Σελίδα 67 από 70
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:09
από Isildur
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:55
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:45
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:43
Αυτοί οι αγωγοί ομβρίων που καταλήγουν; Στην θάλασσα;
Φαντάζομαι πως ναι, ή τέλος πάντων συνδέονται με το ευρύτερο δίκτυο ομβρίων που λογικά εκεί καταλήγει.
Έχει πάντως και τμήμα του παλιού ρέματος της περιοχής, το οποίο το έχουν συμμαζέψει πολύ όπως είπα και το οποίο θα μαζεύει και όλα τα "ορφανά" νερά, δεν ξέρω αν κάποια φρεάτια τα οδηγήσουν εκεί.
Το υπόλοιπο τμήμα του παλιού ρέματος έχει μπαζωθεί;
Δεν έχω πλήρη εικόνα, γιατί πριν αρχίσουν οι εργασίες εκεί ήταν δυσπρόσιτο το μέρος, με κομμάτια σκέτη ζούγλα. Βλέπαμε μόνο την "άκρη" του, που το τμήμα του ρέμαος που έφτανε μέχρι τον δρόμο το είχαν επενδύσει με μπετόν, για να αποφεύγονται διαβρώσεις κλπ που γινόταν παλιότερα. Υποψιάζομαι όμως ότι ένα μεγάλο κομμάτι του το είχαν ήδη κάνει υπόγειο κι από πριν, γιατί το ρέμα δεν φαινόταν να βγαίνει κάπου προς την Ψελλού (προς το παλιό κομμάτι της εννοώ). Στο τμήμα του ρέματος που φαίνεται τώρα πάντως, φαίνεται ξεκάθαρα ότι το οδηγούν σε υπόγειους αγωγούς. Αν πας εκεί προς τον πεζόδρομο που έχουν κάνει μέχρι να τελειώσει ο δρόμος (που οδηγεί μπροστά στον Χατζηνάκο εννοώ), θα το δεις στα δεξιά σου, ανεβαίνοντας.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:14
από Libre arbitre
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:09
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:55
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:45
Φαντάζομαι πως ναι, ή τέλος πάντων συνδέονται με το ευρύτερο δίκτυο ομβρίων που λογικά εκεί καταλήγει.
Έχει πάντως και τμήμα του παλιού ρέματος της περιοχής, το οποίο το έχουν συμμαζέψει πολύ όπως είπα και το οποίο θα μαζεύει και όλα τα "ορφανά" νερά, δεν ξέρω αν κάποια φρεάτια τα οδηγήσουν εκεί.
Το υπόλοιπο τμήμα του παλιού ρέματος έχει μπαζωθεί;
Δεν έχω πλήρη εικόνα, γιατί πριν αρχίσουν οι εργασίες εκεί ήταν δυσπρόσιτο το μέρος, με κομμάτια σκέτη ζούγλα. Βλέπαμε μόνο την "άκρη" του, που το τμήμα του ρέμαος που έφτανε μέχρι τον δρόμο το είχαν επενδύσει με μπετόν, για να αποφεύγονται διαβρώσεις κλπ που γινόταν παλιότερα. Υποψιάζομαι όμως ότι ένα μεγάλο κομμάτι του το είχαν ήδη κάνει υπόγειο κι από πριν, γιατί το ρέμα δεν φαινόταν να βγαίνει κάπου προς την Ψελλού (προς το παλιό κομμάτι της εννοώ). Στο τμήμα του ρέματος που φαίνεται τώρα πάντως, φαίνεται ξεκάθαρα ότι το οδηγούν σε υπόγειους αγωγούς. Αν πας εκεί προς τον πεζόδρομο που έχουν κάνει μέχρι να τελειώσει ο δρόμος (που οδηγεί μπροστά στον Χατζηνάκο εννοώ), θα το δεις στα δεξιά σου, ανεβαίνοντας.
Το πράσινο ανάμεσα σε Ψελλού και Παπαναστασίου;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:21
από Isildur
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:14
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:09
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 12:55
Το υπόλοιπο τμήμα του παλιού ρέματος έχει μπαζωθεί;
Δεν έχω πλήρη εικόνα, γιατί πριν αρχίσουν οι εργασίες εκεί ήταν δυσπρόσιτο το μέρος, με κομμάτια σκέτη ζούγλα. Βλέπαμε μόνο την "άκρη" του, που το τμήμα του ρέμαος που έφτανε μέχρι τον δρόμο το είχαν επενδύσει με μπετόν, για να αποφεύγονται διαβρώσεις κλπ που γινόταν παλιότερα. Υποψιάζομαι όμως ότι ένα μεγάλο κομμάτι του το είχαν ήδη κάνει υπόγειο κι από πριν, γιατί το ρέμα δεν φαινόταν να βγαίνει κάπου προς την Ψελλού (προς το παλιό κομμάτι της εννοώ). Στο τμήμα του ρέματος που φαίνεται τώρα πάντως, φαίνεται ξεκάθαρα ότι το οδηγούν σε υπόγειους αγωγούς. Αν πας εκεί προς τον πεζόδρομο που έχουν κάνει μέχρι να τελειώσει ο δρόμος (που οδηγεί μπροστά στον Χατζηνάκο εννοώ), θα το δεις στα δεξιά σου, ανεβαίνοντας.
