναι προκλητικό ο πρόεδρος του πρώτου επιστημονικού συλλόγου να ενδιαφέρεται για τη συντεχνιακή μας επιβίωση και μόνο (κι αυτό επιλεκτικά και με ψιθύρους συνήθως ) και να μη αρθρώνει ένα λόγο για ένα πιεστικό κοινωνικό ζήτημα, όπως η γυναικοκτονία, ο βιασμός, η κακοποίηση. Εξέφρασε ένα λόγο αποστειρωμένο, χωρίς άνοιγμα στην κοινωνία της οποίας είμαστε μέλη.
Πότε παρενέβη ο δικηγορικός σύλλογος, όταν συνάδελφοί μας «ξέσκιζαν» και στοχοποιούσαν θύματα βιασμών, βεβήλωναν τη μνήμη τους και ενίσχυαν, αδιάντροπα, την κουλτούρα βιασμού. Όταν θεωρούσαν ότι είναι επιτρεπτό και δεοντολογικό να απευθύνουν στα θύματα ερωτήσεις του στυλ τι εσώρουχα φορούσε, πόσους σεξουαλικούς συντρόφους είχε, αν είχε πιει, αν είπε αρκετά δυνατά το όχι ή απλά έκανε τη δύσκολη, γιατί κυκλοφορούσε τη νύχτα, γιατί είχε πιει, γιατί φορούσε προκλητικά ρούχα, γιατί βγήκε μόνη της και άλλες ων ουκ έστι αριθμός.
Οι δικηγόροι αυτοί έκαναν απλώς τη δουλειά τους κι ο ΔΣΑ αισθάνεται υπερήφανος για τα μέλη αυτά που αποτελούν την πλειοψηφία;
Αυτή τη κατάσταση θέλουμε να διαιωνίσουμε και μας πείραξε η εισαγγελέας που ένιωσε απλά την ίδια αγανάκτηση που νιώθουμε όλοι μας;
Όμως, με αυτόν τον τρόπο βάζουμε όχι λιθαράκι, ολόκληρη ταφόπλακα στο πιο στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα που είναι η αυτοδιάθεση και ενισχύουμε την κουλτούρα του βιασμού. Μια κουλτούρα που δημιουργεί γόνιμο και δεκτικό περιβάλλον σε κάθε είδους σεξουαλική επίθεση, καθώς η κοινωνία αλλά και οι αρχές και οι συλλειτουργοί τους δείχνουν ότι ανέχονται τον βιαστή, τον δικαιολογούν ή εν πάση περιπτώσει τον αφήνει να δρα ανενόχλητος. Μια κουλτούρα που οι γυναίκες θα πρέπει να είναι μόνιμα σε επιφυλακή, να μειώνουν τις επιλογές τους όσον αφορά την κοινωνικοποίηση και τη διασκέδασή τους, γιατί αυτή η κοινωνία «απόλυτης ισότητας» μας δείχνει ότι οι γυναίκες που μεθάνε θα πρέπει να περιμένουν να τις βιάσουν, ενώ οι άνδρες το πολύ πολύ να τους ζωγραφίσουν κανένα μουστάκι...
Πού ήταν ο ΔΣΑ σε τρανταχτές κοινωνικές δίκες στα περαστικά της Αμαρύνθου, του ομαδικού βιασμού στην Ξάνθη, στην κατηγορούμενη δολοφονίας του βιαστή της στο Ναύπλιο;
Είμαστε δικηγόροι, ναι, αλλά μέρη μιας κοινωνίας που δοκιμάζεται κι ανήκουμε σε αυτήν. Δεν είμαστε ξεχωριστές χιονονιφάδες, γιατί όποιος φαντάζεται τη σημερινή εργατική τάξη σαν τον μεταλλωρύχο με την αξίνα του, καλά θα κάνει να ξυπνήσει και να προσθέσει τις στρατιές από καλοντυμένους επιστήμονες μπροστά στον υπολογιστή τους.
Πολλώ δε μάλλον, όταν και οι γυναίκες, μαχόμενες δικηγόροι αντιμετωπίζουν πλείστα όσα περιστατικά σεξισμού, έμφυλης ανισότητας και πολλές φορές, πλήρους αορατότητας.
