Σελίδα 1 από 1

Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2020, 14:07
από Κόκκορας
κάντε το κόπο να το διαβάσετε μέχρι τέλους,έχει ενδιαφέρον.
Η θέωση του ανθρώπου δια της Βυζαντινής Μουσικής και η μουσική της φιλαυτίας
Νεόφυτος Μοναχός Γρηγοριάτης
Η σωτηρία του ανθρώπου εξαρτάται από δύο παράγοντες: Από τον θείο και τον ανθρώπινο. Ο Θεός μας ανοίγεται αγαπητικά και ελεύθερα και μας καλεί να ανοιχθούμε κι εμείς σ’ Αυτόν. Ο Θεός προσφέρεται μόνιμα, διότι γνωρίζει πως η σωτηρία μας χρειάζεται αγώνα καθημερινό και συνεχή και πως έχουμε ανάγκη της βοηθείας Του ανά πάσαν στιγμήν. Του Θεού το άνοιγμα δεν κλείνει ποτέ. Η άκτιστος θεία χάρις κατεβαίνει «ως δρόσος Αερμών επί τα όρη Σιών». Το άνοιγμα, όμως, του ανθρώπου προς τον Θεό δεν είναι μόνιμα φιλότιμο και σταθερό. Άλλοτε υπάρχει και άλλοτε εξαφανίζεται. Καμμιά φορά φαίνεται πως εξαφανίζεται οριστικά. Τότε η σωτηρία του ανθρώπου απειλείται άμεσα. Το θείο δεν επικοινωνεί με το ανθρώπινο και κάθε ελπίδα σωτηρίας λιγοστεύει.

Αλλ’ όταν κανείς αγωνίζεται να αφήνει την άκτιστο χάρι του Θεού να ενεργεί μέσα του τα έργα αγιότητος που μόνον Αυτή γνωρίζει, τότε παραμένει ανοιχτός στον Θεό, προς περαιτέρω επεξεργασίαν. Αυτό, βέβαια, συμβαίνει στους απαθείς, στους άγιους. Οι αγωνιζόμενοι χριστιανοί, λαϊκοί και μοναχοί, προσπαθούν να αφήσουν παράθυρα ανοιχτά στην ψυχή και στο σώμα τους, για να μπει μέσα η άκτιστη θεία χάρις.
Εικόνα
Τέτοιοι αγωνιζόμενοι μοναχοί είναι και οι αγιορείτες ψάλτες. Απλοί και ανεπιτήδευτοι, με καρδιά παιδική και γεροντική φρόνηση, μοναχοί μαυροντυμένοι, αφήνουν παράθυρα, πολλά παράθυρα, ανοιχτά για να μπει η άκτιστος θεία χάρις μέσα στην ψυχή και στο σώμα τους, ανοίγονται αγαπητικά, ελεύθερα κατά την καλή τους προαίρεση στο Τριαδικό Θεό και στην Κυρία Θεοτόκο. Όταν ψάλλουν έχουν συμμετρία, αρμονία, τάξη. Σαν παιδιά αλλάζουν στασίδια στους χορούς, δίδοντας ο ένας τον άλλον την πρωτοκαθεδρία της ψαλμωδίας. Ο ένας δέχεται τον άλλο ενώ, όλοι μαζί αποτελούν ένα αρμονικό σύνολο. Δεν υπάρχουν καθηγητές και μαθητές. Ο καθένας δέχεται χωρίς σκάνδαλα και παρεξηγήσεις τις παρατηρήσεις των άλλων. Οι παρεμβάσεις, οι εισηγήσεις έχουν την οργανική τους θέση, ως συμβολή στην καλύτερη απόδοση του μουσικού κειμένου.
Δεν πηγαίνουν στα πανηγύρια των Ιερών Μονών και Σκήτεων οι Αγιορείτες ψάλτες για να εντυπωσιάσουν, ούτε για να προβληθούν. Δεν πηγαίνουν για να επιδείξουν τις φωνητικές τους ικανότητες ή την μουσική τους κατάρτιση. Ψάλλουν ταπεινά με την αγιορείτικη αίσθηση της χαρμολύπης, που φαίνεται στους αμύητους παράδοξο. Ψάλλουν θρηνητικά και συγχρόνως χαρούμενα, Εκφράζουν την εμπειρία των Αγίων Πατέρων που έκλαιγαν για τις αμαρτίες τους και συγχρόνως χαιρόντουσαν, διότι ο Αναστάς Κύριος τους ελεεί πλουσιοπαρόχως.
Αυτή η μυστική ένωση χαράς και λύπης είναι χάρισμα του Παναγίου Πνεύματος σε όσους εθέλησαν να γίνουν μοναχοί και γενικά σε όσους θέλουν να γίνουν στο μέλλον. Δεν σημαίνει ότι το χάρισμα αυτό δεν μπορούν να το λάβουν και οι λαϊκοί χριστιανοί. Οι μοναχοί όμως, λόγω υπερβολικού πνευματικού αγώνος εν Χριστώ και εν τη Εκκλησία δια της αδιακρίτου υπακοής, της αδιαλείπτου προσευχής και της συχνής συμμετοχής στα Θεία Μυστήρια της Εκκλησίας, απέκτησαν την σταυρωμένη χαρά της Αναστάσεως, την χαρμολύπη, περισσότερο και βαθύτερα.

