Σελίδα 64 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:05
από Sol
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:58
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:44 Ποιος είναι υπεύθυνος για όλα αυτά?
Ο οσε ή χελκενικ τρέιν?
Και οι Ιταλοί (στους οποίους επιδιώχθηκε να δοθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να μην επενδύσουν Κινέζοι ή Ρώσοι) τα έχουν ικανοί εντελώς σκατά, και ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ το ίδιο. Και μπορεί να είναι ανεξάρτητες εταιρείες αλλά υπάρχει εμφανής ώσμωση μεταξύ τους.

Ενάμιση μήνα πριν, η διορισμενη πρόεδρος της ΡΑΣ (ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων) παραδέχονταν τα ακόλουθα στο φιλοκυβερνητικο mononews.


Γεράσιμος Σεραφειμίδης
16 Ιανουαρίου 2023 00:00


«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Τα πρόστιμα
Στην ανάγκη για επιπλέον πιέσεις και ελέγχους προς την Hellenic Train και τον ΟΣΕ αναφέρεται η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννα Τσιαπαρίκου, μιλώντας στο mononews. Μέσω αυτών θα αντιμετωπιστούν προβλήματα που αφορούν τόσο τα δικαιώματα των επιβατών όσο και τα πιστοποιητικά ορισμένων μηχανοδηγών.

Τονίζει πως υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρήζουν επίλυσης, για τα οποία ευθύνονται ο ΟΣΕ και η Hellenic Train, ενώ καθιστά σαφές ότι η περίοδος χάριτος για τις δύο εταιρείες έχει λήξει. Γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα πρόστιμα συνολικής αξίας 333.000 ευρώ που έχουν επιβληθεί το τελευταίο διάστημα στη Hellenic Train, αλλά και σε μηχανοδηγούς.

Επιπλέον, επισημαίνει πως ένας ιδιώτης όπως η Hellenic Train, έχει ως στόχο το κέρδος, αλλά ξεκαθαρίζει πως αυτό δεν πρέπει να προκύπτει σε βάρος των επιβατών, ενώ είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ελλείψεις και αστοχίες όταν μιλάμε για μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.

«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Η Πρόεδρος της ΡΑΣ περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και φέρνει προ των ευθυνών τους τόσο την ΟΣΕ όσο και τη Hellenic Train, καθώς δηλώνει:

«Πρόκειται για ένα γενικότερο ζήτημα που αφορά τον ΟΣΕ που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου και τη Hellenic Train που έχει αναλάβει τη συντήρησή του
».

Σύμφωνα με την Ιωάννα Τσιαπαρίκου τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι τα εξής:

Το δίκτυο δεν είναι ορθώς συντηρημένο και το τροχαίο υλικό (δηλαδή τα τρένα και οι μηχανές) είναι πεπαλαιωμένο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται σημαντικές καθυστερήσεις.
Παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό και κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες σε σταθμούς με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό.
Επίσης, υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες, καθώς έχει αναλάβει τη φύλαξη των σταθμών πρόσφατα νέα εταιρεία security.
Άξιο αναφοράς είναι, επίσης, και το ζήτημα της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων. Παρά το γεγονός ότι η Hellenic Train έχει κάνει κάποια βήματα με την εφαρμογή Telegram, η ενημέρωση αυτή δε γίνεται έγκαιρα.
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως η ΡΑΣ, ακόμα και αν είναι υποστελεχωμένη καθώς το προσωπικό της αριθμεί μόλις 14 άτομα, κάνει ό,τι μπορεί για να εξακριβώσει τις αδυναμίες του σιδηροδρομικού δικτύου με συνεχείς ελέγχους και να δώσει λύσεις.

Προτείνει, δε, μία δέσμη μέτρων που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα και τις ελλείψεις. Αυτά είναι τα έργα για τη συντήρηση του Σιδηροδρομικού Δικτύου θα δημοπρατήσει ο ΟΣΕ, η ανανέωση του τροχαίου υλικού και του στόλου των τρένων, καθώς και η άσκηση πιέσεων προς τη Hellenic Train για να εφαρμόσει ορθά το έργο που έχει αναλάβει.