Και δυστυχώς και στα συνδικαλιστικά μας όργανα αγνοείται επιδεικτικά το πιο πάνω, με αποτέλεσμα κι αυτός ο χώρος να αποτελεί λαμπρό πεδίο «παιχνιδιού» μεταξύ αρρενωποτήτων και, ως εκ τούτου, να επιφέρει την μη ανάδειξη δομικών σεξιστικών συμπεριφορών και ανισότιμης συμπεριφοράς στον χώρο της Δικαιοσύνης και την συνειδητή παρεμπόδιση των γυναικών στην ανέλιξη της καριέρας τους.
Αν θέλουμε, όμως, να έχουμε ένα δικηγορικό σύλλογο σύγχρονο, δημοκρατικό που αγωνίζεται για την ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, αυτά τα ζητήματα πρέπει να ευρίσκονται υψηλά στην ατζέντα του και να εκπροσωπούνται σε ίση αναλογία οι γυναίκες δικηγόροι.
Και το ερώτημα μπαίνει πιεστικά ξανά και ξανά:
Με ποια πλευρά είμαστε, πού τοποθετούμαστε, ποιον υπερασπιζόμαστε και κυρίως με ποιο τρόπο.
Ο πρώτος Επιστημονικός σύλλογος της χώρας έχει, πολλές φορές, δώσει τον αγώνα τον καλό στις κρίσιμες, ιστορικά, συγκυρίες. Ας το κάνει, επιτέλους, και τώρα.
Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Ασημίνα Καούνη, δικηγόρος. 15 Μαΐου 2020
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ! Αν ξύσουμε λίγο την επιφάνεια, θα αντιληφθούμε τους πραγματικούς λόγους που ενόχλησε τόσο η τοποθέτηση της εισαγγελέως και δεν είναι άλλοι από αυτούς που ακούμε, καθημερινώς, οι γυναίκες μόλις ξεστομίσουμε τις λέξεις γυναικοκτονία, διεκδίκηση, ισότητα, φεμινισμό.
Δεν μπορούμε πλέον και δεν χρειάζεται να νερώσουμε το μήνυμα για να γίνει αποδεκτό από την κοινωνία. Η διεκδίκηση για ισότητα είναι αγώνας και έχει αντιπάλους. Γυναίκες τρώνε ξύλο, βιάζονται και πεθαίνουν εξαιτίας ενός συστήματος καταπίεσης. Δεν είναι τίποτα καθαγιασμένο, για να προσέχουμε μη θορυβηθεί κανείς. Να θορυβηθεί θέλουμε, όταν εκτιμάται ότι κάθε χρόνο σημειώνονται 4.500 βιασμοί και μόνο 200 καταγγέλλονται στις Αρχές. Και τα λόγια της εισαγγελέως ήλθαν ως βάλσαμο και κάλεσμα για τις γυναίκες που δεν τολμούν να καταγγείλουν, γιατί γνωρίζουν ότι τις περιμένει η δευτερογενής θυματοποίηση:
Ας τα πούμε, επιτέλους, με το όνομά τους.
Αυτό που πραγματικά ενόχλησε στον λόγο της εισαγγελέως δεν ήταν ότι ήταν συναισθηματική και δήθεν μη αποστασιοποιημένη. Ο εισαγγελέας πρέπει να είναι αντικειμενικός κατά την εξέταση των στοιχείων της δίκης, όχι όταν υποστηρίζει την κατηγορία, με πρότασή του στο δικαστήριο. Ενόχλησε, γιατί μίλησε με τρόπο πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δικαστήρια. Γιατί έχουμε συνηθίσει σε μία πολιτική ίσων αποστάσεων η οποία υπονοεί, ακόμα και μέσα στις δικαστικές αίθουσες, ότι σε ένα σύστημα, όπου το ένα μέρος συστηματικά ξυλοκοπεί, βιάζει, δολοφονεί το άλλο και όχι το αντίθετο, με κάποιο μαγικό τρόπο έχουν και οι δύο την ευθύνη. Γιατί, κάθε φορά που έχουμε ένα περιστατικό βιασμού και κακοποίησης, μπαίνει σε λειτουργία ένας μηχανισμός, ώστε να ξεπλύνει τον θύτη, να κατηγορήσει την γυναίκα κι έτσι να διατηρηθεί ακέραιο το σύστημα. Σε αυτόν τον μικρό τόπο, έχουμε την μνήμη να θυμόμαστε τι απέγινε με την ανήλικη της Αμαρύνθου, με τους βιασμούς της Ξάνθης, με το Ναύπλιο. Εκεί δεν άνοιξε ρουθούνι, γιατί μπήκε στη μέση ο πιο πάνω μηχανισμός. Κι εδώ μπαίνει ο τόνος με την συγκεκριμένη εισαγγελέα ,γιατί δημιούργησε ένα προηγούμενο, γιατί ήταν crystal clear κι απολύτως συνειδητοποιημένη. Γιατί, στις μελλοντικές δίκες βιαστών έβαλε ένα λιθαράκι ,ώστε να μη ξανακούσουμε, χωρίς αντίρρηση, για «καλά», για «παραστρατημένα» παιδιά, που με δάκρυα στα μάτια θα μας σερβίρουν το πατριαρχικό τους αφήγημα ότι «δεν κατάλαβαν το όχι», ότι «μπερδεύτηκαν», ότι «τα ήθελε κι αυτή» κλπ. Και είναι πολύ σημαντική η συνεισφορά της αυτή για τις δίκες των βιασμών, όταν δεν θα έχουν επάνω τους και την αγριότητα του συγκεκριμένου φόνου και θα είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουν, όπως μας έχει δείξει η ιστορία.