Οι Αγιορείτες ψάλτες ψάλλουν και αποδίδουν εκείνο που ζουν. Η ζωή τους εκφράζεται με τη μουσική τους. Δεν είναι επαγγελματίες. Λειτουργούν ζώντας το Μυστήριο της Εκκλησίας. Θεολογούν μουσικά και ψάλλουν θεολογικά. Ό,τι παραλαμβάνουν, αυτό και μεταδίδουν. Χωρίς κοσμικό φρόνημα και πάθη. Είναι κατά κάποιον τρόπο μουσικοί ερμηνευτές της θεολογίας της Μεταμορφώσεως. Τονίζουν καθαρά πως το χάρισμα της φωνής και της ψαλμωδίας δόθηκε στον άνθρωπο για να ενωθεί δοξολογικά με τον Θεό. Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε «εν σμικρώ μέγας», Ναός του Αγίου Πνεύματος, βασιλεύς της κτίσεως, για να συντονίζει την δοξολογία του Σύμπαντος Κόσμου προς τον Θεό. Σε αυτό συμβάλλουν και οι πρακτικές αρετές και η θεωρητική ζωή. Χωρίς τις αρετές αυτές και την θεωρητική ζωή δεν μπορεί ο άνθρωπος να ψάλλει χαρμολυπητικώς(με χαρμολύπη). Δεν μπορεί να περάσει από τον θάνατο στη ζωή. Τότε το μέτρο, ο ρυθμός, η αρμονία γίνονται μουσική πανωλεθρία. Η μουσική γίνεται μια άκαρπη καλλιτεχνική και επαγγελματική ενασχόληση και δεν φθάνει τότε στο τέρμα της, που είναι το «τεριρέμ**». Δεν φθάνει δηλαδήστην κατάσταση εκείνη, όπου η παρουσία του Θεού αφήνει εν ελευθερία και επιγνώσει κουφό και άφωνο το πνεύμα του ανθρώπου.
Εικόνα

«Η όντως μουσική αναδύεται στην πορεία. Η κίνηση είναι προσευχή. Η πορεία θέα. Η επέκταση αγαλλίαση. Το ξεπέρασμα έκφραση, Λόγος, Πάσχα, Χριστός.».