Τα πρόστιμα
Το πρώτο περιστατικό, το οποίο είναι και το πιο «ακριβό» όσον αφορά το ύψος του προστίμου που επέβαλε η Αρχή (300.000 ρυρώ) στα τέλη του 2022. Πιο συγκεκριμένα, επεβλήθη λόγω της ταλαιπωρίας που υπέστησαν 820 επιβάτες, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα», αλλά και της έλλειψης έγκαιρης ενημέρωσης για την εκτέλεση των δρομολογίων.

Το δεύτερο πρόστιμο αξίας 33.000 επεβλήθη την περασμένη εβδομάδα, όταν κατά τη διάρκεια αιφνίδιου ελέγχου σε πέντε αμαξοστοιχίες της Hellenic Train διαπιστώθηκαν παραβάσεις όσον αφορά τους μηχανοδηγούς.

Πιο συγκεκριμένα, η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως το πρόστιμο που επεβλήθη στη Hellenic Train ανήλθε στα 30.000 ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 3.000 ευρώ αφορούν σε πρόστιμο που επιβαρύνουν μηχανοδηγό που «πιάστηκε» χωρίς επικαιροποιημένα πιστοποιητικά.
https://www.mononews.gr/business/ioanna ... enic-train
ξεκαθαρίζει πολύ με αυτό το στοιχείο το πράγμα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:05
από Eθνικοκοινωνιστης
Frappezitis έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:02 πράγματι
the road to hell


[img]https://i.postimg.cc/J7jPtrjx/3344 ... .jpg[/img]
και ο ηγερπης συνυπευθυνος ειναι αφου επι ημερων του υπογραφθηκε η συμβαση για την αποκρατικοποιηση :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:05
από Otto Weininger
Γάταρος έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:58
Golden Age έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53 Ισχύει ότι τα φανάρια δεν λειτουργούσαν λόγω κλοπής των καλοδίων;
Δεν ξέρω ποιο είναι το τεχνικό πρόβλημα που προκάλεσαν οι κλοπές αλλά ενώ έκανα ζάπινγκ στα κανάλια κάπου αναφέρθηκε ότι έχουν κλαπεί καλώδια επειδή είναι από χαλκό.
Τα είχανε γαμησει όλα οι γύφτοι. Εδώ απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή Νικολόπουλου το 2017, περί καθυστερήσεων


Εικόνα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:05
από killzone
vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:57 Πριν λίγο θυμήθηκα ένα περιστατικό με τη μάνα μου και ψιλοανατριχιασα:
Πριν λίγο καιρό, με το σεισμό στην Τουρκία, ήταν πέραν του δεόντως στεναχωρημένη, σαν να συνέβη κοντά στο σπίτι της αυτό.
Όταν τη ρώτησα γιατί το έχει πάρει τόσο βαριά, μου είπε πως όταν συμβαίνει κάτι κακό στην Τουρκία, λίγο καιρό μετά συμβαίνει και σε εμάς. :o
Να δεις που κάτι κακό θα συμβεί και σε εμας, μου έλεγε. Πες στη δουλειά να σας κάνουν και καμία πρόσφατη άσκηση σεισμού, να προσέχεις όταν είσαι στο δρόμο και να μην ταξιδεύεις για λίγο καιρό.
Καλα σου τα λεει τυχερος εισαι που βρισκει το κουραγιο να σου εξηγει πραγματα :smt023

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:06
από nostromos
Cecily Anne έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:22
Υδράργυρος έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:21 Σχεδόν 24 ώρες από την τραγωδία και δεν υπάρχει αριθμός αγνοουμένων.
Κάτσε μη σκάσει κάνα τριψήφιο...



