Σελίδα 1 από 1
Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 17:33
από taliban
Το 2016 είχα ξεκινήσει να βάζω v power diesel από εταιρικό. Γρήγορα σταμάτησα επειδή το λαμπάκι της νεροπαγίδας άναβε.
Συν τα λιγότερα χιλιόμετρα που έβγαζε.
Δοκίμασα ΕΚΟ ακριβότερο σε σχέση με το v power αλλά παρατήρησα μειωμένη χιλιομετρική απόδοση. Πιθανόν να κλέβουν στην αντλία.
Σε πρόσφατο άνοιγμα της τρόμπας πετρελαίου για στεγανοποίηση δεν παρατηρήθηκε σκουριά ή κάτι άλλο.
Τελευταία δοκίμασα 2 φορές το crystal της Elin και είδα καλύτερη απόδοση. Λιγότερος θόρυβος στον κινητήρα. Και περισσότερα χιλιόμετρα.
Σε ερώτηση στον τρόμπα σχετικά με τα καθαριστικά μου είπε να μην βάζω τίποτε αν θέλω να εξακολουθώ να έχω τρόμπα φίλτρο dpf κλπ.
Δεν έχω βάλει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια και δεν είχα κάποιο πρόβλημα προς το παρόν.
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 17:39
από bolek
και λοιπον;
εγω του εβαζα αχυρο βρωμης, βρωμη πολυ καλης ποιοτητος, ετρωγε και λιγο τριφυλλι συν μια σαλατιτσα καθημερινα, τελικα εφυγε απο νεφρα παρολο που επινε πολυ νερο.
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:15
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το πιο βασικο ειναι απο πιο συγκεκριμενο πρατηριο βαζεις και οχι τι μαρκα βαζεις
Πρεπει na εχεις καταληξει σε 2-3 αξιοπιστα πρατηρια και μετα να αρχισεις τις συγκρισεις μεταjυ των εταιρειων
Εμενα μου δουλευει αριστα ο συνδυασμος vpower και Shell απο συγκεκριμενο πρατηριο σε σχεση μετα τυχαια γεμισματα που κανω με πετρελαια και τις ιδιας και αλλων εταιρειων.
Οποτε εχω χρησιμοποιησει καθαριστικο ειτε γα το ρεζερβουαρ ειτε για τα μπεκ ειχα θεματακια στην τροφοδοσια
Πολυ γρηγορα τα παρατησα ολα αυτα και το μυστικο ειναι το εξης
Να μαθεις ποτε το dpf κανει αναγεννηση
Τα λεπτα που κανει αναγεννηση θα προσπαθεις να κρατας τις στροφες σου στις 3000
Επισης δεν θα πρεπει να την διακοπτεις αν ειναι σε εξελιξη αυτο σημαινει οτι μερικες φορες ειτε πρεπει να κανεις περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που πραγματικα χρειαζεσαι ειτε να αφησεις στην χειροτερη το αμαξι να δουλευειρελαντι μεχρι να ολοκληρωθει η αναγεννηση.
Αν παλθ εισαι πιο ψαγμενος παιρνεις το προγραμματακι με την φυσα που συνδεεεται στον εγκεφαλο και προκαλεις καθε τοσο μια βεβιασμενη αναγεννηση που λειτουργει διαφορετικα απο αυτην που γινεται οταν οδηγεις και καθαριζει καλυτερα το dpf
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:19
από Kiki mat
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Φεβ 2020, 10:15
Το πιο βασικο ειναι απο πιο συγκεκριμενο πρατηριο βαζεις και οχι τι μαρκα βαζεις
Πρεπει na εχεις καταληξει σε 2-3 αξιοπιστα πρατηρια και μετα να αρχισεις τις συγκρισεις μεταjυ των εταιρειων
Εμενα μου δουλευει αριστα ο συνδυασμος vpower και Shell απο συγκεκριμενο πρατηριο σε σχεση μετα τυχαια γεμισματα που κανω με πετρελαια και τις ιδιας και αλλων εταιρειων.
Οποτε εχω χρησιμοποιησει καθαριστικο ειτε γα το ρεζερβουαρ ειτε για τα μπεκ ειχα θεματακια στην τροφοδοσια
Πολυ γρηγορα τα παρατησα ολα αυτα και το μυστικο ειναι το εξης
Να μαθεις ποτε το dpf κανει αναγεννηση
Τα λεπτα που κανει αναγεννηση θα προσπαθεις να κρατας τις στροφες σου στις 3000
Επισης δεν θα πρεπει να την διακοπτεις αν ειναι σε εξελιξη αυτο σημαινει οτι μερικες φορες ειτε πρεπει να κανεις περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που πραγματικα χρειαζεσαι ειτε να αφησεις στην χειροτερη το αμαξι να δουλευειρελαντι μεχρι να ολοκληρωθει η αναγεννηση.
Αν παλθ εισαι πιο ψαγμενος παιρνεις το προγραμματακι με την φυσα που συνδεεεται στον εγκεφαλο και προκαλεις καθε τοσο μια βεβιασμενη αναγεννηση που λειτουργει διαφορετικα απο αυτην που γινεται οταν οδηγεις και καθαριζει καλυτερα το dpf
Αστα αυτά στον Καλπάκη βάζεις τζινα ,πετρέλαιο ότι σκατά παίρνει το αυτοκίνητο σου .