Και ως προς τον νομικό της σχολιασμό, διάρκειας 4 ωρών,ήταν άψογη γιατί:
Ξήλωσε πόντο πόντο όλους τους ψευδείς ισχυρισμούς των δολοφόνων.
Πρότεινε την ενοχή τους για όλες τις κατηγορίες, αναφερόμενη σε σταθερό μοτίβο εγκληματικής δράσης, λέγοντας ότι θα έπρεπε να υπήρχαν και άλλες δικογραφίες βιασμού ενώπιον του δικαστηρίου.
Δεν άφησε έξω από το κάδρο των ευθυνών τις αστυνομικές και ανακριτικές αρχές, τόσο για τον πλημμελή χειρισμό της υπόθεσης, όσο και για τις συστηματικές πράξεις και αβλεψίες, που αφήνουν έκθετα και χωρίς προστασία τα θύματα βιασμού.
Τόλμησε να σπάσει το άβατο της αγίας, ελληνικής οικογένειας κι έστειλε πρακτικά για διερεύνηση τέλεσης ψευδορκίας για την γιαγιά και πατέρα που, σπάνια,το έχουμε δει, δεδομένου ότι θεωρούμε ως αυτονόητη την υπεράσπιση από την «δεμένη» ελληνική οικογένεια και την επίδειξη μιας μαφιόζικης αλληλεγγύης.
Ανέδειξε και τον ταξικό χαρακτήρα της εγκληματικής δράσης λέγοντας ότι οι δράστες βίαζαν κατ´ εξακολούθηση, με την κάλυψη της ισχυρής οικογένειας της Ρόδου και δεν φοβήθηκε να πει ότι όλοι ήξεραν και σιωπούσαν. Και στο βάθος περιέγραψε την ροδίτικη κοινωνία που, επιφανειακά,ζει στους ρυθμούς του χρήματος και του τουρισμού, και από κάτω κρύβεται μια βαθιά συντηρητική κοινωνία που υποτιμά, εξευτελίζει και μεταχειρίζεται τη γυναίκα ως υποδεέστερο απάνθρωπο.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η υπογράμμισή της πως η Ελένη Τοπαλούδη δολοφονήθηκε ακριβώς γιατί είπε όχι! Ένα όχι που κάθε γυναίκα δικαιούται να πει, οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη κι αν αρχικά είχε συναινέσει σε συνεύρεση, ακόμα και αν βρίσκεται μέσα σε συζυγική σχέση (όπως προβλέπει ο νόμος για το βιασμό εντός γάμου).