από nostromos » Σήμερα, 02:46
:a040::a040: ισως και 60
viewtopic.php?f=29&t=46105&start=15

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:06
από πήζον bot
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
πήζον bot έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:55
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:50

ναι αλλα και ο ηγερπης τι ελεγε το 2017? :102:

Αλ. Τσίπρας: Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος

https://www.naftemporiki.gr/politics/78 ... alo-varos/
ισχυει
eμπαινε μεσα εκατομμυρια καθε μερα.
δεν ειχαμε και λεφτα. τι να καναμε?
αφου οι ακριδες αυτο κανουν μια ζωη, διαλυουν τη χωρα.
ηταν και μνημονιακη υποχρεωση.
κοιτα ομως μετα
[img]https://i.postimg.cc/RhcgxSTp/Fq-J ... .jpg[/img]
τοτε γιατι σκουζετε τα ετερα μποτακια του ηγερπη αφου συμφωνειτε με τα νδουλικα για την αποκρατικοποιηση? :102:
γιατι εμεις παραλαβαμε καμενη γη και καναμε στα πλαισια της χειροπεδας που μας φορεσε η εε μονο σωστα και οτι καλυτερο περνουσε απ το χερι μας χωρις να φαμε δραχμη βοηθωντας κοσμακη και κατευθοντας τα οποια λεφτα σε υποδομες,
και με ολο το συστημα να υπονομευει.
ξεμπερδψ τα μπουτια σου

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:06
από Eθνικοκοινωνιστης
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:58
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:44 Ποιος είναι υπεύθυνος για όλα αυτά?
Ο οσε ή χελκενικ τρέιν?
Και οι Ιταλοί (στους οποίους επιδιώχθηκε να δοθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να μην επενδύσουν Κινέζοι ή Ρώσοι) τα έχουν ικανοί εντελώς σκατά, και ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ το ίδιο. Και μπορεί να είναι ανεξάρτητες εταιρείες αλλά υπάρχει εμφανής ώσμωση μεταξύ τους.

Ενάμιση μήνα πριν, η διορισμενη πρόεδρος της ΡΑΣ (ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων) παραδέχονταν τα ακόλουθα στο φιλοκυβερνητικο mononews.


Γεράσιμος Σεραφειμίδης
16 Ιανουαρίου 2023 00:00


«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Τα πρόστιμα
Στην ανάγκη για επιπλέον πιέσεις και ελέγχους προς την Hellenic Train και τον ΟΣΕ αναφέρεται η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννα Τσιαπαρίκου, μιλώντας στο mononews. Μέσω αυτών θα αντιμετωπιστούν προβλήματα που αφορούν τόσο τα δικαιώματα των επιβατών όσο και τα πιστοποιητικά ορισμένων μηχανοδηγών.

Τονίζει πως υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρήζουν επίλυσης, για τα οποία ευθύνονται ο ΟΣΕ και η Hellenic Train, ενώ καθιστά σαφές ότι η περίοδος χάριτος για τις δύο εταιρείες έχει λήξει. Γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα πρόστιμα συνολικής αξίας 333.000 ευρώ που έχουν επιβληθεί το τελευταίο διάστημα στη Hellenic Train, αλλά και σε μηχανοδηγούς.

Επιπλέον, επισημαίνει πως ένας ιδιώτης όπως η Hellenic Train, έχει ως στόχο το κέρδος, αλλά ξεκαθαρίζει πως αυτό δεν πρέπει να προκύπτει σε βάρος των επιβατών, ενώ είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ελλείψεις και αστοχίες όταν μιλάμε για μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.

«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Η Πρόεδρος της ΡΑΣ περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και φέρνει προ των ευθυνών τους τόσο την ΟΣΕ όσο και τη Hellenic Train, καθώς δηλώνει:

«Πρόκειται για ένα γενικότερο ζήτημα που αφορά τον ΟΣΕ που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου και τη Hellenic Train που έχει αναλάβει τη συντήρησή του
».

Σύμφωνα με την Ιωάννα Τσιαπαρίκου τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι τα εξής:

Το δίκτυο δεν είναι ορθώς συντηρημένο και το τροχαίο υλικό (δηλαδή τα τρένα και οι μηχανές) είναι πεπαλαιωμένο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται σημαντικές καθυστερήσεις.
Παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό και κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες σε σταθμούς με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό.
Επίσης, υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες, καθώς έχει αναλάβει τη φύλαξη των σταθμών πρόσφατα νέα εταιρεία security.
Άξιο αναφοράς είναι, επίσης, και το ζήτημα της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων. Παρά το γεγονός ότι η Hellenic Train έχει κάνει κάποια βήματα με την εφαρμογή Telegram, η ενημέρωση αυτή δε γίνεται έγκαιρα.
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως η ΡΑΣ, ακόμα και αν είναι υποστελεχωμένη καθώς το προσωπικό της αριθμεί μόλις 14 άτομα, κάνει ό,τι μπορεί για να εξακριβώσει τις αδυναμίες του σιδηροδρομικού δικτύου με συνεχείς ελέγχους και να δώσει λύσεις.

