Σελίδα 67 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 10:29
από stergiosbik
Φαρμακι σταζετε ρε κουφαλες στην καρδια του Ταλ. :lol:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 10:32
από Μαυροβασίλης
Στέργιο, θύμησε μου ποιά χρονιά βαρβάτων επιδοτήσεων η Λάρισα είχε τις περισσότερες πωλήσεις καγιεν περ καπιτα παγκοσμίως;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 10:39
από stergiosbik
Μαυροβασίλης έγραψε: 05 Αύγ 2019, 10:32 Στέργιο, θύμησε μου ποιά χρονιά βαρβάτων επιδοτήσεων η Λάρισα είχε τις περισσότερες πωλήσεις καγιεν περ καπιτα παγκοσμίως;
Κοιτα.
Μουφα ηταν αυτο.
Αλλα βεβαια κυκλοφορουσε πολυ πραμα επι πολλα χρονια.
Ειχε πεσει πολυ χρημα εντελως άκοπα και με πολλες μα πολλες λαδιες στους αγροτες.
Επαιζε και Ferrari,911 turbo,Bentley,Χ5,αλλα η Cayenne ηταν στα φορτε της τοτε.
Τωρα εχουν εξαφανιστει σχεδον ολες.
Βεβαια κυκλοφορουν κατι Panamera και Lambo αλλα αυτες ανηκουν σε τζιπσυ ουρακοταγκους.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 18:52
από enterprise-psi

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2019, 18:58
από talaipwros
Japan successfully tests flying car https://a.msn.com/r/2/AAFnhTq?m=en-gb&a=0

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2019, 14:02
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 05 Αύγ 2019, 18:58 Japan successfully tests flying car https://a.msn.com/r/2/AAFnhTq?m=en-gb&a=0
Σου χω φθηνοτερο

Ιπτάμενο αυτοκίνητο από την τουρκική Baykar… Παρουσίαση στην Teknofest

https://www.defence-point.gr/news/iptam ... -teknofest

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2019, 22:49
από enterprise-psi


Δώσε πόνο

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 08:38
από Μαυροβασίλης
Ταλ, πάλι στα κραουτς θα τα ακουμπήσεις :lol:

www.motortrend.com/news/2020-porsche-ta ... ghter/amp/

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 08:21
από Η φωνή της Αληθειας
Μαυροβασίλης έγραψε: 12 Αύγ 2019, 08:38 Ταλ, πάλι στα κραουτς θα τα ακουμπήσεις :lol:

www.motortrend.com/news/2020-porsche-ta ... ghter/amp/
235 μιλια αυτονομια; Χειροτερο απο τεσλα 8ετιας και το τεσλα ειναι μεγαλυτερο. Επισης δεν βλεπω τιμη πουθενα.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 08:42
από Μαυροβασίλης
τιμή, νομίζω, έχει 90Κ η πιο βασικιά και έχουν τσιμπήσει 30Κ παραγγελίες ήδη (που λογικά είναι μέση και τοπ σπεκ)

αν τα 235μ είναι όντως με το αυτοκίνητο σε οδήγηση όπως περιγράφει ο τύπος (προχθές είδα ένα άλλο με 26/30 συνεχόμενα 0-200 χωρίς ντηρεητινγκ) τότε αλλάζει πολύ η κατάσταση

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:11
από Η φωνή της Αληθειας
Αυτο με τα 235 μιλια αυτονομια ειναι τοπ σπεκ, υποθετω η βασικη εκδοση θα εχει χαμηλοτερη αυτονομια; Το μεγεθος ειναι σαν το μοντελ 3, ειναι αρκετα μικροτερο απο το S το οποιο εχει και 7θεσια εκδοση. Τα 90κ ειναι τιμη δολωμα, ολα στην Πορσε ειναι οπτιονς, αρα το συγκεκριμενο δεν αποκλειεται να κανει κανα 140-150αρι. Το πιο συγκρισιμο Τεσλα μαλλον ειναι το μοντελ 3 περφορμανς που στοιχιζει τα μισα περιπου.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:16
από Η φωνή της Αληθειας
https://www.caranddriver.com/reviews/a2 ... type-ride/

Και στο car and driver ειδαν 234 μιλια predicted starting range. Ειναι φοβερο ποσο τεχνολογικα μπροστα ειναι η Τεσλα!

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:42
από Η φωνή της Αληθειας
A Porsche brand ambassador who must remain nameless confirmed the contents of a document obtained by this magazine that stated the entry model—due late next year—will be priced in the low $90,000s, the 4S equipped with a 96-kWh battery pack and 320-kW (429-hp) or 360-kW (483-hp) of power will be positioned in the high $90,000s, and the Turbo will start at about $140,000. All-wheel drive and the bigger battery are standard on the latter two versions.

https://www.automobilemag.com/news/2020 ... ew-photos/

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:44
από talaipwros
4s στα 90000, πού υπογράφω;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 15:49
από Μαυροβασίλης
talaipwros έγραψε: 13 Αύγ 2019, 15:44 4s στα 90000, πού υπογράφω;
:lol:

εκεί που έχει ένα (1) γύρο στο νρινγκ με τεσλα χωρίς ντηρεητινγκ

σοβαρά τώρα, μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι γουαητ γκουντς- αν οι σβαμπεν έχουν καταφέρει κοντά 30 συνεχόμενα μαξ περφ χωρίς ντηρεηντινγκ και 235 μίλια με γρήγορη οδήγηση τότε αντίο ζωή (το αυτό και για μερκ/μπεμπε)