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων από μη μεμνημένους στην Ορθόδοξη θεολογία και πνευματικότητα, διευκρινίζουμε εδώ πως υπάρχει η άκτιστη, αθάνατη αΐδιος(που δεν έχει αρχή ούτε τέλος), άναρχη, άπειρη και ατελεύτετη κατά φύσιν Ελευθερία του Τριαδικού Θεού από την μια και από την άλλη η κτιστή, αρχουμένη, πεπερασμένη, αιώνιος(που έχει αρχή αλλά, δεν έχει τέλος), αθάνατη κατά χάριν Ελευθερία του ανθρώπου ως κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν Θεού πλασμένου. Όταν λοιπόν, η Θεϊκή κατά φύσιν Ελευθερία του Θεού ενώθηκε ελεύθερα, αβίαστα και αγαπητικά με την ανθρώπινη κατά χάριν Ελευθερία εν τη μήτρα της Αειπαρθένου Θεοτόκου Μαρίας μετά την συγκατάθεση της (Ιδού η δούλη Κυρίου· γένοιτο μοι κατά το ρήμα Σου), ενηνθρώπησε ο Θεός Λόγος, το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίάς Τριάδος. Έτσι η ανθρώπινη Ελευθερία έγινε άναρχη, άπειρη, ατελείωτην κατά φύσιν Ελευθερία του Τριαδικού Θεού(Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και Γρηγόριος Παλαμάς). Μέσα στα πιο πάνω γραφέντα πρέπει να δούμε και να κατανοήσουμε την «αιχμαλωσία της Ελευθερίας, την αρπαγή του νοός και άγνοια την υπερτέραν πάσης γνώσεως», που αναφέρει ο Άγιος Αββάς Ισαάκ ο Σύρος στα «Ευρεθέντα Ασκητικά» του.

Όποιος λοιπόν, ασχολείται με την ψαλμωδία και δεν φροντίζει να υμνεί το μυστήριο της Αγίας Τριάδος, ας μην ελπίζει ότι οι διάβολοι και όργανα τους θα τον αφήσουν ήσυχο. Θα τον πολεμήσουν με λογισμούς(σκέψεις), φαντασίες και νοερό πόλεμο ώσπου να τον καταφέρουν να υμνήσει τον Εωσφόρο, τον αρχηγό τους. Έτσι θα ανοιχθεί ο άνθρωπος στον διάβολο δηλαδή, θα κλείσει την πόρτα στη Θεία Χάρι και θα την ανοίξει για να μπει ο διάβολος. Θα επιθυμήσει τότε την φιλαυτία, την φιλοϋλία, την φιλοδοξία και την φιληδονία. Η μουσική του πλέον θα είναι ανάλογη: φίλαυτη, φιλόϋλη, φιλόδοξη, φιλήδονη. Δεν θα στηρίζει αλλά, θα αφανίζει το πρόσωπο. Δεν θα είναι ζεστή αλλά, ψυχρή. Δεν θα ανοίγει το κύκλωμα των Αγίων, για να ακούσουμε τον μυστικό ήχο της Θεώσεως.

Η μουσική αυτή της φιλαυτίας, προσπαθεί να τέρψει ένα μέρος του ανθρώπου, την ακοή και το συναίσθημα χωρίς να τον εξάγει από την πεζή καθημερινότητα. Τον αφήνει δεμένο στη γη ενώ, πλασμένος να ψάλλει με τους αγγέλους, ανώτερα και από τους αγγέλους. Η συναισθηματική μουσική λειτουργεί εμπαθώς και επομένως εναντίον της πραγματώσεως του ανθρωπίνου προσώπου. Τρέφει τα πάθη, ριζώνει την αυτοδικαίωση στον άνθρωπο, δημιουργεί ψεύτικη ειρήνη στην καρδιά.Η λανθασμένη πίστη και ζωή, επηρεάζει την όλη ύπαρξη του ανθρώπου και την παράδοση, ζωή, πολιτισμό, Θεολογία και πνευματικότητα του και φυσικά επηρεάζει και την μουσική του.

