Σωστά όλα μέχρι το συμπέρασμα.axilmar έγραψε: 09 Σεπ 2020, 10:45Ναι, ειπαμε οτι η αβιογενεση δεν εχει αποδειχθει ακομα. Ναι, Το RNA ειναι οντως τεχνητο.stavmanr έγραψε: 08 Σεπ 2020, 17:41Maybe το ένα, maybe το άλλο...axilmar έγραψε: 08 Σεπ 2020, 12:14
Η επιχειρηματολογια οτι η ζωη δεν απαιτει σχεδιαστη βασιζεται στα επιστημονικα ευρηματα που υπαρχουν ως τωρα.
Δες πχ εδω:
https://www.newscientist.com/article/mg ... eplicator/
Μόνο επιστημονικά ευρήματα αβιογένεσης δεν έχω δει ως τώρα.
Αυτό που βλέπω παραπάνω είναι υποθέσεις επί υποθέσεων.
Οπως βλεπεις απο τα παραπανω, υπαρχουν ισχυρες ενδειξεις οτι η αβιογενεση μπορει να ισχυει. Δεν λεμε οτι εχει αποδειχθει, αλλα απλα οτι εχουμε ισχυρες ενδειξεις.
Πρακτικά αποτελέσματα δεν βλέπω σίγουρα.
Επιπλέον, το RNA για το οποίο μιλούν είναι τεχνητό. Απαιτεί συγκεκριμένες δραστηριότητες του ερευνητή. Δεν παράγεται αφήνοντας συστατικά τυχαία σε ένα οποιοδήποτε ελεύθερο περιβάλλον.
Μόνο στο παρόν θέμα η πλήρης απουσία οποιασδήποτε απόδειξης δεν συνιστά κατάρριψη της θεωρίας, παρά το πλήθος των πειραμάτων που έχουν ήδη γίνει με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που προβλέπει η συγκεκριμένη θεωρία.Πρεπει ομως να καταλαβεις και κατι αλλο: η απουσια αποδειξης της αβιογενεσης δεν καθιστα αποδειξη οτι δεν μπορει να γινει αβιογενεση. Αυτο ισχυει σε ολα τα πραγματα: η απουσια αποδειξης δεν σημαινει και αποδειξη της απουσιας. Για τον λογο αυτον, οι αθεοι δεν λενε οτι 'ξερουμε οτι δεν υπαρχει θεος', αλλα οτι 'δεν πιστευουμε οτι υπαρχει γιατι δεν υπαρχει καμμια ενδειξη ως τωρα'. Και αυτο δεν ειναι το ιδιο με το 'δεν πιστευω οτι δεν υπαρχει η αβιογενεση, γιατι δεν υπαρχει καμμια ενδειξη ως τωρα', γιατι υπαρχουν ενδειξεις για αβιογενεση.
Πρόκειται για καθαρή προκατάληψη που πιθανότατα εδράζεται σε συγκεκριμένες ιδεολογικές γραμμές.
Αν λάβεις υπόψη σου ότι κανείς άλλος μηχανισμός στη φύση δεν παράγεται χωρίς σχεδιασμό, τότε καταρχήν έχεις την πιο πιθανή εξήγηση για το φαινόμενο. Αν μάλιστα λάβεις υπόψη ότι οι επιστήμες μας έχουν προσεγγίσει πολύ καλά την πρώιμη γη, κι ότι τα πειράματα της αβιογένεσης έγιναν επάνω στις βέλτιστες συνθήκες της θεωρίας και των επιστημών αυτών, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που υποστηρίζεις είναι λάθος.Εαν λαβει κανεις υποψην του ολες τις παραμετρους, δλδ την εξελιξη και την εξελικτικη πιεση, τις διαφορες ανακαλυψεις που εχουνε γινει οσον αφορα την κατασκευη RNA κλπ, τοτε η πιο ισχυρη υποθεση ειναι αυτη της αβιογενεσης. Η εναλλακτικη, δλδ οτι η ζωη ειναι αποτελεσμα σχεδιασμου, δεν εχει καποιο υποβαθρο, ουτε ενδειξεις υπαρχουν ουτε τιποτα.
Ομως οτι εχει επιτευχθει μεχρι τωρα ειναι ενδειξεις οτι η αβιογενεση ειναι πιθανη.
Όλα δείχνουν ότι η ζωή παράγεται μόνο από κάποιον ή κάτι που ΞΕΡΕΙ τι κάνει (πχ. εξειδικευμένος ερευνητής σε εργαστήριο) κι όχι τυχαία.
Εφόσον η αβιογένεση αναφέρεται σε τυχαία παραγωγή, αποδεικνύεται λάθος. Αν κάποια στιγμή αναφερθεί σε ευφυή παραγωγή, τότε δεν χρειάζεται να περιμένουμε καθώς αποδεικνύεται εδώ και χρόνια.