Προτείνει, δε, μία δέσμη μέτρων που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα και τις ελλείψεις. Αυτά είναι τα έργα για τη συντήρηση του Σιδηροδρομικού Δικτύου θα δημοπρατήσει ο ΟΣΕ, η ανανέωση του τροχαίου υλικού και του στόλου των τρένων, καθώς και η άσκηση πιέσεων προς τη Hellenic Train για να εφαρμόσει ορθά το έργο που έχει αναλάβει.

Τα πρόστιμα
Το πρώτο περιστατικό, το οποίο είναι και το πιο «ακριβό» όσον αφορά το ύψος του προστίμου που επέβαλε η Αρχή (300.000 ρυρώ) στα τέλη του 2022. Πιο συγκεκριμένα, επεβλήθη λόγω της ταλαιπωρίας που υπέστησαν 820 επιβάτες, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα», αλλά και της έλλειψης έγκαιρης ενημέρωσης για την εκτέλεση των δρομολογίων.

Το δεύτερο πρόστιμο αξίας 33.000 επεβλήθη την περασμένη εβδομάδα, όταν κατά τη διάρκεια αιφνίδιου ελέγχου σε πέντε αμαξοστοιχίες της Hellenic Train διαπιστώθηκαν παραβάσεις όσον αφορά τους μηχανοδηγούς.

Πιο συγκεκριμένα, η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως το πρόστιμο που επεβλήθη στη Hellenic Train ανήλθε στα 30.000 ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 3.000 ευρώ αφορούν σε πρόστιμο που επιβαρύνουν μηχανοδηγό που «πιάστηκε» χωρίς επικαιροποιημένα πιστοποιητικά.
https://www.mononews.gr/business/ioanna ... enic-train
:bravo:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:07
από Eθνικοκοινωνιστης
πήζον bot έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:06
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
πήζον bot έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:55
ισχυει
eμπαινε μεσα εκατομμυρια καθε μερα.
δεν ειχαμε και λεφτα. τι να καναμε?
αφου οι ακριδες αυτο κανουν μια ζωη, διαλυουν τη χωρα.
ηταν και μνημονιακη υποχρεωση.
κοιτα ομως μετα
[img]https://i.postimg.cc/RhcgxSTp/Fq-J ... .jpg[/img]
τοτε γιατι σκουζετε τα ετερα μποτακια του ηγερπη αφου συμφωνειτε με τα νδουλικα για την αποκρατικοποιηση? :102:
γιατι εμεις παραλαβαμε καμενη γη και καναμε στα πλαισια της χειροπεδας που μας φορεσε η εε μονο σωστα και οτι καλυτερο περνουσε απ το χερι μας χωρις να φαμε δραχμη βοηθοντας κοσμακη και κατευθοντας τα οποια λεφτα σε υποδομες,
και με ολο το συστημα να υπονομευει.
ξεμπερδψ τα μπουτια σου
και ο μπουλης σε καμμενη γη κανει αναφορα στην δηλωση παραιτησης