Τι άφησε, λοιπόν, να πέσει κάτω; Για να απογυμνώσουμε. οριστικά, και την υποκρισία ημών των δικηγόρων που, δήθεν, κοπτόμαστε για το νομικό σκέλος.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, όπως ενοχλούμε όλες οι γυναίκες όταν αρθρώσουμε διεκδικήσεις για ισότητα και κατάργηση προνομίων και μας λένε να σωπάσουμε, γιατί τους ενοχλούμε με την γκρίνια μας, να πάμε στη κουζίνα μας και να αφοσιωθούμε στην οικογένεια, γιατί τους ξεβολεύουμε.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί έκανε φανερό ότι πρόκειται για μια καθαρά μισογύνικη δολοφονία. Μια γυναικοκτονία, αποτέλεσμα των πατριαρχικών σχέσεων εξουσίας, που αναπαράγουν την ανδρική κυριαρχία και γυναικεία υποτέλεια, διαμορφώνοντας «τοξικές αρρενωπότητες» που θεωρούν τις γυναίκες κατώτερες, «κτήματά» τους, που μπορούν να τις «σωφρονίσουν» με τη βία (ακόμα και ανθρωποκτόνα βία), σε περίπτωση που αντισταθούν ή αρνηθούν τις θελήσεις του «κυρίαρχου αρσενικού».
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί μια γυναίκα εισαγγελέας έκανε το αυτονόητο, μίλησε για αυτό που εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο αλλά και στη χώρα μας βιώνουν, για τις διακρίσεις και τα εγκλήματα που γίνονται σε βάρους τους, λόγω φύλου. Δεν έχουμε συνηθίσει να αρθρώνεται τέτοιος λόγος στις δικαστικές αίθουσες, αίθουσες στις οποίες πολλές φορές τα θύματα βιασμού και έμφυλης βίας αντί να προστατεύονται στήνονται στο ειδώλιο.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί «τρόμαξε» την κοινωνία. Μα το ζητούμενο δεν είναι να γίνουμε εμείς γι’ ακόμα μια φορά πλαστελίνη, ν’ αλλάξουμε, να καταπιεστούμε, να χωρέσουμε σε ξένα καλούπια για να μην ξεβολέψουμε, να μην τρομάξουμε την κοινωνία. Το ζητούμενο είναι να μας αναγνωρίσει η κοινωνία γι’ αυτό που είμαστε, και να σταματήσει να απαιτεί από εμάς να πασχίζουμε συνεχώς να βρούμε μια γωνίτσα να χωρέσουμε, ανησυχώντας μονίμως μην τυχόν ξεβολεύτηκε κάποιος που του πήραμε τη γωνίτσα.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί προκαλεί ο γυναικείος λόγος όταν έχει πυγμή και χτυπάει πάρα πολύ ευαίσθητες χορδές.
ΕΝΟΧΛΗΣΕ, γιατί είπε τα αυτονόητα: ότι η σχεσιακή κακοποίηση και οι βιασμοί έχουν ανέλθει σε ανησυχητικά ποσοστά και η κοινωνία έχει ,σε μεγάλο βαθμό, κανονικοποιήσει τα πιο πάνω φαινόμενα και ρίχνει το βάρος στο ίδιο το θύμα και όχι στον θύτη, για αντίσταση και αντίδραση, ενισχύοντας περαιτέρω την κουλτούρα του βιασμού και της παρενόχλησης. Όταν, λοιπόν, οι γυναίκες αποφασίζουν ότι δεν πρόκειται να ανεχθούν άλλο αυτό το φαινόμενο, τότε πρέπει να τυγχάνουν αμέριστης φροντίδας και υποδοχής από ενημερωμένους και ευασθητοποιημένους αστυνομικούς, αλλά να βρίσκουν και ευήκοα ώτα δικαστών, σύγχρονων και ενημερωμένων και κυρίως χωρίς σεξιστικές προκαταλήψεις, ώστε να μπαίνει ένα τέλος σε κάθε είδους παρενόχληση.
Τέλος, ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ. Και, εξ αυτού του λόγου, ο κοπετός για την «συναισθηματική» αγόρευση. Άλλωστε, αυτός δεν είναι ο λόγος που στερούμαστε υψηλών, ιεραρχικών θέσεων; Αυτό δεν είναι το πατριαρχικό αφήγημα; Ότι είμαστε συναισθηματικές και παρορμητικές;
Έσπευσε ,μάλιστα, και ο δικηγόρος της πολιτικής αγωγής να μας πληροφορήσει ότι την γνώριζε ως ασκούμενη και δικηγόρο και μετά ....παντρεύτηκε με ένα γραμματέα του υπουργείου (!!!) , προκειμένου να την τοποθετήσει στη σωστή της θέση, μη παρασυρθούμε και τη δούμε ως εισαγγελέα ,έχει προτεραιότητα η θέση της συζύγου και της εστίας...