Το πράσινο ανάμεσα σε Ψελλού και Παπαναστασίου;
Όχι, αυτό που λες είναι πάρκο, στην άκρη έχει κι ένα χαμόσπιτο που απαλλοτριώθηκε (οσονούπω γκρεμίζεται κιόλας, ήδη ο ιδιοκτήτης το έχει απογυμνώσει) για να φύγει ευθεία ο δρόμος προς τα πάνω. Το κομμάτι της Ψελλού που φεύγει προς τα δεξιά, όπως βλέπουμε στον χάρτη που έβαλες, είναι η επέκταση της αρχικής Ψελλού (που έγινε πριν 20 κάτι χρόνια), η οποία ξεκινούσε από Β. Όλγας και έφτανε μέχρι την γέφυρα, εκεί στην είσοδο από την Εθνική Μουδανίων. Τώρα με το μετρό την επεκτείνανε και μέχρι τον σταθμό και το τελικό έργο που γίνεται είναι να ανοίξουν και το τελευταίο κομμάτι και η παλιά/αρχική Ψελλού να ενωθεί με την επέκταση που σού είπα (αυτή που έγινε προ εικοσαετίας). Το τμήμα με το ρέμα είνα προς τα αριστερά από την Αλλατίνη και λίγο προς τα κάτω, εκεί στο ύψος της Ψελλού.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:37
από Libre arbitre
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:21
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:14
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:09
Δεν έχω πλήρη εικόνα, γιατί πριν αρχίσουν οι εργασίες εκεί ήταν δυσπρόσιτο το μέρος, με κομμάτια σκέτη ζούγλα. Βλέπαμε μόνο την "άκρη" του, που το τμήμα του ρέμαος που έφτανε μέχρι τον δρόμο το είχαν επενδύσει με μπετόν, για να αποφεύγονται διαβρώσεις κλπ που γινόταν παλιότερα. Υποψιάζομαι όμως ότι ένα μεγάλο κομμάτι του το είχαν ήδη κάνει υπόγειο κι από πριν, γιατί το ρέμα δεν φαινόταν να βγαίνει κάπου προς την Ψελλού (προς το παλιό κομμάτι της εννοώ). Στο τμήμα του ρέματος που φαίνεται τώρα πάντως, φαίνεται ξεκάθαρα ότι το οδηγούν σε υπόγειους αγωγούς. Αν πας εκεί προς τον πεζόδρομο που έχουν κάνει μέχρι να τελειώσει ο δρόμος (που οδηγεί μπροστά στον Χατζηνάκο εννοώ), θα το δεις στα δεξιά σου, ανεβαίνοντας.
Το πράσινο ανάμεσα σε Ψελλού και Παπαναστασίου;
Όχι, αυτό που λες είναι πάρκο, στην άκρη έχει κι ένα χαμόσπιτο που απαλλοτριώθηκε (οσονούπω γκρεμίζεται κιόλας, ήδη ο ιδιοκτήτης το έχει απογυμνώσει) για να φύγει ευθεία ο δρόμος προς τα πάνω. Το κομμάτι της Ψελλού που φεύγει προς τα δεξιά, όπως βλέπουμε στον χάρτη που έβαλες, είναι η επέκταση της αρχικής Ψελλού (που έγινε πριν 20 κάτι χρόνια), η οποία ξεκινούσε από Β. Όλγας και έφτανε μέχρι την γέφυρα, εκεί στην είσοδο από την Εθνική Μουδανίων. Τώρα με το μετρό την επεκτείνανε και μέχρι τον σταθμό και το τελικό έργο που γίνεται είναι να ανοίξουν και το τελευταίο κομμάτι και η παλιά/αρχική Ψελλού να ενωθεί με την επέκταση που σού είπα (αυτή που έγινε προ εικοσαετίας).
Το τμήμα με το ρέμα είνα προς τα αριστερά από την Αλλατίνη και λίγο προς τα κάτω, εκεί στο ύψος της Ψελλού.