Ο Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης στα «Πολιτικά», στο κεφάλαιο περί μουσικής, λέγει περίπου τα εξής: «Αν θέλεις να αλλάξεις τους νόμους μιας πολιτείας προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο, άλλαξε την μουσική που ακούνε οι πολίτες της πολιτείας ή του έθνους αυτού.» . Διότι η μουσική είναι η βασικότερη πολιτιστική και οντολογική εκδήλωση του ανθρώπου, που τον αγγίζει ως τα μύχια της υπάρξεως του, τον ανυψώνει ή τον καταβαραθρώνει, τον εμπνέει ή τον κάνει δειλό, τον αναδεικνύει θεό κατά χάριν ή τον κάνει χειρότερο και από τον διάβολο.

Κατά πλειοψηφία(υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις) οι τετραφωνίες των δυτικών, οι συμφωνικές ορχήστρες και η μουσική τους, η λεγόμενη ποπ μουσική, η σόουλ, η τζαζ, η ηλεκτρονική μουσική με τη συνοδεία φώτων, η ροκ εντ ρολ, η ανατολική ηδονική μουσική, η αφρικάνικη, η ασιατική, η λαϊκή μουσική αποτελούν έκπτωση από την ανοδική προοδευτική πορεία της μουσικής διότι, δεν έχουν επαφή με τον Τριαδικό Θεό. Παρεμβάλλουν τα ανθρώπινα πάθη και εμποδίζουν την άκτιστη Θεία Χάρη να ενεργήσει. Τα μουσικά όργανα, δήθεν μέσα επικοινωνίας, γίνονται μεσότοιχα έχθρας και μάλιστα μετατρέπουν τον άνθρωπο σε μηχανικό τους εξάρτημα, ιδίως τα τελευταία χρόνια που η μουσική μεταδίδεται ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά. Άλλωστε φάνηκε πως η μουσική των οργάνων τρελαίνει και νεκρώνει τους ανθρώπους πνευματικά, δεν τους μεταμορφώνει, ούτε τους αγιάζει γιατί δεν συμμετέχει το πνεύμα του ανθρώπου αλλά, με τα υλικά εξωτερικά όργανα μουσικής προσπαθεί να εκτονωθεί ψυχολογικά.

Ο μακαριστός Άγιος Γέρων Παΐσιος ο Καππαδόκης Αγιορείτης είπε κάποτε τα εξής: «Η Ευρωπαϊκή κλασσική μουσική αποκοιμίζει τα πάθη. Η σύγχρονή μας μουσική αποχαλινώνει τα πάθη. Μόνο η Βυζαντινή Μουσική μεταμορφώνει τα πάθη.».

Ο μακαριστός Φώτης Κόντογλου στο βιβλίο του «Σημείον Μέγα», που αναφέρεται στον βίο των Αγίων Νεομαρτύρων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης, γράφει ότι οι άγγελοι και οι άγιοι στον Παράδεισο-Ουρανό ψάλλουν με βυζαντινή εκκλησιαστική μουσική. Αυτό βεβαιώνεται και από το γεγονός της παραδόσεως σε υποτακτικό αγιορείτη μοναχό στον λάκκο του «Άδειν» κοντά στις Καρυές Αγίου Όρους πριν (1000) χίλια χρόνια, του Αρχαγγελικού Ύμνου «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ», που το έψαλλε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ σε δεύτερο ήχο της Βυζαντινής μουσικής, μπροστά στην εικόνα της Παναγίας.

Εικόνα

Λέγοντας αυτά, ίσως θεωρηθούμε μονοδιάστατοι και μονομερείς. Αν η δημοτική ή άλλου είδους μουσική των οποιανδήποτε λαών της γης δεν υμνούν τον διάβολο, την φιληδονία, την φιλαρχία, φιλοδοξία, φιλοϋλία, φιλαργυρία είτε κρυφά είτε φανερά, τότε είναι αποδέκτες εκ μέρους μας.
για να μην παραθέτω όλο το κείμενο η συνέχεια εδώ
https://www.pemptousia.gr/2017/04/mono- ... -ta-pathi/
β' μέρος
Γιατί η Εκκλησία δεν χρησιμοποίησε τα μουσικά όργανα μέσα στην λατρευτική της ζωή;
https://www.pemptousia.gr/2017/05/giati ... i-tis-zoi/
γ' μέρος
«Οι αγιορείτες ψάλλουν χαρμολυπητικώς»
https://www.pemptousia.gr/2017/05/i-agi ... lipitikos/

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2020, 20:54
από Who is The 4th man

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2020, 21:08
από blackpaint
but..is this art?