ξεφτιλες ζαιοι,ουτε την ευθυνη για το κομματι της αποκρατικοποιησης δεν παιρνετε :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:08
από Αλιόσα
vantono έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:57 Πριν λίγο θυμήθηκα ένα περιστατικό με τη μάνα μου και ψιλοανατριχιασα:
Πριν λίγο καιρό, με το σεισμό στην Τουρκία, ήταν πέραν του δεόντως στεναχωρημένη, σαν να συνέβη κοντά στο σπίτι της αυτό.
Όταν τη ρώτησα γιατί το έχει πάρει τόσο βαριά, μου είπε πως όταν συμβαίνει κάτι κακό στην Τουρκία, λίγο καιρό μετά συμβαίνει και σε εμάς. :o
Να δεις που κάτι κακό θα συμβεί και σε εμας, μου έλεγε. Πες στη δουλειά να σας κάνουν και καμία πρόσφατη άσκηση σεισμού, να προσέχεις όταν είσαι στο δρόμο και να μην ταξιδεύεις για λίγο καιρό.
Ξέρεις ποσα κακά (Βομβιστικές επιθέσεις και άλλα τοσα) συνέβησαν στην Τουρκια και μετά δε συνέβη τίποτα εδώ;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:08
από sharp
Green Dragon έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:38
Niki έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:37
Green Dragon έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:32 Κράτος μπουρδέλο, τίποτ' άλλο...
Τα συτήματα που τοποθετήθηκαν είναι ασυντήρητα τα λογισμικά χωρίς αναβάθμιση.
Τα άλλα που είναι στα κουτιά έγιναν αρχαία για μουσείο.
20 χρονών.
Και δεν πλήρωσαν και τον πωλητή - οι προμήθειες του δημοσίου είναι μεγάλες, μόνο και μόνο από αυτό μπορεί να τιναχτείς στον αέρα.
Ε, άμα δεν τον πλήρωσαν, τότε οκ. Πώς το ξέρεις αυτό;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:08
από Echelon
Arisvilla έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:57 https://www.ieidiseis.gr/politiki/18731 ... bsvOU4JpNw
Κυβέρνηση και ΟΣΕ τους «πάτησε το τρένο»: Σήμερα (!) προσέλαβαν 73 σταθμάρχες με μπλοκάκι
Ομολογία διάλυσης κυβέρνησης και ΟΣΕ. Δεν έχουν ούτε την ευθιξία να μην ανακοινώνουν προσλήψεις την ώρα που είναι σε εξέλιξη η τραγωδία των Τεμπών.
Η απληστία των γαλάζιων τρωκτικών δεν χαλάει με κανένα σκηνικό. Μιλάμε για ζώα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:10
από Lugozzi
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:49
Για βάλε την μισθοδοσία του ΟΣΕ να την δούμε. Εγώ ξέρω ότι η Τρενοσε ιδιωτικοποιήθηκε στους Ιταλούς για 45 μύρια και αυτοί επιδοτούνται κάθε χρόνο με 50 μύρια από το κράτος.
Αυτά γίνανε μετά τη χρεοκοπία του οσε
Επειδή μίλησες για δεκαετία 80 :lol:

Α, επίσης αυτοί που τον αγόρασαν, κρατική εταιρεία είναι :)
Μάθε ότι τα 14 δις χρέη του ΟΣΕ πήγαν στο κράτος για να ιδιωτικοποιηθεί.
Αλήθεια ποιος περίμενες να αγοράσει την Τραινοσε λάμας εμίρης.
Αυτά τα χρέη πως γίνανε ρε παλικάρι
Νιωσε λίγο :)

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:11
από πήζον bot
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:07
πήζον bot έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:06
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00

τοτε γιατι σκουζετε τα ετερα μποτακια του ηγερπη αφου συμφωνειτε με τα νδουλικα για την αποκρατικοποιηση? :102:
γιατι εμεις παραλαβαμε καμενη γη και καναμε στα πλαισια της χειροπεδας που μας φορεσε η εε μονο σωστα και οτι καλυτερο περνουσε απ το χερι μας χωρις να φαμε δραχμη βοηθοντας κοσμακη και κατευθοντας τα οποια λεφτα σε υποδομες,
και με ολο το συστημα να υπονομευει.
ξεμπερδψ τα μπουτια σου
και ο μπουλης σε καμμενη γη κανει αναφορα στην δηλωση παραιτησης

ξεφτιλες ζαιοι,ουτε την ευθυνη για το κομματι της αποκρατικοποιησης δεν παιρνετε :102:
πως δεν τη παιρνουμε?
δεν εχεις καταλαβει πως παιζει η φαση.
βαζουμ δικους μας διαλυουμ την εταιρεια /δεν σωνεται με τιποτα / την πουλαμε για να κομματι ψωμι
δες λαρκο /σκρεκες.

