Σελίδα 1 από 2
Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 08:51
από Πορφύριος Εξαρχίδης
2020
Καλύτερη ταινία
Παράσιτα
Σκηνοθεσία
Μπονγκ Τζουν-Χο, «Παράσιτα»
Α΄ Αντρικός Ρόλος
Χοακίν Φίνιξ «Joker»
Α΄ Γυναικείος Ρόλος
Ρενέ Ζελβέγκερ, «Judy»
Β΄ Αντρικός Ρόλος
Μπραντ Πιτ, «Κάποτε στο… Χόλιγουντ»
Β΄ Γυναικείος Ρόλος
Λόρα Ντερν, «Ιστορία γάμου»
Πρωτότυπο σενάριο
Μπονγκ Τζουν-Χο, Χαν Τζιν-Γουόν, «Παράσιτα»
Διασκευασμένο σενάριο
Τάικα Γουαϊτίτι, «Τζότζο»
Φωτογραφία
«1917»
Μοντάζ
«Κόντρα σε όλα»
Μακιγιάζ και κομμώσεις
«Βόμβα»
Καλλιτεχνική διεύθυνση
«Κάποτε στο…Χόλιγουντ»
Κοστούμια
«Μικρές κυρίες»
Μουσική
«Joker»
Τραγούδι
«(I'm Gonna) Love Me Again», «Rocketman»
Ήχος
«Κόντρα σε όλα» («Ford v Ferrari»)
Ηχητικά Εφέ
«1917»
Οπτικά Εφέ
«1917»
Καλύτερη Διεθνής Ταινία
«Παράσιτα»
Ταινία Κινουμένων Σχεδίων Μεγάλου Μήκους
«Toy Story 4»
Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους
«American Factory»
Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους
«Learning to Scateboard in a War Zone If You’re a Girl»
Μικρού Μήκους Ταινία Animation
«Hair love»
Μικρού Μήκους Ταινία – Live Action
«The Neighbor’s Window»
Ο Χοακίν έσκισε όπως ήταν αναμενόμενο. Ο Μπραντ παιδαράς στα 60 του. Η Ζελβέγκερ άπαιχτη σαν Τζούντη Γκάρλαντ. Παράσιτα ταινιάρα. Δικαίως το όσκαρ μουσικής στον τζόκερ (δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι υποψήφιος ο Γουίλιαμς για μουσική που έγραψε το '75). Έλειπε ο Νταφόε ακόμα και σαν υποψήφιος για την συγκλονιστική ερμηνεία του στο Lighthouse.
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 09:21
από Νon4me
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 09:28
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 10 Φεβ 2020, 08:51
Έλειπε ο Νταφόε ακόμα και σαν υποψήφιος για την συγκλονιστική ερμηνεία του στο Lighthouse.
σωστό
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 09:33
από Χουργιατς
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 10 Φεβ 2020, 08:51
2020
Διασκευασμένο σενάριο
Τάικα Γουαϊτίτι, «Τζότζο»

Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 09:43
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Δεν ήθελα να το πω για να μην με περάσουν για αντισημίτη. Εντελώς αδιάφορη ταινία.
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 00:05
από ΜπλεΜπουμπυς
Ας θυμηθούμε την κριτική-παρουσίαση του “Ριζοσπάστη” και της Π.Α. στην κορεατική ταινία που πήρε το Όσκαρ.
Η οικογένεια των Κιμ ζει σε ένα ημιυπόγειο σε ένδεια, αφού όλα τα μέλη της είναι άνεργα και κάνουν δουλειές του ποδαριού για να επιβιώσουν. Μέχρι που ο γιος της οικογένειας βρίσκει δουλειά ως καθηγητής ιδιαιτέρων σε μια πολύ πλούσια αστική οικογένεια, τους Παρκ.
Κορεάτικη ταινία, που βραβεύτηκε με τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών 2019.