Κάθε μορφή πρώιμης ζωής που δημιουργείται πειραματικά στον πλανήτη, παράγεται ως έργο ευφυΐας (σχεδιαστή) κι όχι τυχαιότητας.Απο την αλλη, δεν υπαρχει κανενα επιχειρημα υπερ του σχεδιασμου, παρα μονο μια αναλογια περι σχεδιασμου εκ μερους του ανθρωπου διαφορων συσκευων, η οποια ειναι εντελως λαθεμενη.
Γενικά, οι οπαδοί της αβιογένεσης αγνοείτε τα δεδομένα και εμμένετε σε δοξασίες.
Αν έχεις μία καλύτερη ή πληρέστερη εικόνα από αυτή που έχουν οι επιστήμονες για την πρώιμη γη, μη διαστάσεις να την καταθέσεις.Το οτι οι επιστημες μας εχουνε προσεγγισει πολυ καλα την πρωιμη γη δεν αποδεικνυεται απο πουθενα βεβαια, και δεν ισχυει, διοτι οι επιστημονες συνεχως κανουν νεες ανακαλυψεις περι αυτου.
Αυτό που βλέπω στους οπαδούς της αβιογένεσης είναι ότι δεν έχουν πρόβλημα να αποδομήσουν κάθε άλλη μελέτη κι έρευνα, κάθε επιστημονικό πεδίο, προκειμένου να δικαιώσουν τη δοξασία τους.
Πάντοτε θα φταιν όλες οι υπόλοιπες επιστημονικές θεωρίες εκτός της αβιογένεσης.
Όλα αυτά υπακούν άβουλα τους φυσικούς νόμους.Μπορουμε να δουμε πολλες φυσικες διεργασιες που δημιουργουν πολυπλοκα συστηματα. Πχ ο καιρος. Τα θαλασσια ρευματα. Τα βουνα. Την φυση σε μακρο- και μικρο- επιπεδο (απο τα μεγαλα ζωα μεχρι τους ιους).
Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί τους φυσικούς νόμους για να βελτιώσει τη ζωή του. Αυτό ονομάζεται σχεδιασμός, κατασκευή, δημιουργία.Τον ιδιο τον ανθρωπο. Εσυ, σαν ανθρωπος, με τις πολυπλοκες σκεψεις σου, τις μυριαδες των αφηρημενων εννοιων που εχεις στο μυαλο σου, εισαι δημιουργημα ενος φυσικου μηχανισμου, ο οποιος εξελισσεται βασει μεν των αρχικων οδηγιων αλλα και με βαση τις επιρροες του περιβαλλοντος σου.
Παράγει αντικείμενα που δεν μπορούν να κατασκευαστούν τυχαία, όπως αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, καφετιέρες, υπολογιστές ή και τελειοποιεί αντικείμενα που όταν παράγονται τυχαία δεν έχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα (ρόπαλα, δομικούς λίθους κλπ).
Επομένως, ομαδοποιείς άβουλα συσσωματώματα που παράγονται από συγκεκριμένες φυσικές δραστηριότητες με ένα "έργο τέχνης" όπως είναι η ζωή.
Μιλάμε για τελείως διαφορετικά, ως και αντίθετα πράγματα που χρειάζεται πολλή αφαιρετική και αυτοαναιρετική σκέψη για να τα ταυτίσεις.
Δεν έγραψα ποτέ μου πώς προέκυψαν όλα τα υπόλοιπα, ποιες μπορεί να ήταν οι αρχικές συνθήκες και τί μπορεί να υπήρξε ως αίτιο της δημιουργίας τους.Εφοσον βλεπουμε την διαδικασια της εξελιξης σε ολα τα σταδια της ζωης γυρω μας, και ποτε μα ποτε δεν υπαρχει κατι που δεν μπορουμε να εξηγησουμε μετα απο ενα χρονικο διαστημα ερευνας, τι σε κανει να πιστευεις οτι η γεννηση της ζωης ειναι κατι διαφορετικο; γιατι να ειναι διαφορετικη η αρχη της ζωης και να μην εμπιπτει στους ιδιους κανονες με την εξελιξη της; ο μονος λογος που πιστευεις οτι η αβιογενεση δεν μπορει να υπαρχει ειναι το δογμα το οποιο σου εχει καρφωθει στο μυαλο.
Σε πρώτη φάση μελετάμε την διαφορά της επονομαζόμενης "τυχαιότητας" (που κατ' εμέ δεν υφίσταται ως επιστημονικός όρος πέρα από στατιστικές χρήσεις) και του σχεδιασμού στην εκκίνηση της ζωής.
Αυτές είναι αυθαίρετες και ασυνεπείς τοποθετήσεις που μπορούν να συζητηθούν σε παράλληλο νήμα.Εαν τελικα δεν μπορει να υπαρξει ζωη, και κατ'επεκταση ευφυια, χωρις σχεδιασμο, τοτε δεν μπορει να υπαρξει και ο αρχικος σχεδιαστης. Εαν πιστευεις δλδ οτι η ζωη δεν μπορει να υπαρξει χωρις σχεδιαστη, τοτε και ο σχεδιαστης δεν μπορει να υπαρξει χωρις σχεδιαστη.