Δεν μπόρεσε να κρατηθεί ούτε ο υφυπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ κ. Σκέρτσος. Ανησύχησε τόσο πολύ μη πάρουμε σοβαρά τη «λαϊκή απογευματινή», που δεν υπολόγισε ούτε τον θεσμικό του ρόλο , με αποτέλεσμα να προβεί σε μία ωμή παρέμβαση, για την οποία ο πρωθυπουργός οφείλει να τον αποπέμψει αμέσως. Στο μέλλον, δε,περιμένουμε να παρεμβαίνει, ως πολίτης, και σε άλλες πολύκροτες δίκες, όπως π.χ. στη δίκη της ΧΑ. Όχι ότι εκπλησσόμαστε βέβαια, διότι ο υφυπουργός του πρωθυπουργού είτε όταν χρησιμοποιεί την κυβερνητική του ιδιότητα είτε την προσωπική του σκέψη, είναι το ίδιο απαράδεκτος απέναντι στις γυναίκες, όπως όταν στήριξε το σεξισμό του διαφημιστικού spot.
Κι ας έλθουμε στα δικά μας, τα ευτράπελα τα δικηγορικά.
Η Εισαγγελέας, σε μία αποστροφή του λόγου της στη τετράωρη αγόρευσή της, επικαλούμενη αδιάσειστα στοιχεία της δικογραφίας και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι μάρτυρες υπεράσπισης, οι κατηγορούμενοι και οι συνήγοροι υπεράσπισης κατά την ακροαματική διαδικασία, κατακεραύνωσε και στηλίτευσε τις συμπεριφορές όχι μόνο των 2 βιαστών και δολοφόνων, των οικογενειών τους και των ψευδομαρτύρων, αλλά και των (όποιων) δικηγόρων που διαστρεβλώνουν και συσκοτίζουν την αλήθεια. Η αγόρευσή της δεν στρεφόταν κατά του συνόλου των δικηγόρων, όπως επεξήγησε στη δευτερολογία της.
Εν συνεχεία, ο πρόεδρος του ΔΣΑ εξέδωσε προσωπική ανακοίνωση, χωρίς τη σύγκληση του Δ.Σ , με την οποία στρέφεται προσωπικά κατά της εισαγγελέως.
Και, βρήκε αυτή τη στιγμή, αυτή τη δίκη να προβεί σε μία εξοργιστική, ντροπιαστικά συντεχνιακή, άστοχη, αλλά κυρίως μια ανακοίνωση που μας φέρνει αντιμέτωπους με την κοινωνία. Για τους πιο κάτω λόγους:
Είναι προκλητικό ο πρόεδρος του πρώτου επιστημονικού συλλόγου να ενδιαφέρεται για τη συντεχνιακή μας επιβίωση και μόνο (κι αυτό επιλεκτικά και με ψιθύρους συνήθως ) και να μη αρθρώνει ένα λόγο για ένα πιεστικό κοινωνικό ζήτημα, όπως η γυναικοκτονία, ο βιασμός, η κακοποίηση. Εξέφρασε ένα λόγο αποστειρωμένο, χωρίς άνοιγμα στην κοινωνία της οποίας είμαστε μέλη.
Πότε παρενέβη ο δικηγορικός σύλλογος, όταν συνάδελφοί μας «ξέσκιζαν» και στοχοποιούσαν θύματα βιασμών, βεβήλωναν τη μνήμη τους και ενίσχυαν, αδιάντροπα, την κουλτούρα βιασμού. Όταν θεωρούσαν ότι είναι επιτρεπτό και δεοντολογικό να απευθύνουν στα θύματα ερωτήσεις του στυλ τι εσώρουχα φορούσε, πόσους σεξουαλικούς συντρόφους είχε, αν είχε πιει, αν είπε αρκετά δυνατά το όχι ή απλά έκανε τη δύσκολη, γιατί κυκλοφορούσε τη νύχτα, γιατί είχε πιει, γιατί φορούσε προκλητικά ρούχα, γιατί βγήκε μόνη της και άλλες ων ουκ έστι αριθμός.