Η ταινία δεν συγκαταλέγεται σε μια συγκεκριμένη φόρμα. Ανατρεπτική, σατιρική και αγωνιώδης μέχρι τέλους. Ωραία, λιτή κινηματογράφηση, με κυρίαρχα τα γενικά πλάνα, που βοηθούν να φαίνεται ακόμα καλύτερα η πλήρης αντίθεση ανάμεσα στις δύο οικογένειες και κατά συνέπεια στις δύο τάξεις, που ανήκουν. Τα «Παράσιτα» είναι ένα πολύ καυστικό κοινωνικό σχόλιο. Στο πρόσωπο των Κιμ, η εργατική τάξη βιώνει την απόλυτη εξαθλίωση και χρησιμοποιεί κάθε τέχνασμα παραπλάνησης, ώστε να πάρει στα κλεφτά ελάχιστα από αυτά που της ανήκουν. Μια στάλα από τον πλούτο που παράγει. Στο πρόσωπο των Παρκ η αστική τάξη αποχαυνωμένη στη νιρβάνα της ευμάρειας φαίνεται μεν εύκολα διαχειρίσιμη, μολαταύτα είναι ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος. Την κρίσιμη στιγμή θα κοιτάξει να σώσει μόνο το τομάρι της, γιατί στην πραγματικότητα αυτή κάνει κουμάντο.
Τα «Παράσιτα» θίγουν ένα τόσο ουσιαστικό θέμα, που θα μπορούσαν να διαδραματίζονται οπουδήποτε και σχεδόν σε οποιαδήποτε εποχή. Αντικατοπτρίζουν με κυνικό ρεαλισμό την κοινωνική ανισότητα και θέτουν το ρητορικό ερώτημα γιατί αυτοί ζουν στον ήλιο κι εμείς πνιγόμαστε στη λάσπη. Το ερώτημα όμως στην πορεία ξεφεύγει από τις κυρίαρχες τάξεις και μεταφέρεται στην ίδια την εργατική, αφού γινόμαστε μάρτυρες του αλληλοσπαραγμού που καταλήγει σε κανιβαλισμό μεταξύ των φτωχών, όχι για μια θέση στον ήλιο αλλά για λίγα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι του αφεντικού.
Τα «Παράσιτα» μας προτείνουν κάποιας μορφής αντίσταση ενάντια στο εκμεταλλευτικό σύστημα; Όχι βέβαια. Μας δείχνουν όμως ότι η κοινωνία όλο και περισσότερο χωρίζεται σε δύο μεγάλα αντίπαλα στρατόπεδα.
http://www.katiousa.gr/politismos/kinim ... -parasita/
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 07:21
από Daje
Λενε τιποτα τα Παρασιτα η τους εδωσαν την κουπα μονο και μονο επειδη διευρυνθηκε η συνθεση της επιτροπης απο μελη εκτος αμερικης?
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 10:01
από Πορφύριος Εξαρχίδης
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 11 Φεβ 2020, 00:05
Ας θυμηθούμε την κριτική-παρουσίαση του “Ριζοσπάστη” και της Π.Α. στην κορεατική ταινία που πήρε το Όσκαρ.
Η οικογένεια των Κιμ ζει σε ένα ημιυπόγειο σε ένδεια, αφού όλα τα μέλη της είναι άνεργα και κάνουν δουλειές του ποδαριού για να επιβιώσουν. Μέχρι που ο γιος της οικογένειας βρίσκει δουλειά ως καθηγητής ιδιαιτέρων σε μια πολύ πλούσια αστική οικογένεια, τους Παρκ.
Κορεάτικη ταινία, που βραβεύτηκε με τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών 2019.
Η ταινία δεν συγκαταλέγεται σε μια συγκεκριμένη φόρμα. Ανατρεπτική, σατιρική και αγωνιώδης μέχρι τέλους. Ωραία, λιτή κινηματογράφηση, με κυρίαρχα τα γενικά πλάνα, που βοηθούν να φαίνεται ακόμα καλύτερα η πλήρης αντίθεση ανάμεσα στις δύο οικογένειες και κατά συνέπεια στις δύο τάξεις, που ανήκουν. Τα «Παράσιτα» είναι ένα πολύ καυστικό κοινωνικό σχόλιο. Στο πρόσωπο των Κιμ, η εργατική τάξη βιώνει την απόλυτη εξαθλίωση και χρησιμοποιεί κάθε τέχνασμα παραπλάνησης, ώστε να πάρει στα κλεφτά ελάχιστα από αυτά που της ανήκουν. Μια στάλα από τον πλούτο που παράγει. Στο πρόσωπο των Παρκ η αστική τάξη αποχαυνωμένη στη νιρβάνα της ευμάρειας φαίνεται μεν εύκολα διαχειρίσιμη, μολαταύτα είναι ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος. Την κρίσιμη στιγμή θα κοιτάξει να σώσει μόνο το τομάρι της, γιατί στην πραγματικότητα αυτή κάνει κουμάντο.
