Νέος οδηγός νέο αμάξι..
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2018, 22:04
Καλησπέρα σε όλους, όπως είχαν κάνει και στο παλιό πχόρουμ πριν κανά 10μηνο όπου σαν 18άρης και με τις πανελλήνιες ρωτούσα για απόψεις σχετικά με σχολή και γενικότερα μια επαγγελματική κατεύθυνση, ήρθε και η στιγμή του αμαξιού... Περιχαρής μετά από τρελές οικονομίες που είχαν αρχίσει από αρχές Λυκείου πήρα το δίπλωμα οδήγησης και έχω φτιάξει ένα μικρό είναι η αλήθεια μπάτζετ για αμάξι.
Γενικότερα, εδώ και καμιά βδομάδα έχω ψάξει στο cargr πολλά αμάξια και έχω συναντηθεί με τρεις (να σημειωθεί ότι ποτέ δεν είχα επαφή με το "μηχανικό" αντικείμενο του αυτοκινήτου και ότι έμαθα αυτή τη βδομάδα σχετικά με τα "λειτουργικά" του μέρη δεν τα ήξερα όλη μου τη ζωή), όπου το ένα το είδα και ήταν "εντάξει", αλλά με το που το πήγα σε μηχανικό (οικογενειακός φίλος άξιος εμπιστοσύνης) και το σήκωσε στον ανυψωτήρα από κάτω ήταν τραγικό το αμαξάκι με αποτέλεσμα το ξενέρωμα ενός ενθουσιώδη 19άρι που νόμιζα θα ήταν και εύκολη υπόθεση.
Έτσι, αποφάσισα να ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερες συμβουλές από τους αγαπητούς μας συμφορουμητές πάνω στο θέμα. ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟ ΑΜΑΞΙ; Εδώ να σημειώσω κάποια "τεχνικά χαρακτηριστικά". Το μπάτζετ κυμαίνεται στα 2.500, θέλω κάτι μέχρι 1358 κυβικά για να έχω τα χαμηλά τέλη και μια φτηνή κατανάλωση βενζίνης του αμαξιού, χιλιόμετρα περίπου μέχρι 175.000(?), να είναι όσο το δυνατόν ωραίο αμάξι (πολύ υποκειμενικό βέβαια) και το κυριότερο να είναι αξιόπιστο. Γαλλικά αμάξια εκτός από το πεδίο μου, καθώς τα θεωρώ τα πιο αναξιόπιστα. Τι προτείνετε λοιπόν;
Ακόμα, ίσως μια ερώτηση πιο πολύ σκεπτικό. Θα ήταν σωστό να ψάχνω αμάξι του χιλιάρικου με την προοπτική να δώσω ένα ακόμα χιλιάρικο και να το κάνω τσίλικο; Τέλος φορολογικά τι παίζει και αν παίζει κανά πρόβλημα; Τα λεφτά μου είναι κάλαντα, χαρτζιλίκι, φυλλάδια κλπ.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και όσο πιο πολλοί πουν την άποψη τους τόσο το καλύτερο.
Γενικότερα, εδώ και καμιά βδομάδα έχω ψάξει στο cargr πολλά αμάξια και έχω συναντηθεί με τρεις (να σημειωθεί ότι ποτέ δεν είχα επαφή με το "μηχανικό" αντικείμενο του αυτοκινήτου και ότι έμαθα αυτή τη βδομάδα σχετικά με τα "λειτουργικά" του μέρη δεν τα ήξερα όλη μου τη ζωή), όπου το ένα το είδα και ήταν "εντάξει", αλλά με το που το πήγα σε μηχανικό (οικογενειακός φίλος άξιος εμπιστοσύνης) και το σήκωσε στον ανυψωτήρα από κάτω ήταν τραγικό το αμαξάκι με αποτέλεσμα το ξενέρωμα ενός ενθουσιώδη 19άρι που νόμιζα θα ήταν και εύκολη υπόθεση.
Έτσι, αποφάσισα να ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερες συμβουλές από τους αγαπητούς μας συμφορουμητές πάνω στο θέμα. ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟ ΑΜΑΞΙ; Εδώ να σημειώσω κάποια "τεχνικά χαρακτηριστικά". Το μπάτζετ κυμαίνεται στα 2.500, θέλω κάτι μέχρι 1358 κυβικά για να έχω τα χαμηλά τέλη και μια φτηνή κατανάλωση βενζίνης του αμαξιού, χιλιόμετρα περίπου μέχρι 175.000(?), να είναι όσο το δυνατόν ωραίο αμάξι (πολύ υποκειμενικό βέβαια) και το κυριότερο να είναι αξιόπιστο. Γαλλικά αμάξια εκτός από το πεδίο μου, καθώς τα θεωρώ τα πιο αναξιόπιστα. Τι προτείνετε λοιπόν;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και όσο πιο πολλοί πουν την άποψη τους τόσο το καλύτερο.