εμεις χωρις φραγκο ηθελες να σωσουμε την χρεοκοπημενη εταιρια που διελυαν οι πασοκονδαιοι δεκατιες?
ξμπρδεψ τα μπουτια σου

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:13
από πατησιωτης
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:01
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53

Αυτά γίνανε μετά τη χρεοκοπία του οσε
Επειδή μίλησες για δεκαετία 80 :lol:

Α, επίσης αυτοί που τον αγόρασαν, κρατική εταιρεία είναι :)
Μάθε ότι τα 14 δις χρέη του ΟΣΕ πήγαν στο κράτος για να ιδιωτικοποιηθεί.
Αλήθεια ποιος περίμενες να αγοράσει την Τραινοσε λάμας εμίρης.
Διέγραψαν νύχτα χρέη 10,4 δισεκατομμυρίων ευρώ του ΟΣΕ!

https://www.newsbreak.gr/ellada/433238/ ... o-toy-ose/

:102:
Το έβαλες προηγουμένως και πάλι σου υπογράμμισα το λινκ.

Η σχετική απόφαση -που υπογράφουν οι υπουργοί Χρ. Σταϊκούρας, Κ. Καραμανλής, Θ. Σκυλακάκης, Μ. Παπαδόπουλος- πήρε ήδη ΦΕΚ και οι υπογραφές έπεσαν στις 19 Δεκεμβρίου. Η απόφαση δίνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον ΟΣΕ, ενώ οι διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν, προκειμένου να δώσει την έγκρισή της για τη διαγραφή των χρεών, κράτησαν αρκετά χρόνια.

Δηλαδή τους είπαν,εσείς έχετε μετατρέψει τον ΟΣΕ σε δοχείο χωρίς πάτο από τη δεκαετία του 80 που παράγει ελλείμματα.Για να εγκρίνουμε τη διαγραφή χρεών πρέπει να τον πουλήσετε.Αν δεν τον πουλήσετε,δεν εγκρίνουμε οπότε θα έκλεινε.
Ή θα τον πουλούσαν ή θα τον έκλειναν ή θα μούτζωναν την ΕΕ και θα έφευγαν από αυτήν σύμφωνα με τη γραμμή Λαφαζάνη.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους πλειστηριασμούς και για τα αεροδρόμια και διάφορα άλλα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:14
από Lugozzi
πατησιωτης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:13
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:01
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
Μάθε ότι τα 14 δις χρέη του ΟΣΕ πήγαν στο κράτος για να ιδιωτικοποιηθεί.
Αλήθεια ποιος περίμενες να αγοράσει την Τραινοσε λάμας εμίρης.
Διέγραψαν νύχτα χρέη 10,4 δισεκατομμυρίων ευρώ του ΟΣΕ!

https://www.newsbreak.gr/ellada/433238/ ... o-toy-ose/

:102:
Το έβαλες προηγουμένως και πάλι σου υπογράμμισα το λινκ.

Η σχετική απόφαση -που υπογράφουν οι υπουργοί Χρ. Σταϊκούρας, Κ. Καραμανλής, Θ. Σκυλακάκης, Μ. Παπαδόπουλος- πήρε ήδη ΦΕΚ και οι υπογραφές έπεσαν στις 19 Δεκεμβρίου. Η απόφαση δίνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον ΟΣΕ, ενώ οι διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν, προκειμένου να δώσει την έγκρισή της για τη διαγραφή των χρεών, κράτησαν αρκετά χρόνια.

Δηλαδή τους είπαν,εσείς έχετε μετατρέψει τον ΟΣΕ σε δοχείο χωρίς πάτο από τη δεκαετία του 80 που παράγει ελλείμματα.Για να εγκρίνουμε τη διαγραφή χρεών πρέπει να τον πουλήσετε.Αν δεν τον πουλήσετε,δεν εγκρίνουμε οπότε θα έκλεινε.
Ή θα τον πουλούσαν ή θα τον έκλειναν ή θα μούτζωναν την ΕΕ και θα έφευγαν από αυτήν σύμφωνα με τη γραμμή Λαφαζάνη.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους πλειστηριασμούς και για τα αεροδρόμια και διάφορα άλλα.
:smt023