Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στέργιο, θύμησε μου ποιά χρονιά βαρβάτων επιδοτήσεων η Λάρισα είχε τις περισσότερες πωλήσεις καγιεν περ καπιτα παγκοσμίως;
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 10:39
από stergiosbik
Μαυροβασίλης έγραψε: 05 Αύγ 2019, 10:32
Στέργιο, θύμησε μου ποιά χρονιά βαρβάτων επιδοτήσεων η Λάρισα είχε τις περισσότερες πωλήσεις καγιεν περ καπιτα παγκοσμίως;
Κοιτα.
Μουφα ηταν αυτο.
Αλλα βεβαια κυκλοφορουσε πολυ πραμα επι πολλα χρονια.
Ειχε πεσει πολυ χρημα εντελως άκοπα και με πολλες μα πολλες λαδιες στους αγροτες.
Επαιζε και Ferrari,911 turbo,Bentley,Χ5,αλλα η Cayenne ηταν στα φορτε της τοτε.
Τωρα εχουν εξαφανιστει σχεδον ολες.
Βεβαια κυκλοφορουν κατι Panamera και Lambo αλλα αυτες ανηκουν σε τζιπσυ ουρακοταγκους.
235 μιλια αυτονομια; Χειροτερο απο τεσλα 8ετιας και το τεσλα ειναι μεγαλυτερο. Επισης δεν βλεπω τιμη πουθενα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 08:42
από Μαυροβασίλης
τιμή, νομίζω, έχει 90Κ η πιο βασικιά και έχουν τσιμπήσει 30Κ παραγγελίες ήδη (που λογικά είναι μέση και τοπ σπεκ)
αν τα 235μ είναι όντως με το αυτοκίνητο σε οδήγηση όπως περιγράφει ο τύπος (προχθές είδα ένα άλλο με 26/30 συνεχόμενα 0-200 χωρίς ντηρεητινγκ) τότε αλλάζει πολύ η κατάσταση
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:11
από Η φωνή της Αληθειας
Αυτο με τα 235 μιλια αυτονομια ειναι τοπ σπεκ, υποθετω η βασικη εκδοση θα εχει χαμηλοτερη αυτονομια; Το μεγεθος ειναι σαν το μοντελ 3, ειναι αρκετα μικροτερο απο το S το οποιο εχει και 7θεσια εκδοση. Τα 90κ ειναι τιμη δολωμα, ολα στην Πορσε ειναι οπτιονς, αρα το συγκεκριμενο δεν αποκλειεται να κανει κανα 140-150αρι. Το πιο συγκρισιμο Τεσλα μαλλον ειναι το μοντελ 3 περφορμανς που στοιχιζει τα μισα περιπου.
Και στο car and driver ειδαν 234 μιλια predicted starting range. Ειναι φοβερο ποσο τεχνολογικα μπροστα ειναι η Τεσλα!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:42
από Η φωνή της Αληθειας
A Porsche brand ambassador who must remain nameless confirmed the contents of a document obtained by this magazine that stated the entry model—due late next year—will be priced in the low $90,000s, the 4S equipped with a 96-kWh battery pack and 320-kW (429-hp) or 360-kW (483-hp) of power will be positioned in the high $90,000s, and the Turbo will start at about $140,000. All-wheel drive and the bigger battery are standard on the latter two versions.
εκεί που έχει ένα (1) γύρο στο νρινγκ με τεσλα χωρίς ντηρεητινγκ
σοβαρά τώρα, μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι γουαητ γκουντς- αν οι σβαμπεν έχουν καταφέρει κοντά 30 συνεχόμενα μαξ περφ χωρίς ντηρεηντινγκ και 235 μίλια με γρήγορη οδήγηση τότε αντίο ζωή (το αυτό και για μερκ/μπεμπε)