Οι δικηγόροι αυτοί έκαναν απλώς τη δουλειά τους κι ο ΔΣΑ αισθάνεται υπερήφανος για τα μέλη αυτά που αποτελούν την πλειοψηφία;
Αυτή τη κατάσταση θέλουμε να διαιωνίσουμε και μας πείραξε η εισαγγελέας που ένιωσε απλά την ίδια αγανάκτηση που νιώθουμε όλοι μας;
Όμως, με αυτόν τον τρόπο βάζουμε όχι λιθαράκι, ολόκληρη ταφόπλακα στο πιο στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα που είναι η αυτοδιάθεση και ενισχύουμε την κουλτούρα του βιασμού. Μια κουλτούρα που δημιουργεί γόνιμο και δεκτικό περιβάλλον σε κάθε είδους σεξουαλική επίθεση, καθώς η κοινωνία αλλά και οι αρχές και οι συλλειτουργοί τους δείχνουν ότι ανέχονται τον βιαστή, τον δικαιολογούν ή εν πάση περιπτώσει τον αφήνει να δρα ανενόχλητος. Μια κουλτούρα που οι γυναίκες θα πρέπει να είναι μόνιμα σε επιφυλακή, να μειώνουν τις επιλογές τους όσον αφορά την κοινωνικοποίηση και τη διασκέδασή τους, γιατί αυτή η κοινωνία «απόλυτης ισότητας» μας δείχνει ότι οι γυναίκες που μεθάνε θα πρέπει να περιμένουν να τις βιάσουν, ενώ οι άνδρες το πολύ πολύ να τους ζωγραφίσουν κανένα μουστάκι...
Πού ήταν ο ΔΣΑ σε τρανταχτές κοινωνικές δίκες στα περαστικά της Αμαρύνθου, του ομαδικού βιασμού στην Ξάνθη, στην κατηγορούμενη δολοφονίας του βιαστή της στο Ναύπλιο;
Είμαστε δικηγόροι, ναι, αλλά μέρη μιας κοινωνίας που δοκιμάζεται κι ανήκουμε σε αυτήν. Δεν είμαστε ξεχωριστές χιονονιφάδες, γιατί όποιος φαντάζεται τη σημερινή εργατική τάξη σαν τον μεταλλωρύχο με την αξίνα του, καλά θα κάνει να ξυπνήσει και να προσθέσει τις στρατιές από καλοντυμένους επιστήμονες μπροστά στον υπολογιστή τους.
Πολλώ δε μάλλον, όταν και οι γυναίκες, μαχόμενες δικηγόροι αντιμετωπίζουν πλείστα όσα περιστατικά σεξισμού, έμφυλης ανισότητας και πολλές φορές, πλήρους αορατότητας.
Και δυστυχώς και στα συνδικαλιστικά μας όργανα αγνοείται επιδεικτικά το πιο πάνω, με αποτέλεσμα κι αυτός ο χώρος να αποτελεί λαμπρό πεδίο «παιχνιδιού» μεταξύ αρρενωποτήτων και, ως εκ τούτου, να επιφέρει την μη ανάδειξη δομικών σεξιστικών συμπεριφορών και ανισότιμης συμπεριφοράς στον χώρο της Δικαιοσύνης και την συνειδητή παρεμπόδιση των γυναικών στην ανέλιξη της καριέρας τους.
Αν θέλουμε, όμως, να έχουμε ένα δικηγορικό σύλλογο σύγχρονο, δημοκρατικό που αγωνίζεται για την ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, αυτά τα ζητήματα πρέπει να ευρίσκονται υψηλά στην ατζέντα του και να εκπροσωπούνται σε ίση αναλογία οι γυναίκες δικηγόροι.
Και το ερώτημα μπαίνει πιεστικά ξανά και ξανά:
Με ποια πλευρά είμαστε, πού τοποθετούμαστε, ποιον υπερασπιζόμαστε και κυρίως με ποιο τρόπο.
Ο πρώτος Επιστημονικός σύλλογος της χώρας έχει, πολλές φορές, δώσει τον αγώνα τον καλό στις κρίσιμες, ιστορικά, συγκυρίες. Ας το κάνει, επιτέλους, και τώρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γιάννης την 16 Μάιος 2020, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
πόσο παλιά είναι τα γουόρτ που κάνετε κοπηπεης
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Αυτό που μια υπόθεση του ποινικού δικαίου γίνεται αφορμή για να βγάλει ο κάθε ηλίθιος τα εσώψυχα του για τα θέματα φύλου είναι τουλάχιστον ενοχλητικό.