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2020, 21:10
από ST48410
blackpaint έγραψε: 17 Απρ 2020, 21:08 but..is this art?
Τι εννοείς άραγε;

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2020, 14:10
από Who is The 4th man
blackpaint έγραψε: 17 Απρ 2020, 21:08 but..is this art?
αναφέρεται στή εκκλ.μουσική....τό ξεκίνησε έτσι


Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2020, 14:44
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2020, 14:47
από nik_killthemall

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 01:18
από Who is The 4th man
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 02:11
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 01:18
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.
.

Διαλέγεις σημεία της λειτουργίας πού δέν "κορωνιάζουν".....

γιά νά είμαι καί στό κλίμα τών ημερών.....

Μοιρολογιάζουν κάπως.....

Βρές κρεσέντο στιγμές.....μέ εξύψωση.....αγγελικέ χροιές....."γυναικίζουσες".....

όχι μπασοβυζάν..... :a108:

.

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 04:24
από Who is The 4th man
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.
καλύτερο δέν γίνεται.....


Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 04:43
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:24
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.
καλύτερο δέν γίνεται.....

.

Μήν υποβιβάζεις τόν εαυτό σου τόσο.....

Μπορείς καί καλύτερα.....

Η Τζίζας φώτο είναι πολύ καλή.....θά άρεσε καί στόν ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ

Μάλλον μεγάλε διαλέγεις στιγμές "Παθών" .....

Αρα οι φωνές θάναι γιά λύπηση..... :102:

Ψάξε γιά Αναστάσιμη.....εκεί θά τά δίνουν όλα..... :EE1: ..... :EE1:


.

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 04:50
από Who is The 4th man
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:24
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44
Who is The 4th man έγραψε: 17 Απρ 2020, 20:54
.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.
καλύτερο δέν γίνεται.....

μή μού πείς τό τελευταίο κομμάτι φοβερό
επίσης κι'από δώ μπορείς νά βρείς εκκλ.ύμνους όπως περιέγραψες


τό κομμάτι "Russian orthodox angelic song" ξεκινάει στό 13:00

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 04:57
από Who is The 4th man
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:43
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:24
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 18 Απρ 2020, 14:44

.

Αν μπορείς νά βρείς απο καμμιά μεγάλη πολυπληθή Ρώσικη λειτουργία......

Ειχα βρεθεί στό Ρώσικο στό Ορος σε μία καί ήταν οτι καλύτερο εχω ακούσει

απο εκλλησιαστική.....

.
καλύτερο δέν γίνεται.....

.

Μήν υποβιβάζεις τόν εαυτό σου τόσο.....

Μπορείς καί καλύτερα.....

Η Τζίζας φώτο είναι πολύ καλή.....θά άρεσε καί στόν ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ

Μάλλον μεγάλε διαλέγεις στιγμές "Παθών" .....

Αρα οι φωνές θάναι γιά λύπηση..... :102:

Ψάξε γιά Αναστάσιμη.....εκεί θά τά δίνουν όλα..... :EE1: ..... :EE1:


.
δέν σού άρεσε τό Russian orthodox angelic song....τό πιό γ@μησερό (συγνώμη γιά τήν ημέρα καί τό θρέντ τού Κόκκορα)
καλά θά ψάξω...πάω νά πέσω :wave:

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2020, 11:15
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:57
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:43
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:24

καλύτερο δέν γίνεται.....

.

Μήν υποβιβάζεις τόν εαυτό σου τόσο.....

Μπορείς καί καλύτερα.....

Η Τζίζας φώτο είναι πολύ καλή.....θά άρεσε καί στόν ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ

Μάλλον μεγάλε διαλέγεις στιγμές "Παθών" .....

