Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση λογω κακης κριτικής σε (σκρουτζο;)μαγαζο
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 13:46
Αλίευσα στο insomnia και παραθετω https://www.insomnia.gr/forums/topic/74 ... %83%CE%B7/
Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:
Έχω κάνει 3 παραγγελίες από το συγκεκριμένο.Οι 2 πρώτες ήταν ο.κ αν εξαιρέσεις το γεγονός οτι στη μία δεν είχε ένα από τα υγρά και με ειδοποίησαν αλλά το έστειλαν με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από τηλέφωνα και πλήρωσα κανονικά τη διαφορά.Στην τρίτη όμως που πραγματοποιήθηκε το νοέμβρη (αξίας 70.8 ευρώ),όταν έφτασε η παραγελία είδα οτι ήταν 58.4 ευρώ.Έλειπε πάλι ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να έχω ενημερωθεί.Στο τηλέφωνο με βιαβεβαίωσαν οτι θα σταλεί και θα πληρώσω τη διαφορά.Το υγρό δεν ήρθε ποτέ όπως καταλαβαίνετε.Δεν είναι τα 3.5 ευρώ που έφαγαν,αλλά η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού.Συμπεριφορά τελειώς αντιεπαγγελματική που δεν την έχω ξανασυναντήσει σε κανένα από τα πολλά vape sites που έχω παραγγείλει.
Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.
Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.
Μου έστειλαν mail αυτό:
μα μιλαμε σοβαρα?6 μηνες μετα μας λετε οτι ειμαστε αντιεπαγγελματιες.δεν μπορω να σας καταλαβω.επιφυλασσομαι για καθε νομιμο δικαιωμα κ θα προβω σε καθε νομιμη διαδικασια για εξασφαλιση των δικαιωματων μου
Και μου απάντησαν και στην κριτική:
Σας φαγαμε 3.5 ευρω????Δεν σας καταλαβαίνουμε πραγματικά τι εννοείτε. Σας χρέωσαμε για κάτι το οποίο δεν π α ραλαλαβατε??? Ποια ακριβώς είναι η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά?? Ότι δεν παραλάβαμε το συγκεκριμένο υγρό λόγο ελλείψης του προμηθευτή.? Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας.
Πληρωμή μέσω Αντικαταβολή. Πληρώθηκε στις 7 Νοεμβρίου 2019
αν γνωριζεται καλα εχουμε 12/5/20 και θυμηθηκατε 6μηνες μετα να βαλετε ενα αστερι και να μαε πειτε οτι σας φαγαμε 3,5 ευρω.Σας ευχαριστουμε
Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.
Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?
Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:
Έχω κάνει 3 παραγγελίες από το συγκεκριμένο.Οι 2 πρώτες ήταν ο.κ αν εξαιρέσεις το γεγονός οτι στη μία δεν είχε ένα από τα υγρά και με ειδοποίησαν αλλά το έστειλαν με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από τηλέφωνα και πλήρωσα κανονικά τη διαφορά.Στην τρίτη όμως που πραγματοποιήθηκε το νοέμβρη (αξίας 70.8 ευρώ),όταν έφτασε η παραγελία είδα οτι ήταν 58.4 ευρώ.Έλειπε πάλι ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να έχω ενημερωθεί.Στο τηλέφωνο με βιαβεβαίωσαν οτι θα σταλεί και θα πληρώσω τη διαφορά.Το υγρό δεν ήρθε ποτέ όπως καταλαβαίνετε.Δεν είναι τα 3.5 ευρώ που έφαγαν,αλλά η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού.Συμπεριφορά τελειώς αντιεπαγγελματική που δεν την έχω ξανασυναντήσει σε κανένα από τα πολλά vape sites που έχω παραγγείλει.
Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.
Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.
Μου έστειλαν mail αυτό:
μα μιλαμε σοβαρα?6 μηνες μετα μας λετε οτι ειμαστε αντιεπαγγελματιες.δεν μπορω να σας καταλαβω.επιφυλασσομαι για καθε νομιμο δικαιωμα κ θα προβω σε καθε νομιμη διαδικασια για εξασφαλιση των δικαιωματων μου
Και μου απάντησαν και στην κριτική:
Σας φαγαμε 3.5 ευρω????Δεν σας καταλαβαίνουμε πραγματικά τι εννοείτε. Σας χρέωσαμε για κάτι το οποίο δεν π α ραλαλαβατε??? Ποια ακριβώς είναι η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά?? Ότι δεν παραλάβαμε το συγκεκριμένο υγρό λόγο ελλείψης του προμηθευτή.? Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας.
Πληρωμή μέσω Αντικαταβολή. Πληρώθηκε στις 7 Νοεμβρίου 2019
αν γνωριζεται καλα εχουμε 12/5/20 και θυμηθηκατε 6μηνες μετα να βαλετε ενα αστερι και να μαε πειτε οτι σας φαγαμε 3,5 ευρω.Σας ευχαριστουμε
Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.
Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?