Έγινε έγκλημα, υπάρχουν νόμοι και οι νόμοι (ορθώς) δεν ξεχωρίζουν αν το θύμα ήταν αρσενικό, θηλυκό ή κάποιο από τα άλλα 5834838375 φανταστικά φύλα. Το έγκλημα είναι έγκλημα άσχετα από το φύλο του θύματος και του θύτη.
Έγινε έγκλημα, υπάρχουν νόμοι και οι νόμοι (ορθώς) δεν ξεχωρίζουν αν το θύμα ήταν αρσενικό, θηλυκό ή κάποιο από τα άλλα 5834838375 φανταστικά φύλα. Το έγκλημα είναι έγκλημα άσχετα από το φύλο του θύματος και του θύτη.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Δουλειά του εισαγγελέα δεν είναι να επιτίθεται στους δικηγόρους που ασκούν το δικό τους λειτούργημα, όσο δυσάρεστο κι αν είναι στους ίδιους και σε άλλους.
Κάθε ένας έχει το ρόλο του, και πρέπει να μένει σε εκείνον.
Ο κάθε δικηγόρος έχει την υποχρέωση να υπερασπιστεί τον πελάτη του με κάθε νόμιμο τρόπο. Αν πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί με επίκληση σε εξωγήινους ή σε εξοστρακισμούς σφαιρών αλά Arcanoid, έχει το καθήκον να προχωρήσει στην υπεράσπιση.
Η αντίκρουση των επιχειρημάτων είναι εκείνη που κερδίζει τη δίκη, κι όχι η προσωπική επίθεση στο κάθε μέλος του δικαστηρίου.
Η επίθεση εισαγγελέα σε δικηγόρο για την διαδικασία της υπεράσπισης είναι επιστροφή σε κυνήγι μαγισσών.
Κάθε ένας έχει το ρόλο του, και πρέπει να μένει σε εκείνον.
Ο κάθε δικηγόρος έχει την υποχρέωση να υπερασπιστεί τον πελάτη του με κάθε νόμιμο τρόπο. Αν πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί με επίκληση σε εξωγήινους ή σε εξοστρακισμούς σφαιρών αλά Arcanoid, έχει το καθήκον να προχωρήσει στην υπεράσπιση.
Η αντίκρουση των επιχειρημάτων είναι εκείνη που κερδίζει τη δίκη, κι όχι η προσωπική επίθεση στο κάθε μέλος του δικαστηρίου.
Η επίθεση εισαγγελέα σε δικηγόρο για την διαδικασία της υπεράσπισης είναι επιστροφή σε κυνήγι μαγισσών.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 16 Μάιος 2020, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Από όπου και να την πιάσεις την ιστορία, πέφτεις σε ελληνιόλικη υστέρηση. Άμοιρε Κυριάκο, ποιά άπονη μοίρα σε καταδίκασε σε ετούτο το μαρτύριο;
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Γυναικοκτονιες, βρεφοκτονιες και άλλες καθυστεριες από χαζούς. Πότε θα βρεθεί ένας να καθαρίσει κάποιον από αυτούς, να επινοησουμε τον όρο της μαλακοκτονιας?
-
Γιάννης
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Σε ενόχλησε, ε;Awesomatic έγραψε: 16 Μάιος 2020, 15:57 Αυτό που μια υπόθεση του ποινικού δικαίου γίνεται αφορμή για να βγάλει ο κάθε ηλίθιος τα εσώψυχα του για τα θέματα φύλου είναι τουλάχιστον ενοχλητικό.
Έγινε έγκλημα, υπάρχουν νόμοι και οι νόμοι (ορθώς) δεν ξεχωρίζουν αν το θύμα ήταν αρσενικό, θηλυκό ή κάποιο από τα άλλα 5834838375 φανταστικά φύλα. Το έγκλημα είναι έγκλημα άσχετα από το φύλο του θύματος και του θύτη.
-
Γιάννης
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Θα ήθελες να με καθαρίσουν επειδή δεν τα λέω όπως σου αρέσουν, ε;panos291 έγραψε: 16 Μάιος 2020, 16:01 Γυναικοκτονιες, βρεφοκτονιες και άλλες καθυστεριες από χαζούς. Πότε θα βρεθεί ένας να καθαρίσει κάποιον από αυτούς, να επινοησουμε τον όρο της μαλακοκτονιας?
Έλα, δεν πειράζει, βγάλε προς τα έξω τα σκατά που κρύβεις μέσα σου.