Αρα οι φωνές θάναι γιά λύπηση..... :102:

Ψάξε γιά Αναστάσιμη.....εκεί θά τά δίνουν όλα..... :EE1: ..... :EE1:


.
δέν σού άρεσε τό Russian orthodox angelic song....τό πιό γ@μησερό (συγνώμη γιά τήν ημέρα καί τό θρέντ τού Κόκκορα)
καλά θά ψάξω...πάω νά πέσω :wave:
.

Συγχωρήσαι Τέκνον μου..... :vp20:

Εχεις πέσει καί σέ Απιστο ξέρεις.....Αγνωστικιστή.....

Είναι θέμα ακούσματος 4ε Μάνα.....

Αν είχες ακούσει αυτό πού είχα ακούσει θά καταλάβαινες αυτόματα.....

Στό Ρώσικο στό Ορος έψελναν πάνω απο 100 μοναχοί

καί αλλοι 50 παρατρεχάμενοι.....γιαυτό σού λέω ψάξε γιά πολυπληθή.....

Καί Αναστάσιμη λειτουργία γιατί τότε αφήνεται νά εκδηλωθεί η Χαρωτοφωνή.....

Μιλάμε γιά φωνή πού σέ σηκώνει από τό εδαφος.....

Οπως σέ σηκώνει η σιωπή οταν βλέπεις τό Σουλτάναχμέτ.....τό Μπλέ Τζαμί.....

τό αντίπαλο δέος απένσντι από τήν Αγιασοφιά στήν Πόλη.....



.
timthumb.jpeg



.

Re: Η μουσική της φιλαυτίας

Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2020, 16:19
από Who is The 4th man
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 19 Απρ 2020, 11:15
Who is The 4th man έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:57
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 19 Απρ 2020, 04:43

.

Μήν υποβιβάζεις τόν εαυτό σου τόσο.....

Μπορείς καί καλύτερα.....

Η Τζίζας φώτο είναι πολύ καλή.....θά άρεσε καί στόν ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ

Μάλλον μεγάλε διαλέγεις στιγμές "Παθών" .....

Αρα οι φωνές θάναι γιά λύπηση..... :102:

Ψάξε γιά Αναστάσιμη.....εκεί θά τά δίνουν όλα..... :EE1: ..... :EE1:


.
δέν σού άρεσε τό Russian orthodox angelic song....τό πιό γ@μησερό (συγνώμη γιά τήν ημέρα καί τό θρέντ τού Κόκκορα)
καλά θά ψάξω...πάω νά πέσω :wave:
.

Συγχωρήσαι Τέκνον μου..... :vp20:

Εχεις πέσει καί σέ Απιστο ξέρεις.....Αγνωστικιστή.....

Είναι θέμα ακούσματος 4ε Μάνα.....

Αν είχες ακούσει αυτό πού είχα ακούσει θά καταλάβαινες αυτόματα.....

Στό Ρώσικο στό Ορος έψελναν πάνω απο 100 μοναχοί

καί αλλοι 50 παρατρεχάμενοι.....γιαυτό σού λέω ψάξε γιά πολυπληθή.....

Καί Αναστάσιμη λειτουργία γιατί τότε αφήνεται νά εκδηλωθεί η Χαρωτοφωνή.....

Μιλάμε γιά φωνή πού σέ σηκώνει από τό εδαφος.....

Οπως σέ σηκώνει η σιωπή οταν βλέπεις τό Σουλτάναχμέτ.....τό Μπλέ Τζαμί.....

τό αντίπαλο δέος απένσντι από τήν Αγιασοφιά στήν Πόλη.....



.

timthumb.jpeg




.
Φιλάρα μήν μπλεκόμαστε μέ ψυχαναγκαστικούς νεομεσιανισμούς-εθνισμούς περί κων/πολης,είναι
προσβολή στή θυσία τού Ιησού....

κοίτα αυτά




είναι Αναστάσιμοι Ύμνοι