Τα «Παράσιτα» θίγουν ένα τόσο ουσιαστικό θέμα, που θα μπορούσαν να διαδραματίζονται οπουδήποτε και σχεδόν σε οποιαδήποτε εποχή. Αντικατοπτρίζουν με κυνικό ρεαλισμό την κοινωνική ανισότητα και θέτουν το ρητορικό ερώτημα γιατί αυτοί ζουν στον ήλιο κι εμείς πνιγόμαστε στη λάσπη. Το ερώτημα όμως στην πορεία ξεφεύγει από τις κυρίαρχες τάξεις και μεταφέρεται στην ίδια την εργατική, αφού γινόμαστε μάρτυρες του αλληλοσπαραγμού που καταλήγει σε κανιβαλισμό μεταξύ των φτωχών, όχι για μια θέση στον ήλιο αλλά για λίγα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι του αφεντικού.
Τα «Παράσιτα» μας προτείνουν κάποιας μορφής αντίσταση ενάντια στο εκμεταλλευτικό σύστημα; Όχι βέβαια. Μας δείχνουν όμως ότι η κοινωνία όλο και περισσότερο χωρίζεται σε δύο μεγάλα αντίπαλα στρατόπεδα.
http://www.katiousa.gr/politismos/kinim ... -parasita/
Θαυμάσια ακριβής ανάλυση.
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 13:28
από Japetus
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 13:30
από Nero
Υπάρχει άνθρωπος που όντως είδε το biopic της Τζουντι Γκαρλαντ με τη Ζελβέγκερ;

Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2020, 14:21
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Nero έγραψε: 11 Φεβ 2020, 13:30
Υπάρχει άνθρωπος που όντως είδε το biopic της Τζουντι Γκαρλαντ με τη Ζελβέγκερ;
Εννοείται. Ωραία ταινία και η Ζελβέγκερ άπαιχτη.
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2020, 22:26
από Μπίστης
Daje έγραψε: 11 Φεβ 2020, 07:21
Λενε τιποτα τα Παρασιτα η τους εδωσαν την κουπα μονο και μονο επειδη διευρυνθηκε η συνθεση της επιτροπης απο μελη εκτος αμερικης?
Δεν έχω καταλάβει την σκοπιμότητα φέτο
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2020, 22:52
από sys3x
Μπίστης έγραψε: 12 Φεβ 2020, 22:26
Daje έγραψε: 11 Φεβ 2020, 07:21
Λενε τιποτα τα Παρασιτα η τους εδωσαν την κουπα μονο και μονο επειδη διευρυνθηκε η συνθεση της επιτροπης απο μελη εκτος αμερικης?
Δεν έχω καταλάβει την σκοπιμότητα φέτο
Θέλουν να την σπάσουν στην άνω Κορέα ρε.
είναι δυνατό φιλμ, να πα να το δεις αν δε το είδες και έχει και πραγματικά καλή μουσική.
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2020, 22:53
από sys3x
Re: Όσκαρ
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2020, 12:27
από Μπίστης
sys3x έγραψε: 12 Φεβ 2020, 22:52
Θέλουν να την σπάσουν στην άνω Κορέα ρε.
είναι δυνατό φιλμ, να πα να το δεις αν δε το είδες και έχει και πραγματικά καλή μουσική.
Εννοείς στον χοντρό αφού δεν θα το μάθει άλλος κανείς.
Το έχω δει το φίλμ και θα το έβρισκα διασκεδαστικό (κυρίως λόγω της όμορφης καθηγήτριας τέχνης) αν δεν γίνοταν χοντροκομμένο στο β' μέρος. Επίσης είναι ρηχό, το θετικό πως σε κάνει να συμπαθήσεις τους κορεάτες

Δεν πρόσεξα πως είχε μουσική