Όπως φαίνεται η οδός Μ. Μερκούρη προς στα αριστερά της Αλλατίνη;
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:39
από SeaHawk
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:40
από Isildur
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:37
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:21
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:14
Το πράσινο ανάμεσα σε Ψελλού και Παπαναστασίου;
Όχι, αυτό που λες είναι πάρκο, στην άκρη έχει κι ένα χαμόσπιτο που απαλλοτριώθηκε (οσονούπω γκρεμίζεται κιόλας, ήδη ο ιδιοκτήτης το έχει απογυμνώσει) για να φύγει ευθεία ο δρόμος προς τα πάνω. Το κομμάτι της Ψελλού που φεύγει προς τα δεξιά, όπως βλέπουμε στον χάρτη που έβαλες, είναι η επέκταση της αρχικής Ψελλού (που έγινε πριν 20 κάτι χρόνια), η οποία ξεκινούσε από Β. Όλγας και έφτανε μέχρι την γέφυρα, εκεί στην είσοδο από την Εθνική Μουδανίων. Τώρα με το μετρό την επεκτείνανε και μέχρι τον σταθμό και το τελικό έργο που γίνεται είναι να ανοίξουν και το τελευταίο κομμάτι και η παλιά/αρχική Ψελλού να ενωθεί με την επέκταση που σού είπα (αυτή που έγινε προ εικοσαετίας).
Το τμήμα με το ρέμα είνα προς τα αριστερά από την Αλλατίνη και λίγο προς τα κάτω, εκεί στο ύψος της Ψελλού.
Όπως φαίνεται η οδός Μ. Μερκούρη προς στα αριστερά της Αλλατίνη;
Ναι, μια χαρά το είπες. Εκεί, σχεδόν απέναντι από τη Μερκούρη.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:41
από Libre arbitre
SeaHawk έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:39
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Σαν να έχει μεγαλώσει πολυ η πόλη μου φαίνεται. Ίσως βεβαια και επειδή ήταν κλεισμένη για καιρό.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:42
από Libre arbitre
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:40
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:37
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:21
Όχι, αυτό που λες είναι πάρκο, στην άκρη έχει κι ένα χαμόσπιτο που απαλλοτριώθηκε (οσονούπω γκρεμίζεται κιόλας, ήδη ο ιδιοκτήτης το έχει απογυμνώσει) για να φύγει ευθεία ο δρόμος προς τα πάνω. Το κομμάτι της Ψελλού που φεύγει προς τα δεξιά, όπως βλέπουμε στον χάρτη που έβαλες, είναι η επέκταση της αρχικής Ψελλού (που έγινε πριν 20 κάτι χρόνια), η οποία ξεκινούσε από Β. Όλγας και έφτανε μέχρι την γέφυρα, εκεί στην είσοδο από την Εθνική Μουδανίων. Τώρα με το μετρό την επεκτείνανε και μέχρι τον σταθμό και το τελικό έργο που γίνεται είναι να ανοίξουν και το τελευταίο κομμάτι και η παλιά/αρχική Ψελλού να ενωθεί με την επέκταση που σού είπα (αυτή που έγινε προ εικοσαετίας).
Το τμήμα με το ρέμα είνα προς τα αριστερά από την Αλλατίνη και λίγο προς τα κάτω, εκεί στο ύψος της Ψελλού.
Όπως φαίνεται η οδός Μ. Μερκούρη προς στα αριστερά της Αλλατίνη;
Ναι, μια χαρά το είπες. Εκεί, σχεδόν απέναντι από τη Μερκούρη.
Παράξενο όμως που δεν φαίνεται στον χάρτη.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:43
από Isildur
SeaHawk έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:39
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:47
από Isildur
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:42
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:40
Libre arbitre έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:37
Όπως φαίνεται η οδός Μ. Μερκούρη προς στα αριστερά της Αλλατίνη;
Ναι, μια χαρά το είπες. Εκεί, σχεδόν απέναντι από τη Μερκούρη.
Παράξενο όμως που δεν φαίνεται στον χάρτη.
Γενικά ο χάρτης δεν έχει και πολλές λεπτομέρειες, όχι μόνο στο θέμα του ρέματος. Πχ εκεί στα αριστερά, μπροστά από το ρέμα δηλαδή, αν ήταν αρκετά φρέσκος θα έπρεπε να δείχνει την διάνοιξη. ΟΚ, αυτό πες δεν πρόλαβε να ενημερωθεί, λογικό. Δεν δείχνουν όμως ούτε τα ακίνητα που υπήρχαν/υπάρχουν εκεί, το πρώην μαρμαράδικο/τζακάδικο και νυν πάρκινγκ φορτηγών, το πάρκινγκ του Χατζηνάκου, το οικόπεδο της εκκλησίας... τίποτα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:49
από Echelon
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:43
SeaHawk έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:39
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Ο αναρίθμητος λαός του ρούλεως μαζεύεται τις Κυριακές και θα προκαλούσε μπάχαλο ακόμη και αν το μετρό είχε 30 γραμμές. Λαοθάλασσα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:51
από Libre arbitre
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:43
SeaHawk έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:39
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Δεν βρίσκεις να παρκάρεις; Κλείνει ο σταθμός του μετρό της Νέας Ελβετίας για κάποιες ώρες; Φαντάσου τι θα έγινε τελευταία με το Αρης-Παοκ...
