Ελληναραδες προσέλαβαν"ΜΠΡΑΒΟΥΣ" να ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΞΩ τους πελατες απο την ΤΗΟΜΑS COOK
Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2019, 19:18
Πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία, Ξένιος Ζευς κλπ μπουρμπούτσαλα για ηλίθιους καταναλωτές.


Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/

θα πα να τα ζητήσουν από αυτόν που πλήρωσαν
Να τα παρει το ξενοδοχειο απο ασφαλιστικη εταιρια. Τι; δεν ειχε ασφαλισει την πιστωση;
Ασφαλισεις τετοιου ειδους προσφερονται στους πελατες.Υδράργυρος έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:29Να τα παρει το ξενοδοχειο απο ασφαλιστικη εταιρια. Τι; δεν ειχε ασφαλισει την πιστωση;
Άμα δεν είσαι κάφρος και κατσαπλιάς τον πελάτη τον αποζημιώνεις για ο,τιδήποτε στραβό του τύχει ακόμα κι αν δε φταις εσύ.under έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:40 Εφοσον το ξενοδοχειο δεν εχει πληρωθει και δεν προκειται να πληρωθει τι θα επρεπε να κανει ; Τζαμπα ολα ;
Απο την στιγμη που το ξενοδοχειο δεν εξασφαλισε τα χρηματα του με διαφορες ρητρες και συνεχιζε να συνεργαζεται με μια αναξιοπιστη εδω και καιρο εταιρια.Απλα ας προσεχαν.under έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:40 Εφοσον το ξενοδοχειο δεν εχει πληρωθει και δεν προκειται να πληρωθει τι θα επρεπε να κανει ; Τζαμπα ολα ;
Αυτο που εκανε ο ξενοδοχος Θα εξηγουσα οτι δεν εχω πληρωθει και θα ακυρωνα την κρατηση.Το πολυ να τους εδινα μια ημερα για να βρουν μια ακρη με την επιστροφη τους.Εξαρταται απο το ποσα ατομα ειναι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:45Άμα δεν είσαι κάφρος και κατσαπλιάς τον πελάτη τον αποζημιώνεις για ο,τιδήποτε στραβό του τύχει ακόμα κι αν δε φταις εσύ.under έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:40 Εφοσον το ξενοδοχειο δεν εχει πληρωθει και δεν προκειται να πληρωθει τι θα επρεπε να κανει ; Τζαμπα ολα ;
Έτσι χτίζεται η αξιοπιστία και οι καλές κριτικές.
Εσύ τι θα έκανες;
Μα δεν υπαρχει στη γλωσσα τους. Τσαμπα κοπος να τους εξηγεις. Για αυτο στελνεις σεκιουτιταδες
Τοσο το ξενοδοχειο οσο και οι πελατες ειχαν συμβολαιο με τον μεσαζοντα.Εφοσον το συμβολαιο δεν θα τιμηθει ο ξενοδοχος δεν εχει καμια υποχρεωση.Ηδη εχει υποστει χασουρα αφου τα συγκεκριμενα δωματια τα ειχε αποσυρει απο την αγορα.Ο ανθρωπος θελει να μειωσει τη χασουρα του οσο μπορει.zteo έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:47Απο την στιγμη που το ξενοδοχειο δεν εξασφαλισε τα χρηματα του με διαφορες ρητρες και συνεχιζε να συνεργαζεται με μια αναξιοπιστη εδω και καιρο εταιρια.Απλα ας προσεχαν.
Αν δεν είσαι κατσαπλιάς και κάφρος δίνεις ένα μικρό χρονικό περιθώριο στον τουρίστα να δει τι θα κάνει γιατί μπορεί όντως να μην έχει καν τα χρήματα να γυρίσει πίσω στη χώρα του. Αλλά δεν μπορείς να απαιτείς να τον φιλοξενήσουν και να τον ταΐζουν δωρεάν για πολλές μέρες την στιγμή που και αυτοί έχουν υποστεί ήδη μεγάλη ζημιά από υπηρεσίες που παρείχαν και που δεν θα εισπράξουν ποτέ. Το να "αποζημιώσεις για οτιδήποτε στραβό του τύχει" δεν γίνεται στον πραγματικό κόσμο.Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:45Άμα δεν είσαι κάφρος και κατσαπλιάς τον πελάτη τον αποζημιώνεις για ο,τιδήποτε στραβό του τύχει ακόμα κι αν δε φταις εσύ.under έγραψε: 26 Σεπ 2019, 19:40 Εφοσον το ξενοδοχειο δεν εχει πληρωθει και δεν προκειται να πληρωθει τι θα επρεπε να κανει ; Τζαμπα ολα ;
Έτσι χτίζεται η αξιοπιστία και οι καλές κριτικές.
Εσύ τι θα έκανες;