Είναι ένας από τους λόγους που ανέβηκε αυτό το νήμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γιάννης την 16 Μάιος 2020, 16:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
πειραξε γιατι ενοχλησε και αποκαλυψε τα κυκλωματα των νδκρατων νοικοκυραιων ψευτοεπιχειρηματιων που χρησιμοποιουν τους αλβανους για προστασια μετα το 1990
γιαυτο τους κουβαλησαν εδω και τα τελευταια χρονια τους πακιστανους και αλλους τριτοκοσμικους για να μπορουν να δρουν με αυτο τον τροπο
γιαυτο τους κουβαλησαν εδω και τα τελευταια χρονια τους πακιστανους και αλλους τριτοκοσμικους για να μπορουν να δρουν με αυτο τον τροπο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Eθνικοκοινωνιστης την 16 Μάιος 2020, 16:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Και στο βάθος περιέγραψε την ροδίτικη κοινωνία που, επιφανειακά,ζει στους ρυθμούς του χρήματος και του τουρισμού, και από κάτω κρύβεται μια βαθιά συντηρητική κοινωνία που υποτιμά, εξευτελίζει και μεταχειρίζεται τη γυναίκα ως υποδεέστερο απάνθρωπο.
Το πιο σημαντικό όμως είναι η υπογράμμισή της πως η Ελένη Τοπαλούδη δολοφονήθηκε ακριβώς γιατί είπε όχι! Ένα όχι που κάθε γυναίκα δικαιούται να πει, οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη κι αν αρχικά είχε συναινέσει σε συνεύρεση, ακόμα και αν βρίσκεται μέσα σε συζυγική σχέση (όπως προβλέπει ο νόμος για το βιασμό εντός γάμου)."
Καλά, άλλη αγόρευση διάβασε η κυρα Μίνα;
Το ακριβώς αντίθετο μας είπε η εισαγγελέας ...έλεγε και ξανάλεγε πως η κοπέλα ήταν "αφιλητη παρθενα" , ώστε η ίδια και η καθυστερημένη ελ κοινωνία να μπορεσει να καταδικασει τα 2 σκατά.
Διαφορετικά, θα μοιραζόταν η ευθύνη με το κορίτσι...Ή τέλος πάντων θα είχαν ελαφρυντικά τα σκατα.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Μέγας Πατριάρχης ο Σκέρτσος, πχορουμάρα ισχυρή
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Θα 'θελες. Έτσι γαμαει η δημοκρατία. Και σε αυτό και στους λάθρο και σε όλα.stavmanr έγραψε: 16 Μάιος 2020, 15:58 Όλα είναι κυνήγι μαγισσών εκτος από το να προσπαθήσεις να δολοφονήσεις τη μνήμη μιας κοπέλας που ο πελάτης σου βίασε βασάνισε και σκοτωσε, περνώντας ταυτόχρονα την αντίληψη ότι έτσι αξιζει σε κάθε γυναίκα.
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Επινόησαν την βρεφοκτονια η οποία φέρνει προς την ανθρωποκτονια, αλλά δεν είναι τόσο κακή.
Μετά βρήκαν την γυναικοκτονια, η οποία είναι χειρότερη από την ανθρωποκτονια.
Ρε αστοδιάολο ηλιθιοι.
Μετά βρήκαν την γυναικοκτονια, η οποία είναι χειρότερη από την ανθρωποκτονια.
Ρε αστοδιάολο ηλιθιοι.
-
Γιάννης
Re: Οι πραγματικοί λόγοι που ενόχλησε η αγόρευση της εισαγγελέως
Αν πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχει τέτοια ιεράρχηση, μάλλον άλλος είναι ο ηλίθιος, όχι αυτοί που (νομίζεις ότι) την υιοθετούν.panos291 έγραψε: 16 Μάιος 2020, 16:22 Επινόησαν την βρεφοκτονια η οποία φέρνει προς την ανθρωποκτονια, αλλά δεν είναι τόσο κακή.
Μετά βρήκαν την γυναικοκτονια, η οποία είναι χειρότερη από την ανθρωποκτονια.
Ρε αστοδιάολο ηλιθιοι.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 79 Απαντήσεις
- 2505 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 64 Απαντήσεις
- 2223 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από jason0
-
- 40 Απαντήσεις
- 1052 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος