Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2023, 19:03
παλιότερα ξέρουμε τι έπαιζε πάνω στα δέντρα?
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Χαμός κι εκεί τα πιθήκια*. Αλλά όχι παντού, μόνο πάνω στις συκιές.
Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη δεν είναι πηγή είναι ένδειξη.George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:20Δεν είναι τόσο ακριβές αυτό.nemo έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:11
σε διαλογο ημιτρελων δεν παιρνω μερος για τελευταια φορα λοιπον 1 κανεις δεν υποστηριξε οτι στην αρχαια ελλαδα δεν υπηρχαν γκει ...λεμε οτι απαγορευοταν να συμμετεχουν στα κοινα δηλαδη στις αποφασεις του δημου ..οπως και να αναλαμβανουν θεσεις κρατικες
αυτο μας αρκει και για το τωρα στο σημερα να το επαναφερουμμε
..καταλαβαινεις ποια ειναι η διαφορα;
Όπως είπα και πιο πριν στο νήμα ο Κλεισθενης παρότι γνωστή λουλου της εποχής (όπου ο Αριστοφάνης τον κάνει σουργελο στις Θεσμοφοριαζουσες για τα πουστριλικια του) είχε γίνει Θεωρος.....
Ναύτης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 12:28Όχι οι ομοφυλόφιλοι εν γένει,Επίσης, απαγορευόταν η διαφθορά (παρακίνηση σε ακολασία ή/και παιδεραστία,εξ' ου και η μια εκ των κατηγοριών κατά του Σωκράτη) και η προαγωγή των ανηλίκων (και των ελεύθερων γυναικών). Και στο Κατά Τιμάρχου αυτή είναι η ουσία, η κατηγορία δεν είναι περί κιναιδίας, αλλά ότι ο Τίμαρχος είχε κατηγορηθεί πως στη νεότητά του ως ερωμένος είχε λάβει χρήματα από τους εραστές του.οι πόρνοι.
ἐάν τις Ἀθηναῖος ἑταιρήσῃ, μὴ ἐξέστω αὐτῷ τῶν ἐννέα ἀρχόντων γενέσθαι, μηδ᾽ ἱερωσύνην ἱερώσασθαι, μηδὲ συνδικῆσαι τῷ δήμῳ, μηδὲ ἀρχὴν ἀρχέτω μηδεμίαν, μήτε ἔνδημον μήτε ὑπερόριον, μήτε κληρωτὴν μήτε χειροτονητήν, μηδ᾽ ἐπὶ κηρυκείαν ἀποστελλέσθω, μηδὲ γνώμην λεγέτω, μηδ᾽ εἰς τὰ δημοτελῆ ἱερὰ εἰσίτω, μηδ᾽ ἐν ταῖς κοιναῖς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ᾽ ἐντὸς τῆς ἀγορᾶς τῶν περιρραντηρίων πορευέσθω. ἐὰν δέ τις παρὰ1 ταῦτα ποιῇ, καταγνωσθέντος αὐτοῦ ἑταιρεῖν, θανάτῳ ζημιούσθω.
Γαργάρες. !Καβαλάρης έγραψε: 21 Ιουν 2023, 17:13Τι έγινε Ιλλυριέ; Δεν σου φτάσανε οι φάπες στο άλλο θέμα και θέλεις κι άλλες;taxalata xalasa έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:51Αλλιώς; γιατί να το έβαζε στους νομους αφου δεν ηταν διαδεδoμενο; Ποια κακα ήθελε να διορθωσει με τους νομους; Θα προτεινε απαγορευση της πουστροσυνης αν η πουστροσυνη δεν ηταν mainstream;
Οι νόμοι θλιβερέ Σκιπετάρε δεν δείχνουν ποτέ πόσο διαδεδομένη είναι μια πράξη.
George_V έγραψε: 21 Ιουν 2023, 14:00φυσικο ηταν στην τοτε εποχη καθως δεν υπηρχε το ηθος και η αυστηροτητα που εφερε ο χριστιανισμοςnemo έγραψε: 21 Ιουν 2023, 13:50 ης.
Έτσι λοιπόν ο Κλεισθενης ήταν γκει και προφανώς ενεργητικός για να τον ανέχονται οι Αθηναίοι και να τον κάνουν Θεωρό. Με τους παθητικού είχαν πιο πολύ θέμα όχι με όποιον απλά του άρεσαν αντρικοί κωλοι.
να επικρατουσε μια ελευθεριοτητα ή υπερβολη υπηρχε μεταξυ ελευθερων και δουλων
κατα τα αλλα οπως και σημερα ετσι και τοτε με την προυπόθεση οτι τοτε τους εκαναν περα
απο δημοσιες θεσεις ή και ακομη τους εξοριζαν