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:22
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οταν ειχα βενζινοκινητο γιατι πλεον δεν εχω κανενα και συγκεκριμενα το τελευιταο μου ενα διλιτρο BMW 318 coupe facelift mpacket εβαζα απο τον Καλπακη που ειναι στον δρομο αναμεσα στην Θερμη και τα Βασιλικα (δεν ξερω αν υπαρχει ακομη)οταν πηγαινα για μπανακι στο δευτερο ποδι της Χαλκιδικης και ηταν μια χαρα η βενζινα του
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:23
από LEONAS
Kiki mat έγραψε: 09 Φεβ 2020, 10:19
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Φεβ 2020, 10:15
Το πιο βασικο ειναι απο πιο συγκεκριμενο πρατηριο βαζεις και οχι τι μαρκα βαζεις
Πρεπει na εχεις καταληξει σε 2-3 αξιοπιστα πρατηρια και μετα να αρχισεις τις συγκρισεις μεταjυ των εταιρειων
Εμενα μου δουλευει αριστα ο συνδυασμος vpower και Shell απο συγκεκριμενο πρατηριο σε σχεση μετα τυχαια γεμισματα που κανω με πετρελαια και τις ιδιας και αλλων εταιρειων.
Οποτε εχω χρησιμοποιησει καθαριστικο ειτε γα το ρεζερβουαρ ειτε για τα μπεκ ειχα θεματακια στην τροφοδοσια
Πολυ γρηγορα τα παρατησα ολα αυτα και το μυστικο ειναι το εξης
Να μαθεις ποτε το dpf κανει αναγεννηση
Τα λεπτα που κανει αναγεννηση θα προσπαθεις να κρατας τις στροφες σου στις 3000
Επισης δεν θα πρεπει να την διακοπτεις αν ειναι σε εξελιξη αυτο σημαινει οτι μερικες φορες ειτε πρεπει να κανεις περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που πραγματικα χρειαζεσαι ειτε να αφησεις στην χειροτερη το αμαξι να δουλευειρελαντι μεχρι να ολοκληρωθει η αναγεννηση.
Αν παλθ εισαι πιο ψαγμενος παιρνεις το προγραμματακι με την φυσα που συνδεεεται στον εγκεφαλο και προκαλεις καθε τοσο μια βεβιασμενη αναγεννηση που λειτουργει διαφορετικα απο αυτην που γινεται οταν οδηγεις και καθαριζει καλυτερα το dpf
Αστα αυτά στον Καλπάκη βάζεις τζινα ,πετρέλαιο ότι σκατά παίρνει το αυτοκίνητο σου .

Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:34
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Να τονισουμε σε αυτο το σημειο πως πρεπει να γινεται επιβολη μεγαλου ροστιμου πχ 800€ σε οποιον μενει στον δρομο απο ελλειψη καυσιμου
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 10:37
από Kiki mat
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Φεβ 2020, 10:34
Να τονισουμε σε αυτο το σημειο πως πρεπει να γινεται επιβολη μεγαλου ροστιμου πχ 800€ σε οποιον μενει στον δρομο απο ελλειψη καυσιμου
Να μην ξεχνάμε και την νομογκαβλια που σε δέρνει . Μέχρι και νομοθέτης γίνεσαι .
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 16:50
από taliban
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Φεβ 2020, 10:15
Το πιο βασικο ειναι απο πιο συγκεκριμενο πρατηριο βαζεις και οχι τι μαρκα βαζεις
Πρεπει na εχεις καταληξει σε 2-3 αξιοπιστα πρατηρια και μετα να αρχισεις τις συγκρισεις μεταjυ των εταιρειων
Εμενα μου δουλευει αριστα ο συνδυασμος vpower και Shell απο συγκεκριμενο πρατηριο σε σχεση μετα τυχαια γεμισματα που κανω με πετρελαια και τις ιδιας και αλλων εταιρειων.
Οποτε εχω χρησιμοποιησει καθαριστικο ειτε γα το ρεζερβουαρ ειτε για τα μπεκ ειχα θεματακια στην τροφοδοσια
Πολυ γρηγορα τα παρατησα ολα αυτα και το μυστικο ειναι το εξης
Να μαθεις ποτε το dpf κανει αναγεννηση
Τα λεπτα που κανει αναγεννηση θα προσπαθεις να κρατας τις στροφες σου στις 3000
Επισης δεν θα πρεπει να την διακοπτεις αν ειναι σε εξελιξη αυτο σημαινει οτι μερικες φορες ειτε πρεπει να κανεις περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που πραγματικα χρειαζεσαι ειτε να αφησεις στην χειροτερη το αμαξι να δουλευειρελαντι μεχρι να ολοκληρωθει η αναγεννηση.
Αν παλθ εισαι πιο ψαγμενος παιρνεις το προγραμματακι με την φυσα που συνδεεεται στον εγκεφαλο και προκαλεις καθε τοσο μια βεβιασμενη αναγεννηση που λειτουργει διαφορετικα απο αυτην που γινεται οταν οδηγεις και καθαριζει καλυτερα το dpf
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ενεργητική και παθητική αναγέννηση.
Μια με δυο φορές το μήνα γκαζώνω με 2α και 3η τέρμα γκάζια για περίπου 3000 στροφές για ένα 10λεπτο κατά μέσο όρο να ανεβάσει θερμοκρασία στο σημείο.
Στην αρχή βγαίνει λίγο καπνιά.
Re: Καύσιμα
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2020, 16:56
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πρεπει να εισαι σταθερα στις 3000 στροφες σε ολη την φαση της αναγεννησης