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 13:59
από SeaHawk
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:47
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Να πιεσετε λοιπον για διπλη αναπλαση στα προτυπα του Βοτανικου
Ο λαος της Νεας Ελβετιας πρεπει να διεκδικησει ενα καλυτερο μελλον
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 14:00
από Isildur
Echelon έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:49
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:43
SeaHawk έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:39
Περασα χτες
Ωραια πραγματακια εχουν γινει εχει αλλαξει τελειως η περιοχη
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Ο αναρίθμητος λαός του ρούλεως μαζεύεται τις Κυριακές και θα προκαλούσε μπάχαλο ακόμη και αν το μετρό είχε 30 γραμμές. Λαοθάλασσα.
Τρία πουλάκια κάθονταν.
Έλα καμμιά φορά στην περιοχή σε μέρα αγώνα, να δεις τι γίνεται. Κι αν πέσεις και σε ντέρμπι, τα ξαναλέμε. Ούτε πατίνι δεν βρίσκεις να παρκάρεις, σε ακτίνα κάποιων χιλιομέτρων. Όλοι οι δρόμοι κάτω απ' το γήπεδο, από πάνω Πλαστήρα και όλα τα στενά, Αναξιμάνδρου, Γεννηματά, Αλλατίνη, Υψηλάντου (μέχρι κάτω στην Παπαδάκη κι ακόμα πιο κάτω)... χαμός γίνεται. Μου έχουν τύχει μέρες που ήταν τίγκα παρκαρισμένη μέχρι κι η είσοδος από Χαλκιδικής, κάτω από την γέφυρα της Υψηλάντου.
Σκέψου απλά, ότι σε μια περιοχή που ήδη το πάρκινγκ είναι πρόβλημα (κυρίως λόγω της μαλακίας που δέρνει κάποιους, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα), ξαφνικά πρέπει να βρεθεί χώρος για άλλα πόσα αυτοκίνητα. Χίλια επιπλέον να έρθουν (καθόλου παράλογο νούμερο, μην σου πω και πολύ μικρό σε κάποιες περιπτώσεις), άντε βρες να τα παρκάρεις.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2025, 14:09
από Libre arbitre
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 14:00
Echelon έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:49
Isildur έγραψε: 30 Ιαν 2025, 13:43
Ωραία πραγματάκια θα γίνουν όταν ολοκληρωθεί το πάρκινγκ και η διάνοιξη. Προς το παρόν, δεν είναι να μένεις εκεί τριγύρω. Ειδικά τις Κυριακές που ο Άρης παίζει εντός, που έτσι κι αλλιώς ήταν ανέκαθεν πρόβλημα απλά τώρα έγινε x5.
Ο αναρίθμητος λαός του ρούλεως μαζεύεται τις Κυριακές και θα προκαλούσε μπάχαλο ακόμη και αν το μετρό είχε 30 γραμμές. Λαοθάλασσα.
Τρία πουλάκια κάθονταν.
Έλα καμμιά φορά στην περιοχή σε μέρα αγώνα, να δεις τι γίνεται. Κι αν πέσεις και σε ντέρμπι, τα ξαναλέμε. Ούτε πατίνι δεν βρίσκεις να παρκάρεις, σε ακτίνα κάποιων χιλιομέτρων. Όλοι οι δρόμοι κάτω απ' το γήπεδο, από πάνω Πλαστήρα και όλα τα στενά, Αναξιμάνδρου, Γεννηματά, Αλλατίνη, Υψηλάντου (μέχρι κάτω στην Παπαδάκη κι ακόμα πιο κάτω)... χαμός γίνεται. Μου έχουν τύχει μέρες που ήταν τίγκα παρκαρισμένη μέχρι κι η είσοδος από Χαλκιδικής, κάτω από την γέφυρα της Υψηλάντου.
Σκέψου απλά, ότι σε μια περιοχή που ήδη το πάρκινγκ είναι πρόβλημα (κυρίως λόγω της μαλακίας που δέρνει κάποιους, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα), ξαφνικά πρέπει να βρεθεί χώρος για άλλα πόσα αυτοκίνητα. Χίλια επιπλέον να έρθουν (καθόλου παράλογο νούμερο, μην σου πω και πολύ μικρό σε κάποιες περιπτώσεις), άντε βρες να τα παρκάρεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι πηγαίνουν με αυτοκίνητο όταν έχει ματς. Αυτό είναι σκέτος μαζοχισμός.